Kloptquote:
Als je de verzendkosten erbij rekent scheelt het misschien net een euro.. Dat verschil heb ik er wel voor over als ik het flesje gelijk mee kan nemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik ga zaterdag sowieso hier weer shoppen dus dan ga ik ook wel even langs.
Alhoewel het in het buitenland bestellen nog steeds goedkoper is dan het hier halen, ook al krijg je nu 2 lakjes voor 14 euro
True,quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je de verzendkosten erbij rekent scheelt het misschien net een euro.. Dat verschil heb ik er wel voor over als ik het flesje gelijk mee kan nemen
Bij Douglas 13,95quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kost Collistar 13 euro nog wat bij de Douglas..
Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
Dames, ik kom net bij de DA vandaan en hier doen OPI en collistar niet mee met de actie![]()
STOM!!
hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..
Op de site staat ook niet dat OPI & Collistar niet meedoen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
Dames, ik kom net bij de DA vandaan en hier doen OPI en collistar niet mee met de actie![]()
STOM!!
Ja, maarja. Als je dat gebruikt krijg je waarschijnlijk te horen dat die merken niet bij het standaard assortiment horen of zoiets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
Een DA is een DA.. Oh zulke dingen daar bijt ik me in vastquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Ja, maarja. Als je dat gebruikt krijg je waarschijnlijk te horen dat die merken niet bij het standaard assortiment horen of zoiets.
Zou ik ze dus ook echt niet mee weg laten komen hequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Dat is ook naaien. Moeten ze er niet bijzetten dat het voor álle merken geldt..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, als er geen kleine lettertjes bij staan, hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan hoor.. (volgens mij dan)
Tja, ik vind het ook raar... ik vertel alleen wat mij verteld werd. En vind het ook zwaar oneerlijk!! Verdorie 6,50 per lakje dan met zo´n actie en dan kun je nog niks kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op de site staat ook niet dat OPI & Collistar niet meedoen!
Maar dan ben ik weer te lief en verlegen om er iets van te zeggen, helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik ze dus ook echt niet mee weg laten komen he.
Wat dat betreft ben ik echt een bitch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Maar dan ben ik weer te lief en verlegen om er iets van te zeggen, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van DA
En en en hoe dik is je tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen
Van Nune
[ afbeelding ]
Van Ebayseller ttluvspolish:
[ afbeelding ]
Dito, met een beetje parfumerie:
[ afbeelding ]
ttluvspolish: snelle shipping, helemaal goed!
Alleen, er mist een OPI die ik wel betaald heb
Wat flauw van DA
En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik ga zo ff mailen, ben net thuusquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor die OPI heb je toch wel gemaild?
En die Collistar
Wat flauw van DA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, op mijn tong bijten doet meer pijn..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even snel mijn nieuwe babies showen, want mr. SQ heeft honger en dan ga ik na het koken bijlezen
Van Nune
[ afbeelding ]
gorgeous - proper copper - groen - spacey
[ afbeelding ]
golden maharadja - velvet rope - wagon trail - playa del platinum - poshe
[ afbeelding ]
Adina - ivanka - charla - mimi - viola glitter
Wat flauw van DA
Ow leuk,kijk uit met eten nu dat lange staafje er nog in zit,ik heb toen een keer gruwlijk met dat ding op m'n kiezen gebeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n nagel van m''n middelvinger en duim zijn gebroken toen m'n laptop uit m'n handen schoot (gelukkig niet op de grond),auw! Bij m'n middelvinger komt zelfs dat hypo-gebeuren eronder uit
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan. Ik heb de DA net ook een poot uitgedraaitquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeie dealquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:35 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad geen poot om op te staan. Ik heb de DA net ook een poot uitgedraait(naja klein beetje dan!) Ze hadden afgeprijsde rimmel lakjes in het normale schap gezet(50% korting) en ook los in een mandje ergens anders. Volgens de kassamiep kon dat niet, 2x korting. Maarja bij de actie staat op ALLE lakjes, en er stond NIET: niet geldig in combinatie met andere acties. Ik heb ze daar dus even vriendelijk op gewezen. En nu heb ik 2 rimmel lakjes voor maar 3.50 euro
Ik heb er ook 6 jaar lang een gehad! Moest hem er uiteindelijk van het ziekenhuis uithalen, maargoed ik heb hem lang genog gehad dus vond het niet zo erg. Veel plezier ermee! Geen noodles eten hequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En vond je het pijn doen? Ik heb er ook een.
zal ik zo doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:06 schreef mirannie het volgende:
Nice Sharana!! Enne... pics van de gehele bestelling??
Oooo Ivanka, Charla en Mimi zijn echt prachtig! Vooral Ivanka en Charla.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Van Nune
[ afbeelding ]
gorgeous - proper copper - groen - spacey
[ afbeelding ]
golden maharadja - velvet rope - wagon trail - playa del platinum - poshe
[ afbeelding ]
Adina - ivanka - charla - mimi - viola glitter
Ziet er heel mooi uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een mooi lakje gekocht
[ afbeelding ]
Koh's Baby Beige. Ik kan heulaas geen swatches vinden, maar hij is mooi
Nou anders ik wel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal ik zo doen![]()
hopen dat de ebay shipping ook snel binnen komt!![]()
Ja hehquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem voelt het ook echt als een cadeautje aan jezelf, met zo'n doosje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |