Denk wel dat het normaal is ja. Ik zit op de 31k, maar ik heb dan ook heel veel jonge spelers..quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn loonkosten bedragen nu 42k, dat is 14k erbij.. Dat is zowat 50%...
Dat plus mn extra stadionkosten van ongeveer 4-5k..
Mn jeugdopleiding die nu 10k kost, maar binnenkort 20k..
Damn..
Is 42k een beetje gemiddeld voor een 7e klasser?
En iemand intresse in een:
wonderbaarlijk +1 PM / matig def / slecht exp. / +1 week training (beker) / 22 jaar / 1,35 miljoen?
ik zit nu op 339k, maar er gaat nog voor 45k vertrekken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:29 schreef komrad het volgende:
De kampioen van mijn divisie van vorig seizoen (die nu ook weer in mijn VI zit) heeft na de update
458k aan salariskosten
Volgens mij haalt grumps dat nog niet eens, dat kan hij nooit lang betalen
passing erbij?! passing eraf zou het dan wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef Lennox het volgende:
Francesc Manonell (82347942)
Uitmuntend Verdedigen
Matig passen
Leuke speler voor een team dat wat passing erbij wil hebben. 700k
Ik zie er ook geen IV/V/VI club mee aan de haal gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
passing erbij?! passing eraf zou het dan worden![]()
Inderdaad, spelers waarvan passing minder is dan formidabel hoeven we niet..quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
passing erbij?! passing eraf zou het dan worden![]()
quote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Leeftijd? en ervaring?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
trouwens afgelopen week een uitstekend spits gekocht voor 117000. Is dat teveel??
Hij is technisch en dit zijn zn specs:
[..]
leuk.. zo nog voor het begin van het seizoenquote:14-08-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
ik vermoed dat hij dat wel zag aankomen, aangezien users die titanic middenvelders kopen al langer meespelen in het spelletjequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef nicomart het volgende:
gelukkig maar 24.436 omhoog gegaan met mijn lonen.. en dan heb ik mijn sinds dit seizoen reusachtige middenvelder nog net gister kunnen verkopen![]()
Die gozer die m gekocht heeft zal zich wel helemaal de tering schrikken vandaag haha
20 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:
ja waarschijnlijk wel natuurlijk. Maar ik zat per ongeluk vanmiddag op een goddelijke middenvelder te bieden van 27 ofzo.. Toen ik werd overboden zag ik pas dat zijn salaris op 3 ton stond. Gelukkig werd ik dus overbodenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij dat wel zag aankomen, aangezien users die titanic middenvelders kopen al langer meespelen in het spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |