ok, dan heb ik nix gezegdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb dit net even van het HFR forum afgeplukt:
"Fabrice Zander: Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel."
Dit topic ging over de training van deze week. Het lijkt er dus op dat je nog steeds het niveau formidabel kunt bereiken...
Het is natuurlijk wel intresant om te proberen, aangezien ik spitsen train verlies ik geen training.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ok, dan heb ik nix gezegd![]()
stefmans: 4-3-3 counter ga ik komend seizoen proberen, ik hoop dat t goed gaat werken. kijk voor de ultieme uitvoering eens bij de veelvoudig Portugees kampioen C.F."Os Belenenses" (33016)
en je moet verrekte goeie defs hebben MET passenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel intresant om te proberen, aangezien ik spitsen train verlies ik geen training.
Maar dat zou wel betekenen dat ik mijn 3 formie IM moet verkopen en en briljant ervoor trug moet kopen zodat ik tegen de 40-45 % bbz kom.
najah moet er eens over na denken![]()
Je vraagt een beetje veel voor die SP hoer met briljant verdedigen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
vorm gaat weer lekker, -8/+3
wel mn eerste supernatural trainee, met solid passen
en mn SP hoer naar briljant verdedigen, staat te koop
en 1e nieuwe gezicht is binnen. maak kennis met jose acacio, 19 jaar, wereldklasse scoren en koppen(1.6 miljoen)
edit: nu koffie![]()
Jij als counterhoer zal ongeveer moeten weten waar ik dan heen zou moeten licht me eens inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef Lennox het volgende:
Denk het niet. Probleem is dat je maar 4 spelers hebt waar je op kan bouwen
uitgaande van redelijk vorm kom je op "Your Counter-Attack rating: Excellent (7)"
Niet al te best dus.
Uitstekend is vlees noch visquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij als counterhoer zal ongeveer moeten weten waar ik dan heen zou moeten licht me eens in![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:37 schreef Flappekz het volgende:
Van mijn 23 spelers zijn er vandaag 15 in conditie gestegen. Is het aannemelijk dat deze spelers geen twee weken achter elkaar zullen stijgen in conditie?
Kortom, is het zinvol om de komende week ook nog conditie te trainen?
ach wat is oud, bij zulke spelers is vooral een salaris van maar 30k zeer gunstigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef komrad het volgende:
dat is niet duur, oude spelert zeker??
hoeveel sterren halen ze volgens buddy? als dat elkaar nauwelijks ontloopt optie a vanwege zijn koppenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef Lennox het volgende:
Wat zouden jullie opstellen?
A) Briljant scoren [koppen] Waardeloos vorm
B) Redelijk scoren / Matig passen / Redelijk ervaring en Goed in vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |