Ik ook. Als ik win ben ik sowieso gepromoveerd.quote:Op zondag 5 november 2006 09:57 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Ik word heel misschien vanavond kampioen.
heel misschien jaquote:Op zondag 5 november 2006 09:57 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Ik word heel misschien vanavond kampioen.
Wat kan ik hier mee...quote:Siemon Cardol (139468240)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Hoe naai je iemand door diegene te laten willen?quote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef Ruudt het volgende:
Was eigenlijk van plan om de nummer 3 te gaan naaien door hem te laten willen. Maar dan zal hij andere wedstrijden wel expres gaan verliezen.
Ga dus volle bak met MOTS en kampioen worden!
Hij wil niet promoveren, maar als hij wint promoveert hij wel. Maargoed, wellicht wacht dan een Uddel-scenario voor 'm en handhaaft 'ie zich in de hogere divisie. Dat gun je zo'n knurft dan ook nietquote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hoe naai je iemand door diegene te laten willen?
Ik wil ook zoveel, maar daardoor naai je me toch niet?
quote:Arne Baris (139493337) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Och wat flauw, die typfout was zo vanzelfsprekend dat ik er niet eens een fout meer in zagquote:Op zondag 5 november 2006 18:56 schreef Ruudt het volgende:
Typfoutje, winnen natuurlijk.
Hij wil niet promoveren.
Haha, dat had ik ook wel door..quote:Op zondag 5 november 2006 18:56 schreef Ruudt het volgende:
Typfoutje, winnen natuurlijk.
Hij wil niet promoveren.
weer een trainnee...quote:TSI=1 350, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Nee, heb al moeite zat met hollandsquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef Tomhoog het volgende:
Heeft iedereen zijn taal nou al op Vlaams gezet?!?!?!
Vlaams = geilquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef Tomhoog het volgende:
Heeft iedereen zijn taal nou al op Vlaams gezet?!?!?!
Jij ook, vriendquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
09-04-2006 vintage fc eindigde als nummer 1 in VII.282 (seizoen 17).
voor mij iets minder lang geleden. Gefeliciteerd trouwens JD
quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij ook, vriend
We drinken er een op tijdens een meeting Pak een pilsje!
Er is HOOP!quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef komrad het volgende:
[..]mss komt het er nog ooit van, heb er net 1 opengetrokken
quote:
de engine is super wispelturig. kijk maar naar mijn wedstrijd van vorige week. nu sta ik 4-0 voor. terecht overigens terwijl de vorige wedstrijd 0-0 bleefquote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Lennox het volgende:
MatchID: 92240282
0-0 gelijk gespeeld en kampioenschap is nu definitief weg.
17 jarige verdediger van me haalde trouwens vandaag 5*(als extra CV)
Snap het spel niet meer hoor. Vind dat ik gewoon MINIMAAL een kans had moeten hebben. Maarja.... Twijfel om heel mn team te gaan verkopen.
Word je ff verneukt door 'n tegenstander die eigenlijk alleen maar 'n sterke keeper heeft ...quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Lennox het volgende:
MatchID: 92240282
0-0 gelijk gespeeld en kampioenschap is nu definitief weg.
17 jarige verdediger van me haalde trouwens vandaag 5*(als extra CV)
Snap het spel niet meer hoor. Vind dat ik gewoon MINIMAAL een kans had moeten hebben. Maarja.... Twijfel om heel mn team te gaan verkopen.
102 (+39) hatstatsquote:Op zondag 5 november 2006 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
6-1 overwinning met PICdik tevreden dus.. de nummer2 heeft verloren dus ik ben nu de nieuwe nummer 2... PROMOTIE!!! (als ik de 2volgende win) maar dat gaat wel lukken! Zou iemand mijn hatstats kunnen posten??? HTRatings bleek erg onnauwkeurig te zijn...
mijne niet zoveelquote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef Tazmaniac het volgende:
dank jullie wel!!hoeveel heb je gemiddeld nodig om middenmoot VIII. te draaien (ik weet dat het heel erg van je competitie afhangt maar toch)
Uiteindelijk krijgt hij in de hele wedstrijd maar 1 normale kans, en dan wint 'ie door 2 penals.quote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef roelofjan het volgende:
Nou dit gaat weer lekker hoor.
Het thuispubliek vond dat de scheidsrechter in de 38e minuut de bezoekers wel heel makkelijk een penalty gaf. Bennie Boetes benutte dit cadeautje en bracht de partijen weer op gelijke hoogte: 1-1.
De 1-2 van xajas kwam voort uit een discutabele penalty. Bennie Boetes hield het hoofd koel en benutte deze buitenkans.
Eerder dit seizoen al 2 wedstrijden achter elkaar doelpunten afgekeurd, en nu dit weer.
Waarom krijg ik geen eervolle vermelding?quote:Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:feli aan komrad, JD en ASSpirine en overig fokhelden.
![]()
ik ben behoorlijk genaaid, tegenstander drie kansen (waaronder 2 SE notabene!! een negatief conditie event en een quick event van de tegenstander) en drie keer scoren. ik mis 3 counters (countervaardigheid toch echt supernatural), maar krijg ik er wel 1 in via een SE (corner) 3-1 verloren dus
wel een sterrenrecord, 61 (mn keeper 8.5)![]()
hoe bedoel jequote:Op maandag 6 november 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen eervolle vermelding?
daar gaat 9 uit 3....quote:89e min: De centrale verdediging van de bezoekers probeert rustig uit te verdedigen. Oh, Marvin Hayashi van BIKKELTJES onderschept de bal en stormt op het doel af. Hij laat de kans niet onbenut, waardoor het 2 - 1 wordt! Bij de bezoekers zullen ze nu wel wat sneller de bal naar voor spelen.
Transfers for Joakim Danielssonquote:
Ben bang van niet..quote:
Twee punten voor. Bij winst van PSV staan jullie 1 punt voor, bij winst van Ajax wij 5. Zal weinig duidelijk worden dus, 22 wedstrijden voor 't eindequote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Ruudt het volgende:
Na zondag zal alles duidelijk zijn.
quote:Best players
Conf
P Stars TSI Player Position Age Form Round Nationality Team League Country
1 5.0 2200 Massimiliano Lanzarini Defender - Extra 17 8 12 Italy Krayn's eleven VIII.135 Netherlands
2 4.5 4770 Giovanni Barteselli Defender 17 8 12 Italy Parmigian Belgrado III.7 Italy
3 4.5 3840 Thorben Abbe Defender 17 8 12 Italy the roxie's VI.705 Belgium
4 4.5 3680 Maurizio Marrani Defender 17 7 11 Italy Spartak Ria de Aveiro V.163 Portugal
Kijk begin volgend seizoen eens naar de lonen van de spelers in de top van de u-20 scoutlijst, kan je precies zien hoe je ervoor staatquote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef Lennox het volgende:
Net even berichtje gestuurd naar U 20 defence-scout van Italie.
Gisteren die 17 jarige die 5* haalde als extra verdediger, wel een weer event, maar 2200 TSI is al zeker niet slecht
Ben benieuwd.
[..]
![]()
Laatste ronde nummer 3 tegen nummer 2quote:1. Ladderzatsquad 12 9 2 1 45 - 14 +31 29
2. bacotjuhs 12 9 2 1 45 - 17 +28 29
3. V.V Lemmer 2 12 7 4 1 31 - 10 +21 25
Ja, maar dan liever direct rood of nog liever gewoon een paar spelers van de tegenstander uit het veld trappen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Yankee_One het volgende:
wil je VJ nou winnen of niet?
dit lijkt me toch een hele kwalijke zaak, vooral omdat de prijzen blijven dalen en je voor 100k steeds betere spelers kan kopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
gisteren maar eens mn 2-wekelijks financiele plaatje gemaakt.
viel niet mee
400k salariskosten, 40k jeugd, 100k personeel en 50k stadiononderhoud maakt toch al gauw 600k zo'n beetje. en per 2 weken komt daar 230k sponsorgeld en 300k recette (met n uitverkocht stadion that is...), dus minimaal een verlies van zo'n 100k, oplopend bij slechte opkomst
btw Ruudt, je avatar
Nu wat aan doen... tering 400k salariskosten, wat heb jij voor spelers man? Ik zit aan 110kquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
gisteren maar eens mn 2-wekelijks financiele plaatje gemaakt.
viel niet mee
400k salariskosten, 40k jeugd, 100k personeel en 50k stadiononderhoud maakt toch al gauw 600k zo'n beetje. en per 2 weken komt daar 230k sponsorgeld en 300k recette (met n uitverkocht stadion that is...), dus minimaal een verlies van zo'n 100k, oplopend bij slechte opkomst
btw Ruudt, je avatar
Per 2 weken waailap, da's 200k per week... Ik zit a/d 220 dus 440 per week, maar volgend seizoen zal dat lager zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nu wat aan doen... tering 400k salariskosten, wat heb jij voor spelers man? Ik zit aan 110k
ow jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Per 2 weken waailap, da's 200k per week... Ik zit a/d 220 dus 440 per week, maar volgend seizoen zal dat lager zijn
Mja, dat is het probleem als je je staande wilt houden in de V, ook ik draai momenteel verlies, alleen is dat omdat ik mijn stadion niet uitverkocht krijg... De enige oplossing is nog betere spelers kopen en hopen dat je wintquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ow jaidd 220k per 2 weken dus
maar anyway... als je 100k per 2 weken verlies maakt dan is dat niet goed.... hoeveel nederlanders heb je VK?
Ben net uit bed![]()
haha... ja dat zuigt.. heb het zelf ook al, van het weekend slechts 25000 fans in het stadion bij regen, tegen de nummer 2 notabene... met 1700 fanclubleden, tsja... zo verkoop ik die 40k nooit uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, dat is het probleem als je je staande wilt houden in de V, ook ik draai momenteel verlies, alleen is dat omdat ik mijn stadion niet uitverkocht krijg... De enige oplossing is nog betere spelers kopen en hopen dat je wint
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, is alvast op voorbereiding om volgende week.
Ik heb toch geen geld tot over 2 weken om nog iets te kopen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik moet nog een stijger hebben dus...
nee..quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb ik mooi in elkaar geknutseld he..
heb idd ook t idee dat 200k spelerssalarissen per week normaal is voor de Vquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ow jaidd 220k per 2 weken dus
maar anyway... als je 100k per 2 weken verlies maakt dan is dat niet goed.... hoeveel nederlanders heb je VK?
Ben net uit bed![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Lennox het volgende:
Mn broertje had een vleugel uit Slovenie opgetrained. Dacht dat ie net te kort kwam als U 20, omdat hij geen passen had, alleen redelijk verdedigen erbij.
Massimo Gagliardi (90048698)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Maakt deel uit van het U-20 Slovenija-team!
Nationaliteit: flag Slovenija
Total Skill Index (TSI): 40 740
Loon: 12 312 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Lokomotive Frankfurt![]()
. Hij ging er net out van.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft er goed aan verdient, alleen traint die nieuwe eigenaar verdedigen..... Vrij raar.
goeiedag zeg, 2,6m krijg je volgens mij niet meer voor welke speler dan ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft er goed aan verdient, alleen traint die nieuwe eigenaar verdedigen..... Vrij raar.
Hij had massol dat hij trainees had uit vrij exotische oordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goeiedag zeg, 2,6m krijg je volgens mij niet meer voor welke speler dan ook
tijdje geleden nog een speler voor bij 3,4 verkochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goeiedag zeg, 2,6m krijg je volgens mij niet meer voor welke speler dan ook
Mijn u-20 ging er voor niks uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij had massol dat hij trainees had uit vrij exotische oorden. Ook een Albanees had hij voor super veel geld verkocht en een Roemeen ook voor meer dan 2 mil geloof ik.
K geloof dat hij toen 18 briljant was ofzo. 17 jaar week 1 goed en ging gelijk naar uitstekend.
ohw is het alleen traag? Ik dacht al dat ie down was omdat het niet wilde laden...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef komrad het volgende:
is HT bij jullie ook zo traag??
Dat doe je ook even..quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Grumpey het volgende:
even een magical middenvelder gekocht
Met de huidige transferprijzen wel jaquote:
tyfus, wel bijna 100k salariskostenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Grumpey het volgende:
even een magical middenvelder gekocht
Het is wel goed voor je supportersaantal, een paar seizoenen goed meedoen en niet promoverenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef twi het volgende:
Tsja, misschien klinkt het niet erg ambitieus maar ik zit er aan te denken om komend seizoen ook niet te promoveren en zo sterk genoeg te zijn om het seizoen erop gewoon lekker mee te kunnen draaien in de VII. In dat geval laat ik de conditietraining ook maar voor wat het is. Tegen de tijd dat ik promoveer koop ik dan wel conditie.
Nog een paar weken wachten en dat is ook weer voor 1/3e opgelost.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
tyfus, wel bijna 100k salariskosten
Ik heb er 1365 en ook volgend seizoen speel ik in VIIIquote:Op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef Lennox het volgende:
Ik heb er nu 1190 en nog een seizoen VIII voor de boeg
Kaal rond de 1,3 mln en dan is-ie 23: 48743851quote:Op woensdag 8 november 2006 11:44 schreef Yankee_One het volgende:
08-11-2006 The Yanks KüRo 66 300 ¤ 750
17-10-2006 1fc fifa kényg The Yanks 17 000 ¤ 710
toch leuk voor een keertje invallen.
Gestaag blijft mijn geldhoeveelheid groeien
Kapitaal: 524 901 ¤ (648 990) ¤
En ik denk erover om één van mijn spitsen te vervangen. Hoeveel kost een wereldklasse op het moment? Ja ik ben een beetje lui
quote:04-11-2006 om 17:36 "EERSTE BEUK KOMT VAN MEEL"
DISHOEK- De doffe dreun galmde zaterdag nog lang na door het anders zo rustieke duinlandschap van Dishoek. Het was welgeteld drie uur geleden dat Real-preses Melis Boonstoppel zijn Sys-collega Sybrand van Yperen tegen de keien aan sloeg. De plaats van het voorval was opmerkelijk: de persconferentie. "Ik wilde het niet, maar deze laffe snorkel verdiende een pets", licht de ex-kraanmachinist en kaplaarzenverkoper gedegen toe aan de voorvavond van de kraker. Uitslag? "Winst Real. Einde discussie."
hmm, net iets te veel. 1,2 kan ik nog wel betalen. ik koop liever nu een nieuwe spits dan volgend seizoen wanneer ik toch verwacht dat de prijzen gaan stijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er 1365 en ook volgend seizoen speel ik in VIII
Dan moet het eigenlijk wel gaan gebeuren, vind ik zelf.
[..]
Kaal rond de 1,3 mln en dan is-ie 23: 48743851
1,3 Was de gemiddelde prijs, dus als je eventjes zoekt, heb je wel de mogelijkheid om voor die prijs terecht te kunnenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hmm, net iets te veel. 1,2 kan ik nog wel betalen. ik koop liever nu een nieuwe spits dan volgend seizoen wanneer ik toch verwacht dat de prijzen gaan stijgen
Feli en welkom in de VIIIquote:Op woensdag 8 november 2006 13:42 schreef renetje19 het volgende:
Yeeeeahhhh al 2 weken kampioen, maar ja tis van de IX e dus zegt niet zo verschrikkelijk veel
18 wedstrijden op rij onverslagen YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOO
Ook dat, en ik heb weinig zin om met 145-150 hatstats terecht te komen in een league als Yankee, en dan op het eind nog moeten vrezen voor degradatie. Voetbal ik liever nog twee jaar in de top van VIII en ga ik met 165-170 hatstats naar de VII om daar ook aardig mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is wel goed voor je supportersaantal, een paar seizoenen goed meedoen en niet promoveren
mhaow, heb nog steeds voorraadje geld hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tyfus, wel bijna 100k salariskosten
hoe hou jij het hoofd financieel droog grump?
160-175 hatstats in VII? Jeetje.. toen ik in VI zat haalde ik er 140 ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ook dat, en ik heb weinig zin om met 145-150 hatstats terecht te komen in een league als Yankee, en dan op het eind nog moeten vrezen voor degradatie. Voetbal ik liever nog twee jaar in de top van VIII en ga ik met 165-170 hatstats naar de VII om daar ook aardig mee te kunnen doen.
Overigens heb ik vandaag gezondigd. Ik heb een Belgische stijger in de spits vanavondMaargoed, die wordt direct weer verkocht. Hoop eigenlijk op een +1 voor 'm, zoals voor m'n beste spits afgelopen zondag.
nog een geyle winger erbij en je zit weer 10 hogerquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Lennox het volgende:
Die van mij is geloof ik niet goed, maar ik haalde deze week volgens mij statistieken 149 HatStats in VIII en dat kan nog veel hoger als ik geen geschorste/geblesseerde had.
Op normaal en bedaard TS.
Volgend seizoen ga ik in normale potjes 5-3-2 met 3 IM spelen. Heb nu Briljant met matig ervaring en goddelijk SP, Briljant met uitstekend ervaring (geblesserd) en Uitmuntend pm met Uitmuntend ervaring.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nog een geyle winger erbij en je zit weer 10 hoger
Daarom zou 't dus leuk zijn om met ongeveer dat gemiddelde naar VII te promoveren en gelijk mee te doen voor promotie, in plaats van een seizoen met 10 nederlagen en degradatiezorgen in VII.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:56 schreef maniack28 het volgende:
160-175 hatstats in VII? Jeetje.. toen ik in VI zat haalde ik er 140 ofzoen eerste keer in VI bij Uddel 155 gemiddeld dacht ik
Zit nu aan de 173 gem, dat wordt met een nieuwe coach en beter wordende spitsen zo'n 190-195...
quote:Renze Sweelinck (139438251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 560
Eigenaar: FC Chen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
Die raak je nog wel kwijt voor een paar k denk ik...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef Chen het volgende:
Kan ik deze nog verkopen of beter ontslaan, ik train zelf scoren dus hier heb ik niks aan.
[..]
klopt, je had een aardig gevulde spaarpotquote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow, heb nog steeds voorraadje geld hoorDaarnaast, voor een IVe klasser had ik nog enorm weinig salariskosten uberhaupt.
Daarnaast, nederlandse middenvelder van 32 (volgend seizoen) is nou niet echt heel duur qua salaris voor wat ik er voor terugkrijg.
was toch bekend?? een grote update..quote:Op donderdag 9 november 2006 01:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt, je had een aardig gevulde spaarpot
en idd, de salariskosten gaan natuurlijk alleen nog maar dalen
hattrick trouwens dr uit hier
kan ik niet naar mn oefenwedstrijd kijken
De laatste wedstrijd is tegen de nummer 1...toevallig...word echt wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef nicomart het volgende:
neem aan dat je nog tegen de nummer 1 moet dan?
17 jaar en goed scoren, ole olequote:René Engelage (139814446)
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Jij pullt tegenwoordig op donderdag zodat je 'm fijn geen training kan geven?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
quote:Eize Janssen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 280, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Lekker Chen, die kan je fijn doortrainenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:
[..]
Maar degene die hem kopen welquote:Op donderdag 9 november 2006 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Mooie speler Chen
@rompompom: ik was vergeten om een speler te pullen afgelopen dagen, dus deed ik het vandaag. En ik train geen scoren
Ik zit op 35, sinds vannacht heb ik Uruguay te pakken. Mijn plan is om eerst Latijns-Amerika af te werken en dan zie ik wel wat ik dan ga doen. Nog vijftien te gaan daar!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre
gisteren wedstrijd in costa rica afgewerkt, mn 57e vlaggetje, ik ben over de helft(112 landen)
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
Oe, het magische doel bijna bereikt!quote:Fanclub: 1999 leden
remember, stoppen op je hoogtepunt he JDquote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oe, het magische doel bijna bereikt!
Ja, en daarna slapen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
remember, stoppen op je hoogtepunt he JD
![]()
Fok! Coolnessquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
...
Wat heb jij een kut avatar, die actie van Alex laat maar weer eens zien hoe beperkt hij is.quote:
quote:Evert van Dal (80822367)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Total Skill Index (TSI): 5 060
Loon: 2 520 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 7 320, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Wuzzahquote:Wojciech Latosiński:
Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van uitstekend naar formidabel.
Gelukkig welquote:[b]Op vrijdag 10 november 2006 11:35 (laatste tentamen vandaag)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gelukkig wel*Lennox print 16 a4tjes uit en hoopt dat het genoeg is*
lubnan en kenya heb ik van de RFFO, rare flags friendly organizer. een fed dus. zit er nu 2 of 3 seizoenen bij en af en toe een leuk zeldzaam vlaggetjequote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef komrad het volgende:
trouwens VK, hoe kom jij aan al die zeldzame landen?
quote:Alfred van der Linde (129371063)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 450
Wage: 820 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: formidable Set Pieces: weak
3 seizoenen getraindquote:Diógenes Calderon (83678911)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag México
Total Skill Index (TSI): 4 990
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Van de week gekocht,quote:Raúl Macía
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kun jij mij daar eens aanbevelen ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lubnan en kenya heb ik van de RFFO, rare flags friendly organizer. een fed dus. zit er nu 2 of 3 seizoenen bij en af en toe een leuk zeldzaam vlaggetje
VK heeft me ook wel eens iets verteld over hun verplichte IRC beleidquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun jij mij daar eens aanbevelen ofzo?Ze zijn momenteel niet zo happig op nieuwe leden, heb ik het idee
Ik ben op IRC bij ze geweest. Maar daar deden ze dus een beetje terughoudendquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef komrad het volgende:
[..]
VK heeft me ook wel eens iets verteld over hun verplichte IRC beleid
Welke actie? De hakbal of de beuk?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut avatar, die actie van Alex laat maar weer eens zien hoe beperkt hij is.![]()
ligt eraan,quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Tomhoog het volgende:
Mijn eerste briljante
verkopen of houden?
hij is 19 jaar uit frankrijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
ligt eraan,
heb je hem nodig om te winnen?
is doortrainen rendabel?
opzich kan je dan beter om de 3 seizoenen wisselen met trainen..quote:
En betaal je je scheel aan hun salarisquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
opzich kan je dan beter om de 3 seizoenen wisselen met trainen..
en dan bouw je zo elk seizoen een linie op als het ware
als mijn beste speler van def 21 wordt dus na volgend seizoen ga ik dus maar of spitsen of mids trainen :p
en verkoop ik mijn trainie defs en hou ik me beste 6 ofzo..
Dat is een van de dingen waar ik mee zit te spelen.. ik heb nu de "gewenste" aanvallers.. misschien dat ik over 1-2 seizoenen idd switch en dan defs ga trainen ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
opzich kan je dan beter om de 3 seizoenen wisselen met trainen..
en dan bouw je zo elk seizoen een linie op als het ware
als mijn beste speler van def 21 wordt dus na volgend seizoen ga ik dus maar of spitsen of mids trainen :p
en verkoop ik mijn trainie defs en hou ik me beste 6 ofzo..
ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, dan kan je tenminste iedereen langs zien komen, anders zou ik een koopje niet zien alleen maar omdat ik niet vaak genoeg inlog per dagquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef twi het volgende:
Ik vind die 3 dagen deadline voor transfers echt frustrerend bij Hattrick, waarom maken ze daar geen 2 dagen of gewoon 24 uur van?
Dat zal ook de reden er voor zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, dan kan je tenminste iedereen langs zien komen, anders zou ik een koopje niet zien alleen maar omdat ik niet vaak genoeg inlog per dag![]()
Dan tenminste de optie voor mensen die snel wat geld willen / nodig hebben om 'm sneller af te laten lopen, a la eBay.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, dan kan je tenminste iedereen langs zien komen, anders zou ik een koopje niet zien alleen maar omdat ik niet vaak genoeg inlog per dag![]()
je mist het punt, de daytrade-markt zal daarvan goed profiteren omdat ze kunnen handelen in spelers puur omdat niemand ze heeft kunnen zien. Oftewel, het wordt gunstig voor fanatieke-geen-leven-hebbende mensen die altijd online kunnen zijn, en laat dat nou juist de charme van hattrick zijn dat dat niet hoeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dan tenminste de optie voor mensen die snel wat geld willen / nodig hebben om 'm sneller af te laten lopen, a la eBay.
Zn 7e dit seizoen... geloof dat de coach wel wat vertrouwen in hem heeft. Heb ook aangegeven geen conditie te trainen, wat hem 1/2 weken winst geeft in het tussenseizoen. De U-20 WC is namelijk in december en die 2 weken kunnen ook net het verschil makenquote:10-11-2006 Xavier Campabadal heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 536 ¤.
Alle moeite die je er voor doet, word je in dank afgenomenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zal eens een keer kijken wat ik kan doen rompompom, wat betreft de RFFO
maar ben er zelf ook een enorme newbie
of eigenlijk doe ik zo min mogelijk met een zo hoog mogelijk rendement
Aangenaam!quote:Duco van Oort (139410477)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
'quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Aangenaam!
[..]
4e plek gaat zo nog knap lastig worden met een geirriteerde teamgeest.
Hehe na de laatste gezondheidsupdate van vannacht zijn mijn beste middenvelder en mijn 3e verdediger weer opgelapt, ik maak weer iets meer kans om niet al te dik te verliezen vanavond. Ik gok op 2-0 verliesquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
'
Ach ja, beter dan 3 basisspelers geblesseerd waaronder mijn beste middenvelder... En dan tegen de nummer 1 spelen. Dat schiet ook niet op![]()
quote:Bas Heldring [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Alleen de laatste wedstrijd van dit seizoen, dwz je laatste competitiewedstrijd, danwel een mogelijke promotie/degradatie duel. Daarna wordt het gereset.quote:Op zondag 12 november 2006 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Als ik vandaag MOTS, werkt dat dan door in mijn team in het nieuwe seizoen of alleen voor de laatste wedstrijd van dit seizoen?
Hij zal laag aangenaam zijn, dan kan het ook gebeuren inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Aangenaam!
[..]
4e plek gaat zo nog knap lastig worden met een geirriteerde teamgeest.
schuif op lijkt me...quote:Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Lennox het volgende:
Hoe gaat dat nou straks eigenlijk met die downtime. Ff rekenmachine erbij gepakt en ze gingen iets van 39 uur down ofzo? Stel dat ik vanavond een speler list, dan wordt hij wel gewoon woensdag avond verkocht?
Tsja....quote:Geerten Schotman (140230365) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 12 november 2006 10:35 schreef Lennox het volgende:
Mn YP
Bas Heldring [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
nope, behalve jou bezoek, ev fok (mini)meet als er nog meer mensen komenquote:Op zondag 12 november 2006 12:57 schreef Grumpey het volgende:
heej VK, nog niets gepland hoop ik volgende week he....sla vast chips in voor mijn reuze spannende kampioenswedstrijd![]()
Volgens de transfercompare zijn er wel een aantal verkocht, maar zo'n speler koop je toch niet?quote:Joost Beckers (140250719)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 270
Eigenaar: Red Daemons
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
ik sleet een paar weken geleden een gast met zwak pm en uitstekend passen voor 8k aan een noob dus ja... het kan welquote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Daemon19 het volgende:
Is dit verkoopbaar?
[..]
Volgens de transfercompare zijn er wel een aantal verkocht, maar zo'n speler koop je toch niet?
quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef Amadeo het volgende:
Kut. Stond ik nog met 4-0 voor, en dan verlies ik nog met 5-4
ben dit seizoen overgestapt , had eigenlijk die stijging ook niet verwacht, totdat ik t net zag bij alltidquote:Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef Yankee_One het volgende:
die sterrenvooruitgang is knap als je net van def naar scoren training overgestapt bent. of was dat vorig seizoen al?
Enchanted-speler Ghislain Delanoue nam deze gedecideerd en vergrootte de voorsprong van zijn team: 0-4 voor de bezoekers. Bij deze voorsprong meende Enchanted zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.quote:
ja maar dan nog, 4-0 voorsprong weggeven... was hij veel sterker dan ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Enchanted-speler Ghislain Delanoue nam deze gedecideerd en vergrootte de voorsprong van zijn team: 0-4 voor de bezoekers. Bij deze voorsprong meende Enchanted zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Hier begon het al fout te lopen![]()
Hij was niet veel beter, wij speelden gewoon veel beter, maar ineens begint hij hele tijd kansen te krijgen en scoort er gewoon nog 5 :Squote:Op zondag 12 november 2006 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar dan nog, 4-0 voorsprong weggeven... was hij veel sterker dan ofzo?
Heb jij ook zulke vreselijke ouders?quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, mijn jeugd was weer waardeloos.
ik moest lachenquote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke vreselijke ouders?
Anders kan je een keer met me mee, naar mijn praatgroep.
Gewoon kijken of je aan kunt, je hoeft nog niks te delen met de groep.
Laat het me maar ff weten..
quote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke vreselijke ouders?
Anders kan je een keer met me mee, naar mijn praatgroep.
Gewoon kijken of je aan kunt, je hoeft nog niks te delen met de groep.
Laat het me maar ff weten..
Wij counterhufters verdienen hetzelfdequote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]![]()
![]()
Merlijn van Caspel (140231608) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Heb mn opstelling net met moeite goed gekregen, was nog eentje geblesseerd. Hoop maar dat alles nu goed staat, kan het niet meer controleren met htratingsquote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef Prosac het volgende:
ontzettend.. loopt vrijwel constant vast
Dank jequote:Op zondag 12 november 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
Ennuh, STEL JE FRIENDLY ALVAST IN!!!!!
ivm de downtime enzo... geen risico nemen!
download dan http://irc.johan-derksen.com/setup.exequote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Tomhoog het volgende:
wtf
ik meld me aan als lullo voor de zoveelste keer zoals gewoonlijk.
kan ik niks typen...
ja ik ben lullo..
edit- .nog niks kunnen tyoen
met firefox.. en met ie zie ik al helemaal niks![]()
NOOooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat nu!
Vind je het gek, kom hattrick niet eens op. Bovendien zit ik in een nieuwe COD2 clan, training op zondagavondquote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef -J-D- het volgende:
Tis wel beredruk op IRC.
Anderhalve levende ziel
zuchtquote:Op zondag 12 november 2006 20:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
download dan http://irc.johan-derksen.com/setup.exe
quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
zucht
en dan meld ik me er ook nog eens op als JD![]()
![]()
![]()
Achja ben al kampioen, heb 1.2 miljoen op de rekening & ajax - psv 0-1. Dat maakt veel goed.quote:Op zondag 12 november 2006 20:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
zo, de punten zijn al binnen, 0-5
ennuh, kut voor je ruudt.
hopelijk maakt vandaag een hoop goed
tuurlijk, de nieuwe COD2 clanquote:Op zondag 12 november 2006 20:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gek, kom hattrick niet eens op. Bovendien zit ik in een nieuwe COD2 clan, training op zondagavond
Call of Duty 2, een Tweede Wereldoorlog FPS.quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tuurlijk, de nieuwe COD2 clan
.....
.....
explain, neem ik n koffie![]()
ook belangrijkquote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Call of Duty 2, een Tweede Wereldoorlog FPS.
quote:1. bacotjuhs 13 10 2 1 50 - 17 +33 32
2. Ladderzatsquad 13 10 2 1 48 - 16 +32 32
Jezus, das spannendquote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
Gewonnen: 2-3
De stand voor de laatste wedstrijd
[..]
rofl..quote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
Gewonnen: 2-3
De stand voor de laatste wedstrijd
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |