Waarom train je hem niet tot uitstekendquote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Wie wil em hebben?
Ik train scoren.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom train je hem niet tot uitstekend![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Chen het volgende:
Xander Wiering (117347460) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Wie wil em hebben?
Ah, het zag er uit als een trainee namelijkquote:
ik zou er eentje kopen zonder zo veel passen, is relatief voordeligerquote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Is dit een goede prijs?
YP van net.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ah, het zag er uit als een trainee namelijk![]()
ik denk een aardige prijs.. heb wereldklasse mid met redelijk verdedigen en uitstekend conditie die volgens de transferlijst voor 2,5 weg zou kunnen.. Denk dat de meeste passen net iets belangrijker vinden en het is nog iets beter, dus ik denk dat zo'n 3 miljoen een goeie prijs is.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef ASSpirine het volgende:
6 milj voor 2 mids, wat is aan te raden?
Giuseppe Regio 2 900 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: U.S. Catanzaro Basel
Leeftijd: 23 jaar
TSI: 33 060
Deadline: 28-05-2006 om 23:40
Is dit een goede prijs?
Dat is wel heel erg ja..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
Gatver...
Heeft die eikel gelijk gekregen, laatste 10 minuten scoort die nog 3 keer, eindstand is gewoon 2-5. Net wat die had voorspeld...
Dan liever 2-3. Pffft
Jammer dat ik em te laat heb gekocht, had em voor vandaag moeten kopen. Achjah, wat doe je eraan.quote:Giuseppe Regio (46768455)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 33 070
Loon: 13 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
wil jij even naar de vorige pagina kijken VK (had een vraagje en jij zal beter op de hoogte zijn van def prijzen dan ik)quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
hoe in de G*&%(#CFDDD *%*D hell krijgt hij een goal dr in over zn rechterflank![]()
![]()
![]()
"Some brilliant football from the visitors' right wing resulted in a 55th minute levelling of score as PKZ's Roy Jonsson put the ball in the net for 2 - 2."
terwijl mijn linker def: Left Defence: brilliant (very high)
en zijn rechteraanval: Right Attack: poor (high)
grrrr, weer gelijkgespeeld, 239 hatstat tegen 193 enzo![]()
![]()
![]()
Denkt die scheidsrechter je eindelijk eens te helpen..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef MrMoon het volgende:
Jeej vanavond wederom verloren dit keer niet kansloos maar wel met 2-1. Het probleem dat ik vanavond had was dat mn tegenstander een rode kaart kreeg, waardoor mijn countertaktiek in de soep liep...
lijkt me tijd voor een wisseling van de wacht jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef Lennox het volgende:
A team: - Briljant (+7), Briljant (+6), Briljant (+1), Uitmuntend (+7) (allen 20) en een Uitmuntend +1 (19)
Nu trekken deze heren redelijk veel salaris en ze zullen anders sowieso bij 21 jaar weg moeten. Zou het verstandig zijn om ze bij de volgende stijging te verkopen en dan 17 jarige leuke trainees terug kopen (lijkt me duidelijk), maar moet ik dan alvast me team versterken, of zou ik hier nog leuk rente van kunnen trekken?
bvd Lennert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |