ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als het goed is maakt dat nu minder uit, omdat ze minder hard zakken, gok het er op, kan een hoop geld schelen als het zo uitpakt
Dat bedoelde ik, minder kans dat ze in een keer heel erg zakken, en daarom zijn ze nog steeds geld waard als ze zakken. Wilde het iig proberenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ze gaan niet minder hard zakken. ze zakken geleidelijker
sponsorgeld met 4k gezakt. valt altijd wel mee als je promoveert
morgen is tie 18quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:44 schreef terryvorst het volgende:
Berto Feijó
TSI = 1 040, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
te koop deadline in 2 uur:P
je mag me team wel kijken hoor..zie je dat ik een andere coach hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef fabianf het volgende:
Wachten tot je 280k hebt en dan een goed coach met slecht leiderschap aanschaffen. Oh en je hoeft niet net te doen alsof het voor een vriend is hier.
hmm laat maar.. ik dacht dat je met hogere divisies de ook echt hogere divisies bedoelde. Maar eigenlijk zijn de hogere divisies de divisies met het kleinste nummer vind ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef Daemon19 het volgende:
In de hogere divisies heb je nog geen leiderschap nodig. Coachvaardigheid is belangrijker.
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef Yankee_One het volgende:
zeg die knakkerts dalen toch na precies een seizoen in leiderschap?
ja dat dacht ik ook, maar als je idd de coach van jonks zietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Na één seizoen dalen ze één niveau. Daarna is het (enigzins) random.
Jij had ook een prutsseizoenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef komrad het volgende:
Ik ga vandaag of morgne voor mijn nieuwe coach
trouwens ik heb nog 0 nominaties
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.quote:
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
[..]
4e geworden in eerste seizoen VI en een bewuste keuze niet te investeren, ik vond het wel meevallen. Ook nog voor het eerst de 4e ronde van de beker gehaald.
dat ik geen award win boeit me niet. Het ging erom dat jij zei dat ik een prutseizoen had, vond ik wel meevallen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik was eerste in mn eerste seizoen in VIToen kreeg ik toch ook geen award... tenminste, geen goeie => Koeiaward voor het promoveren hehe...
Ik niet dat scheeltquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
dat ik geen award win boeit me niet. Het ging erom dat jij zei dat ik een prutseizoen had, vond ik wel meevallen.
Bovendien zit ik in een erg sterke VI, vooral nog er nog een paar andere teams gaan versterken
het erge is dat ik ook nog wel eens geen vooruitgang kan boeken, zou me niet verbazen als ik bv komend seizoen 3e wordquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik niet dat scheeltMaar het viel wel mee hoor
haha... ach ja.. bij mij kan het eigenlijk niet beter... heb nog steeds geen goed/goed coach, dus eerste worden wordt erg pittig.. maar goed, ik zie het welquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef komrad het volgende:
[..]
het erge is dat ik ook nog wel eens geen vooruitgang kan boeken, zou me niet verbazen als ik bv komend seizoen 3e word
die coach heb ik dus binnenkort wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
haha... ach ja.. bij mij kan het eigenlijk niet beter... heb nog steeds geen goed/goed coach, dus eerste worden wordt erg pittig.. maar goed, ik zie het wel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:36 schreef fabianf het volgende:
Coaches die intern aangesteld worden blijven veelal langer op het startniveau leiderschap staan dan coaches die extern gehaald worden.
Inderdaad, wist ik ook nog niet. Handig om te weten..quote:
Kan veel en veel slechterquote:Riny van Heel (127371315)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
kutquote:Tinus Wijma (127371703) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 170
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Na dit seizoen misschien toch maar stoppen met investeren.. kutpullsquote:Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Vorig seizoen was het toch kassa bij jou? In het begin?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef komrad het volgende:
19 jarige prutser
Ben gisteren teruggekomen van vakantie in Zuidwest Frankrijk, was leukquote:Menno-Jan Broeders (127371945) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 1 560 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: matig
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Heb hem gelijk te koop gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan veel en veel slechter
Ben benieuwd hoeveel ik vang.
nee eind vorig seizoen had ik 1 hele fijne pull die bijna 900k opleverde en daarna wat verkoopbare pullsquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het toch kassa bij jou? In het begin?
Ah ok.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef komrad het volgende:
[..]
nee eind vorig seizoen had ik 1 hele fijne pull die bijna 900k opleverde en daarna wat verkoopbare pulls
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me pulled net goed verdedigen, goed scoren, matig passen en goed set pieces. Alleen 18 jaar![]()
quote:Tjeerd van Eeden [playerid=127382145]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 2 960
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: H76
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef Lennox het volgende:
Counterverdediger die op de vleugel (aanvallend) kan. Conditie zakt toch vanzelf weg
Trainees die weinig conditie hebben zullen inderdaad wekenlang getrained moeten worden. Een vriend van me traint nu passen, omdat zn A middenvelders "goed" conditie hadden. Straks lachen als ze snel naar redelijk en misschien zelfs matig gaan. Dan heb je weer een verloren tussenseizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nu
iedereen zegt wel dat het voordelig voor hun is, maar het betekend dat als ze trainies beetje conditie willen meegeven, ze 4 (!) weken per seizoen conditie zullen moeten gaan trainen
Niks aan dusquote:Calvin Huijgen (127391780)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 240
Eigenaar: Azzez
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Kutzooi!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja mooi man, hoeveel moeite moeten die playmakertrainers wel niet gaan doen voor goede conditie vanaf nu
iedereen zegt wel dat het voordelig voor hun is, maar het betekend dat als ze trainies beetje conditie willen meegeven, ze 4 (!) weken per seizoen conditie zullen moeten gaan trainen
wat is het maximale bedrag wat je hiervoor neer zou moeten leggen?quote:Arne Rųrvik (17810448)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Norge
Total Skill Index (TSI): 3 240
Loon: 1 400 ¤/week
Eigenaar: Cavalier
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Dan gaan er niet veel goals meer vallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Grumpey het volgende:
neeej, niet allemaal gaan counteren natuurlijk
Je sponsorgeld groeit door het seizoen heen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan gaan er niet veel goals meer vallen
Waarom oh waarom is mijn sponsorgeld trouwens met 7000 euro afgenomen!?!?![]()
promoveren wil ook wel helpenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je sponsorgeld groeit door het seizoen heen.
In het begin wordt het quasi-gereset en val je "wat" terug.
Dit bouw je weer op in het komend seizoen door woordvoerders in dienst te hebben.
Klopt, maar dat vroeg hij nietquote:
Klopt, want gepromoveerd ben ik nčt niet. Het scheelde slechts 4 plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |