Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nais! Eindelijk dat potje open gekregen?
Mijn tongpiercing was horror.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:45 schreef Ainnir het volgende:
Pakjes!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De inhoud:
[ afbeelding ]
Text Me Text You, Silver Snowflake Glitter, Sugarplum Yum Glitter, DS Signature, Color of the Zen-tury
[ afbeelding ]
Melon of Troy, OPI on Collins Ave, California Raspberry, Dutch Tulips, Strawberry Fields - de 3 middelste vind ik absoluut afgrijselijk, heb ze voor de naam gekocht
[ afbeelding ]
2030, Passion, Poetic, Cords, Magical
[ afbeelding ]
Strawberry Fields, Draped in Velvet, Anklets of Amethyst, Joy, Afterglow - volgens mij met verkeerde stickertje, afterglow hoort niet poepbruin te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recycle, Platinum Silver, Blue Island Iced Tea, Atlantis, Outta Bounds
[ afbeelding ]
Pasha, Bailey, Zanna - vanwege de naam, Meadow, Fawne
[ afbeelding ]
Demi, Reece, Happi, Drew, Shivon
[ afbeelding ]
Lexi, Pru, Marry, Mata Hari, Mikka
[ afbeelding ]
Kalista, Anastasia, Evangeline, Kierra, Isla
[ afbeelding ]
Juno, Rea, Adina, Zara, Areetha
[ afbeelding ]
Mimi, Kotori, Charla, Akyra, Ivanka
En Blyss heeft het niet overleefd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor je tongpiercing?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn tongpiercing was horror.
Vooral toen ik naar de kaakchirurg moest erdoor![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dames, vraagje. Krackpolish helemaal laten drogen voordat je topcoat doet of meteen opdoen?
Wildvlees, had er geen last van maar tandarts zag het ineens nadat het er al maanden zat, hij over de zeik. Ik naar de kaakchirurg die het wegsneed met te weinig verdovingquote:
oeffffquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wildvlees, had er geen last van maar tandarts zag het ineens nadat het er al maanden zat, hij over de zeik. Ik naar de kaakchirurg die het wegsneed met te weinig verdoving
Deed zo'n zeerKon ook niets zeggen omdat de assistente mijn tong vasthad met een gaasje. Dichtbranden is ook niet zo prettig
Hechten was ook nodig omdat m'n tong helemaal openstond aan de onderkant.
Die dagen erna zoveel last gehad
Moet je eerlijk zeggen dat ik in het potje geweldig vind, maar het is ook niet echt mijn kleurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:25 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
IJsdraakje en Sharana_LV, tis niet m'n kleur maar da's allebei een mooie blauw
AmyGrace, je hebt het kleurtje toch aardig opgevrolijkt met die glitters!
Joysa, hopelijk is je tong niet zo dik vandaag (en de komende dagen)
Stormqueen, hele gave buitEn sterkte vandaag!
friekin_, lief kleurtje!
MinderMutsig, goeie combi die 2![]()
princess-a, leuk pakketje met die doosjes er omheen enzo
Daph_, mooi!
Diconnected, veel succes vandaag!
Ainnir, wat een heerlijke pakketjes en stash, maar ik moet wel om je lachen![]()
SpaceInvaders, hopelijk is je gezicht inmiddels weer iets beter!
I want to knowquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oeffff![]()
ik heb ook nog wel een horrorverhaal over mijn tongpiercing want dat was ook helemaal fout gegan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DA en OPI?? mis ik iets?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga woensdag naar Kretaquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Stelletje tillers daar bij OPIFijne vakantie gehad inderdaad, helaas wat geregel de eerste 3 dagen vanwege overboekingen
maar lekker van het weer genoten en alles
Ik heb eigenlijk alleen zeepjes, een zonnebril en een topje gescoord, had ook nagellakjes gezien (Golden Rose en nog iets) maar geen leuke kleurtjes.
Het leuke was dat toen ik terug ging naar die piercingwinkel dat ik binnenkwam en:quote:
En hoe gat het vandaag? Ik wil er ook wel eentje maar dan moet ik wel vrij zijn zeg maar zodat ik een paar dagen niet fatsoenlijk hoef te pratenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, op mijn tong bijten doet meer pijn..
@ Delta: Hij is (nog) niet dik
SQ Wauww lekkere lakjes![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het leuke was dat toen ik terug ging naar die piercingwinkel dat ik binnenkwam en:
Ik: MIJN TONGPIERCING ZIT IN MIJN TONG!
: Ja.... eeh...
wil je hem dan in je navel hebben ofzo?
![]()
Ik:
Oh ik vond mijn tattoo meer horror dan mijn piercings, ik heb er een op mijn nek, precies over al die botjes. Ik dacht dat ik dood ging, alles draaidequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef mirannie het volgende:
Ik heb wel een tattoo, maar bij het idee van een dikke naald door mijn tong of ander lichaamsdeel, krimp ik al in elkaar. En na het lezen van de horror verhalen hier, moet ik er al helemaaaaalll niet meer aan denken, brrr.
@ Puckzz
Ja, hier hebben ze OPI bij DA, en bij sommige andere DA`s ook. Maar die doos zei dus dat het niet geldt voor OPI en collistar. Maar goed, ik had de advertentie alleen even vluchtig hier gezien. Morgen pak ik dus mooi een folder mee en dan ga ik alsnog 2 lakjes uitzoeken<-- voor de DA die fouten maakt in hun folders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |