Bubsel heeft alles voor je neus weggekaaptquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Ainnir het volgende:
Bah werd net gebeld door tonynail, 4 van de lakjes die ik besteld heb zijn niet meer leverbaar, maar ze kon me niet zeggen welke
Picturesquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:30 schreef Diconnected het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA M'N BOOBIES ZIJN ER![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:30 schreef Diconnected het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA M'N BOOBIES ZIJN ER![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
66 en 64
[ afbeelding ]
52 en 51
[ afbeelding ]
52, 66, 51, 64
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
66 en 64
[ afbeelding ]
52 en 51
[ afbeelding ]
52, 66, 51, 64
http://www.flickr.com/pho(...)623671174296/detail/quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje aan de mensen met een winkel in de buurt met 2 Essence schappen.
Kunnen jullie de roze "nail polish corrector pencil" nog aankomen? Volgens Essence zelf zijn ze er nog wel, maar is er een andere bij gekomen ("nail polish remover pen" donkerroze met geen extra stiftjes).
Hier in de KV hebben ze alleen de nieuwe, en die vinnik heul niet fijnDie nieuwe heeft hetzelfde stiftje als die van de Hema, en Herome heeft wel andere, maar die vind ik ook niet geweldig en zijn nogal prijzig.
10 dagen/3 weken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef buzzwheedle het volgende:
heeft iemand enig idee wat de levertijd is van de plates van bundlemonster,
ik ben niet ongeduldig, maar toch..
zo foto's van mn nagels
10 tot 20 dagen geloof ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef buzzwheedle het volgende:
zo foto's van mn nagels
Volgens mijn trackingnummer verzenden ze vanuit Hawaii, dus dat duurt wel ffquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef buzzwheedle het volgende:
zo foto's van mn nagels
Dat komt omdat ze een trackingnumber hebben.. het is dus nog niet zeker dat je je geld terug krijgtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef Mss het volgende:
Ik heb een bericht van Paypal dat TD heeft gereageerd op mijn claim en dat ze verdere informatie aan het verzamelen zijn. Heeft iemand dit al eens eerder gehad en enig idee wat ik kan verwachten?
heb zelf geen creditcard, dus mn zusje heeft voor me besteld, k heb alleen de opdracht doorgegeven en verder niet eens gekekenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:22 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
heb zelf geen creditcard, dus mn zusje heeft voor me besteld, k heb alleen de opdracht doorgegeven en verder niet eens gekeken
[ afbeelding ]
groovy van essence met konadplte M zoveel en zestig met rose en lila
Het is net kroko leer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Buzz!
Krackpolish....ik vind 'm tof maar de kleur iets minder. Zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar?
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Faalfoto's!![]()
Models Own faal:
[ afbeelding ]
Faal voor anderen:
[ afbeelding ]
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
Verzendingsfaal RIP Nude Beige:
[ afbeelding ]
Swap / Sally Hansen faal:
[ afbeelding ]
Sinful swap faal:
[ afbeelding ]
Ik had ook nog Borghese Stellare Notte maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Nog een faal.)
En als het goed is komt er morgen nog een pakketje van mijn faalmaatje in de VS met Claire's Mood polishes, Milani holos en nog wat prutsels.
Pfew, schrok alquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
Oh, dan is het met mij nog helemaal niet zo slecht gesteld, hahaha. Maar heb je dan inmiddels niet een paar dupes??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?
Gewoon lekker doen joh. Niks leukers dan jezelf af en toe verwennen met iets leuksquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wauw,ik wil ook giga falen![]()
[..]
En nu helemaal....Ik vind wel dat ik het verdien nu met die belachlijk dikke buik kan ik toch geen kleding kopen en m'n acryl is er ook af dus dat scheel ook elke maand 30 euroToch?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Ainnir het volgende:
Bah werd net gebeld door tonynail, 4 van de lakjes die ik besteld heb zijn niet meer leverbaar, maar ze kon me niet zeggen welke
Lekker dan! Moeten ze toch op z´n minst even melden welke het zijn. Maar sowieso vind ik het een slechte zaak om lakjes online te zetten die je eigenlijk niet meer kunt leveren.
En heb net Gem gelakt. Die is zoooooo mooi!!! En ben blij met mijn korte nagels, op de 1 of andere manier vind ik lakjes nu veel mooier staan.
Leuk, heb je dat roze en lila een beetje gemengd ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:22 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
heb zelf geen creditcard, dus mn zusje heeft voor me besteld, k heb alleen de opdracht doorgegeven en verder niet eens gekeken
[ afbeelding ]
groovy van essence met konadplte M zoveel en zestig met rose en lila
Ja, via transdesignquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Buzz!
Krackpolish....ik vind 'm tof maar de kleur iets minder. Zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar?
[ afbeelding ]
Oh dat is mooi dan. Zijn er voor mij dan nog andere opties? Want is het mooi ¤40 wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een trackingnumber hebben.. het is dus nog niet zeker dat je je geld terug krijgt![]()
Gewoon op de plate paar klodders gegooidquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, heb je dat roze en lila een beetje gemengd ofzo?
Die shippen niet meer goedkoop naar Europaquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Ainnir het volgende:
[..]
*kruipt onder steen vandaan*
Wat is er aan de hand met TD?
Vet!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Buzz!
[ afbeelding ]
Ik vind het ook mooier zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Mooi lakje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Ah op die fiets. Ik vraag me af of USPS de flatrate dozen heeft afgeschaft voor internationaal verzenden, ik zie ze niet meer op de site staan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die shippen niet meer goedkoop naar Europa
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooier zoZe lijken ook minder puntig, vind dat ronde wel leuk
![]()
En die lak
Dank je welquote:
Ik wil zo'n smilie met van die vingertjes in de oren en die keihard NANANANA I CAN'T HEAR YOUUUU!!! roeptquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Dingen die voor mij makkelijk zijn te krijgen hier in de winkels:
Zoya, OPI, Sally Hansen, Wet 'n Wild, Sinful Colors, NARS
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Wat Puckzzz zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Oh nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Models Own Lemon Meringue.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel.
Herome Brussels, OPI Garguatuaianananana green grape matte of Models Own Lemon Meringue.
Brusselquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel.
Herome Brussels, OPI Garguatuaianananana green grape matte of Models Own Lemon Meringue.
Ben benieuwd had vrij veel dezelfde als jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Ainnir het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Mooi is diequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Jep. Hier in de buurt: Sephora, Ulta, Sally's Beauty Supply.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh niceHeb je Sephora by OPI ook dichtbij of is dat moeilijk voor je?
Ik ga dit niet voor 1 of 2 lakjes doen, ik zat te denken aan de volgende mogelijkheden:quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou wel heel geweldig zijn!! Vanaf hoeveel lakjes zou dit rendabel zijn denk je?? En kun jij ook aan moeilijk verkrijgbare lakken komen bij bijvoorbeeld die winkel waar je vandeweek was?
Je weet wel wat je doet he met al die dames hier? Dan krijg je er een extra dagtaak bij!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Jep. Hier in de buurt: Sephora, Ulta, Sally's Beauty Supply.
[..]
Ik ga dit niet voor 1 of 2 lakjes doen, ik zat te denken aan de volgende mogelijkheden:
International Small Flatrate Box, max 2 kilo, $13.45 - Ongeveer 8 lakjes?
International Medium Flatrate Box, max 10 kilo $43.45 - Moet ik kijken, 50+ lakjes.
Ik denk dat ivm douane en al de kleine doos de beste optie is.
Ik kan kijken voor moeilijk verkrijgbare lakjes, online of bij de lokale supplies, maar dat hangt er compleet vanaf wanneer ik naar die winkels ga. Ze zijn hier niet in de buurt, dus daar ga ik niet zo vaak heen.
Zolang er niet al te veel tijd in gaat zitten vind ik het niet erg. En zolang jullie het niet erg vinden dat het wel eens iets langer kan duren ivm werk enzo is er geen probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet wel wat je doet he met al die dames hier? Dan krijg je er een extra dagtaak bij!
First Class Mail is goedkoper en het scheelt niet eens zoveel qua tijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Jep. Hier in de buurt: Sephora, Ulta, Sally's Beauty Supply.
[..]
Ik ga dit niet voor 1 of 2 lakjes doen, ik zat te denken aan de volgende mogelijkheden:
International Medium Flatrate Box, max 10 kilo $43.45 - Moet ik kijken, 50+ lakjes.
Ik kan kijken voor moeilijk verkrijgbare lakjes, online of bij de lokale supplies, maar dat hangt er compleet vanaf wanneer ik naar die winkels ga. Ze zijn hier niet in de buurt, dus daar ga ik niet zo vaak heen.
Rond de $6.50, hangt af van de winkel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ainnir, wat kost een zoya ongeveer gemiddeld zo'n beetje voor jou?
Ik denk dat het wel meevalt. Een aantal dames hier hebben via MUA al contacten in de VS n.a.v. swaps waarmee ze dingen kunnen regelen dus die hoeven er al geen gebruik van te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Zolang er niet al te veel tijd in gaat zitten vind ik het niet erg. En zolang jullie het niet erg vinden dat het wel eens iets langer kan duren ivm werk enzo is er geen probleem
Voor mij is het makkelijker om het bij de flatrate dozen te houden, aangezien ik die in bulk kan ophalen bij het postkantoor en deze zijn gratisquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
First Class Mail is goedkoper en het scheelt niet eens zoveel qua tijd.![]()
Ik denk dat wij heel geduldig gaan zijn aangezien dit echt super is als je dit wilt gaan doen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Zolang er niet al te veel tijd in gaat zitten vind ik het niet erg. En zolang jullie het niet erg vinden dat het wel eens iets langer kan duren ivm werk enzo is er geen probleem
Bedankt voor alle info!! En natuurlijk snap ik dat je niet regelmatig naar die winkels gaat. En inderdaad, small flatrate box is de beste optie. Mocht je het door zetten, dan lees ik het wel en dan zal ik je mailen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Ainnir het volgende:
Dubbel dank!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi is die![]()
Ik ga proberen om morgen de lakjes voor jou en Daph te posten maar ze komen morgen ook onze fietsen bezorgen en ik weet niet hoe laat ze komen dus ik weet niet zeker of ik op tijd bij het postkantoor kan zijn.
Oh en had ik al verteld dat we een nieuwe auto hebben? Een Opel Meriva.Allemaal goede dingen achter elkaar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ik beloof bij deze alvast plechtig dat ik mijn grootste portie geduld uit de kast ga trekken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij heel geduldig gaan zijn aangezien dit echt super is als je dit wilt gaan doen!![]()
Dat effect heeft SV ook bij mij. Het lijkt gewoon te hard te worden waardoor het makkelijker chipt en na een dag/ paar dagen in een stuk van mijn nagel af komt. Niet fijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Superleuk met dat halve shimmertipgedoe
Ik ben er trouwens achtergekomen dat mijn nagellak peelt na het douchen door SV. Doe ik nagellak op zonder SV dan is er niets aan de hand, blijft mooi zitten. Als ik SV op heb dan gaat hij los zitten en dan kan ik het zo in 1 keer eraf pakken.![]()
![]()
Vergeet je ook niet zelf te vragen om Catrice, P2, Essence etc. als je iets wilt hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef Ainnir het volgende:
Oke dit is wat ik in gedachte heb:
- Jullie sturen mij een lijstje met de lakjes die je wilt hebben (plus als het een discontinued lakje is, de maximumprijs die je wilt besteden en hoelang je bereid bent te wachten)
- Ik haal de lakjes en stuur je het totaalbedrag
- Jij betaalt via paypal en ik stuur het pakje
Ik moet ff kijken hoeveel lakjes er precies in zo'n klein doosje gaan.. wat ook handig is als je een lijstje meestuurt met reservelakjes, in het geval ik er een aantal niet kan vinden heb ik zo een backup om er toch voor te zorgen dat de doos vol is.
Bestellingen via e-mail, zo heb ik ze mooi in mijn telefoon. PM voor e-mail adres
DAT! Nu ga ik ook eens serieus rondsnuffelen voor wat lakjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij heel geduldig gaan zijn aangezien dit echt super is als je dit wilt gaan doen!![]()
Heb ik al gezegd hoe geweldig je bent?? Dit is echt tof van je!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef Ainnir het volgende:
- Jullie sturen mij een lijstje met de lakjes die je wilt hebben (plus als het een discontinued lakje is, de maximumprijs die je wilt besteden en hoelang je bereid bent te wachten)
Ik moet ff kijken hoeveel lakjes er precies in zo'n klein doosje gaan.. wat ook handig is als je een lijstje meestuurt met reservelakjes, in het geval ik er een aantal niet kan vinden heb ik zo een backup om er toch voor te zorgen dat de doos vol is.
Bestellingen via e-mail, zo heb ik ze mooi in mijn telefoon. PM voor e-mail adres
Ik probeer er niet naar te kijken.. uit zelfbescherming wil ik gaan proberen het bij OPI, Zoya, China Glaze en Nfu Oh te houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet zelf te vragen om Catrice, P2, Essence etc. als je iets wilt hebben?
Geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef Ainnir het volgende:
How sweet!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik probeer er niet naar te kijken.. uit zelfbescherming wil ik gaan proberen het bij OPI, Zoya, China Glaze en Nfu Oh te houden(niet dat me dat gaat lukken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |