quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
Ik heb respect voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie al gezien dat op het flesje crack-polish heel klein 'trans design, inc.' staat?
Ow wauw,ik wil ook giga falenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Faalfoto's!![]()
Models Own faal:
[ afbeelding ]
Faal voor anderen:
[ afbeelding ]
(en een fotofaal want de gele en peacock green staan er niet op)
Verzendingsfaal RIP Nude Beige:
[ afbeelding ]
Swap / Sally Hansen faal:
[ afbeelding ]
Sinful swap faal:
[ afbeelding ]
Ik had ook nog Borghese Stellare Notte maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Nog een faal.)
En als het goed is komt er morgen nog een pakketje van mijn faalmaatje in de VS met Claire's Mood polishes, Milani holos en nog wat prutsels.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb geteld. Ik kon het niet laten.
En nu helemaal....Ik vind wel dat ik het verdien nu met die belachlijk dikke buik kan ik toch geen kleding kopen en m'n acryl is er ook af dus dat scheel ook elke maand 30 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste sinful is op zichzelf niet dekkend dus die moet ergens overheen. Ideeën?
Misschien over Beth's Blue o.i.d. of juist over een knalkleurtje?
Toch?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Ik heb expres niet geteld hoeveel het inclusief swapdoos, konad lakjes, frankens en spiksplinternieuwe franken supplies is.quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wauw,ik wil ook giga falen![]()
[..]
En nu helemaal....Ik vind wel dat ik het verdien nu met die belachlijk dikke buik kan ik toch geen kleding kopen en m'n acryl is er ook af dus dat scheel ook elke maand 30 euroToch?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb expres niet geteld hoeveel het inclusief swapdoos, konad lakjes, frankens en spiksplinternieuwe franken supplies is.
Ik vrees dat er dan nog wel 100 overheen komen maar het zouden er ook maar zo 60 of 160 kunnen zijn.
Hoe kom je aan die tweede dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 15:38 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Lemon fizz, Ooh la la pink pearl, Stella, Lubu heels
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Linnie20v het volgende:
Snelle foto's, grootheidswaan sorry.... geen tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ MiMu, is die glitter blue ocean? of green ocean? Kan het niet goed zien
Of Hottie of Nail Junkie?
Never mind, wilde alleen weten of het groen of blauw is !!![]()
Groothandel, is van de french manicure collectie van china glaze, hij lijkt mega veel op Afterglowquote:
Beth's blue en donkere kleur in 1 zin? Begrijp ik het nou nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is een sheer glitter toch? Ik zou 'm over een donkere kleur doen zoals idd beth's blue
Beth's Blue, Betty Blue, die namen lijken allemaal zo enorm veel op elkaar!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beth's blue en donkere kleur in 1 zin? Begrijp ik het nou niet?
Ik ging al aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Beth's Blue, Betty Blue, die namen lijken allemaal zo enorm veel op elkaar!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef Linnie20v het volgende:
Snelle foto's, grootheidswaan sorry.... geen tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ MiMu, is die glitter blue ocean? of green ocean? Kan het niet goed zien
Of Hottie of Nail Junkie?
Never mind, wilde alleen weten of het groen of blauw is !!![]()
Ik was in de war met Betty Bluequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beth's blue en donkere kleur in 1 zin? Begrijp ik het nou niet?
Die onderste is da famous Nfu Oh 051quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef Ainnir het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke is de middelste groen in de eerste foto?
En de linkse paarse op de laatste?
Hoe gaat het eigenlijk met het werken? Alweer gewend?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was in de war met Betty BlueWaarom maken ze ook niet gewoon onderscheidende namen?
Ik heb hetzelfde probleem met China Glaze Stella en Stellar trouwens
Hoe bedoelt ze vergelijken met een normaal product? Dat ik het over mijn hele handen smeer? Dat zou toch alleen goed moeten zijn?quote:Goedemiddag Irenka,
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over ons product. Het is wel een beetje moeilijk voor mij om te bedenken hoe dit kan. Het zou kunnen dat je veel dode cellen op je huid hebt liggen en dat die als velletjes en als smeer samen met je crème van de huid af komen. In dat geval zou je eerst je handen eens goed kunnen scrubben en dan het nog eens proberen
Ook is het natuurlijk mogelijk dat er iets met ons product is. Dat is een beetje moeilijk inschatten. Het lijkt ook als of je chapped skin met de normale daily protection vergelijkt en dat zijn wel 2 verschillende producten
Omdat je dit als zeer vervelend hebt ervaren stel ik voor dat wij je een daily handcrème en een 24hr handcrème opsturen dan kun je kijken of je die wel prettig vind
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om je adres door te geven
Excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Marjo Rossa
Oh, shit, die heb ik gemist... daar wilde ik er nog 1 van halen, omdatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Groothandel, is van de french manicure collectie van china glaze, hij lijkt mega veel op Afterglow
Nah het gaat.. Ik werk nu 4 x 4 uur per week (komt erop neer dat ik 6 uur per dag op kantoor ben, maar 4 uur echt werk en dus kan schrijven) maar ik krijg alleen maar werk wat haast heeft en dat is nogal frustrerend, zeker om dat mij was beloofd dat ik klussen zou krijgen waarbij ik weer in het ritme kan komen. Het komt erop neer dat ik nog ongeveer 16 uur heb (die ik kan werken) voor het resterende werk voor deze maand - 40 uur. En het MOET af. *zucht* nou ja verder gaat het wel aardig, begin aan het ritme te werken maar het is wel vermoeiend hoor.. Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het werken? Alweer gewend?
MAAR wel netjes dat ze me een nieuw product sturen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe bedoelt ze vergelijken met een normaal product? Dat ik het over mijn hele handen smeer? Dat zou toch alleen goed moeten zijn?
Neh, volgens mij bedoeld ze dat je 2 productlijnen met elkaar vergelijkt. En inderdaad heel netjes opgelost hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe bedoelt ze vergelijken met een normaal product? Dat ik het over mijn hele handen smeer? Dat zou toch alleen goed moeten zijn?
Beetje slordig dat ze zich niet aan die afspraak houden.. wel op tijd aangeven dan als het teveel wordt! Dat het vermoeiend is geloof ik, dat is werken sowieso!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah het gaat.. Ik werk nu 4 x 4 uur per week (komt erop neer dat ik 6 uur per dag op kantoor ben, maar 4 uur echt werk en dus kan schrijven) maar ik krijg alleen maar werk wat haast heeft en dat is nogal frustrerend, zeker om dat mij was beloofd dat ik klussen zou krijgen waarbij ik weer in het ritme kan komen. Het komt erop neer dat ik nog ongeveer 16 uur heb (die ik kan werken) voor het resterende werk voor deze maand - 40 uur. En het MOET af. *zucht* nou ja verder gaat het wel aardig, begin aan het ritme te werken maar het is wel vermoeiend hoor.. Lief dat je het vraagt
Hier hebben ze ze helaas ook niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje aan de mensen met een winkel in de buurt met 2 Essence schappen.
Kunnen jullie de roze "nail polish corrector pencil" nog aankomen? Volgens Essence zelf zijn ze er nog wel, maar is er een andere bij gekomen ("nail polish remover pen" donkerroze met geen extra stiftjes).
Hier in de KV hebben ze alleen de nieuwe, en die vinnik heul niet fijnDie nieuwe heeft hetzelfde stiftje als die van de Hema, en Herome heeft wel andere, maar die vind ik ook niet geweldig en zijn nogal prijzig.
Ik zag ze vorige week nog in Ede liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef Holyme het volgende:
Hmm vraagje aan de mensen met een winkel in de buurt met 2 Essence schappen.
Kunnen jullie de roze "nail polish corrector pencil" nog aankomen? Volgens Essence zelf zijn ze er nog wel, maar is er een andere bij gekomen ("nail polish remover pen" donkerroze met geen extra stiftjes).
Hier in de KV hebben ze alleen de nieuwe, en die vinnik heul niet fijnDie nieuwe heeft hetzelfde stiftje als die van de Hema, en Herome heeft wel andere, maar die vind ik ook niet geweldig en zijn nogal prijzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |