Leidsestraat dacht ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
Ja, dat zag ik, maar ja, duur enzo, misschien daarom toch niet, I don´t knowquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
26 mei!
[..]
Er staat ALLE nagellak dus ik neem aan van wel
Hier in Hilversum wel... Misschien toch maar even kijken straks... al heb ik volgens mij alle OPI´s die ik mooi vind al, behalve een paar discontinued...quote:
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het nietquote:
Maandag is het Pinksteren, is alles dan open?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar in A'dam zit een DA met opi's dan? Want ik ben er maandag
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Maandag is het Pinksteren, is alles dan open?
Nail Envy kost in de VS $16,50 geloof ik en hier in de winkel ook iets van 18 euroquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 is weer in Nederland![]()
Kwam ik bij Sephora op Rhodos (daar wel) hadden ze gewoon Seche Vite voor een tientje
En OPI Nail Envy voor -schrik niet- 33 euro!!! Ik durfde daarom ook niet te vragen hoeveel één nagellakje dan wel niet kostte...
Ik hou ook van blauw (en paars, en goud, en zilver, en groenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is alles dicht volgens mij. Maar ik zit dan ook buiten de randstad.
En nagels nu:
[ afbeelding ]
OPI - Yoga-ta Get This Blue!
Ik hou van blauw
Stelletje tillers daar bij OPIquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nail Envy kost in de VS $16,50 geloof ik en hier in de winkel ook iets van 18 euroHeb je een fijne vakantie gehad? Heb je nog iets moois meegenomen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef AmyGrace het volgende:Wat een lange post... Maar wel in 1 bericht (goed zo Delta?
)
Ik ook!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil die Collistar Violetta Glitter
Als je 2 dezelfde neemt komt hij op de helftquote:
Zeg, zit je me nou te verleiden zulke dure lakkies te kopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als je 2 dezelfde neemt komt hij op de helft
Ik wil heel graag naar de DA maar ik heb nierstenen (auw..) en geen rijbewijs enzo en om nou anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het OV te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |