Jij pullt tegenwoordig op donderdag zodat je 'm fijn geen training kan geven?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef DeHovenier het volgende:
M'n pull:
[..]
17 jaar en goed scoren, ole ole
quote:Eize Janssen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 280, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Lekker Chen, die kan je fijn doortrainenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje, die was 2 weken later meteen gestegen:
[..]
Maar degene die hem kopen welquote:Op donderdag 9 november 2006 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Mooie speler Chen
@rompompom: ik was vergeten om een speler te pullen afgelopen dagen, dus deed ik het vandaag. En ik train geen scoren
Ik zit op 35, sinds vannacht heb ik Uruguay te pakken. Mijn plan is om eerst Latijns-Amerika af te werken en dan zie ik wel wat ik dan ga doen. Nog vijftien te gaan daar!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre
gisteren wedstrijd in costa rica afgewerkt, mn 57e vlaggetje, ik ben over de helft(112 landen)
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef nicomart het volgende:
lekker he die latino's afwerken..
Oe, het magische doel bijna bereikt!quote:Fanclub: 1999 leden
remember, stoppen op je hoogtepunt he JDquote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oe, het magische doel bijna bereikt!
Ja, en daarna slapen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
remember, stoppen op je hoogtepunt he JD
![]()
Fok! Coolnessquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
...
Wat heb jij een kut avatar, die actie van Alex laat maar weer eens zien hoe beperkt hij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |