Tsja....quote:Geerten Schotman (140230365) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 12 november 2006 10:35 schreef Lennox het volgende:
Mn YP
Bas Heldring [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
nope, behalve jou bezoek, ev fok (mini)meet als er nog meer mensen komenquote:Op zondag 12 november 2006 12:57 schreef Grumpey het volgende:
heej VK, nog niets gepland hoop ik volgende week he....sla vast chips in voor mijn reuze spannende kampioenswedstrijd![]()
Volgens de transfercompare zijn er wel een aantal verkocht, maar zo'n speler koop je toch niet?quote:Joost Beckers (140250719)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
ik sleet een paar weken geleden een gast met zwak pm en uitstekend passen voor 8k aan een noob dus ja... het kan welquote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Daemon19 het volgende:
Is dit verkoopbaar?
[..]
Volgens de transfercompare zijn er wel een aantal verkocht, maar zo'n speler koop je toch niet?
quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef Amadeo het volgende:
Kut. Stond ik nog met 4-0 voor, en dan verlies ik nog met 5-4
ben dit seizoen overgestapt , had eigenlijk die stijging ook niet verwacht, totdat ik t net zag bij alltidquote:Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef Yankee_One het volgende:
die sterrenvooruitgang is knap als je net van def naar scoren training overgestapt bent. of was dat vorig seizoen al?
Enchanted-speler Ghislain Delanoue nam deze gedecideerd en vergrootte de voorsprong van zijn team: 0-4 voor de bezoekers. Bij deze voorsprong meende Enchanted zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.quote:
ja maar dan nog, 4-0 voorsprong weggeven... was hij veel sterker dan ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Enchanted-speler Ghislain Delanoue nam deze gedecideerd en vergrootte de voorsprong van zijn team: 0-4 voor de bezoekers. Bij deze voorsprong meende Enchanted zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Hier begon het al fout te lopen![]()
Hij was niet veel beter, wij speelden gewoon veel beter, maar ineens begint hij hele tijd kansen te krijgen en scoort er gewoon nog 5 :Squote:Op zondag 12 november 2006 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar dan nog, 4-0 voorsprong weggeven... was hij veel sterker dan ofzo?
Heb jij ook zulke vreselijke ouders?quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, mijn jeugd was weer waardeloos.
ik moest lachenquote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke vreselijke ouders?
Anders kan je een keer met me mee, naar mijn praatgroep.
Gewoon kijken of je aan kunt, je hoeft nog niks te delen met de groep.
Laat het me maar ff weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |