abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:13:45 #1
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81660715




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic! De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat



Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak die werkt als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten! | Gelnagels zetten met Puckzzz



Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art Tutorials 1 | Nail Art Tutorials 2 | Nail Art Tutorials 3 | Nail Art Tutorials 4 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's 1 | Konad Foto's 2 | Konad Forum | Scrangie | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |



User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails | Mirjam: Colour Victim|tliciouz: Nail-Licious|RenRen-: OKOB | SpaceInvaders




Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Boven de $40 free shipping naar Nederland. |8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes | Models' Own nagellak | Nailpolish Fashion: o.a. China Glaze en Color Club. Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, nederlandse webshop



Gerelateerde fok!topics:
Nagellak ruiltopic #4! | [Show hier je nagels] Nagelswapdoos 2.0 | [Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. #2



Vorige topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 |



Creaties uit het vorige deel:



De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door RenRen- op 20-05-2010 08:02:57 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81660768
Goeiemorgen!
I had a signature once. It was awful.
pi_81660784
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:36:06 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_81660879
Morgen
disclaimer
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 07:47:46 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81660967


de OP
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81660992
pi_81661054
niet zo miepen dames, niet iedereen is even handig met computers enzo. Er zal vast iemand komen die het gaat oplossen.
pi_81661077
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57 schreef Ooi86 het volgende:
niet zo miepen dames, niet iedereen is even handig met computers enzo. Er zal vast iemand komen die het gaat oplossen.
Niet zo happen meid, daar ging het me helegaar niet om.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:00:37 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_81661087
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 07:49 schreef RenRen- het volgende:
jij bent mod, jij kan d'r helpen...
disclaimer
pi_81661099
De wiki snap ik geen drol van, dus die linkjes kan ik niet doen.
Ik post straks wel even de verklaring voor de , het was niet voor Guess, voor er meer mensen over gaan vallen.
pi_81661102
Jongens, weg met jullie ochtendhumeur, kijk eens wat een mooie dag!
All good things are wild and free.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:03:01 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_81661104
Yay voor Ren
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:04:51 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_81661120
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef RenRen- het volgende:
De wiki snap ik geen drol van, dus die linkjes kan ik niet doen.
Ik post straks wel even de verklaring voor de , het was niet voor Guess, voor er meer mensen over gaan vallen.
maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen een niet goed kunnen interpreteren
disclaimer
pi_81661136
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen een niet goed kunnen interpreteren
Vooral de laatste tijd in dit topic

Wanneer moet je weer werken ik ga morgen alles ondertekenen.
All good things are wild and free.
pi_81661158
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, weg met jullie ochtendhumeur, kijk eens wat een mooie dag!
Agree, de zon schijnt!!!! Hup mopperkontjes, lief doen!



De Nfu oh lakjes komen vandaag binnenn!!!!
pi_81661160
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen een niet goed kunnen interpreteren
Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lag
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:12:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_81661180
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Vooral de laatste tijd in dit topic

Wanneer moet je weer werken ik ga morgen alles ondertekenen.
ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaag Wanneer begin jij? En trouwens, je haalde het al eerder aan dat het volgens jou minder leuk is geworden hier... Waar komt dat gevoel vandaan? Want ik merk er zelf weinig van! Of ik ben zelf de oorzaak, dat kan natuurlijk ook
disclaimer
pi_81661183
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.

Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht .
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:13:59 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_81661205
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lag
ik bedoel te zeggen dat het dan misschien handig is om te vertellen waar het wél aan ligt
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:15:37 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_81661217
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.

Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
meissie toch Heb je al met een counsellor gesproken?
disclaimer
pi_81661227
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaag Wanneer begin jij? En trouwens, je haalde het al eerder aan dat het volgens jou minder leuk is geworden hier... Waar komt dat gevoel vandaan? Want ik merk er zelf weinig van! Of ik ben zelf de oorzaak, dat kan natuurlijk ook
Nee jij bent niet de oorzaak ik weet niet waar ik dat echt vandaan haal, maar ik merk wel eens dat er even een schopje na word gegeven, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen

In de tuin prutsen lijkt me zo lekker Ook al is het even doorzetten, je krijgt er wel weer geld voor terug. Ik ben nu bijna een jaar werkloos geweest, wel wat baantjes tussendoor gehad maar nog niet echt iets vast. Dus ik ben super blij, morgen krijg ik te horen wanneer ik begin
All good things are wild and free.
pi_81661232
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

meissie toch Heb je al met een counsellor gesproken?
Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet. Bah.
pi_81661257
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:19:11 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_81661263
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet. Bah.
waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!
disclaimer
pi_81661271
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.

Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toe

Hier ook een kutdag, mag me komen verantwoorden op school omdat de leraren het gevoel hebben dat het slecht met mij gaat. Lief bedoeld maar bemoei je met je eigen zaken

Hoop op veel holo foto's vandaag
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:20:59 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81661279
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet. Bah.
Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee jij bent niet de oorzaak ik weet niet waar ik dat echt vandaan haal, maar ik merk wel eens dat er even een schopje na word gegeven, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen

In de tuin prutsen lijkt me zo lekker Ook al is het even doorzetten, je krijgt er wel weer geld voor terug. Ik ben nu bijna een jaar werkloos geweest, wel wat baantjes tussendoor gehad maar nog niet echt iets vast. Dus ik ben super blij, morgen krijg ik te horen wanneer ik begin
Ik begrijp je gevoel wel hoor, het is de laatste tijd een beetje druk denk ik hier, topics gaan ook weer erg hard (met best veel geklep tussendoor) waardoor je ook minder goed op dingen kan reageren ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81661293
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toe

Hier ook een kutdag, mag me komen verantwoorden op school omdat de leraren het gevoel hebben dat het slecht met mij gaat. Lief bedoeld maar bemoei je met je eigen zaken

Hoop op veel holo foto's vandaag
Nee, mijn moeder gaat dat niet begrijpen. Die wordt heel boos en groen van de zorgen, gaat alleen maar achter me aan zitten, en als ik een keer wat leuks wil doen, wordt ze heel boos omdat ik allemaal onvoldoendes heb. Been there, alleen toen was de situatie anders. Maar dat duurt een maand of wat voor ze inziet dat ik niet zo ver ben als toen.

Oh, en inderdaad zeg Succes met het verantwoorden. Hoop dat ze niet te moeilijk gaan doen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!
I hooope. Echt. Ik houd jullie op de hoogte, dat sowieso
pi_81661304
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!
Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig. Dankjullie voor de lieve reacties, nu ga ik eten maken en snel weer ontopic
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:23:35 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_81661313
Maar er posten onderhand ook 60 mensen hier, logisch dat het dan hard gaat... Ik erger me persoonlijk meer aan het gemor over het kleppen dan aan het kleppen zelf, maar goed, dat ben ik
disclaimer
pi_81661321
Jee RenRen wat balen Kan me voorstellen dat je je daar echt even goed kl*te door voelt. Wat doe je nu voor school/opleiding? En heb je al resultaten van je examens dat je wéét of je het slehct gedaan hebt, of is het puur het gevoel dat je erover hebt?
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je in ieder geval snel een oplossing kunt vinden... Tis drie keer zo kl*te als je moeder er ook nog eens boos om wordt terwijl jij er niets aan kunt doen

I had a signature once. It was awful.
pi_81661329
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig. Dankjullie voor de lieve reacties, nu ga ik eten maken en snel weer ontopic
Succes meis! Je kunt niet meer als je best doen, dus als het niet meer lukt om het omhoog te krijgen hoop ik dat je moeder wat begrip voor je heeft, dit is al rot genoeg zo
pi_81661338
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]
Hee ik sta in jouw lijstje!
pi_81661364
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee RenRen wat balen Kan me voorstellen dat je je daar echt even goed kl*te door voelt. Wat doe je nu voor school/opleiding? En heb je al resultaten van je examens dat je wéét of je het slehct gedaan hebt, of is het puur het gevoel dat je erover hebt?
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je in ieder geval snel een oplossing kunt vinden... Tis drie keer zo kl*te als je moeder er ook nog eens boos om wordt terwijl jij er niets aan kunt doen

Nog 1 dan

Ik doe Digital media design, sites ontwerpen enzo. Maar daarnaast ook met programma's werken waar ik niet mee om kan gaan en niets met mijn opleiding te maken hebben.
En nou ja, mijn school werkt op die manier niet met examens, ik heb 41 vakken. Ja, vakken, met daarbinnen nog verschillende opdrachten en cijfers. Op het moment sta ik voor 7 vakken onvoldoende, wat maakt dat ik maar 75% van alle cijfers voldoende sta, en ik moet op de 90 komen om over te gaan, wat gelijk staat aan 3 onvoldoendes, maar dan weer wel van boven de 4 Volg je me nog?

Ik vertel het ook nog niet aan mijn moeder, dat doe ik pas als ik de ergste schade heb weggewerkt. De dingen die ik binnen een paar uur af zou moeten kunnen hebben met een beetje begeleiding dus..

& Dankje Sharana
pi_81661405
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nog 1 dan

Ik doe Digital media design, sites ontwerpen enzo. Maar daarnaast ook met programma's werken waar ik niet mee om kan gaan en niets met mijn opleiding te maken hebben.
En nou ja, mijn school werkt op die manier niet met examens, ik heb 41 vakken. Ja, vakken, met daarbinnen nog verschillende opdrachten en cijfers. Op het moment sta ik voor 7 vakken onvoldoende, wat maakt dat ik maar 75% van alle cijfers voldoende sta, en ik moet op de 90 komen om over te gaan, wat gelijk staat aan 3 onvoldoendes, maar dan weer wel van boven de 4 Volg je me nog?

Ik vertel het ook nog niet aan mijn moeder, dat doe ik pas als ik de ergste schade heb weggewerkt. De dingen die ik binnen een paar uur af zou moeten kunnen hebben met een beetje begeleiding dus..

& Dankje Sharana
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo gedaan heb in mijn laatste jaar ICT. Na een tijdje heb ik zo hard mogelijk gewerkt om alle schade weg te krijgen, was aardig gelukt, en toen pas aan mijn moeder laten weten dat er een kans was dat ik het niet zou halen dat jaar mijn moeder was er niet super blij mee, maar moet zeggen dat ze meer begripvol was dan ik dacht ik heb ook een psychologie opleiding gedaan maar dat was toch niet mijn ding, toen ik vertelde dat ik wou stoppen ermee en toch verder in de ICT wou vond ze het helemaal niet erg, ik was echt super verbaasd maar wel erg blij!

Hoop dat het voor jou ook allemaal goed verloopt!
pi_81661428
41 vakken? Allemachtig, da's een hoop!! Wel een beetje overlappende onderwerpen

Ik hoop echt voor je dat je de schade nog bijgewerkt krijgt, ik heb het zelf ook vaak gehad dat ik dacht dat ik iets héél goed gedaan had, en dat ik gewoon onvoldoendes bleef halen... vooral met aardrijksunde en geschiedenis was dat verschrikkelijk. Het is alleen zo balen als je thuis je hart niet kunt luchten wegens onbegrip.... je doet er toch je best voor, dat zou voor een ouder goed genoeg moeten

Duimen draaien voor toch nog positievere resultaten!!
I had a signature once. It was awful.
pi_81661502
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
41 vakken? Allemachtig, da's een hoop!! Wel een beetje overlappende onderwerpen

Ik hoop echt voor je dat je de schade nog bijgewerkt krijgt, ik heb het zelf ook vaak gehad dat ik dacht dat ik iets héél goed gedaan had, en dat ik gewoon onvoldoendes bleef halen... vooral met aardrijksunde en geschiedenis was dat verschrikkelijk. Het is alleen zo balen als je thuis je hart niet kunt luchten wegens onbegrip.... je doet er toch je best voor, dat zou voor een ouder goed genoeg moeten

Duimen draaien voor toch nog positievere resultaten!!
Ik ben allang blij, vorig jaar waren het er 55.
Soms overlapt het wel, en soms niet, want we hebben vakken gehad in HTML en PHP (Voor de dames die niet weten wat dit is, HTML is de opbouw van een site, grof uitgelegd, en PHP zijn dingen als. Bijvoorbeeld dit forum), maar ook weer in 3Dmodellen maken, in aftitelingen maken voor films (Wtf) en in verpakkingen in elkaar zetten.

Ja, maar er is veel gebeurd 2 jaar terug waardoor ze daar weer bang voor is. Maar ja, komt goed, ik heb jullie
Bedankt Voor het duimen. enzo.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:39:39 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_81661536
Ik heb nog regelmatig nare dromen over school. Dan droom ik dat ik mijn diploma nog niet heb en nog een paar kutvakken moet en colleges moet volgen enzo School Succes Ren!
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:48:18 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661676
Ik heb vriendjes! allemaal lakdames
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Daph_
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
MinderMutsig
Debsterr
Oblivion
snkr-xxx
Nune
tliciouz
Loqi
mirannie
PeRi
Kleintje19
bernies
MissJ
zoeperzazke
Joysa
Crientj
Linnie20v
RenRen-
DeltaCephei
Diconnected
PartyHardy
Tegan
IJsdraakje
Tammymara
Guess.
Sjeen
mmascha
princess-a
progje
es70
Greys
-Bubseltje-
AmNaBa
miss--moana
moussy
kieskleurig
romika
Mss
buzzwheedle
Maria2.0
babyfeet
Holyme
Anonymousz
Burdie
Misstique
dieske87
liiszle
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81661696
Oeh, holofototvp.

RenRen- Succes.
pi_81661700
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.

Ik krijg straks mijn fiets!
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81661847
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.

Ik krijg straks mijn fiets!
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?
All good things are wild and free.
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:01:12 #42
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81661914
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?
Fietsen verleer je inderdaad niet.

net als neuken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81661935
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Fietsen verleer je inderdaad niet.

net als neuken.
Dude
All good things are wild and free.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:02:54 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661958
Ik heb ook een holo opgeklapt vandaag Him Out (speciaal voor SQ zónder Kaleidoscope )

RenRen veel succes, ondanks de ellende die je er nu mee hebt klinkt het wel als een heel erg leuke en brede opleiding waar je veel kanten mee uit kan als je eenmaal je diploma op zak hebt. Is dat geen motivatie voor je? Je doet natuurlijk je best, dat bedoel ik er niet mee hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:03:43 #45
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661979
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Fietsen verleer je inderdaad niet.

net als neuken.
Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:04:03 #46
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81661989
Komt helemaal goed hoor RenRen-! Je kan het allemaal nog uit de shit trekken!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81661995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.

Ik krijg straks mijn fiets!
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
COOL!

Toen ik voor het eerst sinds 3 jaar ging fietsen moest ik toch wel weer even wennen hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:04:38 #48
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81661997
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dude
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijn
Als je die twee gaat combineren moet je nog veel meer oefenen!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81662043
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Fietsen verleer je inderdaad niet.

net als neuken.
pi_81662398
voor Ren
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:23:53 #51
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81662404
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]


[..]

Als je die twee gaat combineren moet je nog veel meer oefenen!
Niet als je een bakfiets inc. chauffeur hebt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81662437
tvp !
Ik zie de zon yay!
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:25:52 #53
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81662442
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Niet als je een bakfiets inc. chauffeur hebt
Ja heuj,

onder welke categorie porno moeten we dat plaatsen....

OT: ik heb geen lak op vandaag, voelt naakt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81662854
Een slaperige goeiemorgen

Ren
Mimu spannend! Veel plezier vandaag
Fiets

Vandaag een wannabe holo van de Etos


En hier de steentjes die van de week kwamen, heb er 'n CG naast gelegd om de grootte aan te geven.
Het probleem: krijg die bakjes niet open Ben bang dat m'n nagels afbreken (ook al een schaar geprobeerd), of de boel door de kamer gaat vliegen. Iemand ervaring met die bakjes?
pi_81662901
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Holyme het volgende:
Een slaperige goeiemorgen

Ren
Mimu spannend! Veel plezier vandaag
Fiets

Vandaag een wannabe holo van de Etos
[ afbeelding ]

En hier de steentjes die van de week kwamen, heb er 'n CG naast gelegd om de grootte aan te geven.
Het probleem: krijg die bakjes niet open Ben bang dat m'n nagels afbreken (ook al een schaar geprobeerd), of de boel door de kamer gaat vliegen. Iemand ervaring met die bakjes?
[ afbeelding ]
Ik zou het laten openen door of anders door iemand die langskomt, desnoods de buurman, maar mijn nagels blijven heel!!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:49:16 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81663037
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.

Ik krijg straks mijn fiets!
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
Fiets

En doe maar, ik heb die topper ook en het klinkt als een goede combi .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81663071
M'n lief woont niet in NL (oa daarom ben ik soms een tijdje niet aanwezig hier) Zal 'm zeggen dat ie dit keer eerder moet komen daarvoor, misschien werkt het!
Maja zal 'ns in de familie vragen ofzo, en dan dichtplakken met plakband ipv dichtmaken, is misschien wel 'n goeie (en als ze dan gaan vliegen is het in ieder geval niet in mijn huis )
pi_81663243
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Fiets

En doe maar, ik heb die topper ook en het klinkt als een goede combi .
Is het ook!

Fiets
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81663547
TVP!
Mn neus is verbrandt ik lijk net ->
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:16:00 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81663795
Goedemorgen!
@renren: wat klote joh... ik hoop dat je het nog zoveel mogelijk recht gebreid krijgt...

Zo eens even een mooi lakje voor vandaag uitzoeken!
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:20:32 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81663952
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
TVP!
Mn neus is verbrandt ik lijk net ->
mental image

@Holyme, zodra je ze open hebt in een ander bakje/potje doen?

Mooi trouwens die wannabe holo, welke is het?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81663960
snelle tvp vanaf werk
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:29:19 #63
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81664217
Vandaag nageldagje heb iets speciaals in gedachten voor een speciale gelegenheid
Knoei
pi_81664636
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Loqi het volgende:
Vandaag nageldagje heb iets speciaals in gedachten voor een speciale gelegenheid
tell us more!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:46:38 #65
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81664812
Goed ik moet vandaag heel veel leren voor m'n examen geschiedenis morgen, dus als ik hier teveel post moeten jullie mij maar allemaal naar m'n boek sturen, okay?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81664832
Puckzzz hmm da's ook wel 'n idee, zal zo eens kijken voor kleine potjes ofzo Het lakje is zo'n mini flesje, Etos effect nails 010.
Loqi , *nieuwsgierig is
pi_81664833
Ren ren, echt heel erg veel succes!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81664959
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:46 schreef Diconnected het volgende:
Goed ik moet vandaag heel veel leren voor m'n examen geschiedenis morgen, dus als ik hier teveel post moeten jullie mij maar allemaal naar m'n boek sturen, okay?
aan het werk!!!
pi_81665773
Nou dames, kom op dan met al die holo pics
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:18:16 #70
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81665967
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

tell us more!
nee, straks als het klaar is
Knoei
pi_81666062
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Loqi het volgende:

[..]

nee, straks als het klaar is


dan wel met pixxxx
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:23:03 #72
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81666147
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]



dan wel met pixxxx
uiteraard nou zul je zien dat t gaat mislukken
Knoei
pi_81666220
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Holyme het volgende:
Een slaperige goeiemorgen

Ren
Mimu spannend! Veel plezier vandaag
Fiets

Vandaag een wannabe holo van de Etos
[ afbeelding ]

En hier de steentjes die van de week kwamen, heb er 'n CG naast gelegd om de grootte aan te geven.
Het probleem: krijg die bakjes niet open Ben bang dat m'n nagels afbreken (ook al een schaar geprobeerd), of de boel door de kamer gaat vliegen. Iemand ervaring met die bakjes?
[ afbeelding ]
Ik vinnum mooi
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:37:27 #74
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_81666649
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Holyme het volgende:
Een slaperige goeiemorgen

Ren
Mimu spannend! Veel plezier vandaag
Fiets

Vandaag een wannabe holo van de Etos
[ afbeelding ]

En hier de steentjes die van de week kwamen, heb er 'n CG naast gelegd om de grootte aan te geven.
Het probleem: krijg die bakjes niet open Ben bang dat m'n nagels afbreken (ook al een schaar geprobeerd), of de boel door de kamer gaat vliegen. Iemand ervaring met die bakjes?
[ afbeelding ]
Misschien een suf idee, bakje en handen in een schone vuilniszak en dan openknippen.
Voordeel: steentjes alleen in vuilniszak
Nadeel: steentjes sorteren
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:39:59 #75
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_81666747
@RenRen,

Diep ademhalen, plan maken. Tanden opelkaar en de opdrachten maken.
Focussen en doen. Vooral niet nadenken.
En Yes je kunt het!!!!!
pi_81667743
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Stormqueen
mirannie
Lindytje
Daph_
RenRen-
tliciouz
Nune
Puckzzz
MissJ
Mirjam
Debsterr
-Bubseltje-
IJsdraakje
PeRi
Loqi
zoeperzazke
Diconnected
Joysa
MinderMutsig
snkr-xxx
Linnie20v
princess-a
Sharana_LV
Mss
kieskleurig
miss_dynastie
miss--moana
Crientj
AmyGrace
vamperotica
SpaceInvaders
Holyme
Mehehelzs
Surveillance-Fiets
Sjeen
bernies
Tegan
Kleintje19
Guess.
AmNaBa
liiszle
Tammymara
progje
samsuus
buzzwheedle
deerntie
PartyHardy
Chanty87
milka82
Reska
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik

Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.

Dingen die voor mij makkelijk zijn te krijgen hier in de winkels:
Zoya, OPI, Sally Hansen, Wet 'n Wild, Sinful Colors, NARS

Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
suuuuperlief


& RenRen: hang in there
pi_81668192
Ik krijg hem niet zo mooi op de foto, maar



CG - 2nite
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81668659
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg hem niet zo mooi op de foto, maar

[ afbeelding ]

CG - 2nite
Mooi!

Als mijn pakketje van eBay binnen is dan heb ik de gehele OMG collectie
pi_81668893
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Mooi!

Als mijn pakketje van eBay binnen is dan heb ik de gehele OMG collectie
ik wacht ook op ebay voor mijn 2nite!

Foto ziet er top uit!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:41:17 #80
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81668971
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81669260
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Gelukkig dat het met de baby goed gaat! Baby's ...
Ik zou ook veiligheid voor alles nemen, dan maar een keizersnede, ze doen het tegenwoordig zo netjes!
pi_81669323
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Joh, ik was 3 weken te laat en een reus, maar zo erg was het nou ook weer niet
Graag gedaan.

En nogmaals bedankt iedereen Echt heel lief van jullie.
pi_81669702
vrije dag vandaag, ik ga zo maar rustig in de zon liggen, ik ben echt strontsnipverkouden, en dat half mei
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81669792
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Fijn dat het goed gaat, die keizersnede komt vast wel goed
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:05:16 #85
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81669886
Blij dat alles goed is Guess
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:09:18 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81670034
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Blij dat alles goed is
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:10:21 #87
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81670072
voor Renren en Guess, komt wel goed schatjes
Knoei
pi_81670171
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ah, lief, reuze baby!! Misschien een raar idee, maar kunnen ze de bevalling dan niet vast inleiden?? Met 36 weken is de baby echt wel klaar om geboren te worden.
Aan de andere kant, ze hebben het ook nog wel eens mis hoor. Met 37 riep er een verloskundige dat mijn kind al 7 pond was, toen met 38 weken een andere weer 6 pond, toen met 39 weken de derde 8 pond. En uiteindelijk is mijn dochter met 40,5 week geboren met precies 7 pond.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:13:35 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81670213
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef Mirjam het volgende:
vrije dag vandaag, ik ga zo maar rustig in de zon liggen, ik ben echt strontsnipverkouden, en dat half mei
Ik ook hoor, het heerst! Net wel lekker in het zonnetje gewandeld, en vanavond weer sporten .
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg hem niet zo mooi op de foto, maar

[ afbeelding ]

CG - 2nite
.

Guess, fijn dat het allemaal (te) goed gaat maar hoop dat het met die keizersnede wel meevalt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81670263
woei, bestelling binnen

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81671207
Leuk, progje!!
Waarom staat de linkse boos de andere kant op?
pi_81671770
Boobies
pi_81671813
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 13:39 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk, progje!!
Waarom staat de linkse boos de andere kant op?
Die had geen zin in de foto. Duh. Progje, ik ben jaloers
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:00 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81672122
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81672150
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Gefeliciteeeeeeeeeerd
pi_81672175
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
gefeliciteerdddd!
pi_81672195
Fijn Guess
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef progje het volgende:
woei, bestelling binnen

[ afbeelding ]
Mooie boobjes

Gefeliciteerd Debsterr
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81672263
Proficiat Debsterr
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:46 #99
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81672267
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Gefelie!
Knoei
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:04:12 #100
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81672331
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Gefeliciteerd!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81672364
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat er al gezegd wordt.... "Ze" vergissen zich nogal eens in de grootte van de baby.... Kan me voorstellen dat je schrikt van he3t idee..Keizersnee... ondertussen heeft je lijf het al wel mooi voor elkaar gekregen een mooi wondertje af te bakken! Ook 8 ponders zijn lieve kleine babietjes ook al klinkt t heel waqt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81672383
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef progje het volgende:
woei, bestelling binnen

[ afbeelding ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81672405
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:07:27 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_81672458
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Ook voor mini-guess! En ik heb gefaald in de pauze
disclaimer
pi_81672526
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
gefeli
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:44 #106
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81672530
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook voor mini-guess! En ik heb gefaald in de pauze
Wat heb je nu weer gekocht
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:50 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_81672681
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Wat heb je nu weer gekocht
collistar viola glitter van vakantiegeld en met 20% korting Ze hadden ook nog veel nouvelle vague maar die vind ik te duur
disclaimer
pi_81672712
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 14:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

collistar viola glitter van vakantiegeld en met 20% korting Ze hadden ook nog veel nouvelle vague maar die vind ik te duur
Ooooohohoh. Die wil ik.
Volgende maand, had mijn moeder beloofd geen lak te kopen deze (geld)maand
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:12:27 #109
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81672713
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

collistar viola glitter van vakantiegeld en met 20% korting Ze hadden ook nog veel nouvelle vague maar die vind ik te duur
Okay dan mag het.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:16 #111
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81672864
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen

En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:

Rechts:

En nog een voor de fleurigheid:

(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Knoei
pi_81672887
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef progje het volgende:
woei, bestelling binnen

[ afbeelding ]
pi_81672924
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
PRACHTIG!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:18:40 #114
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81673019
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Gaaaaaf! Leuk jurkje
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81673183
Erg mooi Loqi !
pi_81673641
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
praaaaachtig
pi_81673762
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*

mooooooooooooooi!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:37:55 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_81673938
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Holyme het volgende:
Vandaag een wannabe holo van de Etos
[ afbeelding ]
Naais!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg hem niet zo mooi op de foto, maar

[ afbeelding ]

CG - 2nite
Ook naais!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef progje het volgende:
woei, bestelling binnen

[ afbeelding ]
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Die boobie holo's blijf ik de gaafste vinden.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Heel mooi

En voor RenRen en Guess

En whoei, m'n lak is gechipt, dus nu vind ik het eindelijk niet meer zonde om het eraf te halen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81673953
Tanteklara, het is vrij hard plastic, dus weet niet of dat gaat lukken. Maar als ik 'm niet gewoon open kan krijgen, klinkt dat als een goed plan, gewoon slopen die handel

Dwyn en Linnie20v, holo's Mooi!

Guess., gelukkig gaat alles goed! Maar als je hoort dat het anders kan gaan lopen dan je in je hoofd hebt zitten, is toch even moeilijk lijkt me.

Progje, lekkere bestelling

Debsterr, gefeliciteerd!

Stormqueen, goeie faal Kon 'm hier nie meer krijgen, straks wel showen he

Loqi, wauw wat goed gelukt! En gefeliciteerd met je vader
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:06 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81674182
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Wat goed!!! Felifelifeli
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81674232
Ik heb express SV over mn Gem gesmeerd zodat hij vanavond loslaat
pi_81674287
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb express SV over mn Gem gesmeerd zodat hij vanavond loslaat
Werkt dat ook bij MAAH? Dan zou het nog handig zijn
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:45:12 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81674292
Wat ontzettend goed gelukt Loqi! Mooie kleurencombinatie ook

Ik wil daar toch ook eens mee knoeien. Was het veel gedoe?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81674305
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk, progje!!
Waarom staat de linkse boos de andere kant op?
omdat ik weer eens niet zat op te letten..

Al vond ik de verklaring van RenRen leuker
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81674344
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
wat gaaf, gefeliciteerd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81674367
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Werkt dat ook bij MAAH? Dan zou het nog handig zijn
Als ik MAAH op heb doe ik standaard SV eroverheen zodat ik het er zo kan afpakken als ik in de douche sta
pi_81674370
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaf!!!

Zowel nagels als jurkje

Je mag zekers trots zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81674433
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Als ik MAAH op heb doe ik standaard SV eroverheen zodat ik het er zo kan afpakken als ik in de douche sta
daar kom je 34534534 watjes en 3 flesjes nagellakremover later mee aan!!!
pi_81674456
@ Loqi: hoe geweldig!!! echt super!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81674480
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

daar kom je 34534534 watjes en 3 flesjes nagellakremover later mee aan!!!
Haha! Anders moet je die aluminiumfolie-truuk gebruiken
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:51:37 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81674589
Gefeliciteerd Deb!!

Mooie nagels Loqi

Ik heb zaterdag een bbq ter ere van mijn schoonmoeder die 50 is geworden.
Het wordt een zwartwitte jurk.

Nu dacht ik qua lak

2nite


LOL


Adore



Blue Island Iced Tea
pi_81674664
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gefeliciteerd Deb!!

Mooie nagels Loqi

Ik heb zaterdag een bbq ter ere van mijn schoonmoeder die 50 is geworden.
Het wordt een zwartwitte jurk.

Nu dacht ik qua lak
[ afbeelding ]
2nite

[ afbeelding ]
LOL

[ afbeelding ]
Adore

[ afbeelding ]
LOL! staat wel mooi bij zwart
pi_81674688
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Haha! Anders moet je die aluminiumfolie-truuk gebruiken
Hihi ja dat doe ik meestal ook wel, toch vind ik paar dagen alter overal nog wel glittertjes
pi_81674721
owwwwwwww ik loop wanhopig achter

@renren: heeeel veel sterkte. Hang in there..

@guess. spannend! babiez heel veel sterkte de laatste weekjes..
pi_81674738
Teeveepee

En gefeliciteerd voor Debsterr!
pi_81674887
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

LOL! staat wel mooi bij zwart
daar dacht ik ook t eerste aan, maar volgens mij staan ze allemaal wel mooi!
pi_81674926
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef Aurelyx het volgende:

[..]

daar dacht ik ook t eerste aan, maar volgens mij staan ze allemaal wel mooi!
we moeten natuurlijk wel een keuze maken, anders schiet ze er nog niets mee op
pi_81674992
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

we moeten natuurlijk wel een keuze maken, anders schiet ze er nog niets mee op
LOL!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:02:40 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81675067
Wat zijn jullie toch liev .

Loqi wat ontzettend goed gelukt zeg!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81675081
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Aurelyx het volgende:

[..]

LOL!
die zou ik ook kiezen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81675139
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
Gefeliciteerd!! Echt knap dat je dat gelukt is in deze periode!!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

collistar viola glitter van vakantiegeld en met 20% korting
Oh, dat is zo´n gaaf kleurtje!!

@ Loqi
Gaaf!! Knap hoor dat je dat kan!!

@ Linnie
Mooi kleurtje is dat toch ook!
pi_81675241
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:02 schreef progje het volgende:

[..]

die zou ik ook kiezen
me three
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:23 #143
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81675358
Whoa, dank je wel allemaal!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ontzettend goed gelukt Loqi! Mooie kleurencombinatie ook

Ik wil daar toch ook eens mee knoeien. Was het veel gedoe?
Ik ben er al met al 2 uur mee bezig geweest (maar dat is dan dus wel met basecoat, onder kleurtje, topcoat en alle cleanup). Ik heb het al vaker gedaan dus ook al een beetje handigheid, maar als je je vingers afplakt met plakband zodat de lak niet overal komt dan gaat het super handig en snel
Knoei
pi_81675429
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiii
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooi

Ik meld me ondertussen bij de Polishaddicts Anonymous. Mijn mama belde net dat er een pakje binnen was gekomen (mijn Koh lakjes van het Elle abonnement) maar vóórdat ze dat vertelde kreeg ik een heule preek, over dat dit alweer het zoveelste pakje was deze week (de 2e) en dat het niet normaal is hoeveel ik bestel (niet eens zovaak) en dat er constant lakjes binnenkomen (ik swap nog wel eens)

Ik ontken alles!
wacht maar tot mn vakantiegeld er is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81676083
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Moooiii
[..]

Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooi

Ik meld me ondertussen bij de Polishaddicts Anonymous. Mijn mama belde net dat er een pakje binnen was gekomen (mijn Koh lakjes van het Elle abonnement) maar vóórdat ze dat vertelde kreeg ik een heule preek, over dat dit alweer het zoveelste pakje was deze week (de 2e) en dat het niet normaal is hoeveel ik bestel (niet eens zovaak) en dat er constant lakjes binnenkomen (ik swap nog wel eens)

Ik ontken alles!
wacht maar tot mn vakantiegeld er is
Lang leve het op jezelf wonen Hihi.
Nou ja, ook mijn ouders roepen nog wel eens: heb je nou al weer een ander kleurtje op
Ik zeg ook altijd tegen mijn dochter dat opa en oma niet alles hoeven te weten Die is namelijk in staat om te roepen dat ik een heel kastje vol heb. Op zich niet erg, maar als ik dan eens een keer wil klagen als ik krap bij kas zit, dan kan dat niet, hahaha
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:24:22 #146
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81676124
Tnx meiden mijn voorkeur ging ook uit naar LOL
pi_81676414
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:

[..]

Lang leve het op jezelf wonen Hihi.
Nou ja, ook mijn ouders roepen nog wel eens: heb je nou al weer een ander kleurtje op
Ik zeg ook altijd tegen mijn dochter dat opa en oma niet alles hoeven te weten Die is namelijk in staat om te roepen dat ik een heel kastje vol heb. Op zich niet erg, maar als ik dan eens een keer wil klagen als ik krap bij kas zit, dan kan dat niet, hahaha
Hahah ik woon op mezelf, in een studentenhuis.. Waar pakjes achter over gedrukt worden of bij de buren afgegeven zodat ik ze nooit terug zie Leuk ook zo'n dochter, misschien moet je het haar maar niet vertellen haha
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81676610
Mijn swappakket (met al mijn major lemmings !!! ) staat al sinds 1 april bij de douane Leuke grap, want het is nog steeds niet vrijgegeven en de mevrouw aan de telefoon kon niet veel voor me doen behalve een klacht indienen in de hoop dat het pakket alsnog wordt vrijgegeven. Zucht. Ik wil mijn pakketje
pi_81676802
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Moooiii
[..]

Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooi

Ik meld me ondertussen bij de Polishaddicts Anonymous. Mijn mama belde net dat er een pakje binnen was gekomen (mijn Koh lakjes van het Elle abonnement) maar vóórdat ze dat vertelde kreeg ik een heule preek, over dat dit alweer het zoveelste pakje was deze week (de 2e) en dat het niet normaal is hoeveel ik bestel (niet eens zovaak) en dat er constant lakjes binnenkomen (ik swap nog wel eens)

Ik ontken alles!
wacht maar tot mn vakantiegeld er is


my kinda girl! *meldt zich ook voor de PA*

kheb vandaag ook gefaald: 2 neon's van de hema en 3 2b van kruidvat. En ze waren bezig met hervullen van de nagellakjes. Dus straks n's kijken wat ze nog meer binnen hebben gekregen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:41:16 #150
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81676886
Mooie lakjes weer enzo ladies.

Oh ik heb echt baggerconcentratie nu om te leren
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81676899
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:39 schreef Aurelyx het volgende:

[..]



my kinda girl! *meldt zich ook voor de PA*

kheb vandaag ook gefaald: 2 neon's van de hema en 3 2b van kruidvat. En ze waren bezig met hervullen van de nagellakjes. Dus straks n's kijken wat ze nog meer binnen hebben gekregen...
éigenlijk zitten we hier elkaar wel behoorlijk op te zwepen he..
pi_81676927
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Mijn swappakket (met al mijn major lemmings !!! ) staat al sinds 1 april bij de douane Leuke grap, want het is nog steeds niet vrijgegeven en de mevrouw aan de telefoon kon niet veel voor me doen behalve een klacht indienen in de hoop dat het pakket alsnog wordt vrijgegeven. Zucht. Ik wil mijn pakketje
Duurt wel lang
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:42:49 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_81676964
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Mijn swappakket (met al mijn major lemmings !!! ) staat al sinds 1 april bij de douane Leuke grap, want het is nog steeds niet vrijgegeven en de mevrouw aan de telefoon kon niet veel voor me doen behalve een klacht indienen in de hoop dat het pakket alsnog wordt vrijgegeven. Zucht. Ik wil mijn pakketje


Luxeprobleem, welke kleur nu weer?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81677016
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Mijn swappakket (met al mijn major lemmings !!! ) staat al sinds 1 april bij de douane Leuke grap, want het is nog steeds niet vrijgegeven en de mevrouw aan de telefoon kon niet veel voor me doen behalve een klacht indienen in de hoop dat het pakket alsnog wordt vrijgegeven. Zucht. Ik wil mijn pakketje
Ze mogen het niet eens langer dan 30 dagen vasthouden bij de douane. Wat precies de verdere procedure is weet ik niet, maar dit mag echt niet hoor.
pi_81677110
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ze mogen het niet eens langer dan 30 dagen vasthouden bij de douane. Wat precies de verdere procedure is weet ik niet, maar dit mag echt niet hoor.
Weet ik, maar ik kreeg vandaag de tracking code dus kon vandaag pas bellen.. Heb nu een track en trace code gekregen die in NL werkt, hopelijk wordt mn pakket alsnog vrijgegeven.. De telefoniste heeft namelijk een klacht ingediend in de hoop dat het wordt vrijgegeven. Wordt het dat niet, dan wordt het in beslag genomen ( ! ) of teruggestuurd naar de verzender
pi_81677146
Ik heb trouwens al mega tipwear bij Nubar Gem
Zou dat komen doordat ik mijn nagels anders geveild heb, of is de lak gewoon niet van hele beste kwaliteit? Wel zonde, maar zal er toch straks af moeten en iets anders erop.
pi_81677193
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:46 schreef mirannie het volgende:
Ik heb trouwens al mega tipwear bij Nubar Gem
Zou dat komen doordat ik mijn nagels anders geveild heb, of is de lak gewoon niet van hele beste kwaliteit? Wel zonde, maar zal er toch straks af moeten en iets anders erop.
Bij mij dag 2 en het zit er nog perfect op.. Dat heb ik normaal nooit
pi_81677454
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Bij mij dag 2 en het zit er nog perfect op.. Dat heb ik normaal nooit
Hm, dan ligt het dus aan mijn nieuwe model haha
pi_81677503
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest

Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
is verliefd op jou jurkje en nagels
Tsubasa o hirake..
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:57:01 #160
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_81677646
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
Nogmaals sorry voor de OP vanochtend en dank je wel RenRen.Ik gooide em vanochtend op slot en ik dacht het is een beroerde openingspost en om hulp vragen of gewoon doen of ik gek ben en geen nieuwe openen maar dat vond ik ook weer niet zo netjes.Aangezien ik naar het zieknhuis moest ook geen tijd om uit te vogelen hoe het nou werkt.

En voor degene die willen weten hoe het vanochtend was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mijn dochter was volgens de vk met 36 weken al 7 pond. Nou toen ze met 40 weken geboren werd woog ze precies 2500 gram!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_81677687
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef samsuus het volgende:

[..]

Mijn dochter was volgens de vk met 36 weken al 7 pond. Nou toen ze met 40 weken geboren werd woog ze precies 2500 gram!
Zo, die zat er wel heeeeel erg naast dan!
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:22:23 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81678760
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Loqi het volgende:
Zijn er mensen die binnenkort bij dollarnailart gaan bestellen? Mag ik dan meedoen?
Ik kom alleen namelijk noooit aan de 25 dollar en ik heb geen eigen creditcard/paypal.. en om die van m'n vriend nou te lenen voor een groeporder dat vindt ie niet leuk denk ik
Iemand?
Knoei
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:22:46 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81678778
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef samsuus het volgende:

[..]

Mijn dochter was volgens de vk met 36 weken al 7 pond. Nou toen ze met 40 weken geboren werd woog ze precies 2500 gram!
Zo das er wel heel erg naast dan! Bij mij word alles opgemeten door een echoscopist in het ziekenhuis,dus lengte/doorsnede van hoofd,buik,benen etc en vanuit daar komen ze aan het gewicht,volgens eigen zeggen zit kan het er 10% naast zitten.Nou ja ik kan er toch niet veel aan verranderen en het is zoals het is,ga er vanuit dat ik in goede handen ben.

Loqi,wat mooi gedaan en wat een leuk jurkje
Debsterr,gefeliciteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81679176
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
All good things are wild and free.
pi_81679230
Bij de DA:

pi_81679298
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij de DA:

[ afbeelding ]
Tot wanneer is die actie geldig?
All good things are wild and free.
pi_81679354
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij de DA:

[ afbeelding ]
Zou dat ook voor de OPI´s gelden??
pi_81679422
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tot wanneer is die actie geldig?
26 mei!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zou dat ook voor de OPI´s gelden??
Er staat ALLE nagellak dus ik neem aan van wel
pi_81679486
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zou dat ook voor de OPI´s gelden??
hebben ze die dan?
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:39:29 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_81679522
Ik heb net mijn hypo dinges velletje gescheurd
disclaimer
pi_81679574
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

hebben ze die dan?
JA!
In Amsterdam!!! Heeft de DA OPI's!!!

Wanneer gaat die actie in?
pi_81679619
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

JA!
In Amsterdam!!! Heeft de DA OPI's!!!

Wanneer gaat die actie in?
Al 3 dagen aan de gang
All good things are wild and free.
pi_81679733
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Al 3 dagen aan de gang
Ik moet morgen in de stad zijn..
pi_81679805
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik moet morgen in de stad zijn..
Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
All good things are wild and free.
pi_81679921
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
In de Leidsestraat..
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:48:32 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_81679948
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
Leidsestraat dacht ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81680365
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

26 mei!
[..]

Er staat ALLE nagellak dus ik neem aan van wel
Ja, dat zag ik, maar ja, duur enzo, misschien daarom toch niet, I don´t know
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

hebben ze die dan?
Hier in Hilversum wel... Misschien toch maar even kijken straks... al heb ik volgens mij alle OPI´s die ik mooi vind al, behalve een paar discontinued...
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:58:55 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81680471
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij de DA:

[ afbeelding ]
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81680493
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
Maandag is het Pinksteren, is alles dan open?
pi_81680637
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Maandag is het Pinksteren, is alles dan open?
kut ja, euhm weet niet of in A'dam dan de winkels open zijn
All good things are wild and free.
pi_81680748
Ja, daarom vroeg ik het
Ik weet niet eens of hier de stad open is...
pi_81682049
* Chanty87 is weer in Nederland

Kwam ik bij Sephora op Rhodos (daar wel ) hadden ze gewoon Seche Vite voor een tientje En OPI Nail Envy voor -schrik niet- 33 euro!!! Ik durfde daarom ook niet te vragen hoeveel één nagellakje dan wel niet kostte...
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:42:46 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_81682357
Hier is alles dicht volgens mij. Maar ik zit dan ook buiten de randstad.

En nagels nu:

OPI - Yoga-ta Get This Blue!

Ik hou van blauw
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81682441
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 is weer in Nederland

Kwam ik bij Sephora op Rhodos (daar wel ) hadden ze gewoon Seche Vite voor een tientje En OPI Nail Envy voor -schrik niet- 33 euro!!! Ik durfde daarom ook niet te vragen hoeveel één nagellakje dan wel niet kostte...
Nail Envy kost in de VS $16,50 geloof ik en hier in de winkel ook iets van 18 euro Heb je een fijne vakantie gehad? Heb je nog iets moois meegenomen?
pi_81682632
Zo, vandaag lekker thuiswerken in afwachting van mijn 4(!) UPS pakketjes die onderweg zijn
pi_81682633
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is alles dicht volgens mij. Maar ik zit dan ook buiten de randstad.

En nagels nu:
[ afbeelding ]
OPI - Yoga-ta Get This Blue!

Ik hou van blauw
Ik hou ook van blauw (en paars, en goud, en zilver, en groen ) en dit is toevallig ook nog eens een hele mooie blauwe kleur
pi_81682854
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nail Envy kost in de VS $16,50 geloof ik en hier in de winkel ook iets van 18 euro Heb je een fijne vakantie gehad? Heb je nog iets moois meegenomen?
Stelletje tillers daar bij OPI Fijne vakantie gehad inderdaad, helaas wat geregel de eerste 3 dagen vanwege overboekingen maar lekker van het weer genoten en alles Ik heb eigenlijk alleen zeepjes, een zonnebril en een topje gescoord, had ook nagellakjes gezien (Golden Rose en nog iets) maar geen leuke kleurtjes.
pi_81683258
Ik wil die Collistar Violetta Glitter
pi_81683259
@RenRen, sterkte met het schoolgebeuren! Je kan het!

@MIMu, jeej voor je fiets

@Holyme, ook al is het een wannabe-holo, ik vinnum tof! Staat hier ook in de kast (zulke mini-flesjes zijn dat )

@Dwyn, moowj!

@Guess, sterkte met de laatste weken van je zwangerschap! De beeb doet het iig goed bij jou!

@progje, boobies!

@Debsterr, gefeli met je contract!

@Linnie20v, prachtig hoor! En wat heb je mooie nagels...

@Loqi, respect Wat supermooi! Vooral je pinkies vind ik heul mooi

@Bubseltje, ik zeg: LOL!

@Daph_, wat balen van je pakketje kHoop dat je em snel krijgt!

@SQ, op je hypo-dinges en fotooow van de collistar!

@IJsdraakje, ik hou ook van blauw... Mooi!

Zeuw...

Ik heb helemaal geen zin om te lakken Gelukkig zit m'n lakje er nog goed op, maar ik heb nog zoveel untrieds staan waar ik wel heel benieuwd naar ben
pi_81683321
Wat een lange post... Maar wel in 1 bericht (goed zo Delta? )
pi_81683347
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een lange post... Maar wel in 1 bericht (goed zo Delta? )
pi_81683366
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil die Collistar Violetta Glitter
Ik ook! Wat kost ie eigenlijk?
pi_81683383
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Doe ik nog zo m'n best
pi_81683396
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ik ook! Wat kost ie eigenlijk?
Volgens mij kost Collistar 13 euro nog wat bij de Douglas..
pi_81683397
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:08 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Doe ik nog zo m'n best
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ik ook! Wat kost ie eigenlijk?
13,95 geloof ik!
pi_81683440
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Loqi het volgende:

[..]

Iemand?
Me! Me! Ik wil ook meedoen!
pi_81683484
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:10 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, heb ik dat ervoor over?
Als je 2 dezelfde neemt komt hij op de helft
Ik wil heel graag naar de DA maar ik heb nierstenen (auw..) en geen rijbewijs enzo en om nou anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het OV te gaan
pi_81683570
Een NOTD van een paar weken terug die ik nog niet geplaatst had

Ben niet zo weg van de kleur, maar had hem voor me meegenomen, dus toch maar heel lief en braaf een xtje opgesmeerd

pi_81683658
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Als je 2 dezelfde neemt komt hij op de helft
Ik wil heel graag naar de DA maar ik heb nierstenen (auw..) en geen rijbewijs enzo en om nou anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het OV te gaan
Zeg, zit je me nou te verleiden zulke dure lakkies te kopen?

Vervelend van je nierstenen.. Sterkte
pi_81683816
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef Daph_ het volgende:

[..]

In de Leidsestraat..
Klopt

Ik ga zaterdag sowieso hier weer shoppen dus dan ga ik ook wel even langs.
Alhoewel het in het buitenland bestellen nog steeds goedkoper is dan het hier halen, ook al krijg je nu 2 lakjes voor 14 euro
pi_81684424
Ik had die actie van de DA ook gezien in de folder, maar ik mocht van mezelf voorlopig niks meer kopen. Maar ik bedenk me nu dat ze ook OPI hebben, en die mocht ik van mezelf wel nog want die heb ik er maar 1. Zal nu wel al allemaal uitverkocht zijn..
pi_81684456
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Klopt

Ik ga zaterdag sowieso hier weer shoppen dus dan ga ik ook wel even langs.
Alhoewel het in het buitenland bestellen nog steeds goedkoper is dan het hier halen, ook al krijg je nu 2 lakjes voor 14 euro
Als je de verzendkosten erbij rekent scheelt het misschien net een euro.. Dat verschil heb ik er wel voor over als ik het flesje gelijk mee kan nemen
pi_81684616
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Als je de verzendkosten erbij rekent scheelt het misschien net een euro.. Dat verschil heb ik er wel voor over als ik het flesje gelijk mee kan nemen
True,

Als ik OPI moet meenemen voor mensen laat maar weten
pi_81685605
Gem zit nog perfect, nog geen chip eraf ofzo. SV over droge lak is dus fijner als over natte lak
pi_81685721
Dames, ik kom net bij de DA vandaan en hier doen OPI en collistar niet mee met de actie STOM!!
pi_81685907
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Volgens mij kost Collistar 13 euro nog wat bij de Douglas..
Bij Douglas 13,95
Bij etos zijn ze een beetje goedkoper, 12,95 geloof ik en sommige zelfs 11,95
pi_81685934
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
Dames, ik kom net bij de DA vandaan en hier doen OPI en collistar niet mee met de actie STOM!!
Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:09:59 #209
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81685953
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Starstruck het volgende:

[..]

Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..
hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81685995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
Dames, ik kom net bij de DA vandaan en hier doen OPI en collistar niet mee met de actie STOM!!
Op de site staat ook niet dat OPI & Collistar niet meedoen!

pi_81686037
Ik vind het ook mooi kut! Had anders MPJ meegenomen en nog een mooie van collistar. Viola glitter heb ik al, zo moooooi!! Oh, denk trouwens dat ik die zo eens ga lakken. Wel voor korte duur, want morgen middag werken en daar is ie te heftig voor helaas
pi_81686064
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
Ja, maarja. Als je dat gebruikt krijg je waarschijnlijk te horen dat die merken niet bij het standaard assortiment horen of zoiets.
pi_81686126
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef Starstruck het volgende:

[..]

Ja, maarja. Als je dat gebruikt krijg je waarschijnlijk te horen dat die merken niet bij het standaard assortiment horen of zoiets.
Een DA is een DA.. Oh zulke dingen daar bijt ik me in vast
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:13:55 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81686129
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Starstruck het volgende:

[..]

Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..
Zou ik ze dus ook echt niet mee weg laten komen he .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81686140
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Op de site staat ook niet dat OPI & Collistar niet meedoen!
Tja, ik vind het ook raar... ik vertel alleen wat mij verteld werd. En vind het ook zwaar oneerlijk!! Verdorie 6,50 per lakje dan met zo´n actie en dan kun je nog niks kopen
pi_81686211
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zou ik ze dus ook echt niet mee weg laten komen he .
Maar dan ben ik weer te lief en verlegen om er iets van te zeggen, helaas.
pi_81686268
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Starstruck het volgende:

[..]

Maar dan ben ik weer te lief en verlegen om er iets van te zeggen, helaas.
Wat dat betreft ben ik echt een bitch.
pi_81686318
Wat flauw van DA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81686345
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van DA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En en en hoe dik is je tong
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:18:24 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_81686364
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen

Van Nune

gorgeous - proper copper - groen - spacey


Van Ebayseller ttluvspolish:

golden maharadja - velvet rope - wagon trail - playa del platinum - poshe

Dito, met een beetje parfumerie:

Adina - ivanka - charla - mimi - viola glitter

ttluvspolish: snelle shipping, helemaal goed!
Alleen, er mist een OPI die ik wel betaald heb
disclaimer
pi_81686406
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen

Van Nune
[ afbeelding ]

Van Ebayseller ttluvspolish:
[ afbeelding ]

Dito, met een beetje parfumerie:
[ afbeelding ]

ttluvspolish: snelle shipping, helemaal goed!
Alleen, er mist een OPI die ik wel betaald heb


Voor die OPI heb je toch wel gemaild?
En die Collistar
pi_81686420
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van DA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.
All good things are wild and free.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:20:08 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_81686448
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]



Voor die OPI heb je toch wel gemaild?
En die Collistar
Ik ga zo ff mailen, ben net thuus
disclaimer
pi_81686490
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van DA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81686498
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.
Nee, op mijn tong bijten doet meer pijn..

@ Delta: Hij is (nog) niet dik


SQ Wauww lekkere lakjes
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81686555
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen

Van Nune
[ afbeelding ]
gorgeous - proper copper - groen - spacey


Van Ebayseller ttluvspolish:
[ afbeelding ]
golden maharadja - velvet rope - wagon trail - playa del platinum - poshe

Dito, met een beetje parfumerie:
[ afbeelding ]
Adina - ivanka - charla - mimi - viola glitter

ttluvspolish: snelle shipping, helemaal goed!
Alleen, er mist een OPI die ik wel betaald heb

Heb trouwens ook bij haar besteld, ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
pi_81689616
oe oe oe mooie lakjes!

Kheb net het O M G moment van de dag gehad voor de budget-nagellak-fan... Liep de kruidvat in en wat vond ik daar? Twee zeer uitgebreidde *compleet aangevulde* Catrice & Essence vakken.

*fail*
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:35:42 #228
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81689973
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van DA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow leuk,kijk uit met eten nu dat lange staafje er nog in zit,ik heb toen een keer gruwlijk met dat ding op m'n kiezen gebeten!

M'n nagel van m''n middelvinger en duim zijn gebroken toen m'n laptop uit m'n handen schoot (gelukkig niet op de grond),auw! Bij m'n middelvinger komt zelfs dat hypo-gebeuren eronder uit
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81689981
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan. Ik heb de DA net ook een poot uitgedraait (naja klein beetje dan!) Ze hadden afgeprijsde rimmel lakjes in het normale schap gezet(50% korting) en ook los in een mandje ergens anders. Volgens de kassamiep kon dat niet, 2x korting. Maarja bij de actie staat op ALLE lakjes, en er stond NIET: niet geldig in combinatie met andere acties. Ik heb ze daar dus even vriendelijk op gewezen. En nu heb ik 2 rimmel lakjes voor maar 3.50 euro
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:42:04 #230
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81690298
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:35 schreef deerntie het volgende:

[..]

Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan. Ik heb de DA net ook een poot uitgedraait (naja klein beetje dan!) Ze hadden afgeprijsde rimmel lakjes in het normale schap gezet(50% korting) en ook los in een mandje ergens anders. Volgens de kassamiep kon dat niet, 2x korting. Maarja bij de actie staat op ALLE lakjes, en er stond NIET: niet geldig in combinatie met andere acties. Ik heb ze daar dus even vriendelijk op gewezen. En nu heb ik 2 rimmel lakjes voor maar 3.50 euro
Goeie deal
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81690537
De DA komt er vast op terug dat het een drukfout is oid.
pi_81690691
Denk niet dat de gemiddelde kassamiep/manager daar mee aan komt hoor. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord en ik heb wel vaker gehad dat acties niet duidelijk zijn en ik in mijn gelijk sta. Je kunt het altijd proberen, nee heb je ja kun je krijgen
pi_81691014
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.
Ik heb er ook 6 jaar lang een gehad! Moest hem er uiteindelijk van het ziekenhuis uithalen, maargoed ik heb hem lang genog gehad dus vond het niet zo erg. Veel plezier ermee! Geen noodles eten he
pi_81691050
Ik heb de afbeelding voor de zekerheid maar even opgeslagen, print die wel even uit als ik morgen naar de winkel ga
pi_81691216
Collistar viola glitter is echt mooi!!
Helaas geen goede foto van kunnen maken. Morgen nog maar een keer proberen bij zonlicht
pi_81691354


Nfu oh #95 (nog geen clean up gedaan)

Ze zijn eindelijk binnen!
pi_81691563
Nice Sharana!! Enne... pics van de gehele bestelling??
pi_81691765
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef mirannie het volgende:
Nice Sharana!! Enne... pics van de gehele bestelling??
zal ik zo doen

hopen dat de ebay shipping ook snel binnen komt!

Trouwens, ik zeg wel " eindelijk" binnen, maar ik heb ze via viis besteld en ze waren er binnen een week al, de 14e besteld de 20ste al binnen, en eigenlijk zelfs de 19e al want de postbode was langs geweest alleen ik was niet thuis, echt super snel!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:23:28 #239
164755 Mss
kutHOEr
pi_81692471
Even een tvp op 2/3e van het topic . Ik heb een untried op. En ik vind hem mooi. Foto's volgen!
Aids.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:23:33 #240
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81692481
@Annir mijn bestelling is wel compleet
pi_81693239
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen

Van Nune
[ afbeelding ]
gorgeous - proper copper - groen - spacey


Van Ebayseller ttluvspolish:
[ afbeelding ]
golden maharadja - velvet rope - wagon trail - playa del platinum - poshe

Dito, met een beetje parfumerie:
[ afbeelding ]
Adina - ivanka - charla - mimi - viola glitter

ttluvspolish: snelle shipping, helemaal goed!
Alleen, er mist een OPI die ik wel betaald heb
Oooo Ivanka, Charla en Mimi zijn echt prachtig! Vooral Ivanka en Charla.
pi_81694613
Ik heb een mooi lakje gekocht


Koh's Baby Beige. Ik kan heulaas geen swatches vinden, maar hij is mooi
pi_81695160




Eyeko Posh Polish met Essence Louise
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81695606
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een mooi lakje gekocht
[ afbeelding ]

Koh's Baby Beige. Ik kan heulaas geen swatches vinden, maar hij is mooi
Ziet er heel mooi uit

Ik kreeg vandaag een Koh pakketje


vlnr Medeter Green, Hot Pink en Back to earth


Zo met het blote oog gezien zou Medeter Green ook nog wel Artful kunnen heten, zometeen of morgenochtend ga ik ze eens vergelijken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81695751
Stiekem voelt het ook echt als een cadeautje aan jezelf, met zo'n doosje..
pi_81696058
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zal ik zo doen

hopen dat de ebay shipping ook snel binnen komt!
Nou anders ik wel!
pi_81696081
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem voelt het ook echt als een cadeautje aan jezelf, met zo'n doosje..
Ja heh Met een schattig strikje op het doosje en een spiegeltje erin
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81697091
MiMu gaaf die glittertopper erover heen! Ik vond Orly's Prince Charming met China Glaze Carnival Lights ook al zo'n succes..
pi_81697258


NOTD
pi_81697615
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

NOTD
Nais! Eindelijk dat potje open gekregen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81698086
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

NOTD
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:54:16 #252
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81698112
Mooie lakjes weer allemaal ladies!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:58:45 #253
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_81698389
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahact ik heb een vast contrahact
beetje laat maar gefeliciteerd

nu de rest even bijlezen
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:04:55 #254
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_81698776
fijn dat alles goed is met de baby guess

en wat een mooie lakjes komen er weer voor bij echt vreselijk mooi
pi_81703912
Pakjes!



De inhoud:

Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury


Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht


2030, Passion, Poetic, Cords, Magical


Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn



Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds


Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne


Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon


Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka


Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla


Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha


Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd

  vrijdag 21 mei 2010 @ 05:25:41 #256
164755 Mss
kutHOEr
pi_81705135
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig

Zo, uit de kroeg, in het bed!
Aids.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 06:06:32 #257
39581 Salvad0R
universal
pi_81705204
pi_81705371
[quote]Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/quote/]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81705412
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 @ 06:06 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
Sexy hoor
Man nummer 2 die meedoet, hoe leuk.
pi_81705420
@ Ainnir, Afterglow is inderdaad niet poepbruin Wel een mooie winst zeg.
En die Dutch Tulips vind je echt niet mooi? Srsly? Lijkt me juist een - kleur.
pi_81705719
Goedemorgen,
Ik heb gisteren sold out forever opgesmeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:25:52 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81706131
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eyeko Posh Polish met Essence Louise
Jaaaa dat is een goeie combi .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:29:18 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81706183
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Mooie lakjes weer allemaal ladies!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:42:34 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_81706463
Succes dic! Je gaat gewoon keihard slagen! Ik lig over een uur in de tandartsstoel... En geloof me dat het gat diep is
disclaimer
pi_81706508
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ben toch even benieuwd he.. hoeveel lakjes heb jij inmiddels in totaal?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_81706564
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 07:12 schreef RenRen- het volgende:
@ Ainnir, Afterglow is inderdaad niet poepbruin Wel een mooie winst zeg.
En die Dutch Tulips vind je echt niet mooi? Srsly? Lijkt me juist een - kleur.
Ik vind het niks bijzonders. Ik houd niet echt van roze of rood en ook niet echt van creme, vind het maar saai

Ben overigens overgestapt naar the dark side. Mijn nieuwe rekjes laten erg lang op zich wachten en ik werd echt gek van de nagellak die overal en nergens stond. Dus ik ben gezwicht en heb een helmer gehaald


OPI


Meer OPI


China Glaze


Zoya, Orly en voorraad basecoats


Overige lakjes, top coats enz.

En nu slapen
pi_81706589
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Succes dic! Je gaat gewoon keihard slagen! Ik lig over een uur in de tandartsstoel... En geloof me dat het gat diep is
Sterkte straks!!!
pi_81706603
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:45 schreef MissJ het volgende:

[..]


Ik ben toch even benieuwd he.. hoeveel lakjes heb jij inmiddels in totaal?
http://www.ainnir.net/nails/stats.php?x=1
Statistiekjes
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:49:43 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81706608
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG!!

waarom is je rek leeg? Ruim je elke keer alles opnieuw in zodat je soort bij soort houdt?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81706628
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Mooie lakjes weer allemaal ladies!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can do it!!! We gaan allemaal duimen!
pi_81706651
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Ik vind het niks bijzonders. Ik houd niet echt van roze of rood en ook niet echt van creme, vind het maar saai

Ben overigens overgestapt naar the dark side. Mijn nieuwe rekjes laten erg lang op zich wachten en ik werd echt gek van de nagellak die overal en nergens stond. Dus ik ben gezwicht en heb een helmer gehaald

[ afbeelding ]
OPI

[ afbeelding ]
Meer OPI

[ afbeelding ]
China Glaze

[ afbeelding ]
Zoya, Orly en voorraad basecoats

[ afbeelding ]
Overige lakjes, top coats enz.

En nu slapen
Maar waarom koop je dan lakjes die je niet eens mooi vind?
All good things are wild and free.
pi_81706660
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Ik vind het niks bijzonders. Ik houd niet echt van roze of rood en ook niet echt van creme, vind het maar saai

Ben overigens overgestapt naar the dark side. Mijn nieuwe rekjes laten erg lang op zich wachten en ik werd echt gek van de nagellak die overal en nergens stond. Dus ik ben gezwicht en heb een helmer gehaald

[ afbeelding ]
OPI

[ afbeelding ]
Meer OPI

[ afbeelding ]
China Glaze

[ afbeelding ]
Zoya, Orly en voorraad basecoats

[ afbeelding ]
Overige lakjes, top coats enz.

En nu slapen

Voor deze foto's en die hierboven ...

Ik heb er geen woorden voor!!! .... ...
pi_81706678
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

OMG OMG OMG!!

waarom is je rek leeg? Ruim je elke keer alles opnieuw in zodat je soort bij soort houdt?
Ik ben aan het wachten op mijn nieuwe rekjes, voor nu zit alles veilig in een helmer
Mijn huidige rekje ziet er erg mooi uit, maar stabiel is het niet..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:52:51 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_81706684
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Ik vind het niks bijzonders. Ik houd niet echt van roze of rood en ook niet echt van creme, vind het maar saai

Ben overigens overgestapt naar the dark side. Mijn nieuwe rekjes laten erg lang op zich wachten en ik werd echt gek van de nagellak die overal en nergens stond. Dus ik ben gezwicht en heb een helmer gehaald

[ afbeelding ]
OPI

[ afbeelding ]
Meer OPI

[ afbeelding ]
China Glaze

[ afbeelding ]
Zoya, Orly en voorraad basecoats

[ afbeelding ]
Overige lakjes, top coats enz.

En nu slapen
je houdt niet van roze en rood? De helft van je lakjes op elke willekeurige buitfoto is roze of rood
disclaimer
pi_81706707
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je houdt niet van roze en rood? De helft van je lakjes op elke willekeurige buitfoto is roze of rood
Zolang er glitter in zit gaat het wel
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Maar waarom koop je dan lakjes die je niet eens mooi vind?
Vanwege de naam
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:58:52 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_81706802
Ok
disclaimer
pi_81706927
Diconnected: succes met je examen komt vast goed als je er zo hard op hebt zitten leren.

SQ: sterkte bij de tandarts!
pi_81707274
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nais! Eindelijk dat potje open gekregen?
Nee ManGlaze was zo lief om een nieuw flesje op te sturen omdat degene die ik had met geen mogelijkheid open ging - gaat trouwens, want hij zit nog steeds muurvast. Heb dus nu een nieuwe super CS!
pi_81707413
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef Joysa het volgende:
@ Delta: Hij is (nog) niet dik
Mijn tongpiercing was horror.
Vooral toen ik naar de kaakchirurg moest erdoor
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]


De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury

[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht

[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical

[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds

[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne

[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon

[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka

[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla

[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha

[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka

En Blyss heeft het niet overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]



Dames, vraagje. Krackpolish helemaal laten drogen voordat je topcoat doet of meteen opdoen?
pi_81707488
Goeiemorgen


IJsdraakje en Sharana_LV, tis niet m'n kleur maar da's allebei een mooie blauw

AmyGrace, je hebt het kleurtje toch aardig opgevrolijkt met die glitters!

Joysa, hopelijk is je tong niet zo dik vandaag (en de komende dagen )

Stormqueen, hele gave buit En sterkte vandaag!

friekin_, lief kleurtje!

MinderMutsig, goeie combi die 2

princess-a, leuk pakketje met die doosjes er omheen enzo

Daph_, mooi!

Diconnected, veel succes vandaag!

Ainnir, wat een heerlijke pakketjes en stash, maar ik moet wel om je lachen

SpaceInvaders, hopelijk is je gezicht inmiddels weer iets beter!
pi_81707533
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:23 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Mijn tongpiercing was horror.
Vooral toen ik naar de kaakchirurg moest erdoor
[..]




Dames, vraagje. Krackpolish helemaal laten drogen voordat je topcoat doet of meteen opdoen?
Voor je tongpiercing? what happened?
All good things are wild and free.
pi_81707580
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Voor je tongpiercing? what happened?
Wildvlees, had er geen last van maar tandarts zag het ineens nadat het er al maanden zat, hij over de zeik. Ik naar de kaakchirurg die het wegsneed met te weinig verdoving
Deed zo'n zeer Kon ook niets zeggen omdat de assistente mijn tong vasthad met een gaasje. Dichtbranden is ook niet zo prettig Hechten was ook nodig omdat m'n tong helemaal openstond aan de onderkant.

Die dagen erna zoveel last gehad
pi_81707667
Ainnir, Goede bui!!t

Like always Jij grote failert hihi
pi_81707749
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:29 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Wildvlees, had er geen last van maar tandarts zag het ineens nadat het er al maanden zat, hij over de zeik. Ik naar de kaakchirurg die het wegsneed met te weinig verdoving
Deed zo'n zeer Kon ook niets zeggen omdat de assistente mijn tong vasthad met een gaasje. Dichtbranden is ook niet zo prettig Hechten was ook nodig omdat m'n tong helemaal openstond aan de onderkant.

Die dagen erna zoveel last gehad
oeffff

ik heb ook nog wel een horrorverhaal over mijn tongpiercing want dat was ook helemaal fout gegan
pi_81707767
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:25 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen


IJsdraakje en Sharana_LV, tis niet m'n kleur maar da's allebei een mooie blauw

AmyGrace, je hebt het kleurtje toch aardig opgevrolijkt met die glitters!

Joysa, hopelijk is je tong niet zo dik vandaag (en de komende dagen )

Stormqueen, hele gave buit En sterkte vandaag!

friekin_, lief kleurtje!

MinderMutsig, goeie combi die 2

princess-a, leuk pakketje met die doosjes er omheen enzo

Daph_, mooi!

Diconnected, veel succes vandaag!

Ainnir, wat een heerlijke pakketjes en stash, maar ik moet wel om je lachen

SpaceInvaders, hopelijk is je gezicht inmiddels weer iets beter!
Moet je eerlijk zeggen dat ik in het potje geweldig vind, maar het is ook niet echt mijn kleur

Ik heb nu dus maar de nfu oh holo op
pi_81707768
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oeffff

ik heb ook nog wel een horrorverhaal over mijn tongpiercing want dat was ook helemaal fout gegan
I want to know
pi_81707873
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:37 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

I want to know
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:43:25 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81707895
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zou dat ook voor de OPI´s gelden??
DA en OPI?? mis ik iets?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81707911
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG
pi_81707913
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

DA en OPI?? mis ik iets?
DA heeft actie, 2 halen 1 betalen.

DA Amsterdam Leidsestraat verkoopt OPI
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:45:26 #291
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81707956
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Stelletje tillers daar bij OPI Fijne vakantie gehad inderdaad, helaas wat geregel de eerste 3 dagen vanwege overboekingen maar lekker van het weer genoten en alles Ik heb eigenlijk alleen zeepjes, een zonnebril en een topje gescoord, had ook nagellakjes gezien (Golden Rose en nog iets) maar geen leuke kleurtjes.
Ik ga woensdag naar Kreta
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81708000
auw auw auw, die verhalen over die tongpiercings...

Heb er zelf een tijd 1 gehad, maar die is er nu al weer 2 jaar uit....

- Diconnected succes met je examen!!
- SQ succes bij de tandarts!
- Ainnir wat een geweldige collectie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81708002
HORROR piercing stories

Ik heb vroegah (16) alleen een wenkbrauwpiercing gehad maar die ging uitgroeien en op een dag trok ik hem met een handdoek gewoon eruit weg piercing, HELLO litteken
Geen piercings meer voor mij, mijn lichaam wil ze blijkbaar niet

@ Puckzzz, sommige DA's verkopen die

[ Bericht 50% gewijzigd door Linnie20v op 21-05-2010 10:12:59 (ik kan niet typen :')) ]
pi_81708012
Ik had 14 piercings dus horror genoeg
pi_81708032
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

OMG
Het leuke was dat toen ik terug ging naar die piercingwinkel dat ik binnenkwam en:

Ik: MIJN TONGPIERCING ZIT IN MIJN TONG!
: Ja.... eeh... wil je hem dan in je navel hebben ofzo?
Ik:
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:48:53 #296
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81708060
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee, op mijn tong bijten doet meer pijn..

@ Delta: Hij is (nog) niet dik


SQ Wauww lekkere lakjes
En hoe gat het vandaag? Ik wil er ook wel eentje maar dan moet ik wel vrij zijn zeg maar zodat ik een paar dagen niet fatsoenlijk hoef te praten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81708100
Ik kreeg wel een dikke tong enzo (pudding , pudding met bessensaus ) hij moest er ook schuin doorheen, maar gelukkig niets van die horror zoals jullie!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:53:58 #298
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81708189
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Het leuke was dat toen ik terug ging naar die piercingwinkel dat ik binnenkwam en:

Ik: MIJN TONGPIERCING ZIT IN MIJN TONG!
: Ja.... eeh... wil je hem dan in je navel hebben ofzo?
Ik:


Is het nu wel goed gekomen?

Ik heb horrorverhaal over navelpiercing
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81708282
Ik heb wel een tattoo, maar bij het idee van een dikke naald door mijn tong of ander lichaamsdeel, krimp ik al in elkaar. En na het lezen van de horror verhalen hier, moet ik er al helemaaaaalll niet meer aan denken, brrr.

@ Puckzz
Ja, hier hebben ze OPI bij DA, en bij sommige andere DA`s ook. Maar die doos zei dus dat het niet geldt voor OPI en collistar. Maar goed, ik had de advertentie alleen even vluchtig hier gezien. Morgen pak ik dus mooi een folder mee en dan ga ik alsnog 2 lakjes uitzoeken <-- voor de DA die fouten maakt in hun folders.
pi_81708398
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef mirannie het volgende:
Ik heb wel een tattoo, maar bij het idee van een dikke naald door mijn tong of ander lichaamsdeel, krimp ik al in elkaar. En na het lezen van de horror verhalen hier, moet ik er al helemaaaaalll niet meer aan denken, brrr.

@ Puckzz
Ja, hier hebben ze OPI bij DA, en bij sommige andere DA`s ook. Maar die doos zei dus dat het niet geldt voor OPI en collistar. Maar goed, ik had de advertentie alleen even vluchtig hier gezien. Morgen pak ik dus mooi een folder mee en dan ga ik alsnog 2 lakjes uitzoeken <-- voor de DA die fouten maakt in hun folders.
Oh ik vond mijn tattoo meer horror dan mijn piercings, ik heb er een op mijn nek, precies over al die botjes. Ik dacht dat ik dood ging, alles draaide Bij een piercing is het naald er doorheen en klaar. Ik had een piercing schuin onder me lip, en die heb ik eruit gehaald en spijt van gekregen, proberen zelf weer door te prikken, lukte niet. Naar piercing shop toe gegaan en zei ze dit kan wel even pijn gaan doen aangezien er nu littekenweefsel zit, ze ging er doorheen, dat ging nog wel, toen ze terug trok zakte ik van pijn door me stoel, ze trok al het littekenweefsel mee naar buiten
All good things are wild and free.
pi_81708545
krackpolish poging 1 mislukt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')