ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als het goed is maakt dat nu minder uit, omdat ze minder hard zakken, gok het er op, kan een hoop geld schelen als het zo uitpakt
Dat bedoelde ik, minder kans dat ze in een keer heel erg zakken, en daarom zijn ze nog steeds geld waard als ze zakken. Wilde het iig proberenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijker
sponsorgeld met 4k gezakt. valt altijd wel mee als je promoveert
morgen is tie 18quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:44 schreef terryvorst het volgende:
Berto Feijó
TSI = 1 040, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
te koop deadline in 2 uur:P
je mag me team wel kijken hoor..zie je dat ik een andere coach hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef fabianf het volgende:
Wachten tot je 280k hebt en dan een goed coach met slecht leiderschap aanschaffen. Oh en je hoeft niet net te doen alsof het voor een vriend is hier.
hmm laat maar.. ik dacht dat je met hogere divisies de ook echt hogere divisies bedoelde. Maar eigenlijk zijn de hogere divisies de divisies met het kleinste nummer vind ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef Daemon19 het volgende:
In de hogere divisies heb je nog geen leiderschap nodig. Coachvaardigheid is belangrijker.
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef Yankee_One het volgende:
zeg die knakkerts dalen toch na precies een seizoen in leiderschap?
ja dat dacht ik ook, maar als je idd de coach van jonks zietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.
Jij had ook een prutsseizoenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef komrad het volgende:
Ik ga vandaag of morgne voor mijn nieuwe coach
trouwens ik heb nog 0 nominaties
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.quote:
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
[..]
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.
dat ik geen award win boeit me niet. Het ging erom dat jij zei dat ik een prutseizoen had, vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIToen kreeg ik toch ook geen award... tenminste, geen goeie => Koeiaward voor het promoveren hehe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |