abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:13:45 #1
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81660715

Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic! De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak die werkt als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten! | Gelnagels zetten met Puckzzz

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art Tutorials 1 | Nail Art Tutorials 2 | Nail Art Tutorials 3 | Nail Art Tutorials 4 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's 1 | Konad Foto's 2 | Konad Forum | Scrangie | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails | Mirjam: Colour Victim|tliciouz: Nail-Licious|RenRen-: OKOB | SpaceInvaders

Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Boven de $40 free shipping naar Nederland. |8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes | Models' Own nagellak | Nailpolish Fashion: o.a. China Glaze en Color Club. Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, nederlandse webshop

Gerelateerde fok!topics:
Nagellak ruiltopic #4! | [Show hier je nagels] Nagelswapdoos 2.0 | [Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. #2

Vorige topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 |

Creaties uit het vorige deel:

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door RenRen- op 20-05-2010 08:02:57 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81660768
Goeiemorgen!
I had a signature once. It was awful.
pi_81660784
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:36:06 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_81660879
Morgen
disclaimer
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 07:47:46 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81660967

de OP
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81660992
pi_81661054
niet zo miepen dames, niet iedereen is even handig met computers enzo. Er zal vast iemand komen die het gaat oplossen.
pi_81661077
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57 schreef Ooi86 het volgende:
niet zo miepen dames, niet iedereen is even handig met computers enzo. Er zal vast iemand komen die het gaat oplossen.
Niet zo happen meid, daar ging het me helegaar niet om.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:00:37 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_81661087
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 07:49 schreef RenRen- het volgende:
jij bent mod, jij kan d'r helpen...
disclaimer
pi_81661099
De wiki snap ik geen drol van, dus die linkjes kan ik niet doen.
Ik post straks wel even de verklaring voor de , het was niet voor Guess, voor er meer mensen over gaan vallen.
pi_81661102
Jongens, weg met jullie ochtendhumeur, kijk eens wat een mooie dag!
All good things are wild and free.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:03:01 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_81661104
Yay voor Ren
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:04:51 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_81661120
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef RenRen- het volgende:
De wiki snap ik geen drol van, dus die linkjes kan ik niet doen.
Ik post straks wel even de verklaring voor de , het was niet voor Guess, voor er meer mensen over gaan vallen.
maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen een niet goed kunnen interpreteren
disclaimer
pi_81661136
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen een niet goed kunnen interpreteren
Vooral de laatste tijd in dit topic

Wanneer moet je weer werken ik ga morgen alles ondertekenen.
pi_81661158
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, weg met jullie ochtendhumeur, kijk eens wat een mooie dag!
Agree, de zon schijnt!!!! Hup mopperkontjes, lief doen!

De Nfu oh lakjes komen vandaag binnenn!!!!
pi_81661160
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lag
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:12:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_81661180
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Vooral de laatste tijd in dit topic

Wanneer moet je weer werken ik ga morgen alles ondertekenen.
ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaag Wanneer begin jij? En trouwens, je haalde het al eerder aan dat het volgens jou minder leuk is geworden hier... Waar komt dat gevoel vandaan? Want ik merk er zelf weinig van! Of ik ben zelf de oorzaak, dat kan natuurlijk ook
disclaimer
pi_81661183
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.

Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht .
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:13:59 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_81661205
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lag
ik bedoel te zeggen dat het dan misschien handig is om te vertellen waar het wél aan ligt
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:15:37 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_81661217
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.

Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
meissie toch Heb je al met een counsellor gesproken?
disclaimer
pi_81661227
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaag Wanneer begin jij? En trouwens, je haalde het al eerder aan dat het volgens jou minder leuk is geworden hier... Waar komt dat gevoel vandaan? Want ik merk er zelf weinig van! Of ik ben zelf de oorzaak, dat kan natuurlijk ook
Nee jij bent niet de oorzaak ik weet niet waar ik dat echt vandaan haal, maar ik merk wel eens dat er even een schopje na word gegeven, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen

In de tuin prutsen lijkt me zo lekker Ook al is het even doorzetten, je krijgt er wel weer geld voor terug. Ik ben nu bijna een jaar werkloos geweest, wel wat baantjes tussendoor gehad maar nog niet echt iets vast. Dus ik ben super blij, morgen krijg ik te horen wanneer ik begin
pi_81661232
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

meissie toch Heb je al met een counsellor gesproken?
Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet. Bah.
pi_81661257
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:19:11 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_81661263
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet. Bah.
waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!
disclaimer
pi_81661271
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:

Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toe

Hier ook een kutdag, mag me komen verantwoorden op school omdat de leraren het gevoel hebben dat het slecht met mij gaat. Lief bedoeld maar bemoei je met je eigen zaken

Hoop op veel holo foto's vandaag
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:20:59 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81661279
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee jij bent niet de oorzaak ik weet niet waar ik dat echt vandaan haal, maar ik merk wel eens dat er even een schopje na word gegeven, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen

In de tuin prutsen lijkt me zo lekker Ook al is het even doorzetten, je krijgt er wel weer geld voor terug. Ik ben nu bijna een jaar werkloos geweest, wel wat baantjes tussendoor gehad maar nog niet echt iets vast. Dus ik ben super blij, morgen krijg ik te horen wanneer ik begin
Ik begrijp je gevoel wel hoor, het is de laatste tijd een beetje druk denk ik hier, topics gaan ook weer erg hard (met best veel geklep tussendoor) waardoor je ook minder goed op dingen kan reageren ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81661293
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toe

Hier ook een kutdag, mag me komen verantwoorden op school omdat de leraren het gevoel hebben dat het slecht met mij gaat. Lief bedoeld maar bemoei je met je eigen zaken

Hoop op veel holo foto's vandaag
Nee, mijn moeder gaat dat niet begrijpen. Die wordt heel boos en groen van de zorgen, gaat alleen maar achter me aan zitten, en als ik een keer wat leuks wil doen, wordt ze heel boos omdat ik allemaal onvoldoendes heb. Been there, alleen toen was de situatie anders. Maar dat duurt een maand of wat voor ze inziet dat ik niet zo ver ben als toen.

Oh, en inderdaad zeg Succes met het verantwoorden. Hoop dat ze niet te moeilijk gaan doen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!
I hooope. Echt. Ik houd jullie op de hoogte, dat sowieso
pi_81661304
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!
Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig. Dankjullie voor de lieve reacties, nu ga ik eten maken en snel weer ontopic
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:23:35 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_81661313
Maar er posten onderhand ook 60 mensen hier, logisch dat het dan hard gaat... Ik erger me persoonlijk meer aan het gemor over het kleppen dan aan het kleppen zelf, maar goed, dat ben ik
disclaimer
pi_81661321
Jee RenRen wat balen Kan me voorstellen dat je je daar echt even goed kl*te door voelt. Wat doe je nu voor school/opleiding? En heb je al resultaten van je examens dat je wéét of je het slehct gedaan hebt, of is het puur het gevoel dat je erover hebt?
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je in ieder geval snel een oplossing kunt vinden... Tis drie keer zo kl*te als je moeder er ook nog eens boos om wordt terwijl jij er niets aan kunt doen

pi_81661329
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig. Dankjullie voor de lieve reacties, nu ga ik eten maken en snel weer ontopic
Succes meis! Je kunt niet meer als je best doen, dus als het niet meer lukt om het omhoog te krijgen hoop ik dat je moeder wat begrip voor je heeft, dit is al rot genoeg zo
pi_81661338
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]
Hee ik sta in jouw lijstje!
pi_81661364
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee RenRen wat balen Kan me voorstellen dat je je daar echt even goed kl*te door voelt. Wat doe je nu voor school/opleiding? En heb je al resultaten van je examens dat je wéét of je het slehct gedaan hebt, of is het puur het gevoel dat je erover hebt?
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je in ieder geval snel een oplossing kunt vinden... Tis drie keer zo kl*te als je moeder er ook nog eens boos om wordt terwijl jij er niets aan kunt doen

Nog 1 dan

Ik doe Digital media design, sites ontwerpen enzo. Maar daarnaast ook met programma's werken waar ik niet mee om kan gaan en niets met mijn opleiding te maken hebben.
En nou ja, mijn school werkt op die manier niet met examens, ik heb 41 vakken. Ja, vakken, met daarbinnen nog verschillende opdrachten en cijfers. Op het moment sta ik voor 7 vakken onvoldoende, wat maakt dat ik maar 75% van alle cijfers voldoende sta, en ik moet op de 90 komen om over te gaan, wat gelijk staat aan 3 onvoldoendes, maar dan weer wel van boven de 4 Volg je me nog?

Ik vertel het ook nog niet aan mijn moeder, dat doe ik pas als ik de ergste schade heb weggewerkt. De dingen die ik binnen een paar uur af zou moeten kunnen hebben met een beetje begeleiding dus..

& Dankje Sharana
pi_81661405
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nog 1 dan

Ik doe Digital media design, sites ontwerpen enzo. Maar daarnaast ook met programma's werken waar ik niet mee om kan gaan en niets met mijn opleiding te maken hebben.
En nou ja, mijn school werkt op die manier niet met examens, ik heb 41 vakken. Ja, vakken, met daarbinnen nog verschillende opdrachten en cijfers. Op het moment sta ik voor 7 vakken onvoldoende, wat maakt dat ik maar 75% van alle cijfers voldoende sta, en ik moet op de 90 komen om over te gaan, wat gelijk staat aan 3 onvoldoendes, maar dan weer wel van boven de 4 Volg je me nog?

Ik vertel het ook nog niet aan mijn moeder, dat doe ik pas als ik de ergste schade heb weggewerkt. De dingen die ik binnen een paar uur af zou moeten kunnen hebben met een beetje begeleiding dus..

& Dankje Sharana
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo gedaan heb in mijn laatste jaar ICT. Na een tijdje heb ik zo hard mogelijk gewerkt om alle schade weg te krijgen, was aardig gelukt, en toen pas aan mijn moeder laten weten dat er een kans was dat ik het niet zou halen dat jaar mijn moeder was er niet super blij mee, maar moet zeggen dat ze meer begripvol was dan ik dacht ik heb ook een psychologie opleiding gedaan maar dat was toch niet mijn ding, toen ik vertelde dat ik wou stoppen ermee en toch verder in de ICT wou vond ze het helemaal niet erg, ik was echt super verbaasd maar wel erg blij!

Hoop dat het voor jou ook allemaal goed verloopt!
pi_81661428
41 vakken? Allemachtig, da's een hoop!! Wel een beetje overlappende onderwerpen

Ik hoop echt voor je dat je de schade nog bijgewerkt krijgt, ik heb het zelf ook vaak gehad dat ik dacht dat ik iets héél goed gedaan had, en dat ik gewoon onvoldoendes bleef halen... vooral met aardrijksunde en geschiedenis was dat verschrikkelijk. Het is alleen zo balen als je thuis je hart niet kunt luchten wegens onbegrip.... je doet er toch je best voor, dat zou voor een ouder goed genoeg moeten

Duimen draaien voor toch nog positievere resultaten!!
pi_81661502
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
41 vakken? Allemachtig, da's een hoop!! Wel een beetje overlappende onderwerpen

Ik hoop echt voor je dat je de schade nog bijgewerkt krijgt, ik heb het zelf ook vaak gehad dat ik dacht dat ik iets héél goed gedaan had, en dat ik gewoon onvoldoendes bleef halen... vooral met aardrijksunde en geschiedenis was dat verschrikkelijk. Het is alleen zo balen als je thuis je hart niet kunt luchten wegens onbegrip.... je doet er toch je best voor, dat zou voor een ouder goed genoeg moeten

Duimen draaien voor toch nog positievere resultaten!!
Ik ben allang blij, vorig jaar waren het er 55.
Soms overlapt het wel, en soms niet, want we hebben vakken gehad in HTML en PHP (Voor de dames die niet weten wat dit is, HTML is de opbouw van een site, grof uitgelegd, en PHP zijn dingen als. Bijvoorbeeld dit forum), maar ook weer in 3Dmodellen maken, in aftitelingen maken voor films (Wtf) en in verpakkingen in elkaar zetten.

Ja, maar er is veel gebeurd 2 jaar terug waardoor ze daar weer bang voor is. Maar ja, komt goed, ik heb jullie
Bedankt Voor het duimen. enzo.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:39:39 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_81661536
Ik heb nog regelmatig nare dromen over school. Dan droom ik dat ik mijn diploma nog niet heb en nog een paar kutvakken moet en colleges moet volgen enzo School Succes Ren!
disclaimer
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:48:18 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661676
Ik heb vriendjes! allemaal lakdames
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Daph_
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
MinderMutsig
Debsterr
Oblivion
snkr-xxx
Nune
tliciouz
Loqi
mirannie
PeRi
Kleintje19
bernies
MissJ
zoeperzazke
Joysa
Crientj
Linnie20v
RenRen-
DeltaCephei
Diconnected
PartyHardy
Tegan
IJsdraakje
Tammymara
Guess.
Sjeen
mmascha
princess-a
progje
es70
Greys
-Bubseltje-
AmNaBa
miss--moana
moussy
kieskleurig
romika
Mss
buzzwheedle
Maria2.0
babyfeet
Holyme
Anonymousz
Burdie
Misstique
dieske87
liiszle
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81661696
Oeh, holofototvp.

RenRen- Succes.
pi_81661700
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.

Ik krijg straks mijn fiets!
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81661847
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:

Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.

Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:01:12 #42
Toezicht is gezond!
pi_81661914
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?
Fietsen verleer je inderdaad niet.

net als neuken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_81661935
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

net als neuken.
Dude
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:02:54 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661958
Ik heb ook een holo opgeklapt vandaag Him Out (speciaal voor SQ zónder Kaleidoscope )

RenRen veel succes, ondanks de ellende die je er nu mee hebt klinkt het wel als een heel erg leuke en brede opleiding waar je veel kanten mee uit kan als je eenmaal je diploma op zak hebt. Is dat geen motivatie voor je? Je doet natuurlijk je best, dat bedoel ik er niet mee hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:03:43 #45
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81661979
quote:

[..]

net als neuken.
Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijn
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:04:03 #46
Toezicht is gezond!
pi_81661989
Komt helemaal goed hoor RenRen-! Je kan het allemaal nog uit de shit trekken!
pi_81661995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:

COOL!

Toen ik voor het eerst sinds 3 jaar ging fietsen moest ik toch wel weer even wennen hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 09:04:38 #48
Toezicht is gezond!
pi_81661997
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dude
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijn
Als je die twee gaat combineren moet je nog veel meer oefenen!
pi_81662043
quote:

[..]

net als neuken.
pi_81662398
voor Ren
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties