Jij ook, vriendquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
09-04-2006 vintage fc eindigde als nummer 1 in VII.282 (seizoen 17).
voor mij iets minder lang geleden. Gefeliciteerd trouwens JD
quote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij ook, vriend
We drinken er een op tijdens een meeting Pak een pilsje!
Er is HOOP!quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef komrad het volgende:
[..]mss komt het er nog ooit van, heb er net 1 opengetrokken
quote:
de engine is super wispelturig. kijk maar naar mijn wedstrijd van vorige week. nu sta ik 4-0 voor. terecht overigens terwijl de vorige wedstrijd 0-0 bleefquote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Lennox het volgende:
MatchID: 92240282
0-0 gelijk gespeeld en kampioenschap is nu definitief weg.
17 jarige verdediger van me haalde trouwens vandaag 5*(als extra CV)
Snap het spel niet meer hoor. Vind dat ik gewoon MINIMAAL een kans had moeten hebben. Maarja.... Twijfel om heel mn team te gaan verkopen.
Word je ff verneukt door 'n tegenstander die eigenlijk alleen maar 'n sterke keeper heeft ...quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Lennox het volgende:
MatchID: 92240282
0-0 gelijk gespeeld en kampioenschap is nu definitief weg.
17 jarige verdediger van me haalde trouwens vandaag 5*(als extra CV)
Snap het spel niet meer hoor. Vind dat ik gewoon MINIMAAL een kans had moeten hebben. Maarja.... Twijfel om heel mn team te gaan verkopen.
102 (+39) hatstatsquote:Op zondag 5 november 2006 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
6-1 overwinning met PICdik tevreden dus.. de nummer2 heeft verloren dus ik ben nu de nieuwe nummer 2... PROMOTIE!!! (als ik de 2volgende win) maar dat gaat wel lukken! Zou iemand mijn hatstats kunnen posten??? HTRatings bleek erg onnauwkeurig te zijn...
mijne niet zoveelquote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef Tazmaniac het volgende:
dank jullie wel!!hoeveel heb je gemiddeld nodig om middenmoot VIII. te draaien (ik weet dat het heel erg van je competitie afhangt maar toch)
Uiteindelijk krijgt hij in de hele wedstrijd maar 1 normale kans, en dan wint 'ie door 2 penals.quote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef roelofjan het volgende:
Nou dit gaat weer lekker hoor.
Het thuispubliek vond dat de scheidsrechter in de 38e minuut de bezoekers wel heel makkelijk een penalty gaf. Bennie Boetes benutte dit cadeautje en bracht de partijen weer op gelijke hoogte: 1-1.
De 1-2 van xajas kwam voort uit een discutabele penalty. Bennie Boetes hield het hoofd koel en benutte deze buitenkans.
Eerder dit seizoen al 2 wedstrijden achter elkaar doelpunten afgekeurd, en nu dit weer.
Waarom krijg ik geen eervolle vermelding?quote:Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:feli aan komrad, JD en ASSpirine en overig fokhelden.
![]()
ik ben behoorlijk genaaid, tegenstander drie kansen (waaronder 2 SE notabene!! een negatief conditie event en een quick event van de tegenstander) en drie keer scoren. ik mis 3 counters (countervaardigheid toch echt supernatural), maar krijg ik er wel 1 in via een SE (corner) 3-1 verloren dus
wel een sterrenrecord, 61 (mn keeper 8.5)![]()
hoe bedoel jequote:Op maandag 6 november 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen eervolle vermelding?
daar gaat 9 uit 3....quote:89e min: De centrale verdediging van de bezoekers probeert rustig uit te verdedigen. Oh, Marvin Hayashi van BIKKELTJES onderschept de bal en stormt op het doel af. Hij laat de kans niet onbenut, waardoor het 2 - 1 wordt! Bij de bezoekers zullen ze nu wel wat sneller de bal naar voor spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |