leuk die bugs, gratis zaakwaarnemersquote:Niveau zaakwaarnemers: uitstekend
Investering in zaakwaarnemers: 0.0 ¤ / week
same here. Maar dat maakt t niet minder irri.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon, behalve dus de Jeugdploegen.
Volgens mij noemen ze zo de oude opleiding.quote:TEST AANGEBODEN SPELER
Je hebt deze week al een door een zaakwaarnemer aangeboden speler getest.
ZAAKWAARNEMERS
Hier kun je je investering in je contacten met zaakwaarnemers veranderen.
Om zo beter het verschil tussen het oude en het nieuwe systeem aan te geven. Hoe meer je nu iedere week investeerd in contacten met zaakwaarnemers, des te groter de kans dat er een goede speler wordt aangeboden. Het is dus exact hetzelfde als eerst, alleen een andere naam.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze zo de oude opleiding.
Klinkt als logicaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef Babske het volgende:
[..]
Om zo beter het verschil tussen het oude en het nieuwe systeem aan te geven. Hoe meer je nu iedere week investeerd in contacten met zaakwaarnemers, des te groter de kans dat er een goede speler wordt aangeboden. Het is dus exact hetzelfde als eerst, alleen een andere naam.
Ze wilden geheel van het woord jeugd/scouts af, omdat die nu met de jeugdopleiding worden gelinked.
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)quote:JEUGDPLOEG
Hoeveel euro wens je per week in je jeugdploeg te investeren?
Nee, ook 20k, de eerste (verplichte) scout kost je 10k.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:16 schreef nicomart het volgende:
maar:
[..]
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:16 schreef nicomart het volgende:
maar:
[..]
Die wat bij "mijn club" staat is dus toch de oude opleiding. In die nieuwe jeugd kan je dus maximaal 15.000 per week steken? (3 keer 5.000 voor een scout)
ah.. had ik niet goed opgeletquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.
Ouwe lurkert dat jij bent! Het vorige hattrick-topic waar je in postte was #89!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, 1 scout aannemen kost 10.000, 2 scouts 15.000 en 3 scouts 20.000. Dus het bedrag blijft in het oude én nieuwe systeem gelijk.
Is waarschijnlijk om de bekerwedstrijd te winnen, je boost zo gigantisch je middenveld even. Als je ná de economische update zo'n speler haalt (en ze zijn relatief goedkoop kwa transferprijs) en vóór de volgende economische update deze weer verkoopt, betaal je maar 1x zijn salaris.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:19 schreef truStie het volgende:
whehe en gozer in mijn league heeft een utopisch middenvelderheeft ie maar weer te koop gezet, denk dat hij ze salaris niet kan betalen ofzo
hoop stiekem dat ie failliet gaat
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ouwe lurkert dat jij bent! Het vorige hattrick-topic waar je in postte was #89!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Babske het volgende:
[..]Sinds die nieuwe jeugdopleiding EN ik veel vrienden aan het HT-en heb gekregen, ben ik veel actiever met HT... en FOK
Welkom terug dan maar, ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Babske het volgende:
[..]
Sinds die nieuwe jeugdopleiding EN ik veel vrienden aan het HT-en heb gekregen, ben ik veel actiever met HT... en FOK
Nou, doordat je met de nieuwe opleiding traint, heb je de kans op een goeie eindpull dus beter in de hand. Dat is toch wel het grote belangrijke verschil. Lees gewoon even pagina vier van de spelregels door, daar staat meer info ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik het goed snap is die nieuwe jeugdopleiding dus:
- even duur
- evenveel kans op een goede jeugdpull
alleen met die nieuwe moet je wedstrijden spelen met je jeugdteam en een goede speler scouten
bij de oude gewoon gokken dat je een goeie pullt
Klopt dit?? en is er eventueel nog benodigd info die ik er niet bij heb??
volgens mij wel want die zaakwaarnemers zijn je OUDE jeugdopleiding!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Maar snap ik het nu goed dat je eigenlijk als je alleen de nieuwe jeugdopleiding wilt gebruiken het gedeelte bij "mijn club" mbt de zaakwaarnemers op 0,- laat staan?
Ja ik heb daar vroeger nooit de term zaakwaarnemers zien staan volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
volgens mij wel want die zaakwaarnemers zijn je OUDE jeugdopleiding!
toch??
1 zaakwaarnemer krijg je standaard. Die kost 10.000 als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef Lennox het volgende:
Een hele dag college en je moet 3 blz bijlezen.
Tevens tvp
Kan je trouwens die nieuwe opleiding activeren en er nog geen geld in stoppen (scouts aannemen)?
WIl nog 2 wkn oude systeem pullen, maar alvast beetje loeren is wel aanlokkelijk.
thnx alvast.
nee dat is namelijk ook veranderd met de komst van de jeugdopleidingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb daar vroeger nooit de term zaakwaarnemers zien staan volgens mij
Wat een gedoe dit
ok thanks, had ik dus bijna twee opleidingen naast elkaar gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee dat is namelijk ook veranderd met de komst van de jeugdopleiding
Allee dingen die je nu over jeugd ziet onder het kopje van je oude club, telt niet voor je jeugd. Dat regel je alleen maar onder het kopje jeugd. Waar je nu dus niet inkomt
Ons paaltje, gestopt...quote:vv Emmen (364409)
This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 27.3.2007.
Ik vrees dat er nog een aantal zullen volgen in de nabije toekomst ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
mijn enige voorganger in het winnen van de fokcup 2xquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef fabianf het volgende:
Noooooooooooooooo
[..]
Ons paaltje, gestopt...
Lees voor de grap het topic eens door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer als ik online ben ligt die jeugdcompetitie eruit, of is dat al de hele dag?
Nu. Maar ik zou wel wachten totdat Hattrick stabiel draait...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb een paar 19 jarige uitmuntende aanvallers met redelijk passen. Kan ik die het beste nu verkopen of 1 a 2 weken wachten?
Ik heb de mijne ook pas gekocht, toen nog geblesseerd. Ik zit te denken aan 5-4-1 spelen en dan openingen maken als trainingsvorm...of toch maar gewoon verdedigen...lastig, lastig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Yankee_One het volgende:
moeilijk
ik wil deze week eigenlijk ook conditie trainen maar doe dat dan voor een wereldklasse mid met goed conditie die ik pas heb gekocht en dus niet weet wanneer hij gezakt is
Ik speel tegen een team dat net als jij een van de sterkste teams van VIII was afgelopen seizoen. De beker vind ik dit seizoen niet zo erg boeiend, wilde toch al gaan counteren..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Lennox het volgende:
Als je verdedigers met passing skills traint, had je beter vorige week passen kunnen doen (fantasie opstelling) en deze week conditie (zo doe ik het dus ook). Extra weekje conditie kan opzich voor je defs ook geen kwaad. Helpt tegen de negatieve events en op de een of andere manier wordt er toch voor betaald (lijkt het wel).
Daarnaast zal die wereldklasse mid van je kunnen dalen gedurende het seizoen. Met matig is het helemaal drama (qua conditie). Nu passen trainen is eigenlijk geen optie meer, of je moet tegen een BOT team moeten?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
hmm, ik train wel gewoon conditie. TSI boost is natuurlijk wel lekker
Zeker als er bij je verkoop van die TSI hoeren aan t bieden zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
TSI boost is lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Yankee_One het volgende:
Tot nu toe geen vormdaling met conditietraining gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |