Als ik MAAH op heb doe ik standaard SV eroverheen zodat ik het er zo kan afpakken als ik in de douche staquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij MAAH? Dan zou het nog handig zijn
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50![]()
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij![]()
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest![]()
![]()
Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
daar kom je 34534534 watjes en 3 flesjes nagellakremover later mee aan!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als ik MAAH op heb doe ik standaard SV eroverheen zodat ik het er zo kan afpakken als ik in de douche sta
Haha! Anders moet je die aluminiumfolie-truuk gebruikenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar kom je 34534534 watjes en 3 flesjes nagellakremover later mee aan!!!
LOL! staat wel mooi bij zwartquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gefeliciteerd Deb!!
Mooie nagels Loqi
Ik heb zaterdag een bbq ter ere van mijn schoonmoeder die 50 is geworden.
Het wordt een zwartwitte jurk.
Nu dacht ik qua lak
[ afbeelding ]
2nite
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Adore
[ afbeelding ]
Hihi ja dat doe ik meestal ook wel, toch vind ik paar dagen alter overal nog wel glittertjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Haha! Anders moet je die aluminiumfolie-truuk gebruiken
we moeten natuurlijk wel een keuze maken, anders schiet ze er nog niets mee opquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
daar dacht ik ook t eerste aan, maar volgens mij staan ze allemaal wel mooi!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we moeten natuurlijk wel een keuze maken, anders schiet ze er nog niets mee op
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een vast contrahactik heb een vast contrahact
Oh, dat is zo´n gaaf kleurtje!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
collistar viola glittervan vakantiegeld en met 20% korting
![]()
Ik ben er al met al 2 uur mee bezig geweest (maar dat is dan dus wel met basecoat, onder kleurtje, topcoat en alle cleanup). Ik heb het al vaker gedaan dus ook al een beetje handigheid, maar als je je vingers afplakt met plakband zodat de lak niet overal komt dan gaat het super handig en snelquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ontzettend goed gelukt Loqi! Mooie kleurencombinatie ook
Ik wil daar toch ook eens mee knoeien. Was het veel gedoe?
Moooiiiquote:
Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Morgen is mijn vader jarig.. en niet zomaar.. nee hij wordt 50![]()
En dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien.
Dus ik had al gedacht dat ik dan mijn uber cute coctailjurkje aan ga doen
[ afbeelding ]
En daar wilde ik dan graag bijpassende nagels bij![]()
Dus daar ben ik net 2 uur mee bezig geweest![]()
![]()
Water marble met konad stempellak zwart, P2 heartbeat en Sephora Tagada
Over P2 heartbeat
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
En nog een voor de fleurigheid:
[ afbeelding ]
(let niet op de kleine foutjes, dat komt van de plakband.. macro stand enzo.. in t echt zie je dat bijna niet)
*Trots is*
Lang leve het op jezelf wonenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooiii![]()
[..]
Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooi
Ik meld me ondertussen bij de Polishaddicts Anonymous. Mijn mama belde net dat er een pakje binnen was gekomen (mijn Koh lakjes van het Elle abonnement) maar vóórdat ze dat vertelde kreeg ik een heule preek, over dat dit alweer het zoveelste pakje was deze week (de 2e) en dat het niet normaal is hoeveel ik bestel (niet eens zovaak) en dat er constant lakjes binnenkomen (ik swap nog wel eens)
Ik ontken alles!
wacht maar tot mn vakantiegeld er is![]()
Hahah ik woon op mezelf, in een studentenhuis.. Waar pakjes achter over gedrukt worden of bij de buren afgegeven zodat ik ze nooit terug ziequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lang leve het op jezelf wonenHihi.
Nou ja, ook mijn ouders roepen nog wel eens: heb je nou al weer een ander kleurtje op![]()
Ik zeg ook altijd tegen mijn dochter dat opa en oma niet alles hoeven te wetenDie is namelijk in staat om te roepen dat ik een heel kastje vol heb. Op zich niet erg, maar als ik dan eens een keer wil klagen als ik krap bij kas zit, dan kan dat niet, hahaha
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooiii![]()
[..]
Wat ontzettend goed gelukt! Heel mooi
Ik meld me ondertussen bij de Polishaddicts Anonymous. Mijn mama belde net dat er een pakje binnen was gekomen (mijn Koh lakjes van het Elle abonnement) maar vóórdat ze dat vertelde kreeg ik een heule preek, over dat dit alweer het zoveelste pakje was deze week (de 2e) en dat het niet normaal is hoeveel ik bestel (niet eens zovaak) en dat er constant lakjes binnenkomen (ik swap nog wel eens)
Ik ontken alles!
wacht maar tot mn vakantiegeld er is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |