Niet zo happen meid, daar ging het me helegaar niet om.quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57 schreef Ooi86 het volgende:
niet zo miepen dames, niet iedereen is even handig met computers enzo. Er zal vast iemand komen die het gaat oplossen.
maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen eenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef RenRen- het volgende:
De wiki snap ik geen drol van, dus die linkjes kan ik niet doen.
Ik post straks wel even de verklaring voor de, het was niet voor Guess, voor er meer mensen over gaan vallen.
Vooral de laatste tijd in dit topicquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen eenniet goed kunnen interpreteren
Agree, de zon schijnt!!!! Hup mopperkontjes, lief doen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, weg met jullie ochtendhumeur, kijk eens wat een mooie dag!
Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lagquote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is wel begrijpelijk dat mensen alleen eenniet goed kunnen interpreteren
ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaagquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral de laatste tijd in dit topic![]()
Wanneer moet je weer werkenik ga morgen alles ondertekenen.
ik bedoel te zeggen dat het dan misschien handig is om te vertellen waar het wél aan ligtquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom word ik niet boos en vertel ik dat het niet aan haar lag
meissie tochquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.
Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
Nee jij bent niet de oorzaakquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga zo werken. Had liever wel in de tuin geharkt vandaagWanneer begin jij? En trouwens, je haalde het al eerder aan dat het volgens jou minder leuk is geworden hier... Waar komt dat gevoel vandaan? Want ik merk er zelf weinig van! Of ik ben zelf de oorzaak, dat kan natuurlijk ook
Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meissie tochHeb je al met een counsellor gesproken?
waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet.Bah.
Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:12 schreef RenRen- het volgende:
Nou, voor mij even geen blijheid, geen lekkere uurtjes in de zon of wat dan ook, mijn cijfers gaan massaal naar de 1. Daarom ben ik chago. Zeker omdat het net zo goed ging, en voor een aantal vakken ik ook echt niet begrijp hoe de onvoldoendes er komen. En voor de andere vakken ik geen flauw idee heb hoe ik die weg ga werken, omdat het programma voor mij heel vreemd is, en ik er niets mee kan.
Zoals het er nu uitziet, moet ik doorwerken in de zomer, of ik word zonder pardon van school geknikkerd. Joy. Dus het wordt Of geen zomer omdat ik moet werken, Of geen zomer omdat ik mijn moeder niet onder ogen kan komen en ik de hele dag in mijn kamer zit.
Leuk vooruitzicht [ afbeelding ].
Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want mijn heldenschool heeft niet zoiets. Wel een pedagogisch adviesbureau, maar dat zijn een stelletje oplichters en daar wil ik gewoon niet meer heen. Mijn mentor wil dat ik een plan opzet, maar ik weet echt niet of ik eruit ga komen, zeker met een paar vakken niet.Bah.
Ik begrijp je gevoel wel hoor, het is de laatste tijd een beetje druk denk ik hier, topics gaan ook weer erg hard (met best veel geklep tussendoor) waardoor je ook minder goed op dingen kan reageren ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jij bent niet de oorzaakik weet niet waar ik dat echt vandaan haal, maar ik merk wel eens dat er even een schopje na word gegeven, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
![]()
In de tuin prutsen lijkt me zo lekkerOok al is het even doorzetten, je krijgt er wel weer geld voor terug. Ik ben nu bijna een jaar werkloos geweest, wel wat baantjes tussendoor gehad maar nog niet echt iets vast. Dus ik ben super blij, morgen krijg ik te horen wanneer ik begin
Nee, mijn moeder gaat dat niet begrijpen. Die wordt heel boos en groen van de zorgen, gaat alleen maar achter me aan zitten, en als ik een keer wat leuks wil doen, wordt ze heel boos omdat ik allemaal onvoldoendes heb. Been there, alleen toen was de situatie anders. Maar dat duurt een maand of wat voor ze inziet dat ik niet zo ver ben als toen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heh bah! Je moeder zal het eventueel vast wel begrijpen, die ziet ook wel dat jij je inzet.. En wie weet kun je in de zomer knallen en komt het helemaal goed *schuift Roosvicee toe
Hier ook een kutdag, mag me komen verantwoorden op school omdat de leraren het gevoel hebben dat het slecht met mij gaat. Lief bedoeld maar bemoei je met je eigen zaken![]()
Hoop op veel holo foto's vandaag
I hooope. Echt. Ik houd jullie op de hoogte, dat sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarschijnlijk valt het straks achteraf heel erg mee. Hang in there!
Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Renren, wat balen zeg! Maar ik zou het toch zeker proberen dan met een plan en positief blijven denken!
Succes meis! Je kunt niet meer als je best doen, dus als het niet meer lukt om het omhoog te krijgen hoop ik dat je moeder wat begrip voor je heeft, dit is al rot genoeg zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit weekend, vanaf zaterdag, echt keihard werken, hoop dan 2 dingen af te kunnen krijgen. Maar daarna wordt het lastig.Dankjullie voor de lieve reacties, nu ga ik eten maken en snel weer ontopic
Nog 1 danquote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Jee RenRen wat balenKan me voorstellen dat je je daar echt even goed kl*te door voelt. Wat doe je nu voor school/opleiding? En heb je al resultaten van je examens dat je wéét of je het slehct gedaan hebt, of is het puur het gevoel dat je erover hebt?
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je in ieder geval snel een oplossing kunt vinden... Tis drie keer zo kl*te als je moeder er ook nog eens boos om wordt terwijl jij er niets aan kunt doen
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo gedaan heb in mijn laatste jaar ICT. Na een tijdje heb ik zo hard mogelijk gewerkt om alle schade weg te krijgen, was aardig gelukt, en toen pas aan mijn moeder laten weten dat er een kans was dat ik het niet zou halen dat jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nog 1 dan
Ik doe Digital media design, sites ontwerpen enzo. Maar daarnaast ook met programma's werken waar ik niet mee om kan gaan en niets met mijn opleiding te maken hebben.
En nou ja, mijn school werkt op die manier niet met examens, ik heb 41 vakken. Ja, vakken, met daarbinnen nog verschillende opdrachten en cijfers. Op het moment sta ik voor 7 vakken onvoldoende, wat maakt dat ik maar 75% van alle cijfers voldoende sta, en ik moet op de 90 komen om over te gaan, wat gelijk staat aan 3 onvoldoendes, maar dan weer wel van boven de 4Volg je me nog?
Ik vertel het ook nog niet aan mijn moeder, dat doe ik pas als ik de ergste schade heb weggewerkt. De dingen die ik binnen een paar uur af zou moeten kunnen hebben met een beetje begeleiding dus..
& Dankje Sharana
Ik ben allang blij, vorig jaar waren het er 55.quote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
41 vakken? Allemachtig, da's een hoop!! Wel een beetje overlappende onderwerpen![]()
Ik hoop echt voor je dat je de schade nog bijgewerkt krijgt, ik heb het zelf ook vaak gehad dat ik dacht dat ik iets héél goed gedaan had, en dat ik gewoon onvoldoendes bleef halen... vooral met aardrijksunde en geschiedenis was dat verschrikkelijk. Het is alleen zo balen als je thuis je hart niet kunt luchten wegens onbegrip.... je doet er toch je best voor, dat zou voor een ouder goed genoeg moeten
Duimen draaien voor toch nog positievere resultaten!!
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Daph_
Stormqueen
Lindytje
Mirjam
MinderMutsig
Debsterr
Oblivion
snkr-xxx
Nune
tliciouz
Loqi
mirannie
PeRi
Kleintje19
bernies
MissJ
zoeperzazke
Joysa
Crientj
Linnie20v
RenRen-
DeltaCephei
Diconnected
PartyHardy
Tegan
IJsdraakje
Tammymara
Guess.
Sjeen
mmascha
princess-a
progje
es70
Greys
-Bubseltje-
AmNaBa
miss--moana
moussy
kieskleurig
romika
Mss
buzzwheedle
Maria2.0
babyfeet
Holyme
Anonymousz
Burdie
Misstique
dieske87
liiszle
Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.
Ik krijg straks mijn fiets!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.![]()
Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
Fietsen verleer je inderdaad niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wat spannend! Maar dat komt vast wel goed, fietsen verleer je niet toch?
Dudequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fietsen verleer je inderdaad niet.
net als neuken.
Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
net als neuken.
COOL!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend RenRen. Ik hoop dat je het nog recht kunt trekken.
Ik krijg straks mijn fiets!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb al vijf jaar niet meer gefietst omdat het op een gewone fiets niet meer ging. Vind het nu toch wel spannend en een beetje eng.![]()
Zal zo even een foto maken van mijn taupe met paarse/roze glitter mani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als je die twee gaat combineren moet je nog veel meer oefenen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar het vergt allebei een beetje oefening wil je er goed in zijn
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
net als neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |