tegenquote:Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
Middenveld zegt dus niet allesquote:Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
niet eens bijnaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef Flappekz het volgende:
fipo?
Edi Crăciunescu (19316880)quote:
Uit medeleven voor deze geweldige middenvelder..quote:Edi Crăciunescu (19316880) 4
28 jaar, goed in vorm, geblesseerd (4 weken)
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 530
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: 4 weken geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
weetje wat ik dan zegquote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Edi Crăciunescu (19316880)
ex-speler van JD, gekocht omdat JD een bod nodig had, kreeg hem toen ondanks dat hij onder marktprijs zat.. kon hem nu verkopen voor meer (vanwege zn ervaring + leiderschap), loopt morgen af, maar is nu dus kapotgeschopt
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
weetje wat ik dan zeg![]()
Je bent gepwnd als een n00b![]()
wel 3-0 gewonnen met 21 hatstats minder... vorige week 3-3 met 18 hatstats minder, begin van het seizoen 3-1 winnen met 17 hatstats minder.. niks gepownd..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
weetje wat ik dan zeg![]()
Je bent gepwnd als een n00b![]()
quote:Rechterverdediging: formidabel (zeer hoog)
Centrale verdediging: bovennatuurlijk (hoog)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (laag)
pas maar opquote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wel 3-0 gewonnen met 21 hatstats minder... vorige week 3-3 met 18 hatstats minder, begin van het seizoen 3-1 winnen met 17 hatstats minder.. niks gepownd..
Als je ook in VI komt (ooit) dan spreek ik je nog wel![]()
quote:75% tegen 25%
87% tegen 13%
quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
M-RE Bonito
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
quote:1. SambaKroonjuweeltje 5 10 - 7 12
2. Kristiansund 5 15 - 5 11
3. Nopke '03 5 14 - 9 10
4. 'F.C. PROUD of the 5 9 - 6 10
5. phoenix rezel 5 8 - 5 7
6. ausucom 5 7 - 17 3
7. da elcondor 5 3 - 10 2
8. V.F.M Lunenborg 5 5 - 12 1
En dan staat ie na 2 weken weer op uit zijn graf?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
GVD mijn beste middenvelder voor 2 weken doodgetrapt
pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
75 minuten: De teamgenoten van Mattias Tjäderbratt stonden er verbijsterd bij te kijken toen hij de bal op een presenteerblaadje neerlegde voor Noble Landrum van Shakers, die dan ook gemakkelijk kon scoren: 1 - 3. In de 75e minuut versierde het thuisteam een strafschop. De keeper van de bezoekers dook naar de goede hoek, maar Kaius Kohv nam de penalty zo hard dat hij onhoudbaar was: 2 - 3.
stond 0-3 voor![]()
Dan word ik gekquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordt
Zoiets had ik ook! 0 - 0 en in 10 minuten ongeveer 3 - 0quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Yankee_One het volgende:
god die matchengine is zo vaag...
van rust tot de 81e minuut gebeurt er niks, daarna ineens 6 events in een paar minuten
Verkocht voor 8 ton aan een team uit de II van Trinidad & Tobago.quote:Leandro Borrello (58490646) [Add this player to your bookmarks]
22 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is calm and honest.
Has poor experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 4 740
Wage: 1 824 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: weak
Daarom noemen ze counteraars ook huftersquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Grumpey het volgende:
1-0 gewonnen....heerlijk gecounterhufterd, 1 CA erin, hij mist 4 kansen....
mooi man.
ziet er mooi uitquote:1. stef666army(+15) 13
2. Rag naar voren (+2) 10
3. roeffie (+4) 9
4. The+Kreemers (+1) 8
5. tijntje_rules (+3) 7
6. FCBierdaard (-3) 6
7. Shaker's Eleven (-1) 4
8. rastapopules (-21) 0
quote:Red Daemons
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
HatStats 136
Defence 30
Midfield 57
Attack 49
LoddarStats 8.68
PStats 16.16
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..quote:Pendragon UTD
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 102
Defence 30
Midfield 33
Attack 39
LoddarStats 5.15
PStats 11.54
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschilquote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
A. Ik speel met 3 verdedigers.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
Daemon waarom is je verdediging zo laag, met een Goed defje met slecht ervaring haal ik al zwak (zeer hoog)
Dat was met mn wingers to the middle jah, uiteindelijk had ik je ze op aanvallend gezet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschil
zei HTRatings niet ook dat je een middenveld van redelijk (heel laag) zou halen? niet vertrouwen op programmaatjes dus
A. Dat doe ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
A. Ik speel met 3 verdedigers.
B. Mn beste verdediger is er 2 weken geleden uitgeschopt.
C. Alle 3 mn verdedigers stonden op aanvallend.
Ja klopt, maar ik zou zijn middenveld dik moeten verslaan, ook gedaan, daar niet van.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
A. Dat doe ik ook![]()
B. dat wist ik niet
C. 3 aanvallend is wel een beetje riskant vind je niet als je al een blessure hebt
Maar je hebt gewonnen dus wat maakt het uit
Die programma'tjes zijn leuk en aardig, maar mijn ervaring is dat ik zelf het beste aanvoel hoe ik spelen moet. Soms moet je niet proberen het hoogste te halen, maar het slimste te spelen. Dan maar wat sterren minder, of een beetje stats minder op een andere plek (waar je er misschien toch niks mee kan).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ongelooflijk!!!!!!!!!!!!
De eindstand: 5-3 winst voor mij..
De stats:
[..]
[..]
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..
En voor de mensen die zich afvragen, waarom ik centrumaanval deed. Vantevoren wist ik neit dat mn vleugelaanval zo hoog zo worden.. HTR gaf slecht (hoog) aan..
Waarom train je hem niet tot uitstekendquote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Wie wil em hebben?
Ik train scoren.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom train je hem niet tot uitstekend![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Xander Wiering (117347460) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Wie wil em hebben?
Ah, het zag er uit als een trainee namelijkquote:
ik zou er eentje kopen zonder zo veel passen, is relatief voordeligerquote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Is dit een goede prijs?
YP van net.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ah, het zag er uit als een trainee namelijk![]()
ik denk een aardige prijs.. heb wereldklasse mid met redelijk verdedigen en uitstekend conditie die volgens de transferlijst voor 2,5 weg zou kunnen.. Denk dat de meeste passen net iets belangrijker vinden en het is nog iets beter, dus ik denk dat zo'n 3 miljoen een goeie prijs is.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Is dit een goede prijs?
Dat is wel heel erg ja..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
Gatver...
Heeft die eikel gelijk gekregen, laatste 10 minuten scoort die nog 3 keer, eindstand is gewoon 2-5. Net wat die had voorspeld...
Dan liever 2-3. Pffft
Jammer dat ik em te laat heb gekocht, had em voor vandaag moeten kopen. Achjah, wat doe je eraan.quote:Giuseppe Regio (46768455)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 33 070
Loon: 13 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
wil jij even naar de vorige pagina kijken VK (had een vraagje en jij zal beter op de hoogte zijn van def prijzen dan ik)quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe in de G*&%(#CFDDD *%*D hell krijgt hij een goal dr in over zn rechterflank![]()
![]()
![]()
"Some brilliant football from the visitors' right wing resulted in a 55th minute levelling of score as PKZ's Roy Jonsson put the ball in the net for 2 - 2."
terwijl mijn linker def: Left Defence: brilliant (very high)
en zijn rechteraanval: Right Attack: poor (high)
grrrr, weer gelijkgespeeld, 239 hatstat tegen 193 enzo![]()
![]()
![]()
Denkt die scheidsrechter je eindelijk eens te helpen..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef MrMoon het volgende:
Jeej vanavond wederom verloren dit keer niet kansloos maar wel met 2-1. Het probleem dat ik vanavond had was dat mn tegenstander een rode kaart kreeg, waardoor mijn countertaktiek in de soep liep...
lijkt me tijd voor een wisseling van de wacht jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Lennox het volgende:
A team: - Briljant (+7), Briljant (+6), Briljant (+1), Uitmuntend (+7) (allen 20) en een Uitmuntend +1 (19)
Nu trekken deze heren redelijk veel salaris en ze zullen anders sowieso bij 21 jaar weg moeten. Zou het verstandig zijn om ze bij de volgende stijging te verkopen en dan 17 jarige leuke trainees terug kopen (lijkt me duidelijk), maar moet ik dan alvast me team versterken, of zou ik hier nog leuk rente van kunnen trekken?
bvd Lennert
Ik heb in mijn b team al wat leuke counter knaepjes rondlopenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lijkt me tijd voor een wisseling van de wacht ja![]()
hoewel je moet uitkijken dat je niet alles vervangt en geen verdediging meer overhoudt. vaak is t wel handig spelers van verschillende (oplopende) leeftijd en stats te hebben zeg maar.
maar goed, dat is een zorg (tip) voor later.
die +6 en +7 briljantjes zou ik wel gaan verkopen ja. en ook die uitmuntend +7. misschien moet je dan twee leuke 17jarige CA talentjes terugkopen en misschien een 18 jarige die al wat verder is. opzich kun je wel wat opvangen als je toch niet meer voor promotie gaat. dan is t wellicht ook verstandig wat op te sparen voor volgend seizoen
Was een lang weekend weg, en wilde natuurlijk geen topic missen in mijn lijstquote:
quote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
quote:Rawl Wielaard (97531653)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 660 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:
Met dank aan Robar voor de openingsbanner
Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.
Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick
Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
De Federatie!
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!
Momenteel proberen we de Federatie weer nieuw leven in te blazen door allerlei leuke dingen te doen, en oude uitgestorven gewoontes weer op te pakken.
We hebben al sinds jaar en dag de Fok!Cup, dit houdt in dat we in friendlies tegen elkaar spelen (volgens vast rooster) en zo bepalen we wie de beste manager is/ het beste team heeft. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door J-D en Joralf (Maniack28) georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. Hier kun je het huidige Fok!Cup-topic vinden.
Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick
Aan het eind van het seizoen worden er awards uitgereikt; er zijn verschillende awards. Je kunt gekozen worden voor een award aan het eind van het seizoen maar bijvoorbeeld de Vinnie Jones Award wordt bepaald aan de hand van het aantal gele/rode kaarten en blessures die je maakt/krijgt. Kijk eens in het speciale Vinnie Jones/Gary Lineker Award topic: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 2 #2
Mocht er nieuws zijn van de Fok!Federatie dan zal dat hier vermeld worden!!!
De uitslagen van de Fok!Cup zijn hier te vinden.
De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards
Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 6x gebeurd en 6x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.
Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 17 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.
Fok!Cup Award
Winnaar van de Fok!Cup
Grumpey met Grumpelix
Gary Linneker Award
Meest sportieve speler van Fok!Hattrick
Qyn met Waailappen United
Vinnie Jones Award
Meest onsportieve speler van Fok!Hattrick
Superweber met Zandpol Trappers
Rita Verdonck Award
Fok!Hattricker met de minste allochtonen in de selectie
Bonobo11
Guus Hiddink Award
Fok!Hattricker die dit seizoen het beste beleid had
Maniack28
Koei award
Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Foetre
Jürgen Klinsmann Award
Fok!Hattricker die z'n team het meest heeft verkloot
Sirdalord
Silvio Berlusconi Award
Fok!Hattricker die zich groter voelt en weinig inbrengt
Foetre
Leo Beenhakker Award
Fok!Hattricker met de beste performance
Grumpey
De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee, we delen geen geldprijzen uit.
IRC
Iedere (woensdag en) zondagavond tijdens de wedstrijden is het gezellig om even langs te komen op de IRC van FokHattrick. Wil je eens langskomen… dan moet je hier zijn; IRC
Of via de IRC van Fok en dan kanaal #fokhattrick.
Mocht je vragen hebben over Hattrick, dan staan hieronder een aantal links:
Links die door andere federatiegenoten sterk aanbevolen zijn en natuurlijk, fokhattrick.
Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.
Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012 | #013 | #014 | #015
#016 | #017 | #018 | #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042 | #043 | #044 | #045
#046 | #047 | #048 | #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072 | #073 | #074 | #075
#076 | #077 | #078 | #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102 | #103 | #104 | #105
#106 | #107 | #108 | #109 | #110 | #111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 | #129 | #130 | #131 | #132 | #133 | #134 | #135
#136 | #137 | #138 | #139 | #140 | #141 | #142 | #143 | #144 | #145 | #146 | #147 | #148 | #149 | #150
#151 | #152 | #153 | #154 |
De huidige OP is hier te vinden.
Dank. Was slechts knip- en plakwerkquote:Op maandag 29 mei 2006 03:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ziet er netjes uit..
Kan er trouwens een link komen naar de lijst met alle FH'ers?
In de oude topics stond die wel, maar hij was al een tijd niet geupdate en daarom was de link verwijderd uit de OP. Kan de link terugkomen en misschien zelfs dat iemand zin heeft om hem te updaten?
Sommige (lees: meeste) FH'ers hebben geen teamid, dan wel teamnaam, in hun signature staan..
Ik ben ook maar een mini 7e divisie'er, dus ik wacht ook nog maar een jaartje af om door te stromen, voor mij de 6e dus. Ik heb trouwens de financiele middelen ook niet om op het moment me ergens te verbeterenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
Gisteren verloren, dus het wordt dit jaar een middenmoot jaartje. Maar dat maakt ook niet uit, ik ben toch nog maar een klein 8e divisie clubje, ik moet nog even groeien om naar de 7e door te kunnen stoten.
wijsheid komt pas met de jarenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die programma'tjes zijn leuk en aardig, maar mijn ervaring is dat ik zelf het beste aanvoel hoe ik spelen moet. Soms moet je niet proberen het hoogste te halen, maar het slimste te spelen. Dan maar wat sterren minder, of een beetje stats minder op een andere plek (waar je er misschien toch niks mee kan).
Uddel heeft geleerd van zijn grote leermeesterquote:
quote:Elio Weyerman (78902115)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Total Skill Index (TSI): 5 040
Loon: 1 620 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
1 lvl doortrainen en in het tussenseizoen goed of hoger conditie halenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:17 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren 3-0 gewonnen, nog steeds ongeslagen, en 3 punten los
Wat zouden jullie met deze speler doen? TC geeft maar 520k aan. Nog een level doortrainen?
[..]
Ik heb gisteren al 3,2 milj uitgegeven aan 1 mid...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef maniack28 het volgende:bovennatuurlijk mid (koppen) reusachtig mid (koppen) bovennatuurlijk mid/goed passen (koppen)
Grootste kostenpost is het middenveld, daarvoor heb ik maar liefst 3200k nodig aan versterkingen. Totale loon komt op 140k = goed te betalen.
Dat dacht ik ook al, had eigenlijk een hogere TC verwacht. Dan zal ik mijn plannen wel aan moeten passen, en ga ik meer spelers nog ff doortrainenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1 lvl doortrainen en in het tussenseizoen goed of hoger conditie halen(dat scheelt een hoop met mids, ik ga geen mid kopen met lager dan goed conditie, liefst zelfs uitstekend.. )
ik neem aan dat hij 3,2 miljoen extra na verkoop spelers die ie al heeft bedoelt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al 3,2 milj uitgegeven aan 1 mid...
Mijn avatar klopt niet in de op maar toch strak geupdeet!!quote:
matige passen is niks speciaals eigenlijk..quote:Op maandag 29 mei 2006 14:19 schreef JJHelder het volgende:
Ik heb mijn 20 jarige Briljante middenvelder, matig passen, nu al 3x op de lijst gezet, 1x voor 2 miljoen, 1x voor 1.8 en laatste x voor 1.75, maar niemand die er op bied
ik verkocht een identieke speler voor 2 miljoen, en volgens de transfervergelijking is et ook allemaal 2-2.3 miljoen, dus tis vreemd dat ie tot 3x toe niet verkocht wordt. magoed, train em wel naar wereldklassequote:Op maandag 29 mei 2006 14:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
matige passen is niks speciaals eigenlijk..
En dan te bedenken dat ik 2 seizoenen geleden 2 milj heb betaald voor een briljante mid met slecht passen en koppen...
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:58 schreef Mokkaboon het volgende:
hehe, maar mijn meeste trainees zijn briljant of hoger... dan maak ik met 1 miljoen niet echt veel winst heh
als ff overnemen kon zou ik het best willen doen... maar ff terugnemen kan ook niet dus tja... helaas
Nog geen bod gehad.quote:Mikael Käri-Zein
TSI = 36 360, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Al een bod gehad van 2.2 miljoenquote:Per Eriksson
TSI = 31 530, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Vergeet niet dat het passen van je middenvelders je aanval een enorme boost geeft, daar kan de prijs van een betere aanvaller niet tegenop imoquote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou er eentje kopen zonder zo veel passen, is relatief voordeliger
quote:29-05-2006
1.FC De Kous
Matches
Players
Last 5 IPs
heeft 1 000 000 ¤ geboden voor Robbin van den Ende en nam de leiding bij het bieden.
De deadline ligt op 29-05-2006 om 18:10.
quote:Robbin van den Ende (96885191) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Matches
Players
Last 5 IPs
Positiespel: slecht Passen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
4,5 miljoen is niet gek!quote:
Wat is daar mee?quote:
Na vrijdag komt er nog zo'n bovennatuurlijke bij.quote:
ik zeg t niet graag, maar SW heeft gelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef SuperWeber het volgende:
195 hatstats is niet genoeg om het te halen in de V.... Ik haal er tussen de 220 en de 240 en het is nog maar de vraag of ik het ga redden
En kijk eens wie we hier hebbenquote:Koper Aantal aankopen Totale som
FC Schavert 7 17 732 460 ¤
The Sentinels 6 16 631 000 ¤
Fc Der Freddy 14 15 205 332 ¤
Doezelhaar united 7 14 590 000 ¤
Force One 3 12 944 000 ¤
Achilles GFCVC 9 12 529 000 ¤
lodiejs 10 11 908 000 ¤
Timberwolves United 4 11 872 000 ¤
PSVzuipsite.nl 4 11 754 000 ¤
FC TIRZA 5 10 949 000 ¤
Azzez 5 10 772 000 ¤
THE TURTLES 2 15 10 393 000 ¤
fc twente 1965 23 9 935 000 ¤
Rooie draken 11 9 180 000 ¤
Ede's XI-tal 3 8 727 000 ¤
Owwwww! whahah..quote:Op maandag 29 mei 2006 18:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Suriman dat red je nooit, TC gaf gemiddeld 1.2M aan, variërend van 900k tot 1,3M met specialiteiten, dus 1M ben ik niet ontevreden mee, hij is nu precies verkocht.
Daemon > Kijk eens een berichtje erboven
Jonks is lekker bezig..quote:Op maandag 29 mei 2006 18:36 schreef ASSpirine het volgende:
Ik sta bij grootste uitgevers van de week in NL
[..]
En kijk eens wie we hier hebben
ik ben niet thuis in deze markt, maar is het echt zo dat een mid met goed passen je aanval zo boost dat dit voordeliger is dan een spits kopen die een niveau hoger zit?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het passen van je middenvelders je aanval een enorme boost geeft, daar kan de prijs van een betere aanvaller niet tegenop imo
quote:
dat biedt perspectiefquote:Op maandag 29 mei 2006 18:45 schreef The_Hives het volgende:
800k maar gevangen voor briljant PM
YP was 17 jaar, daar is alles mee gezegd
Geen bijstats deze keer, maar het is er een voor de korte termijn, schat hem bijna uitstekendquote:Co Lunenburg (114848442) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Matches
Players
Last 5 IPs
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Das correctquote:Op maandag 29 mei 2006 11:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij 3,2 miljoen extra na verkoop spelers die ie al heeft bedoelt.
Is niet hoog.. loon moet hoger wil hij hoog zijn.. 800 excl was ie hoog geweest, nu gewoon 6 weken trainen (tenzij het geen YP is)quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
En een nieuwe trainee gekocht meteen:
[..]
Geen bijstats deze keer, maar het is er een voor de korte termijn, schat hem bijna uitstekend
102k voor betaald.
Mocht hij weinig opleveren als uitstekend, dan kan ik hem altijd nog doortrainen. Rekening houden met de rare markt op het moment
Daar gaan m'n goede bedoelingen in de wonderlijke wereld van de scorentrainingquote:Op maandag 29 mei 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is niet hoog.. loon moet hoger wil hij hoog zijn.. 800 excl was ie hoog geweest, nu gewoon 6 weken trainen (tenzij het geen YP is)
Verkocht voor 2 591 001 ¤quote:Mikael Käri-Zein
TSI = 36 360, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Verkocht voor 2 700 000 ¤quote:Per Eriksson
TSI = 31 530, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Deze gaat volgende week weg, dan is ie bovennatuurlijk.quote:Vicente Espańa
TSI = 28 020, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Snel]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Als dat team scoren traint, dan zit hij +3/+4... zo niet dan is het +1..quote:Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Daar gaan m'n goede bedoelingen in de wonderlijke wereld van de scorentraining
Is btw een YP van 7 mei
redelijk kaal, hij had slecht conditie zwak passen enzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat biedt perspectiefmoet toch gaan shoppen morgen naar een briljant mid. als mijn uitmuntend def (matig passen) wordt verkocht voor 950k dan...
hoe kaal was die mid van jou eigenlijk?
Zou er toch uit moeten kunnen voor 1100k?quote:Uly Franck
TSI=3 180, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschap [Koppen]
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
tsi is wel erg laag voor een speler die op +3 zitquote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat team scoren traint, dan zit hij +3/+4... zo niet dan is het +1..
tsi zegt niks.. ik heb spelers gehad met lagere tsi die naar uitstekend popte...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tsi is wel erg laag voor een speler die op +3 zit
Beetje weinig conditie als je t mij vraagt.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:18 schreef jde_kok het volgende:
Heb deze te koop staan van mijzelf. Loopt morgen om 21.30 af... Moet 199000 opbrengen... Wie zoekt er nog een uitstekende jonge middenvelder?
Mohd Aiman Wong bin Mohd Dom (87154464)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Singapore
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Einsteins Elf
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wordt bij een dergelijke speler zijn ervaring nog duurder betaald. Hij is +1 na zondag, maar door mijn gewijzigde plannen ga ik hem maar verkopen denk ik. Wat zou een goede prijs zijn (normaal 20 jarig met waardeloos/rampzalig ervaring kost 1.3)quote:Cédric Creusot [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 700, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
ik let altijd op ervaring bij het kopen van spelers, maar volgens mij doet nog lang niet iederen dat. denk dat je op 50k meer opzo moet rekenen. slecht ervaring voor een 20 jarige is niet heel bijzonderquote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Wordt bij een dergelijke speler zijn ervaring nog duurder betaald. Hij is +1 na zondag, maar door mijn gewijzigde plannen ga ik hem maar verkopen denk ik. Wat zou een goede prijs zijn (normaal 20 jarig met waardeloos/rampzalig ervaring kost 1.3)
Ga ipv hem een bovennatuurlijk mid halen... en verder dus een formi/formi wingerquote:Carlo Bizzarri (37159002)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 22 980
Loon: 15 192 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...quote:Beetje weinig conditie als je t mij vraagt
Al klaar voor woensdag Yankee_One?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:41 schreef Yankee_One het volgende:
Haha, heeft een competitiegenoot van me een mongoolse u20 vleugelspeler gekocht voor 1,3 miljoen. hij is 19 en haalt 3 sterren
tja tis maar waar je voor kiest
Dat klopt heb ik afgelopen ts ook gedaan en vervolgens 2 belangrijke wedstrijden 5 punten gemorst door dat ik geen vorm meer had.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...
jij traint vorm in tussenseizoen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...
En dus verlies je vorm zoals ik en verlies je tegen de nu koploper 2 punten en tegen de nu nr 3 3punten.quote:
Vraagprijs: 600kquote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vraagprijs: 69kquote:Rawl Wielaard (97531653)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 660 ¤/week
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Koop je toch een brilante middenvelder, die kan je blijkbaar voor 8 ton vinden..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef foetre het volgende:
Jezus is er nou echt totaal geen spits voor een miljoen te koop die minimaal uitmuntend/matig heeft of briljant kaal.
ja met slecht conditiequote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een brilante middenvelder, die kan je blijkbaar voor 8 ton vinden..![]()
ga voor uitmuntend/zwak dan.. moet te doen zijn.. ik kreeg mijn 19 jarige uitmuntend/matig niet weg voor 1250k terwijl die nog trainbaar isquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef foetre het volgende:
Jezus is er nou echt totaal geen spits voor een miljoen te koop die minimaal uitmuntend/matig heeft of briljant kaal.
Pfff wat een koopje van jou zeg!!!930k slecht ervaring grrr die wil ik ookquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn uitmuntend/matig spits [onvoorspelbaar] heeft dit seizoen nog niet gescoord
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn avatar klopt niet in de op maar toch strak geupdeet!!
19 is niet jong meer voor mijquote:Op maandag 29 mei 2006 19:18 schreef jde_kok het volgende:
Heb deze te koop staan van mijzelf. Loopt morgen om 21.30 af... Moet 199000 opbrengen... Wie zoekt er nog een uitstekende jonge middenvelder?
Mohd Aiman Wong bin Mohd Dom (87154464)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Nationaliteit: Singapore
Loon: 816 �/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Einsteins Elf
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
19 is niet jong meer voor mij
Ik heb ze wel eens jonger gehad![]()
quote:Rutger Volkerijk (67766875)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 4 020
Loon: 1 780 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
quote:
Tuurlijk gaat ie scoren!! me formi spits heeft er ook al 5 inleggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
mooie spelert foetre
ook nog een nederlander, nu maar hopen dat die van jou wel gaat scoren
Aanvallend natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je trouwens een aanvallend of verdedigend coach? of zo'n van alles niks coach?
Er was toch iets veranderd dat spitsen meer zouden scoren ofzo?Anyway me aanval ziet er nu wel leuk uit.FF kijken wat nu de toekomstplannen worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
Is niet puur random meer, spelers met hogere scoringskill hebben meer kans om te scoren. Het aantal goals blijft gelijk, maar wie er scoort hangt af van de scoringskill (=nieuwe regel/aanpassing). Bovendien scoren spelers met specs als koppen en onvoorspelbaar natuurlijk ook meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
lolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
formi matigwat denk je dat dat oplevert? Net zoveel ongeveer... wel beter om ze te verkopen dus. Als ik je aan mag raden: koop een 17 jarige redelijk/matig met spec, die lekker hoog zit (= ~40k) en verkoop hem met formi/matig 18 jaar (=~ 900k), die winstmarge is redelijk goed vergeleken bij de rest
231kquote:Jan Lifin (117123716)
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
eindelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef nicomart het volgende:
ik zie het al. Ik kan natuurlijk ook wel eens wat dingen zelf opzoeken
Heerlijk spitsie voor VIII hoor!
Ik moet nog steeds eens leren sparen, want dat kan ik echt niet.. En ik verlies nu elke keer omdat ik gewoon geen goed genoege verdedigers en aanvallers heb lopen. Maar heb nu eindelijk een goed coach zodat ik eindelijk wat kan gaan verdienen aan mijn trainingsactiviteiten...
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Ruudt het volgende:
Ik baal er echt van dat de markt zo ingestort is, kan de laatste tijd zelden spelers met (veel) winst verkopen.
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)
trainees daarentegen blijven wel duur...
daarbij zit je ook met de vertraging dat mensen investeringen hebben gemaakt en nu dus daar bijna geen (goede) winst op kunnen maken...
ik had er al een keer eerder over nagedacht... en de enige manier hoe HT een goede economie kan hebben is met steeds een grotere invoer van nieuwe teams... op het moment dat die 'verzadigd' zijn stopt de economie namelijk...
je hebt verder ook een probleem dat spelers best lang in het spel zitten... je kunt ze tot zo lang je wilt gebruiken...
----
ik ben geen econoom, dus er zullen vast wat haken en ogen aan zitten in mijn verhaal... maar ik denk dat de economie meer gaat instorten
quote:30-05-2006
Je team heeft 750 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Darío Alciaturi (94784038) onlangs is verkocht voor 50 000 ¤.
Ik heb altijd precies hetzelfde.. Geld moet rollen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Eindelijk weer eens iets geld, maar ik wil doorsparen, kan het alleen eigenlijk niet laten om iets te kopen..
Kapitaal: 345 810 ¤ (1 063 341) ¤
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
dat klopt inderdaad, ik denk ook dat het percentage van teams die goed trainen aan het stijgen is, of erg is gestegen in ieder geval tenopzichte van zeg 5 seizoenen geleden... nieuwe mensen worden overspoeld met informatie (meer als toen ik begon)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainen
Of dat een nadeel is weer ik niet , maar als er meer teams bij komen die iets trainen krijgen ze veel sneller veel geld en ze moeten hun team ook versterken op posities waar je niet traint dus dan kunnen veel meer teams die spelers kopen,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...
Hmmm toch maar me stadion uitbreiden .Momenteel zeggen de stewards van m'n stadion vol=volquote:30-05-2006 Herziening toeschouwersaantallen
We zijn niet helemaal tevreden met de manier waarop het publiek zich gedraagt bij de Hattrick-wedstrijden. Om dat gedrag te verbeteren gaan we de formules een tikkeltje fijnregelen. De verbetering zal inhouden dat er meer toeschouwers in je stadion zitten als je fans gelukkig zijn en minder als de fans reden tot klagen hebben. Bovendien gaat het de aanhang minder uitmaken tegen welke club je speelt. De aanpassing gaat in op het midden van het seizoen, 16 juni
ach ja daar komt vanaf 16 juni verandering in als het goed isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef Daemon19 het volgende:
Vorig seizoen telkens mn stadion vol.
Nu met die ****** uit de 9e en 10e, is mn stadion niet eens voor 75% vol..
Feit is dat je op korte termijn met je trainees lang niet zoveel winst meer maakt als afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:57 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat tegenwoordig de beste methode om sneller beter te worden is om te beginnen met pos spel, je koopt 17 jarigen (allemaal even goed) en traint die gelijk door tot zeg wonderbaarlijk/wereldklasse
de helft verkoop je (de anderen hou je om je middenveld te behouden)
van diegene die je verkocht hebt en je andere aanvallers die je ook verkoopt koop je 6 scoren trainees (omdat je nu meer geld hebt als bij de eerste batch kan je betere trainees kopen) en die train je ook lang door... eveneens verkoop je de helft om niet je team te laten verzwakken...
zo gaat het dan de hele tijd door... als je zeg 3 seizoenen bezig bent met het trainen van de spelers ben je zo in totaal dus 9 seizoenen bezig... je 17 jarigen zijn dan 28... een mooie tijd om dan weer opnieuw met die linie te beginnen en die spelers met hoge ervaring te verkopen...
je verdient misschien minder op deze manier, maar het is wel de snelste manier om sterk en rijk te worden is mijn visie...
of sla ik de plank mis?
trouwens... dit staat haaks op het huidige trainen waarbij je eigenlijk steeds je beste trainee verkoopt...
ik vraag me namelijk af of je op de manier hoe we nu trainen in 9 seizoenen overal wonderbaarlijke spelers kan hebben... mijn idee kan dat nameiljk, als je ze inkoopt wanneer ze 17 redelijk zijn...
edit: van die beste trainee ben je namelijk al snel 1/3 a 1/2 kwijt voor een nieuwe (goede) trainee...
quote:30-05-2006 om 18:13 De spelers van Sys rq waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
30-05-2006 om 18:13 De spelers van Real Soldt-Utd waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
30-05-2006 om 18:11 Supporters van un-dead hopen dat de buitenlandse trip het spel van hun ploeg niet zal beďnvloeden tijdens de volgende competitiewedstrijden.
30-05-2006 om 18:11 Supporters van F.C. Hutjemutje hopen dat de buitenlandse trip het spel van hun ploeg niet zal beďnvloeden tijdens de volgende competitiewedstrijden.
30-05-2006 om 18:10 De spelers van Queens_Park_Rangers waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
quote:Barker Kielty (116502552)
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 600 ¤/week
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn nieuwe trainee!quote:Maurice Bokhorst (116493726)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Heeze on tour 1
Matches
Players
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jazeker, ga alleen weinig verrassends doen
quote:
Jan Lifin (117123716)
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Ik weet niet of het duur is, maar ik vind het netjes voor die stats + leeftijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat denken jullie van mijn nieuwe trainee? 231k betaald, ik heb het gevoel dat dat te veel is.
[..]
mwa eigenlijk vind ik hem niet duur vergeleken met wat ik eerst moest uitgeven aan een soortgelijke trainee toen ik nog pm trainde. bedrag was rond de 400k, conditie weet ik niet meer, maar was ook redelijk/redelijk in stats en nu betaalt die er 231k voor niet duur wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef Lennox het volgende:
Duur, duur.
"De tijd zal het leren" is wel een mooi cliche
Nicequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef komrad het volgende:
Jesper Forsmo (117158118)
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Hässleholms BK
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
= korte termijn trainee voor halve trainingsplaats
goed bezig, in spelers met passen zit veel meer winstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat denken jullie van mijn nieuwe trainee? 231k betaald, ik heb het gevoel dat dat te veel is.
[..]
voor maar 132kquote:
Of aanvallende mid?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
@twi, wat heb je aan pm en scoren of je moet met een verdedigende spits spelen en iets zegt me dat je dat niet gaat doen
Die hebben passen nodig, geen scoren.quote:
Heb jij even gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
@twi, wat heb je aan pm en scoren of je moet met een verdedigende spits spelen en iets zegt me dat je dat niet gaat doen
die fout maak je iig niet meer moet je maar denkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij even gelijkEn ik al 5 maanden overtuigd dat verdedigende middenvelders defending moesten hebben, met als logische gevolg dat aanvallende scoring moesten hebben
Nouja, die raak ik wel weer kwijt dan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
die fout maak je iig niet meer moet je maar denken
Tc isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:04 schreef Daemon19 het volgende:
@twistedlogic: Ik denk niet zozeer teveel betaald, moet je even de TC raadplegen.
En volgens mij zit ie ook wel hoog..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Price: Leeftijd Vorm 117123716 30-05-2006 610 231 300 ¤ 17 redelijk 114588125 29-05-2006 460 434 000 ¤ 17 matig 115654694 29-05-2006 560 165 000 ¤ 17 redelijk 113622399 28-05-2006 660 401 000 ¤ 17 redelijk 116208942 27-05-2006 490 381 000 ¤ 17 redelijk 113452859 26-05-2006 1 060 867 000 ¤ 17 goed 114305249 26-05-2006 490 400 001 ¤ 17 zwak 116563853 25-05-2006 550 350 000 ¤ 17 redelijk 116548999 25-05-2006 780 300 000 ¤ 17 redelijk 115390182 24-05-2006 550 227 000 ¤ 17 redelijk |
Ik heb hem aan het begin ook 1 keer gemaakt, kocht een redelijk PM met redelijk scoren, daardoor dus een aardig hoge TSIquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
die fout maak je iig niet meer moet je maar denken
Hahah, dat dacht ik vroegâh ook altijd. Gelukkig was ik er op tijd achter gekomen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij even gelijkEn ik al 5 maanden overtuigd dat verdedigende middenvelders defending moesten hebben, met als logische gevolg dat aanvallende scoring moesten hebben
Nouja, die raak ik wel weer kwijt dan
Heb ik voor de gein gekocht, misschien dat hij ooit U-20 kan zijn.quote:Xu Kai el (117032462)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Vietnam
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dan zul je wel erg veel geluk moeten hebben denk ik. Er zullen toch wel betere pulls zijn of nog komen denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb ik voor de gein gekocht, misschien dat hij ooit U-20 kan zijn.
Aangezien Vietnam maar 680 teams heeft
EN heeft me slechts 11k gekost
Kan altijd nog gokken, kzag wel een leuk landje met heel weinig teams (168 ofzo) en een enorme zwakke U-20.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dan zul je wel erg veel geluk moeten hebben denk ik. Er zullen toch wel betere pulls zijn of nog komen denk ik
quote:1. Ali Abu-Najjar 500 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: F.C Golani
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 20
Deadline: 31-05-2006 om 00:53
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
2. Omar Abu-Hana 521 000 ¤ (FCB philippe)
Is eigendom van: Baghdad Lions
TSI: 90
Deadline: 31-05-2006 om 10:42
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
3. Alim Simidi 102 000 ¤ (La Chusma)
Is eigendom van: Kuwait Knights
TSI: 0
Deadline: 31-05-2006 om 13:03
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
4. Hamid Issa 14 000 ¤ (Pentium IV)
Is eigendom van: KAS Farazi FC
TSI: 0
Deadline: 31-05-2006 om 18:22
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
wat zijn dat voor drollenspelersquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
Omg, ik ga op zoek naar spelers van Al Iraq (waar dat ligt...) omdat de competitie daar maar sinds 1 seizoen bestaat en maar 168 teams heeft.
[..]
Waarom ga je een half miljoen besteden aan zo'n speler?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:
Omg, ik ga op zoek naar spelers van Al Iraq (waar dat ligt...) omdat de competitie daar maar sinds 1 seizoen bestaat en maar 168 teams heeft.
[..]
Hehe jij ook alquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Al Iraq = Irak
kom grumpey weer tegen op de CA-def transfermarkteen vertrouwd gezicht
Gaat bijna op, behalve dat een speler na 2 seizoenen ongeveer 30% zelf minder waard is geworden, dat spelhervattingen erg populair is de laatste tijd en dat de markt op gegeven moment ook wel verzadigd raakt. Maar als je een heel team met formidabel of hoger kan aankopen is het wel rendabel, anders niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...
(vandaar dat ik twijfel om spelhervatting te gaan doen... in 2 seizoenen kan je ze namelijk tot goddelijk spelhervatting trainen als ze nog niks hebben... ik denk dat het prijs verschil van zo'n speler met een speler zonder spelhervatting vanaf een uitmuntende hoofdstat al gauw een miljoen is)
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Al Iraq = Irak
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Hehe jij ook alhij is een skilltrade CAdefbastard
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:02 schreef foetre het volgende:
Hehe jij ook alhij is een skilltrade CAdefbastard
![]()
![]()
Krijg je Anders Svensson (116328094) wel verkocht voor die prijs?quote:
Ik weet het grumps ik keek met VK mee maar we vonden het nogal aan de prijzige kant.Ben benieuwd naar je TU straks.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:17 schreef Grumpey het volgende:
ach, in ieder geval kan ik hem doortrainen. Denk dat het me wel lukt voor 2 ton lager, maar dan nog blijft het mooie winstOverigens heb ik net een soortgelijke speler gekocht, voor jullie neus weg
Die speler popt na 1 week training en dan verkoopt hij die speler en is zijn nettowinst bijna een half miljoen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik weet het grumps ik keek met VK mee maar we vonden het nogal aan de prijzige kant.Ben benieuwd naar je TU straks.
Great minds think a like!quote:
Jullie snappen het beiden nietquote:
Whehe, goed bezig, gast!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:34 schreef twi het volgende:
Daemon, je weet het he, Hoogmoed komt voor de val...
Over die val gesproken trouwens, ik blijf maar domme fouten maken. Volgens mij heb ik die Koei Award voor het komende seizoen al flink in de tas zitten. Ging zoeken naar een leuke trainee met redelijk verdedigen en stuitte tot m'n vreugde op eentje van 20k met ook nog eens redelijk verdedigen. Kopen! Ik bied, ga terug en snuffel nog even verder, klik ik op een nog goedkopere, 6k! God zij dank kijk ik (dan al) uit m'n doppen en zie ik dat 'ie 34 is. Vergeten de leeftijd in te voeren
Ging ik kijken bij de speler waar ik net op geboden had, bleek 'ie gelukkig "pas" 18 te zijn, waardoor de schade toch nog ietwat beperkt bleef
Moet je wel heel veel mazzel hebben! Zo 's nachts lopen er om één of andere reden weinig transfers afquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:04 schreef twi het volgende:
Kijk, zo eentje dacht ik dus dat ik had voor 21k
Ik heb daar ook gekeken. Misschien iets te speciefiek op verdedigende middenvelders gezocht zonder andere bijstats, maar alles liep overdag morgen af of later. Ondanks het tijdsverschil!quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:26 schreef twi het volgende:
In Zuid Amerika welZo tegen deze tijd meer kans om een leuk koopje te scoren
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:54 schreef Grumpey het volgende:
je hebt niet meer kans op een leuk koopje hoor, aangezien er ook veel mensen uit die continenten online zijn.
wanneer keer je terug naar de wonderlijke vleugeltraining?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef JJHelder het volgende:
gister een vlaggetje uit slovenie opgehaald, 0-1 winst en de reiskosten er weer uit, kan niet beter![]()
![]()
heb ook nog een briljante middenvelder met matig passen van 20 met 2 week extra training te koop staan voor de liefhebber (69580382)![]()
Weer een trainee erbijquote:Doede Heins
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
En die kostte?quote:
wie heeft trouwens de meeste vlaggetjes binnen de fok fed?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef JJHelder het volgende:
gister een vlaggetje uit slovenie opgehaald, 0-1 winst en de reiskosten er weer uit, kan niet beter![]()
![]()
heb ook nog een briljante middenvelder met matig passen van 20 met 2 week extra training te koop staan voor de liefhebber (69580382)![]()
quote:31-05-2006 at 12:19 Philippine break
After the somewhat dissapointing third draw in a row, against PKZ Hillegom, Holloway Wanderers decided to regain strengths at the exotic archipelago of the Philippines.
Manager Kint, speaking from the beach in Manilla: "We desperately needed this break. The regular lads were given some time off to enjoy the girls, err, scenery on this beautiful island. And some of the new guys were given the chance to prove their worth".
The friendly match ended in a clean 0-1 victory for the Wanderers.
Vanavond gaat m'n YP ook de deur uit (18 jaar goed verdedigen) dus leuk al die kleine inkomsten. Beetje bij beetje wordt het toch wat meerquote:31-05-2006 Je ontvangt voor deze speler: 14 540 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
29-05-2006 Je ontvangt voor deze speler: 1 460 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:Jelle-Jan Hoogmoed (117182906) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 600 ¤/week
Matches
Players
Last 5 IPs
Positiespel: redelijk Passen: slecht
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:34 schreef twi het volgende:
Daemon, je weet het he, Hoogmoed komt voor de val...
ik denk over een seizoen of 3,4 als me middenveld goed genoeg is, maar kweet et nog niet, nadeel van vleugelspel is echt die 50% wingback plaatsen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:19 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wanneer keer je terug naar de wonderlijke vleugeltraining?
41 zonder cups en andere friendlies tegen bekenden ervoor op te offeren. Maar ik ben tenminste wel de enige met een Nederlandse vlag ertussen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:12 schreef Mokkaboon het volgende:
wie heeft trouwens de meeste vlaggetjes binnen de fok fed?
ik heb er 37![]()
weet je wat je moet doen! een eigen YP optrainen naar goddelijk... dan verkopen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Vanavond gaat m'n YP ook de deur uit (18 jaar goed verdedigen) dus leuk al die kleine inkomsten. Beetje bij beetje wordt het toch wat meer
quote:
quote:
1. onvoorspelbaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef DarkmanXXX het volgende:
Maar zou je koppen nog boven onvoorspelbaar zetten?
Zelf zou ik snelheid op de eerste plaats zetten, gevolgd door onvoorspelbaar en koppen, maar dat is slechts een gevoelskwestie.
YP verkocht voor 113kquote:Dorian Versloot (117308253) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
exactly, wat een geneuzel over 1 kans per seizoenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:28 schreef Grumpey het volgende:
ik prefereer voornamelijk scoren eigenlijk
Dank je wel, vind ik aardig van je. Het had echter wel gemogen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef twi het volgende:
Ik zag het vannacht al Daemon, had nog de neiging om te overbieden, totdat ik de naam van de bieder zagGeen dank voor m'n collegialiteit
[..]
En het mooiste van het hele verhaal is dat hij net al gespeeld heeft!quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Bruffalo
Positiespel: goed (hoog) +1 Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
And then?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef Daemon19 het volgende:
P.S.: De meeste kennen wel de film 'Dude where's my car'.
Nu moet je zn naam nog een keer lezen..
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
exactly, wat een geneuzel over 1 kans per seizoen
Zoltan!quote:
Het is een komen en gaan van spelers bij mij..quote:31-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 417 000 ¤ betaald, plus 888 ¤ voor zijn eerste week salaris.
31-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 51 000 ¤ betaald, plus 600 ¤ voor zijn eerste week salaris.
30-05-2006 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 550 000 ¤.
30-05-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
30-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 67 000 ¤ betaald, plus 720 ¤ voor zijn eerste week salaris.
30-05-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 750 ¤
29-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 67 425 ¤ ontvangen
Ik krijg gelijk zin om de film te kijken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |