pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
75 minuten: De teamgenoten van Mattias Tjäderbratt stonden er verbijsterd bij te kijken toen hij de bal op een presenteerblaadje neerlegde voor Noble Landrum van Shakers, die dan ook gemakkelijk kon scoren: 1 - 3. In de 75e minuut versierde het thuisteam een strafschop. De keeper van de bezoekers dook naar de goede hoek, maar Kaius Kohv nam de penalty zo hard dat hij onhoudbaar was: 2 - 3.
stond 0-3 voor![]()
Dan word ik gekquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pwnd als het zometeen 3-3 of 3-4 wordt
Zoiets had ik ook! 0 - 0 en in 10 minuten ongeveer 3 - 0quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Yankee_One het volgende:
god die matchengine is zo vaag...
van rust tot de 81e minuut gebeurt er niks, daarna ineens 6 events in een paar minuten
Verkocht voor 8 ton aan een team uit de II van Trinidad & Tobago.quote:Leandro Borrello (58490646) [Add this player to your bookmarks]
22 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is calm and honest.
Has poor experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 4 740
Wage: 1 824 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: wretched
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: weak
Daarom noemen ze counteraars ook huftersquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Grumpey het volgende:
1-0 gewonnen....heerlijk gecounterhufterd, 1 CA erin, hij mist 4 kansen....
mooi man.
ziet er mooi uitquote:1. stef666army(+15) 13
2. Rag naar voren (+2) 10
3. roeffie (+4) 9
4. The+Kreemers (+1) 8
5. tijntje_rules (+3) 7
6. FCBierdaard (-3) 6
7. Shaker's Eleven (-1) 4
8. rastapopules (-21) 0
quote:Red Daemons
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
HatStats 136
Defence 30
Midfield 57
Attack 49
LoddarStats 8.68
PStats 16.16
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..quote:Pendragon UTD
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 102
Defence 30
Midfield 33
Attack 39
LoddarStats 5.15
PStats 11.54
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschilquote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
A. Ik speel met 3 verdedigers.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
Daemon waarom is je verdediging zo laag, met een Goed defje met slecht ervaring haal ik al zwak (zeer hoog)
Dat was met mn wingers to the middle jah, uiteindelijk had ik je ze op aanvallend gezet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat is het probleem? je hebt gewonnen met 2 goals verschil
zei HTRatings niet ook dat je een middenveld van redelijk (heel laag) zou halen? niet vertrouwen op programmaatjes dus
A. Dat doe ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
A. Ik speel met 3 verdedigers.
B. Mn beste verdediger is er 2 weken geleden uitgeschopt.
C. Alle 3 mn verdedigers stonden op aanvallend.
Ja klopt, maar ik zou zijn middenveld dik moeten verslaan, ook gedaan, daar niet van.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
A. Dat doe ik ook![]()
B. dat wist ik niet
C. 3 aanvallend is wel een beetje riskant vind je niet als je al een blessure hebt
Maar je hebt gewonnen dus wat maakt het uit
Die programma'tjes zijn leuk en aardig, maar mijn ervaring is dat ik zelf het beste aanvoel hoe ik spelen moet. Soms moet je niet proberen het hoogste te halen, maar het slimste te spelen. Dan maar wat sterren minder, of een beetje stats minder op een andere plek (waar je er misschien toch niks mee kan).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ongelooflijk!!!!!!!!!!!!
De eindstand: 5-3 winst voor mij..
De stats:
[..]
[..]
Gezien het feit dat mijn middenveld stukken beter was en mn aanval ook stukken beter dan zijn verdediging, beetje onterechte uitslag..
En voor de mensen die zich afvragen, waarom ik centrumaanval deed. Vantevoren wist ik neit dat mn vleugelaanval zo hoog zo worden.. HTR gaf slecht (hoog) aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |