Pfew, schrok alquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
Oh, dan is het met mij nog helemaal niet zo slecht gesteld, hahaha. Maar heb je dan inmiddels niet een paar dupes??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?
Gewoon lekker doen joh. Niks leukers dan jezelf af en toe verwennen met iets leuksquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wauw,ik wil ook giga falen![]()
[..]
En nu helemaal....Ik vind wel dat ik het verdien nu met die belachlijk dikke buik kan ik toch geen kleding kopen en m'n acryl is er ook af dus dat scheel ook elke maand 30 euroToch?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Ainnir het volgende:
Bah werd net gebeld door tonynail, 4 van de lakjes die ik besteld heb zijn niet meer leverbaar, maar ze kon me niet zeggen welke
Lekker dan! Moeten ze toch op z´n minst even melden welke het zijn. Maar sowieso vind ik het een slechte zaak om lakjes online te zetten die je eigenlijk niet meer kunt leveren.
En heb net Gem gelakt. Die is zoooooo mooi!!! En ben blij met mijn korte nagels, op de 1 of andere manier vind ik lakjes nu veel mooier staan.
Leuk, heb je dat roze en lila een beetje gemengd ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:22 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
heb zelf geen creditcard, dus mn zusje heeft voor me besteld, k heb alleen de opdracht doorgegeven en verder niet eens gekeken
[ afbeelding ]
groovy van essence met konadplte M zoveel en zestig met rose en lila
Ja, via transdesignquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Buzz!
Krackpolish....ik vind 'm tof maar de kleur iets minder. Zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar?
[ afbeelding ]
Oh dat is mooi dan. Zijn er voor mij dan nog andere opties? Want is het mooi ¤40 wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een trackingnumber hebben.. het is dus nog niet zeker dat je je geld terug krijgt![]()
Gewoon op de plate paar klodders gegooidquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, heb je dat roze en lila een beetje gemengd ofzo?
Die shippen niet meer goedkoop naar Europaquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Ainnir het volgende:
[..]
*kruipt onder steen vandaan*
Wat is er aan de hand met TD?
Vet!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Buzz!
Krackpolish....ik vind 'm tof maar de kleur iets minder. Zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook mooier zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Mooi lakje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Ah op die fiets. Ik vraag me af of USPS de flatrate dozen heeft afgeschaft voor internationaal verzenden, ik zie ze niet meer op de site staan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die shippen niet meer goedkoop naar Europa
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooier zoZe lijken ook minder puntig, vind dat ronde wel leuk
![]()
En die lak
Dank je welquote:
Ik wil zo'n smilie met van die vingertjes in de oren en die keihard NANANANA I CAN'T HEAR YOUUUU!!! roeptquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Dingen die voor mij makkelijk zijn te krijgen hier in de winkels:
Zoya, OPI, Sally Hansen, Wet 'n Wild, Sinful Colors, NARS
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Wat Puckzzz zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Oh nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Models Own Lemon Meringue.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel.
Herome Brussels, OPI Garguatuaianananana green grape matte of Models Own Lemon Meringue.
Brusselquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel.
Herome Brussels, OPI Garguatuaianananana green grape matte of Models Own Lemon Meringue.
Ben benieuwd had vrij veel dezelfde als jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Ainnir het volgende:
Bah werd net gebeld door tonynail, 4 van de lakjes die ik besteld heb zijn niet meer leverbaar, maar ze kon me niet zeggen welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |