1,3 Was de gemiddelde prijs, dus als je eventjes zoekt, heb je wel de mogelijkheid om voor die prijs terecht te kunnenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hmm, net iets te veel. 1,2 kan ik nog wel betalen. ik koop liever nu een nieuwe spits dan volgend seizoen wanneer ik toch verwacht dat de prijzen gaan stijgen
Feli en welkom in de VIIIquote:Op woensdag 8 november 2006 13:42 schreef renetje19 het volgende:
Yeeeeahhhh al 2 weken kampioen, maar ja tis van de IX e dus zegt niet zo verschrikkelijk veel
18 wedstrijden op rij onverslagen YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOO
Ook dat, en ik heb weinig zin om met 145-150 hatstats terecht te komen in een league als Yankee, en dan op het eind nog moeten vrezen voor degradatie. Voetbal ik liever nog twee jaar in de top van VIII en ga ik met 165-170 hatstats naar de VII om daar ook aardig mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is wel goed voor je supportersaantal, een paar seizoenen goed meedoen en niet promoveren
mhaow, heb nog steeds voorraadje geld hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tyfus, wel bijna 100k salariskosten
hoe hou jij het hoofd financieel droog grump?
160-175 hatstats in VII? Jeetje.. toen ik in VI zat haalde ik er 140 ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 16:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ook dat, en ik heb weinig zin om met 145-150 hatstats terecht te komen in een league als Yankee, en dan op het eind nog moeten vrezen voor degradatie. Voetbal ik liever nog twee jaar in de top van VIII en ga ik met 165-170 hatstats naar de VII om daar ook aardig mee te kunnen doen.
Overigens heb ik vandaag gezondigd. Ik heb een Belgische stijger in de spits vanavondMaargoed, die wordt direct weer verkocht. Hoop eigenlijk op een +1 voor 'm, zoals voor m'n beste spits afgelopen zondag.
nog een geyle winger erbij en je zit weer 10 hogerquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Lennox het volgende:
Die van mij is geloof ik niet goed, maar ik haalde deze week volgens mij statistieken 149 HatStats in VIII en dat kan nog veel hoger als ik geen geschorste/geblesseerde had.
Op normaal en bedaard TS.
Volgend seizoen ga ik in normale potjes 5-3-2 met 3 IM spelen. Heb nu Briljant met matig ervaring en goddelijk SP, Briljant met uitstekend ervaring (geblesserd) en Uitmuntend pm met Uitmuntend ervaring.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nog een geyle winger erbij en je zit weer 10 hoger
Daarom zou 't dus leuk zijn om met ongeveer dat gemiddelde naar VII te promoveren en gelijk mee te doen voor promotie, in plaats van een seizoen met 10 nederlagen en degradatiezorgen in VII.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:56 schreef maniack28 het volgende:
160-175 hatstats in VII? Jeetje.. toen ik in VI zat haalde ik er 140 ofzoen eerste keer in VI bij Uddel 155 gemiddeld dacht ik
Zit nu aan de 173 gem, dat wordt met een nieuwe coach en beter wordende spitsen zo'n 190-195...
quote:Renze Sweelinck (139438251) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
Die raak je nog wel kwijt voor een paar k denk ik...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef Chen het volgende:
Kan ik deze nog verkopen of beter ontslaan, ik train zelf scoren dus hier heb ik niks aan.
[..]
klopt, je had een aardig gevulde spaarpotquote:Op woensdag 8 november 2006 17:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow, heb nog steeds voorraadje geld hoorDaarnaast, voor een IVe klasser had ik nog enorm weinig salariskosten uberhaupt.
Daarnaast, nederlandse middenvelder van 32 (volgend seizoen) is nou niet echt heel duur qua salaris voor wat ik er voor terugkrijg.
was toch bekend?? een grote update..quote:Op donderdag 9 november 2006 01:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt, je had een aardig gevulde spaarpot
en idd, de salariskosten gaan natuurlijk alleen nog maar dalen
hattrick trouwens dr uit hier
kan ik niet naar mn oefenwedstrijd kijken
De laatste wedstrijd is tegen de nummer 1...toevallig...word echt wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef nicomart het volgende:
neem aan dat je nog tegen de nummer 1 moet dan?
17 jaar en goed scoren, ole olequote:René Engelage (139814446)
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Jij pullt tegenwoordig op donderdag zodat je 'm fijn geen training kan geven?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
quote:Eize Janssen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 280, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Lekker Chen, die kan je fijn doortrainenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:
[..]
Maar degene die hem kopen welquote:Op donderdag 9 november 2006 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Mooie speler Chen
@rompompom: ik was vergeten om een speler te pullen afgelopen dagen, dus deed ik het vandaag. En ik train geen scoren
Ik zit op 35, sinds vannacht heb ik Uruguay te pakken. Mijn plan is om eerst Latijns-Amerika af te werken en dan zie ik wel wat ik dan ga doen. Nog vijftien te gaan daar!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre
gisteren wedstrijd in costa rica afgewerkt, mn 57e vlaggetje, ik ben over de helft(112 landen)
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
Oe, het magische doel bijna bereikt!quote:Fanclub: 1999 leden
remember, stoppen op je hoogtepunt he JDquote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oe, het magische doel bijna bereikt!
Ja, en daarna slapen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
remember, stoppen op je hoogtepunt he JD
![]()
Fok! Coolnessquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
...
Wat heb jij een kut avatar, die actie van Alex laat maar weer eens zien hoe beperkt hij is.quote:
quote:Evert van Dal (80822367)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 060
Loon: 2 520 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 7 320, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Wuzzahquote:Wojciech Latosiński:
Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van uitstekend naar formidabel.
Gelukkig welquote:[b]Op vrijdag 10 november 2006 11:35 (laatste tentamen vandaag)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gelukkig wel*Lennox print 16 a4tjes uit en hoopt dat het genoeg is*
lubnan en kenya heb ik van de RFFO, rare flags friendly organizer. een fed dus. zit er nu 2 of 3 seizoenen bij en af en toe een leuk zeldzaam vlaggetjequote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef komrad het volgende:
trouwens VK, hoe kom jij aan al die zeldzame landen?
quote:Alfred van der Linde (129371063)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 450
Wage: 820 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: formidable Set Pieces: weak
3 seizoenen getraindquote:Diógenes Calderon (83678911)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag México
Total Skill Index (TSI): 4 990
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Van de week gekocht,quote:Raúl Macía
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Kun jij mij daar eens aanbevelen ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lubnan en kenya heb ik van de RFFO, rare flags friendly organizer. een fed dus. zit er nu 2 of 3 seizoenen bij en af en toe een leuk zeldzaam vlaggetje
VK heeft me ook wel eens iets verteld over hun verplichte IRC beleidquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun jij mij daar eens aanbevelen ofzo?Ze zijn momenteel niet zo happig op nieuwe leden, heb ik het idee
Ik ben op IRC bij ze geweest. Maar daar deden ze dus een beetje terughoudendquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef komrad het volgende:
[..]
VK heeft me ook wel eens iets verteld over hun verplichte IRC beleid
Welke actie? De hakbal of de beuk?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut avatar, die actie van Alex laat maar weer eens zien hoe beperkt hij is.![]()
ligt eraan,quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Tomhoog het volgende:
Mijn eerste briljante
verkopen of houden?
hij is 19 jaar uit frankrijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
ligt eraan,
heb je hem nodig om te winnen?
is doortrainen rendabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |