Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oja idd dat kan ook heel goedBen ook benieuwd wat dr oetker gaat doen met hun onderzoek
Wassen met zeep. Je handen dus. Zeep haalt vet weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand een tip om mijn gelakte nagels te ontvetten? Ik heb er een mooi antraciete lak opzitten die ik als ondergrond voor de kraklak wil gebruiken, maar ik heb vanochtend mijn nagelriemen ingesmeerd met olie.
Schoonmaakazijn in huis?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand een tip om mijn gelakte nagels te ontvetten? Ik heb er een mooi antraciete lak opzitten die ik als ondergrond voor de kraklak wil gebruiken, maar ik heb vanochtend mijn nagelriemen ingesmeerd met olie.
Dreft afwasmiddel ontvet echt goed je handen. Doe ik altijd als ik vette handen heb!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Jaa dat ze ze allemaal gaan tellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookWat het onderzoek ook gaat inhouden. Of er minder stickertjes in de prullenbak zitten dan op de pannen oid.
Gaaf kleurtje!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp, kom er de laatste tijd helaas amper meer aan toe om actief mee te doen, maar blijf meelurken![]()
Nagels vandaag CG secret per-winkle, ik en blauw![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp, kom er de laatste tijd helaas amper meer aan toe om actief mee te doen, maar blijf meelurken![]()
[ afbeelding ]
Mooie blauwquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt op de kleur van vergeetmenietjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd! Ik ga het ff proberen, en anders idd gewoon zeep. Hoe simpel kan het leven zijn somsquote:
Zo simpel als zeep.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd! Ik ga het ff proberen, en anders idd gewoon zeep. Hoe simpel kan het leven zijn soms
zeg die naam mag hier niet meer gesproken worden hequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Er staat Trans Design, Inc. op de Krackpolish.. Zou dat hun eigen merk zijn ofzo![]()
Die 1e, 3e en 4equote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Loqi het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lemon fizz, Ooh la la pink pearl, Stella, Lubu heels
Mooie buit!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
WAT MOET IK NU OP DOEN IK KAN NIET KIEZEN!!!
HALP!!
Fairy Tealquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
HALP!!
Het 1e potje van de sinful en dan hier foto plaatsen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
HALP!!
Holy crap!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Faalfoto's!![]()
Models Own faal:
[ afbeelding ]
Faal voor anderen:
[ afbeelding ]
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
Verzendingsfaal RIP Nude Beige:
[ afbeelding ]
Swap / Sally Hansen faal:
[ afbeelding ]
Sinful swap faal:
[ afbeelding ]
Ik had ook nog Borghese Stellare Notte maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Nog een faal.)
En als het goed is komt er morgen nog een pakketje van mijn faalmaatje in de VS met Claire's Mood polishes, Milani holos en nog wat prutsels.
aaaaaah ik wil de mijne ook!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Linnie20v het volgende:
Yes, m'n Nfu Oh's binnen!
Finally...had het al niet meer verwacht staat ineens de koerier aan de deur !!
Foooooootoooooowsquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Linnie20v het volgende:
Yes, m'n Nfu Oh's binnen!
Finally...had het al niet meer verwacht staat ineens de koerier aan de deur !!
Ik zit echt zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Faalfoto's!![]()
Models Own faal:
[ afbeelding ]
Faal voor anderen:
[ afbeelding ]
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
Verzendingsfaal RIP Nude Beige:
[ afbeelding ]
Swap / Sally Hansen faal:
[ afbeelding ]
Sinful swap faal:
[ afbeelding ]
Ik had ook nog Borghese Stellare Notte maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Nog een faal.)
En als het goed is komt er morgen nog een pakketje van mijn faalmaatje in de VS met Claire's Mood polishes, Milani holos en nog wat prutsels.
quote:Hello Suzane,we only shipp by fedex. and the shipping cost depend where
you live. maybe for you is better if you can buy the polish bottles in
your country. Thank You for your question.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
Die eerste Sinful heb ik ook, gekocht in Brussel dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
Is een sheer glitter toch? Ik zou 'm over een donkere kleur doen zoals idd beth's blueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |