opgelost lijkt mequote:Het is nooit onze bedoeling geweest om simpelweg het oude "youth pull"-systeem te vervangen door iets hip en nieuws. Het oude systeem blijft intact (al hebben we het ' Contacten met zaakwaarnemers' genoemd), en zal dus net zo simpel en 'recht door zee' zijn als altijd. Het blijft dus een geschikte strategie om voor het oude systeem te blijven kiezen. Dit vonden we zeer belangrijk, omdat we gebruikers niet wilden dwingen om nog meer tijd in Hattrick te steken dan ze nu al doen.
Dan pull je gewoon geen spelers meer en ontsla je je scouts.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:14 schreef Lennox het volgende:
Overigens: Stel je het volgende voor. Je hebt 5 verdedigers gepulled over 5 wkn (die je op wilt trainen). Na die tijd zal je nog wel spelers pullen, maar je kan er niet echt meer opstellen? Wat doe je daar dan mee?
Het is geen probleem, alleen heb je dan minder kans op een goede speler voor datgene wat je traint.quote:Overigens heb ik 3 scouten ingehuurd die naar spelers "op alle posities" zoekenprobleem of niet?
Maar waar kan je dat dan instellen? Als je hem aanneemt vragen ze er ook niet omquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan pull je gewoon geen spelers meer en ontsla je je scouts.
[..]
Het is geen probleem, alleen heb je dan minder kans op een goede speler voor datgene wat je traint.
bij de andere kun je dat vanaf volgende week pas geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:37 schreef nicomart het volgende:
ik kon hte alleen instellen bij mijn eerste scout volgens mij
Thnxquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Klopt.
Je moet op 'verander' klikken onder de scout om dit aan te passen. Hier kun je ook de regio veranderen. Alleen de eerste kun je momenteel aanpassen, die andere 2 paas volgende week.
Als het goed is, zouden ze totaal geen kwaliteit hebben. Dat is in ieder geval wat in de spelregels staat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef Lennox het volgende:
[..]
Thnx. Zitten aardig wat haken en ogen aan dit alles. probeer er maar eens achter te komen of de standaard spelers van je team kwalititeiten bezitten.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:53 schreef R_B het volgende:
wat ik op hattrickfora heb gelezen is het volgende...je jeugdteam haalt blauwe sterren.
5 blauwe sterren zou gelijk zijn aan 1 hele ster bij de normale wedstrijdratings.
Nog niet opgelost dat jeugd gebeuren...quote:Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Mijn jeugdgebeuren werkt prima. Ik kan alleen niet op de wedstrijden zelf klikken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog niet opgelost dat jeugd gebeuren...
Ik kan geen spelers selecteren (als ik op spelers klik, krijg ik bovenstaande), scout vragen, idem ditoquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn jeugdgebeuren werkt prima. Ik kan alleen niet op de wedstrijden zelf klikken...
Scout vragen is nog steeds een bug. Maar geen speler selecteren? Die is nieuw voor mij...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik kan geen spelers selecteren (als ik op spelers klik, krijg ik bovenstaande), scout vragen, idem dito
Dan moet je wel eerst 5 "goede" spelers hebben om te trainen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pullen totdat ik 5 verdedigers heb en dan ontsla ik mijn scouts, het heeft geen zin om meer spelers te pullen als je er toch maar 5 kunt trainen lijkt me....
Ok bedankt!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www82.hattrick.org(...)px?YouthLeagueID=716
http://www82.hattrick.org(...)px?YouthLeagueID=575
Dat zijn de FOK!-competities.
thx kep ze gevonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Typ de leagueID's in. Die staan helemaal achteraan in de link.
En zelf zoeken. Typ "Fok" in.
Die uitnodiging staat onder 'uitdagingen'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx kep ze gevonden.all1 mis ik mn uitnodiging
Ik zou mee doen met de jonge garde maar kan nergens mn uitnodiging vinden.
![]()
IDD thx Moet blijkbaar nog ff wakker wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die uitnodiging staat onder 'uitdagingen'.
Dan moet de jeugd eerst in de XML verschijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
IDD thx Moet blijkbaar nog ff wakker worden
edit :
Is er al een versie van HT Rat. die de jeugd ook ondersteund of moet die nog gemaakt worden??
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef AirRaid het volgende:
spelers uit je jeugdteam pullen gaat trouwens toch niet zomaar, ze moeten minimaal 17 jaar zijn en ze moeten minimaal 1 seizoen in je jeugdteam gespeeld hebben.
Geen verstand van vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet de jeugd eerst in de XML verschijnen.
zolang het waar voor je geld isquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.
Met het oude systeem moest je dat ook doen voordat je een kans had op een goede pull.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt das dus 1 jaar 20.000 per week betalen. pfff ik ben geen reken wonder maar t kost een hoop.
Dat zal toch wel. Je kan ze nu trainen naar je eigen idee. Zolang je dat goed doet dan......quote:
Klopt all1 kon je ze toen niet trainen en had je ook geen zicht op wat voor een speler t zou worden. Nu wel dus lijkt deze me beterquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met het oude systeem moest je dat ook doen voordat je een kans had op een goede pull.
Dan ontsla jij na 1 week alle 3 je scouts en dan zal je t wel zienquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Je jeugdteam speelt toch sowieso wel ook al pomp je er na een paar weken geen geld meer in
Dat heeft toch verder geen invloed op de training/ontwikkeling van je jeugdspelers
volgens mij kost alleen het pullen geld.
Je scouts kosten 20.000 (als je er drie hebt). Het inzetten van een nieuwe speler in je jeugd kost niets. Pas als je een speler uit de jeugd naar het A-team promoveert, dan kost het pas geld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Je jeugdteam speelt toch sowieso wel ook al pomp je er na een paar weken geen geld meer in
Dat heeft toch verder geen invloed op de training/ontwikkeling van je jeugdspelers
volgens mij kost alleen het pullen geld.
Die van mij beginnen pas om 17.30...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:11 schreef Lennox het volgende:
Zo. De jongens zijn aan het warmlopenNog 49 min (zal wel langer duren voor het verslag komt, week I kennende
)
Straks IRC maar even aanslingeren
Lache dan!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef rompompom het volgende:
De FOK! Jeugd-Eredivisie zal vol komen, Lennox en Scudraket hebben ook uitnodigingen ontvangen, waarmee de laatste twee lege plekken zijn opgevuld. Vanaf dinsdag gaan we er tegenaan!.
mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:14 schreef rompompom het volgende:
De FOK! Jeugd-Eredivisie zal vol komen, Lennox en Scudraket hebben ook uitnodigingen ontvangen, waarmee de laatste twee lege plekken zijn opgevuld. Vanaf dinsdag gaan we er tegenaan!.
ik snap binnen afzienbare tijd dus ook over. morgen ofzo even inlezenquote:28-03-2007 Je hebt de investering in je jeugdopleiding veranderd naar 0.0 ¤.
lol had t wat laat in de gaten. Had ook snel mn text gedeleted maar je had t al gelezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Lennox het volgende:
Ik ben er toch al bij.
2 plekken - scudraket = 1 plek over
Ik snap er echt geen ene hol meer van. ik heb nu twee scouts, dat kost me 15000 per week, dat bedrag betaal ik toch ook wekelijks als ik ze in dienst heb, ook als ik geen speler pull?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je scouts kosten 20.000 (als je er drie hebt). Het inzetten van een nieuwe speler in je jeugd kost niets. Pas als je een speler uit de jeugd naar het A-team promoveert, dan kost het pas geld.
Als je denkt dat je trainees goed genoeg zijn, dan kun je de scouts ontslaan, dan betaal je inderdaad niets. Op die manier kun je inderdaad wat geld sparen.
Je bent verplicht om één scout in dienst te houden die je 10k kost.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga pullen totdat ik 5 verdedigers heb en dan ontsla ik mijn scouts, het heeft geen zin om meer spelers te pullen als je er toch maar 5 kunt trainen lijkt me....
ah ok!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent verplicht om één scout in dienst te houden die je 10k kost.
Lennox had gelijk, ik had niet gezien dat-ie zo snel geaccepteerd had.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap binnen afzienbare tijd dus ook over. morgen ofzo even inlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |