Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds jeugdcompetitieloos..
Heb fabian gisteren een berichtje gestuurd dus ik wacht nog maar even af..
oude tijden herlevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.
En er is niet egt veel plek meer
0. United Black Panthers 0 0 - 0 0
0. Refused FC 0 0 - 0 0
0. SV Houten b1 0 0 - 0 0
0. Kristiansund A1 0 0 - 0 0
0. Young Freddy's 0 0 - 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 - 0 0
0. Zandpol Trappers Juniors 0 0 - 0 0
0. FC KVK 0 0 - 0 0
0. De Nootjes 0 0 - 0 0
0. de Relnichten 0 0 - 0 0
Grr, ik was er al veel eerder bij (deel 49)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij heeft mij net toegevoegd als vervanger van grumpey.
En er is niet egt veel plek meer
0. United Black Panthers 0 0 - 0 0
0. Refused FC 0 0 - 0 0
0. SV Houten b1 0 0 - 0 0
0. Kristiansund A1 0 0 - 0 0
0. Young Freddy's 0 0 - 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 - 0 0
0. Zandpol Trappers Juniors 0 0 - 0 0
0. FC KVK 0 0 - 0 0
0. De Nootjes 0 0 - 0 0
0. de Relnichten 0 0 - 0 0
ik doe niet mee sorry, ga met vrienden meedoen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef komrad het volgende:
Grumps, morgen kan ik hopelijk ook toegevoegd worden
Jonks doet ook meemaar waar is sirda
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef nicomart het volgende:
vind wel dat de United Black Panthers en Refused een originelere naam hadden mogen verzinnen hoor
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
je bent wie je bent je doet wat je doet!![]()
Al gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:49 schreef Egamer het volgende:
Ruudt, stuur rompompon (rpp) een berichtje voor de andere FOK! competitie.
had gekund ja.mischien kan ik dat ooit weer veranderen.Eerst kijken of het echt zo leuk is .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaa maar doe dan de United zwarte panterpuppies ofzo..
Moet je wel reageren op mij! Ik heb je id of teamnaam effe nodig! Zelfde geldt voor AirRaid, als hij dit eerder leest dan z'n ht-mail.quote:
gelezen en gemaildquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je wel reageren op mij! Ik heb je id of teamnaam effe nodig! Zelfde geldt voor AirRaid, als hij dit eerder leest dan z'n ht-mail..
kan dat nog niet dan? best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef Druus het volgende:
Vanaf wanneer kunnen de niet-supporters een jeugdteam krijgen?
Federatie-clownquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef komrad het volgende:
nicomart, volgens mij weet niet eens iedereen wat je rol hier is
Bij mij wel, redelijk vlot zelfs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Jeugdopleiding doet t bij mij nog steeds niet. !@#$@#$^%$%TGDFGWRCQ@#RQ$C#AR:X:X:X
Je jeugdopleiding is "Even helemaal weg".quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Jeugdopleiding doet t bij mij nog steeds niet. !@#$@#$^%$%TGDFGWRCQ@#RQ$C#AR![]()
![]()
![]()
altijd center parcsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je jeugdopleiding is "Even helemaal weg".
Die krijg je niet te zien. Je zal moeten afgaan op scout- en trainingsrapporten en de behaalde sterren tijdens een wedstrijd. De vaardigheden krijgen ze pas écht als je ze uiteindelijk promoveert naar de A-selectie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Daemon19 het volgende:
Wanneer krijgen we de vaardigheden van de spelers te zien?
Om hebben ze die nog niet? Omdat dit de 'opvul'-spelers zijn..?:)
dankuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Oja mensen die beker spelen:
Vergeet morgen niet je strafschopnemers in te stellen
![]()
tegen die negende klasser?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
quote:Gebruik jij Foxtrick (plugin voor Firefox) op dit moment? Gebruik dit dan niet in combinatie met de nieuwe jeugdopleiding!
Dit kan namelijk diverse problemen veroorzaken, aangezien Foxtrick nog geen nieuwe versie heeft uitgebracht!
GM-2more
nederland@hattrick.org
Ok maar hoe zet ik die Foxtrick uitquote:
Of je gebruikt IE een keertjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok maar hoe zet ik die Foxtrick uitOf moet je die helemaal verwijderen?
quote:
Tools > Add-ons> Foxtrick > Disable.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welnee, als je naar Extra >> Add-ons gaat, zie je een knopje uitschakelen achter iedere extensie staan. Gewoon op klikken, firefox restarten en het is klaar. Dan hoef je 'm ook niet opnieuw te installeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
op het moment dat je net je clubnaam hebt veranderd zonder een herkenbare hattrick-username kan ik er vrij weinig mee. note voor de volgende keer: maak even duidelijk kenbaar wie je bent, invitation sent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben nog steeds jeugdcompetitieloos..
Heb fabian gisteren een berichtje gestuurd dus ik wacht nog maar even af..
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
We hebben nog 4 open plekken in de fok-jeugdcompetitie.
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik zit bij de oude garde, had idd ff m'n oude naam aan Fabian moeten melden dan was alles duidelijk geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Outpost moet nog accepteren en ik weet niet wat Ruudt nu gaat doen. Dus het zijn er nog twee of drie. Ik heb Suriman ook nog ge-ht-maild en hoe zit De Hovenier, onze keepert?
Grumps heeft eigen met vrienden, de rest zit in de oude gardequote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Jd? VK? Grumpey? Maniak? Of hebben jullie geen jeugteam of zitten jullie al in een andere jeugdcompetitie?
Ik WEIGER!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
lol neequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Hier werkt het prima hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:36 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick down?
Als ik strafschoppen nodig heb met 3 mythische middenvelders wil ik niet eens winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:43 schreef Yankee_One het volgende:
net even de strapschopnemers ingesteld (danke)
niet dat ik ze nodig heb
Ah net wel ffquote:
Ik mag toch hopen dat ik die niet nodig heb tegen een bot...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Flappekz het volgende:
![]()
ik zit er al bij, Holloway Wannabesquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
Ja bij de oude garde dus..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik zit er al bij, Holloway Wannabes
quote:Brengt mij overigens ook bij het feit... de spelers van je a-team worden maar eens per seizoen ouder (bij de update)./ Volgens mij worden de spelers van je jeugd willekeurig door het seizoen ouder en is het dus het best een speler naar je a-team te promoveren vlak voordat hij 18 wordt, dan is hij immers nog 17 t/m de leeftijdupdate van het a-team en heeft hij dus langer dezelfde leeftijd
Op het forum staat dat niemand meer een speler kan scouten ook al heb je het nog niet gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef truStie het volgende:
kheb ngo steeds geen speler gescout.. kreeg gister wéér een foutmelding
kut systeem
Ze zijn dus wel gespeeld.quote:If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
quote:Het probleem met wisselen van trainingsvorm zou binnen nu en 5 minuten opgelost moeten zijn.
Is dat niet zo? Probeer dan eerst een af te loggen en weer aan te loggen.
Werkt het daarna nog niet? Vertel het dan hier in het topic!
Dus ff het match-ID van je eigen match veiligstellen ergensquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Cupmatchesbug: Gespeelde matches zijn niet zichtbaar en sommigen zeggen dat de verkeerde line-up is gebruikt... ik voel een deja vu naar vorig seizoen (backup)
If you you know the game ID you can view the result
If not, you can look for each of your players how many cup goals he shot this season and same by your opponent . Thats the result
/Kniff
Ze zijn dus wel gespeeld.
Het is wel geel, maar ik zie geen sterren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef maniack28 het volgende:
5 sterren in line-up jeugd gesignaleerd:
[afbeelding]
Kut imageshack
anyway:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |