Hebben oudere spelers daar meer last van dan jongere of geldt dat voor alle leeftijden? Als het laatste het geval is dan is dat goed kut, aangezien stamina dan doorgetraind moet worden als het te laag is. En aangezien mijn trainees meestal langzaam groeiden in stamina (elk seizoen 1 of 2 weekjes training), betekent dat... Nou ja vul maar in...quote:- Stamina will drop over the season. The drop rate will be about 1-2 steps each season.
Numéro 2 Eigen jeugdquote:Jacinto Ordás
TSI = 22 230 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: disastrous
Numéro 3 Eigen jeugdquote:Tiemen Vis
TSI = 24 470 , 19 years, solid form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set pieces: passable
quote:Reinaart Langelaan
TSI = 14 750 , 19 years, inadequate form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: weak
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: wretched
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmm, nog geen training hier... verdedigen nog, ws volgende week controlerend spel (passen voor defs en mids toch?)
dan maar morgenvroeg met een kopje koffie![]()
weltrusten![]()
mijn eerste spitsentrainee is nu 19 en wereldklassequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:37 schreef -J-D- het volgende:
1 stijger, 19 jaar naar briljant scoren.
M'n a-trainees zijn nu alledrie 19, waarvan 2 briljant en 1 wonderbaarlijk.
m'n b-trainees zijn nu alledrie 17 en alledrie uitstekend en onderweg naar formi
Volgens mij bereiken ze dat ook niet altijd even makkelijk...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
Ik heb deze week conditie getraind en volgens mijn zijn er al wat wijzigingen doorgevoegd. Mijn MF en een paar andere spelers die al uitstekend conditie hadden zijn niet gestegen naar formidabel.
Ik moet nog ff nadenken of ik volgende week weer conditie ga trainen
we hebben het wel over 6 spelers die allemaal op uitstekend zijn blijven stekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij bereiken ze dat ook niet altijd even makkelijk...
quote:Paris Gerothodoros
TSI = 1 430, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Die laatste moet eruit. Veel te lang geblesseerd geweest en die wordt te oud voor die stats. Zou ik hem dit seizoen nog listen of volgend seizoen? Koop nu toch sowieso geen trainee meer terug.quote:Francesc Manonell
TSI = 2 870, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
er staat me iets bij dat je het formidabel stamina niveau ook niet meer kunt halen en dat t nog een overblijfsel is van t vroegere stamina beleid (sommige spelers hebben dat stamina niveau nu eenmaal behouden). kan iemand dat bevestigen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
Ik heb deze week conditie getraind en volgens mijn zijn er al wat wijzigingen doorgevoegd. Mijn MF en een paar andere spelers die al uitstekend conditie hadden zijn niet gestegen naar formidabel.
Ik moet nog ff nadenken of ik volgende week weer conditie ga trainen
Ik ken gevallen die met 2 conditietrainingen ook vrolijk op matig bleven staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef komrad het volgende:
[..]
we hebben het wel over 6 spelers die allemaal op uitstekend zijn blijven steken
Ach ik heb ook en verdediger die al 7! weken op matig vorm zitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Lennox het volgende:
2 stijgers. 1 had niet gespeeld, dus dat valt ook nog mee.
[..]
[..]
Die laatste moet eruit. Veel te lang geblesseerd geweest en die wordt te oud voor die stats. Zou ik hem dit seizoen nog listen of volgend seizoen? Koop nu toch sowieso geen trainee meer terug.
Briljant spits voor de 6e week op rij in tsi gezakt en diep in waardeloos vorm. Soms is de logica ver te zoeken.
tering, dat gaat meteen hard bij jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach ik heb ook en verdediger die al 7! weken op matig vorm zit![]()
TU
Def +2![]()
Conditie -3![]()
TSI + 1290
Vorm gelijk gebleven
20 19 en 24quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tering, dat gaat meteen hard bij jou![]()
hou oud waren die knakkers?
De beslissing is net wat makkelijker geworden, ik knoop er nog wel een weekje conditietraining aan vast. Dat gaat voor niet stamina gerelateerde trainingsvormen vervelend worden als er zo veel stamina losses komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tering, dat gaat meteen hard bij jou![]()
hou oud waren die knakkers?
tjoh, nou ja, ik heb iig deze wereldzin geproduceerd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:30 schreef Lennox het volgende:
Minimaal 3 minuten over een zinnetje formuleren doen
?
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef Lennox het volgende:
an evolutionary toch?
dat heet wetenschap (science dus eigenlijk..)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Trouwens waarom schrijf je je scriptie in het engels??
wil je niet wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Wel een strakke zin, maar wat voor bewijs is het?
kan je beter Hauri kopen, ietsje duur maar achquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
nu een ET winger met dito SP op de korrel, voor (voorlopig) 2.2 miljoen, wel een duitser
Deze M. Sc. / ir. heeft zijn afstudeerwerk ook gewoon in het NL geschreven hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
nu een ET winger met dito SP op de korrel, voor (voorlopig) 2.2 miljoen, wel een duitser
[..]
dat heet wetenschap (science dus eigenlijk..)
[..]
wil je niet wetenkan je wel een versie sturen als je interesse hebt
Ik heb dit net even van het HFR forum afgeplukt:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
er staat me iets bij dat je het formidabel stamina niveau ook niet meer kunt halen en dat t nog een overblijfsel is van t vroegere stamina beleid (sommige spelers hebben dat stamina niveau nu eenmaal behouden). kan iemand dat bevestigen?
Valt niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:06 schreef stefmans het volgende:
Wat denken jullie trouwens van 4-3-3 met counter?
ok, dan heb ik nix gezegdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb dit net even van het HFR forum afgeplukt:
"Fabrice Zander: Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel."
Dit topic ging over de training van deze week. Het lijkt er dus op dat je nog steeds het niveau formidabel kunt bereiken...
Het is natuurlijk wel intresant om te proberen, aangezien ik spitsen train verlies ik geen training.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ok, dan heb ik nix gezegd![]()
stefmans: 4-3-3 counter ga ik komend seizoen proberen, ik hoop dat t goed gaat werken. kijk voor de ultieme uitvoering eens bij de veelvoudig Portugees kampioen C.F."Os Belenenses" (33016)
en je moet verrekte goeie defs hebben MET passenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel intresant om te proberen, aangezien ik spitsen train verlies ik geen training.
Maar dat zou wel betekenen dat ik mijn 3 formie IM moet verkopen en en briljant ervoor trug moet kopen zodat ik tegen de 40-45 % bbz kom.
najah moet er eens over na denken![]()
Je vraagt een beetje veel voor die SP hoer met briljant verdedigen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
vorm gaat weer lekker, -8/+3
wel mn eerste supernatural trainee, met solid passen
en mn SP hoer naar briljant verdedigen, staat te koop
en 1e nieuwe gezicht is binnen. maak kennis met jose acacio, 19 jaar, wereldklasse scoren en koppen(1.6 miljoen)
edit: nu koffie![]()
Jij als counterhoer zal ongeveer moeten weten waar ik dan heen zou moeten licht me eens inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef Lennox het volgende:
Denk het niet. Probleem is dat je maar 4 spelers hebt waar je op kan bouwen
uitgaande van redelijk vorm kom je op "Your Counter-Attack rating: Excellent (7)"
Niet al te best dus.
Uitstekend is vlees noch visquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij als counterhoer zal ongeveer moeten weten waar ik dan heen zou moeten licht me eens in![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:37 schreef Flappekz het volgende:
Van mijn 23 spelers zijn er vandaag 15 in conditie gestegen. Is het aannemelijk dat deze spelers geen twee weken achter elkaar zullen stijgen in conditie?
Kortom, is het zinvol om de komende week ook nog conditie te trainen?
ach wat is oud, bij zulke spelers is vooral een salaris van maar 30k zeer gunstigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef komrad het volgende:
dat is niet duur, oude spelert zeker??
hoeveel sterren halen ze volgens buddy? als dat elkaar nauwelijks ontloopt optie a vanwege zijn koppenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef Lennox het volgende:
Wat zouden jullie opstellen?
A) Briljant scoren [koppen] Waardeloos vorm
B) Redelijk scoren / Matig passen / Redelijk ervaring en Goed in vorm
Ben je inkopen a/h doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef Grumpey het volgende:
SW, bedenk maar zo, wij pakken de beker wel
Maar goed, nieuwste aanwinst:
een buitenaards middenvelder met mytisch ervaring, 1.865.000(je moet wat he)
phatt shizzle grumpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:55 schreef Grumpey het volgende:
heb overigens mijn portomonee opengetrokken.
2 miljoen voor een titanic spits met redelijk passen en briljant ervaring. 7,5 ster. Toppertje! en een breezer ananas
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef komrad het volgende:
Krijgt de speler een keer een +5 blessure dan kan je hem eigenlijk het beste meteen verkopen te koop zetten tijdens een wedstrijd denk ik.
wat en n00bquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Zijn genoeg noobs die hem dan kopen. Las vd op dat forum ook een verhaal van een VIII ploeg die een oud international van Tsjechie kocht. Niet op loon gelet waardoor hij nu zo goed als failliet was![]()
en deze (overbodige) speler:quote:Teemu Larsson (110013229)
36 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
kan ik deze speler niet beter coach maken?quote:
Gert-Marijn van Adelsbergen (94907525)
30 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Nee.. wanneer je een coach neemt moet je in eerste instantie kijken naar zijn coachkwaliteiten.. de eerste is een redelijk coach. Wanneer je een coach maakt (intern aantrekken) is de maximale coachkwaliteit afhankelijk van zijn ervaringsniveau. De 2e heeft zwak ervaring en kan dus maximaal een zwak coach worden. Interne coaches aantrekken wordt pas interessant vanaf goed ervaring met matig of redelijk leiderschap. Tot die tijd kan je het prima redden met de extern aangetrokken redelijk of goed coach met slecht leiderschap (eerste kost 80k, tweede kost 270k ofzo)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Swennus het volgende:
Weer even een vraagje van mijn kant:
ik heb deze beste man nu als trainer:
[..]
en deze (overbodige) speler:
[..]
kan ik deze speler niet beter coach maken?
goed/goed?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
ik ga trouwens ma of di mijn nieuwe coach aanstellen
yep en het is een duitserquote:
maar waarschijnlijk word je gewoon elke wedstrijd door een paar nederlanders afgeschopt.. ja ook als coach ja!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
[..]
yep en het is een duitser
Dus ik verwacht al mijn wedstrijden vanaf de 85e minuut te winnen
Hier is ie, zo mytisch ben ik niet dat laat ik aan mijn spelers overquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
hee de mytische grumbler is er,
ga je de spelert nog posten?
Nicequote:
Kan je hem wel verstaan?Die Fu Yang Hai Kung Fu coach?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:17 schreef fabianf het volgende:
Ook maar eens een nieuwe coach aangesteld...
Mi Wei-Ful (29348569)
58 years, poor form, healthy
A trainer who is defence-minded
A sympathetic guy who is temperamental and dishonest.
Has outstanding experience and solid leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Malaysia
Mijn oude trainer spreekt nog steeds Deens trouwens.Marco Bøge (45026333). De homo.
Verplichte conditietraining dus... 2 fucking hele niveaus... dan moet je soms wel 3 weken conditie trainenquote:Conditie zal zakken gedurende het seizoen. Dit zal gebeuren met ongeveer 1-2 niveaus per seizoen.
Dat loon gaat wel IETS stijgen lijkt me zoquote:Dain Johnson (79620077) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 18 190
Loon: 3 672 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Daemon19 het volgende:
The votes are in!
Who will be the winner?!
Results...
...after the break!
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Veekaatje (C)!
Net 150k op gebodenquote:Tygo van der Meulen (122451383) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 580
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
¤159.200quote:Janne Vierula (68175790)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 1 032 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 2
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
200kquote:Remco Kerssens (28407325)
34 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Daarom heb ik hem toch maar gekocht, wil vooral FC spelers op de niet trainingslinies. Ook nog matig passen dus heel duur vind ik het niet, nog een lekkere versterking voor de bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef Lennox het volgende:
Brengt bij volgende ervaringstijging weer meer op, en dat is tegenwoordig met die prijzen al heel wat
Nu maar hopen dat de spelers niet snel zakken met de hoofdstat. Blijft altijd gevaarlijk... Misschien dat de wijziging van de regels in je voordeel is met spelers van deze leeftijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:44 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem toch maar gekocht, wil vooral FC spelers op de niet trainingslinies. Ook nog matig passen dus heel duur vind ik het niet, nog een lekkere versterking voor de bekerwedstrijd
Voor maar 2 mln E-tjesquote:András Májer (76822947)
19 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 28 070
Wage: 10 536 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: poor
ik vrees meequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Salaris. Die dag vrees ik
.
Ik 27kquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef Grumpey het volgende:
138 633 (was het eerst)
98 483 ( is het nu)
damn, 40k achteruit op sponsoringGrrrrrr
Moet je voor een kale met wat ervaring kunnen lukken voor 4 ton..quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:00 schreef terryvorst het volgende:
Nu maar is even op zoek gaan naar een formidabel verdediger van rond de 4 sterren
Ik ook 27kquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik 27kMaar dat gaat helemaal verholpen worden door een superjoeffpoell a.s. maandag...
Verwacht inkomen/verlies -102 944quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef komrad het volgende:
Hier 22k achteruitgang
en ik maak gewoon 38k verliesdeze week
tjaquote:
Als het goed is maakt dat nu minder uit, omdat ze minder hard zakken, gok het er op, kan een hoop geld schelen als het zo uitpaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:06 schreef Daemon19 het volgende:
Damn twisted, ben je een bejaardetehuis aan het opzetten ofzo..
Kan max 440k ongeveer besteden dus dat is precies goedquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:41 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Moet je voor een kale met wat ervaring kunnen lukken voor 4 ton..![]()
ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als het goed is maakt dat nu minder uit, omdat ze minder hard zakken, gok het er op, kan een hoop geld schelen als het zo uitpakt
Dat bedoelde ik, minder kans dat ze in een keer heel erg zakken, en daarom zijn ze nog steeds geld waard als ze zakken. Wilde het iig proberenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijker
sponsorgeld met 4k gezakt. valt altijd wel mee als je promoveert
morgen is tie 18quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:44 schreef terryvorst het volgende:
Berto Feijó
TSI = 1 040, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
te koop deadline in 2 uur:P
je mag me team wel kijken hoor..zie je dat ik een andere coach hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef fabianf het volgende:
Wachten tot je 280k hebt en dan een goed coach met slecht leiderschap aanschaffen. Oh en je hoeft niet net te doen alsof het voor een vriend is hier.
hmm laat maar.. ik dacht dat je met hogere divisies de ook echt hogere divisies bedoelde. Maar eigenlijk zijn de hogere divisies de divisies met het kleinste nummer vind ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef Daemon19 het volgende:
In de hogere divisies heb je nog geen leiderschap nodig. Coachvaardigheid is belangrijker.
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef Yankee_One het volgende:
zeg die knakkerts dalen toch na precies een seizoen in leiderschap?
ja dat dacht ik ook, maar als je idd de coach van jonks zietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.
Jij had ook een prutsseizoenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef komrad het volgende:
Ik ga vandaag of morgne voor mijn nieuwe coach
trouwens ik heb nog 0 nominaties
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.quote:
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
[..]
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.
dat ik geen award win boeit me niet. Het ging erom dat jij zei dat ik een prutseizoen had, vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIToen kreeg ik toch ook geen award... tenminste, geen goeie => Koeiaward voor het promoveren hehe...
Ik niet dat scheeltquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
dat ik geen award win boeit me niet. Het ging erom dat jij zei dat ik een prutseizoen had, vond ik wel meevallen.
Bovendien zit ik in een erg sterke VI, vooral nog er nog een paar andere teams gaan versterken
het erge is dat ik ook nog wel eens geen vooruitgang kan boeken, zou me niet verbazen als ik bv komend seizoen 3e wordquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik niet dat scheeltMaar het viel wel mee hoor
haha... ach ja.. bij mij kan het eigenlijk niet beter... heb nog steeds geen goed/goed coach, dus eerste worden wordt erg pittig.. maar goed, ik zie het welquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef komrad het volgende:
[..]
het erge is dat ik ook nog wel eens geen vooruitgang kan boeken, zou me niet verbazen als ik bv komend seizoen 3e word
die coach heb ik dus binnenkort wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
haha... ach ja.. bij mij kan het eigenlijk niet beter... heb nog steeds geen goed/goed coach, dus eerste worden wordt erg pittig.. maar goed, ik zie het wel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:36 schreef fabianf het volgende:
Coaches die intern aangesteld worden blijven veelal langer op het startniveau leiderschap staan dan coaches die extern gehaald worden.
Inderdaad, wist ik ook nog niet. Handig om te weten..quote:
Kan veel en veel slechterquote:Riny van Heel (127371315)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig.
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
kutquote:Tinus Wijma (127371703) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 170
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Na dit seizoen misschien toch maar stoppen met investeren.. kutpullsquote:Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Vorig seizoen was het toch kassa bij jou? In het begin?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef komrad het volgende:
19 jarige prutser
Ben gisteren teruggekomen van vakantie in Zuidwest Frankrijk, was leukquote:Menno-Jan Broeders (127371945) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 1 560 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: matig
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Heb hem gelijk te koop gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan veel en veel slechter
Ben benieuwd hoeveel ik vang.
nee eind vorig seizoen had ik 1 hele fijne pull die bijna 900k opleverde en daarna wat verkoopbare pullsquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het toch kassa bij jou? In het begin?
Ah ok.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef komrad het volgende:
[..]
nee eind vorig seizoen had ik 1 hele fijne pull die bijna 900k opleverde en daarna wat verkoopbare pulls
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me pulled net goed verdedigen, goed scoren, matig passen en goed set pieces. Alleen 18 jaar![]()
quote:Tjeerd van Eeden [playerid=127382145]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 2 960
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: H76
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef Lennox het volgende:
Counterverdediger die op de vleugel (aanvallend) kan. Conditie zakt toch vanzelf weg
Trainees die weinig conditie hebben zullen inderdaad wekenlang getrained moeten worden. Een vriend van me traint nu passen, omdat zn A middenvelders "goed" conditie hadden. Straks lachen als ze snel naar redelijk en misschien zelfs matig gaan. Dan heb je weer een verloren tussenseizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nu
iedereen zegt wel dat het voordelig voor hun is, maar het betekend dat als ze trainies beetje conditie willen meegeven, ze 4 (!) weken per seizoen conditie zullen moeten gaan trainen
Niks aan dusquote:Calvin Huijgen (127391780)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 240
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Kutzooi!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nu
iedereen zegt wel dat het voordelig voor hun is, maar het betekend dat als ze trainies beetje conditie willen meegeven, ze 4 (!) weken per seizoen conditie zullen moeten gaan trainen
wat is het maximale bedrag wat je hiervoor neer zou moeten leggen?quote:Arne Rørvik (17810448)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 3 240
Loon: 1 400 ¤/week
Eigenaar: Cavalier
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Dan gaan er niet veel goals meer vallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Grumpey het volgende:
neeej, niet allemaal gaan counteren natuurlijk
Je sponsorgeld groeit door het seizoen heen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan gaan er niet veel goals meer vallen
Waarom oh waarom is mijn sponsorgeld trouwens met 7000 euro afgenomen!?!?![]()
promoveren wil ook wel helpenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je sponsorgeld groeit door het seizoen heen.
In het begin wordt het quasi-gereset en val je "wat" terug.
Dit bouw je weer op in het komend seizoen door woordvoerders in dienst te hebben.
Klopt, maar dat vroeg hij nietquote:
Klopt, want gepromoveerd ben ik nèt niet. Het scheelde slechts 4 plaatsenquote:
Pff 4 ton denk ik, hij heeft veel ervaring, dat wel, maar helaas 0,0 bijstats, geen specialty en totaal overbodige formi cond. wat ws. een TSI en dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat is het maximale bedrag wat je hiervoor neer zou moeten leggen?
In ieder geval verkoopbaarquote:Daniël Groot (127406801)
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Ook niets..quote:Bart van Weel (127413145)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Wage: 600 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Ik vind het wel grappig dat je die "spanning" hebt op de zondag ochtendquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:13 schreef nicomart het volgende:
ik had zoals al 2 seizoenen een kutpull.. ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn te kappen met mijn jeugdopleiding... maar toch blijf ik stiekum altijd hopen op een goeie pull van een miljoen ofzo. Maar ik denk dat ik dan nog steeds mijn inverstering in mijn jeugd er niet uithaal
soms valt het tegen? Je bedoelt.. het valt altijd tegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je die "spanning" hebt op de zondag ochtend. Je kan er niks aan doen en soms is het een leuke speler en soms valt het tegen.
Mijn beste pull vorig jaar was goed def 17 jaar, maar die kwam te laat. Het meeste bracht een 17 jarige matig PM met goed passen op (180k ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
soms valt het tegen? Je bedoelt.. het valt altijd tegen
Staat er ook voor 0 op.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:20 schreef Yankee_One het volgende:
zou hem er wel opzetten ruudt
waarom hebben ze uitgerekend vandaag uitgekozen om downtime in te lassen
ik wil mijn salarissen zien. zal wel met 10-15k stijgen
quote:
Salaris + 3000 ongeveer(van 22 000 naar 25 000)quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef stefmans het volgende:
En een Ajax avatar is natuurlijk mooier
-edit-quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn loonkosten bedragen nu 42k, dat is 14k erbij.. Dat is zowat 50%...
Gelijk in een repetitie stoppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Tra la la la
Denk wel dat het normaal is ja. Ik zit op de 31k, maar ik heb dan ook heel veel jonge spelers..quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn loonkosten bedragen nu 42k, dat is 14k erbij.. Dat is zowat 50%...
Dat plus mn extra stadionkosten van ongeveer 4-5k..
Mn jeugdopleiding die nu 10k kost, maar binnenkort 20k..
Damn..
Is 42k een beetje gemiddeld voor een 7e klasser?
En iemand intresse in een:
wonderbaarlijk +1 PM / matig def / slecht exp. / +1 week training (beker) / 22 jaar / 1,35 miljoen?
ik zit nu op 339k, maar er gaat nog voor 45k vertrekken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:29 schreef komrad het volgende:
De kampioen van mijn divisie van vorig seizoen (die nu ook weer in mijn VI zit) heeft na de update
458k aan salariskosten
Volgens mij haalt grumps dat nog niet eens, dat kan hij nooit lang betalen
passing erbij?! passing eraf zou het dan wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef Lennox het volgende:
Francesc Manonell (82347942)
Uitmuntend Verdedigen
Matig passen
Leuke speler voor een team dat wat passing erbij wil hebben. 700k
Ik zie er ook geen IV/V/VI club mee aan de haal gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
passing erbij?! passing eraf zou het dan worden![]()
Inderdaad, spelers waarvan passing minder is dan formidabel hoeven we niet..quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
passing erbij?! passing eraf zou het dan worden![]()
quote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Leeftijd? en ervaring?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
trouwens afgelopen week een uitstekend spits gekocht voor 117000. Is dat teveel??
Hij is technisch en dit zijn zn specs:
[..]
leuk.. zo nog voor het begin van het seizoenquote:14-08-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
ik vermoed dat hij dat wel zag aankomen, aangezien users die titanic middenvelders kopen al langer meespelen in het spelletjequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef nicomart het volgende:
gelukkig maar 24.436 omhoog gegaan met mijn lonen.. en dan heb ik mijn sinds dit seizoen reusachtige middenvelder nog net gister kunnen verkopen![]()
Die gozer die m gekocht heeft zal zich wel helemaal de tering schrikken vandaag haha
20 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:
ja waarschijnlijk wel natuurlijk. Maar ik zat per ongeluk vanmiddag op een goddelijke middenvelder te bieden van 27 ofzo.. Toen ik werd overboden zag ik pas dat zijn salaris op 3 ton stond. Gelukkig werd ik dus overbodenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij dat wel zag aankomen, aangezien users die titanic middenvelders kopen al langer meespelen in het spelletje
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Daemon19 het volgende:
Hoeveel kost een uitmuntende vleugel met redelijk positiespel? Rond de 19/20 jaar..?
En voor hoeveel kan ik een 18-jarige formidabel PM met redelijk verdedigen verkopen, in week 1?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
En iemand intresse in een:
wonderbaarlijk +1 PM / matig def / slecht exp. / +1 week training (beker) / 22 jaar / 1,35 miljoen?
Nee, niet echt.. En 1,35 miljoen is toch niet echt duur lijkt mij..quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
lol raakt hem maar niet kwijt he daemon.
Dus jij zit op ca. 300k in de IV, hij op dik 450k in de VIquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zit nu op 339k, maar er gaat nog voor 45k vertrekken.
Niet meer. Nu 2 weken de tijd om je schuld terug te brengen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef MacMauser het volgende:
Ik ben niet echt tactisch bezig door mezelf nu: Kapitaal: -31 166 ¤ (-505 195) ¤ te zetten.
Gelukkig kan ik morgenvroeg een speler voor 3 ton verkopen en speel ik thuis voor de beker maar er staat me iets bij dat ik nog maar 5x (en nu dus nog maar 3x dan) mag inloggen of niet?
499kquote:Fedon Tanalias (64718416)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Hellas
Total Skill Index (TSI): 3 180
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Oooh, ok! Da scheelt... Tnxquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Niet meer. Nu 2 weken de tijd om je schuld terug te brengen.
20 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:
Dat is t zekers ik had een 19 jarige uitstekend verdediger verkocht voor 299k vond ik ook wel best!quote:
2? ik dacht tot de volgende economische updatequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Niet meer. Nu 2 weken de tijd om je schuld terug te brengen.
quote:Als je er vervolgens niet binnen twee weken na de waarschuwing in slaagt om je schuld te beperken tot minder dan 500 000 ¤, dan kun je uit Hattrick worden verwijderd als manager
mwah had ook voor 50-100k minder gekund, of zijn de prijzen nu ineens weer aan het stijgenquote:
Nee, blijkbaar nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Is ie nou nog niet vol??
Prijzen zijn idd weer wat aan het stijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mwah had ook voor 50-100k minder gekund, of zijn de prijzen nu ineens weer aan het stijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |