tegenquote:Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
Middenveld zegt dus niet allesquote:Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
niet eens bijnaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef Flappekz het volgende:
fipo?
Edi Crăciunescu (19316880)quote:
Uit medeleven voor deze geweldige middenvelder..quote:Edi Crăciunescu (19316880) 4
28 jaar, goed in vorm, geblesseerd (4 weken)
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 530
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: 4 weken geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
weetje wat ik dan zegquote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Edi Crăciunescu (19316880)
ex-speler van JD, gekocht omdat JD een bod nodig had, kreeg hem toen ondanks dat hij onder marktprijs zat.. kon hem nu verkopen voor meer (vanwege zn ervaring + leiderschap), loopt morgen af, maar is nu dus kapotgeschopt
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
weetje wat ik dan zeg![]()
Je bent gepwnd als een n00b![]()
wel 3-0 gewonnen met 21 hatstats minder... vorige week 3-3 met 18 hatstats minder, begin van het seizoen 3-1 winnen met 17 hatstats minder.. niks gepownd..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
weetje wat ik dan zeg![]()
Je bent gepwnd als een n00b![]()
quote:Rechterverdediging: formidabel (zeer hoog)
Centrale verdediging: bovennatuurlijk (hoog)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (laag)
pas maar opquote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wel 3-0 gewonnen met 21 hatstats minder... vorige week 3-3 met 18 hatstats minder, begin van het seizoen 3-1 winnen met 17 hatstats minder.. niks gepownd..
Als je ook in VI komt (ooit) dan spreek ik je nog wel![]()
quote:75% tegen 25%
87% tegen 13%
quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
M-RE Bonito
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
quote:1. SambaKroonjuweeltje 5 10 - 7 12
2. Kristiansund 5 15 - 5 11
3. Nopke '03 5 14 - 9 10
4. 'F.C. PROUD of the 5 9 - 6 10
5. phoenix rezel 5 8 - 5 7
6. ausucom 5 7 - 17 3
7. da elcondor 5 3 - 10 2
8. V.F.M Lunenborg 5 5 - 12 1
En dan staat ie na 2 weken weer op uit zijn graf?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
GVD mijn beste middenvelder voor 2 weken doodgetrapt
pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
75 minuten: De teamgenoten van Mattias Tjäderbratt stonden er verbijsterd bij te kijken toen hij de bal op een presenteerblaadje neerlegde voor Noble Landrum van Shakers, die dan ook gemakkelijk kon scoren: 1 - 3. In de 75e minuut versierde het thuisteam een strafschop. De keeper van de bezoekers dook naar de goede hoek, maar Kaius Kohv nam de penalty zo hard dat hij onhoudbaar was: 2 - 3.
stond 0-3 voor![]()
Dan word ik gekquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordt
Zoiets had ik ook! 0 - 0 en in 10 minuten ongeveer 3 - 0quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Yankee_One het volgende:
god die matchengine is zo vaag...
van rust tot de 81e minuut gebeurt er niks, daarna ineens 6 events in een paar minuten
Verkocht voor 8 ton aan een team uit de II van Trinidad & Tobago.quote:Leandro Borrello (58490646) [Add this player to your bookmarks]
22 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is calm and honest.
Has poor experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 4 740
Wage: 1 824 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: weak
Daarom noemen ze counteraars ook huftersquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Grumpey het volgende:
1-0 gewonnen....heerlijk gecounterhufterd, 1 CA erin, hij mist 4 kansen....
mooi man.
ziet er mooi uitquote:1. stef666army(+15) 13
2. Rag naar voren (+2) 10
3. roeffie (+4) 9
4. The+Kreemers (+1) 8
5. tijntje_rules (+3) 7
6. FCBierdaard (-3) 6
7. Shaker's Eleven (-1) 4
8. rastapopules (-21) 0
quote:Red Daemons
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
HatStats 136
Defence 30
Midfield 57
Attack 49
LoddarStats 8.68
PStats 16.16
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..quote:Pendragon UTD
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 102
Defence 30
Midfield 33
Attack 39
LoddarStats 5.15
PStats 11.54
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschilquote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
A. Ik speel met 3 verdedigers.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
Daemon waarom is je verdediging zo laag, met een Goed defje met slecht ervaring haal ik al zwak (zeer hoog)
Dat was met mn wingers to the middle jah, uiteindelijk had ik je ze op aanvallend gezet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschil
zei HTRatings niet ook dat je een middenveld van redelijk (heel laag) zou halen? niet vertrouwen op programmaatjes dus
A. Dat doe ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
A. Ik speel met 3 verdedigers.
B. Mn beste verdediger is er 2 weken geleden uitgeschopt.
C. Alle 3 mn verdedigers stonden op aanvallend.
Ja klopt, maar ik zou zijn middenveld dik moeten verslaan, ook gedaan, daar niet van.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
A. Dat doe ik ook![]()
B. dat wist ik niet
C. 3 aanvallend is wel een beetje riskant vind je niet als je al een blessure hebt
Maar je hebt gewonnen dus wat maakt het uit
Die programma'tjes zijn leuk en aardig, maar mijn ervaring is dat ik zelf het beste aanvoel hoe ik spelen moet. Soms moet je niet proberen het hoogste te halen, maar het slimste te spelen. Dan maar wat sterren minder, of een beetje stats minder op een andere plek (waar je er misschien toch niks mee kan).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ongelooflijk!!!!!!!!!!!!
De eindstand: 5-3 winst voor mij..
De stats:
[..]
[..]
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..
En voor de mensen die zich afvragen, waarom ik centrumaanval deed. Vantevoren wist ik neit dat mn vleugelaanval zo hoog zo worden.. HTR gaf slecht (hoog) aan..
Waarom train je hem niet tot uitstekendquote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Wie wil em hebben?
Ik train scoren.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom train je hem niet tot uitstekend![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Xander Wiering (117347460) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Wie wil em hebben?
Ah, het zag er uit als een trainee namelijkquote:
ik zou er eentje kopen zonder zo veel passen, is relatief voordeligerquote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Is dit een goede prijs?
YP van net.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ah, het zag er uit als een trainee namelijk![]()
ik denk een aardige prijs.. heb wereldklasse mid met redelijk verdedigen en uitstekend conditie die volgens de transferlijst voor 2,5 weg zou kunnen.. Denk dat de meeste passen net iets belangrijker vinden en het is nog iets beter, dus ik denk dat zo'n 3 miljoen een goeie prijs is.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Is dit een goede prijs?
Dat is wel heel erg ja..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
Gatver...
Heeft die eikel gelijk gekregen, laatste 10 minuten scoort die nog 3 keer, eindstand is gewoon 2-5. Net wat die had voorspeld...
Dan liever 2-3. Pffft
Jammer dat ik em te laat heb gekocht, had em voor vandaag moeten kopen. Achjah, wat doe je eraan.quote:Giuseppe Regio (46768455)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 33 070
Loon: 13 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
wil jij even naar de vorige pagina kijken VK (had een vraagje en jij zal beter op de hoogte zijn van def prijzen dan ik)quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe in de G*&%(#CFDDD *%*D hell krijgt hij een goal dr in over zn rechterflank![]()
![]()
![]()
"Some brilliant football from the visitors' right wing resulted in a 55th minute levelling of score as PKZ's Roy Jonsson put the ball in the net for 2 - 2."
terwijl mijn linker def: Left Defence: brilliant (very high)
en zijn rechteraanval: Right Attack: poor (high)
grrrr, weer gelijkgespeeld, 239 hatstat tegen 193 enzo![]()
![]()
![]()
Denkt die scheidsrechter je eindelijk eens te helpen..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef MrMoon het volgende:
Jeej vanavond wederom verloren dit keer niet kansloos maar wel met 2-1. Het probleem dat ik vanavond had was dat mn tegenstander een rode kaart kreeg, waardoor mijn countertaktiek in de soep liep...
lijkt me tijd voor een wisseling van de wacht jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Lennox het volgende:
A team: - Briljant (+7), Briljant (+6), Briljant (+1), Uitmuntend (+7) (allen 20) en een Uitmuntend +1 (19)
Nu trekken deze heren redelijk veel salaris en ze zullen anders sowieso bij 21 jaar weg moeten. Zou het verstandig zijn om ze bij de volgende stijging te verkopen en dan 17 jarige leuke trainees terug kopen (lijkt me duidelijk), maar moet ik dan alvast me team versterken, of zou ik hier nog leuk rente van kunnen trekken?
bvd Lennert
Ik heb in mijn b team al wat leuke counter knaepjes rondlopenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lijkt me tijd voor een wisseling van de wacht ja![]()
hoewel je moet uitkijken dat je niet alles vervangt en geen verdediging meer overhoudt. vaak is t wel handig spelers van verschillende (oplopende) leeftijd en stats te hebben zeg maar.
maar goed, dat is een zorg (tip) voor later.
die +6 en +7 briljantjes zou ik wel gaan verkopen ja. en ook die uitmuntend +7. misschien moet je dan twee leuke 17jarige CA talentjes terugkopen en misschien een 18 jarige die al wat verder is. opzich kun je wel wat opvangen als je toch niet meer voor promotie gaat. dan is t wellicht ook verstandig wat op te sparen voor volgend seizoen
Was een lang weekend weg, en wilde natuurlijk geen topic missen in mijn lijstquote:
quote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Rawl Wielaard (97531653)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:
Met dank aan Robar voor de openingsbanner
Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.
Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick
Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
De Federatie!
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!
Momenteel proberen we de Federatie weer nieuw leven in te blazen door allerlei leuke dingen te doen, en oude uitgestorven gewoontes weer op te pakken.
We hebben al sinds jaar en dag de Fok!Cup, dit houdt in dat we in friendlies tegen elkaar spelen (volgens vast rooster) en zo bepalen we wie de beste manager is/ het beste team heeft. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door J-D en Joralf (Maniack28) georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. Hier kun je het huidige Fok!Cup-topic vinden.
Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick
Aan het eind van het seizoen worden er awards uitgereikt; er zijn verschillende awards. Je kunt gekozen worden voor een award aan het eind van het seizoen maar bijvoorbeeld de Vinnie Jones Award wordt bepaald aan de hand van het aantal gele/rode kaarten en blessures die je maakt/krijgt. Kijk eens in het speciale Vinnie Jones/Gary Lineker Award topic: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 2 #2
Mocht er nieuws zijn van de Fok!Federatie dan zal dat hier vermeld worden!!!
De uitslagen van de Fok!Cup zijn hier te vinden.
De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards
Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 6x gebeurd en 6x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.
Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 17 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.
Fok!Cup Award
Winnaar van de Fok!Cup
Grumpey met Grumpelix
Gary Linneker Award
Meest sportieve speler van Fok!Hattrick
Qyn met Waailappen United
Vinnie Jones Award
Meest onsportieve speler van Fok!Hattrick
Superweber met Zandpol Trappers
Rita Verdonck Award
Fok!Hattricker met de minste allochtonen in de selectie
Bonobo11
Guus Hiddink Award
Fok!Hattricker die dit seizoen het beste beleid had
Maniack28
Koei award
Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Foetre
Jürgen Klinsmann Award
Fok!Hattricker die z'n team het meest heeft verkloot
Sirdalord
Silvio Berlusconi Award
Fok!Hattricker die zich groter voelt en weinig inbrengt
Foetre
Leo Beenhakker Award
Fok!Hattricker met de beste performance
Grumpey
De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee, we delen geen geldprijzen uit.
IRC
Iedere (woensdag en) zondagavond tijdens de wedstrijden is het gezellig om even langs te komen op de IRC van FokHattrick. Wil je eens langskomen… dan moet je hier zijn; IRC
Of via de IRC van Fok en dan kanaal #fokhattrick.
Mocht je vragen hebben over Hattrick, dan staan hieronder een aantal links:
Links die door andere federatiegenoten sterk aanbevolen zijn en natuurlijk, fokhattrick.
Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.
Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012 | #013 | #014 | #015
#016 | #017 | #018 | #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042 | #043 | #044 | #045
#046 | #047 | #048 | #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072 | #073 | #074 | #075
#076 | #077 | #078 | #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102 | #103 | #104 | #105
#106 | #107 | #108 | #109 | #110 | #111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 | #129 | #130 | #131 | #132 | #133 | #134 | #135
#136 | #137 | #138 | #139 | #140 | #141 | #142 | #143 | #144 | #145 | #146 | #147 | #148 | #149 | #150
#151 | #152 | #153 | #154 |
De huidige OP is hier te vinden.
Dank. Was slechts knip- en plakwerkquote:Op maandag 29 mei 2006 03:05 schreef Daemon19 het volgende:
Ziet er netjes uit..
Kan er trouwens een link komen naar de lijst met alle FH'ers?
In de oude topics stond die wel, maar hij was al een tijd niet geupdate en daarom was de link verwijderd uit de OP. Kan de link terugkomen en misschien zelfs dat iemand zin heeft om hem te updaten?
Sommige (lees: meeste) FH'ers hebben geen teamid, dan wel teamnaam, in hun signature staan..
Ik ben ook maar een mini 7e divisie'er, dus ik wacht ook nog maar een jaartje af om door te stromen, voor mij de 6e dus. Ik heb trouwens de financiele middelen ook niet om op het moment me ergens te verbeterenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
Gisteren verloren, dus het wordt dit jaar een middenmoot jaartje. Maar dat maakt ook niet uit, ik ben toch nog maar een klein 8e divisie clubje, ik moet nog even groeien om naar de 7e door te kunnen stoten.
wijsheid komt pas met de jarenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:42 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die programma'tjes zijn leuk en aardig, maar mijn ervaring is dat ik zelf het beste aanvoel hoe ik spelen moet. Soms moet je niet proberen het hoogste te halen, maar het slimste te spelen. Dan maar wat sterren minder, of een beetje stats minder op een andere plek (waar je er misschien toch niks mee kan).
Uddel heeft geleerd van zijn grote leermeesterquote:
quote:Elio Weyerman (78902115)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 040
Loon: 1 620 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
1 lvl doortrainen en in het tussenseizoen goed of hoger conditie halenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:17 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren 3-0 gewonnen, nog steeds ongeslagen, en 3 punten los
Wat zouden jullie met deze speler doen? TC geeft maar 520k aan. Nog een level doortrainen?
[..]
Ik heb gisteren al 3,2 milj uitgegeven aan 1 mid...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef maniack28 het volgende:bovennatuurlijk mid (koppen) reusachtig mid (koppen) bovennatuurlijk mid/goed passen (koppen)
Grootste kostenpost is het middenveld, daarvoor heb ik maar liefst 3200k nodig aan versterkingen. Totale loon komt op 140k = goed te betalen.
Dat dacht ik ook al, had eigenlijk een hogere TC verwacht. Dan zal ik mijn plannen wel aan moeten passen, en ga ik meer spelers nog ff doortrainenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1 lvl doortrainen en in het tussenseizoen goed of hoger conditie halen(dat scheelt een hoop met mids, ik ga geen mid kopen met lager dan goed conditie, liefst zelfs uitstekend.. )
ik neem aan dat hij 3,2 miljoen extra na verkoop spelers die ie al heeft bedoelt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al 3,2 milj uitgegeven aan 1 mid...
Mijn avatar klopt niet in de op maar toch strak geupdeet!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |