Wordt bij een dergelijke speler zijn ervaring nog duurder betaald. Hij is +1 na zondag, maar door mijn gewijzigde plannen ga ik hem maar verkopen denk ik. Wat zou een goede prijs zijn (normaal 20 jarig met waardeloos/rampzalig ervaring kost 1.3)quote:Cédric Creusot [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 700, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
ik let altijd op ervaring bij het kopen van spelers, maar volgens mij doet nog lang niet iederen dat. denk dat je op 50k meer opzo moet rekenen. slecht ervaring voor een 20 jarige is niet heel bijzonderquote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Wordt bij een dergelijke speler zijn ervaring nog duurder betaald. Hij is +1 na zondag, maar door mijn gewijzigde plannen ga ik hem maar verkopen denk ik. Wat zou een goede prijs zijn (normaal 20 jarig met waardeloos/rampzalig ervaring kost 1.3)
Ga ipv hem een bovennatuurlijk mid halen... en verder dus een formi/formi wingerquote:Carlo Bizzarri (37159002)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 22 980
Loon: 15 192 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...quote:Beetje weinig conditie als je t mij vraagt
Al klaar voor woensdag Yankee_One?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:41 schreef Yankee_One het volgende:
Haha, heeft een competitiegenoot van me een mongoolse u20 vleugelspeler gekocht voor 1,3 miljoen. hij is 19 en haalt 3 sterren
tja tis maar waar je voor kiest
Dat klopt heb ik afgelopen ts ook gedaan en vervolgens 2 belangrijke wedstrijden 5 punten gemorst door dat ik geen vorm meer had.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...
jij traint vorm in tussenseizoen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat train je in het tussenseizoen wel weer richting goed...
En dus verlies je vorm zoals ik en verlies je tegen de nu koploper 2 punten en tegen de nu nr 3 3punten.quote:
Vraagprijs: 600kquote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Vraagprijs: 69kquote:Rawl Wielaard (97531653)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 660 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Koop je toch een brilante middenvelder, die kan je blijkbaar voor 8 ton vinden..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef foetre het volgende:
Jezus is er nou echt totaal geen spits voor een miljoen te koop die minimaal uitmuntend/matig heeft of briljant kaal.
ja met slecht conditiequote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Koop je toch een brilante middenvelder, die kan je blijkbaar voor 8 ton vinden..![]()
ga voor uitmuntend/zwak dan.. moet te doen zijn.. ik kreeg mijn 19 jarige uitmuntend/matig niet weg voor 1250k terwijl die nog trainbaar isquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef foetre het volgende:
Jezus is er nou echt totaal geen spits voor een miljoen te koop die minimaal uitmuntend/matig heeft of briljant kaal.
Pfff wat een koopje van jou zeg!!!930k slecht ervaring grrr die wil ik ookquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn uitmuntend/matig spits [onvoorspelbaar] heeft dit seizoen nog niet gescoord
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn avatar klopt niet in de op maar toch strak geupdeet!!
19 is niet jong meer voor mijquote:Op maandag 29 mei 2006 19:18 schreef jde_kok het volgende:
Heb deze te koop staan van mijzelf. Loopt morgen om 21.30 af... Moet 199000 opbrengen... Wie zoekt er nog een uitstekende jonge middenvelder?
Mohd Aiman Wong bin Mohd Dom (87154464)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Singapore
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 816 �/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Einsteins Elf
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
19 is niet jong meer voor mij
Ik heb ze wel eens jonger gehad![]()
quote:Rutger Volkerijk (67766875)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 020
Loon: 1 780 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
quote:
Tuurlijk gaat ie scoren!! me formi spits heeft er ook al 5 inleggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
mooie spelert foetre
ook nog een nederlander, nu maar hopen dat die van jou wel gaat scoren
Aanvallend natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je trouwens een aanvallend of verdedigend coach? of zo'n van alles niks coach?
Er was toch iets veranderd dat spitsen meer zouden scoren ofzo?Anyway me aanval ziet er nu wel leuk uit.FF kijken wat nu de toekomstplannen worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
Is niet puur random meer, spelers met hogere scoringskill hebben meer kans om te scoren. Het aantal goals blijft gelijk, maar wie er scoort hangt af van de scoringskill (=nieuwe regel/aanpassing). Bovendien scoren spelers met specs als koppen en onvoorspelbaar natuurlijk ook meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
lolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
formi matigwat denk je dat dat oplevert? Net zoveel ongeveer... wel beter om ze te verkopen dus. Als ik je aan mag raden: koop een 17 jarige redelijk/matig met spec, die lekker hoog zit (= ~40k) en verkoop hem met formi/matig 18 jaar (=~ 900k), die winstmarge is redelijk goed vergeleken bij de rest
231kquote:Jan Lifin (117123716)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
eindelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef nicomart het volgende:
ik zie het al. Ik kan natuurlijk ook wel eens wat dingen zelf opzoeken
Heerlijk spitsie voor VIII hoor!
Ik moet nog steeds eens leren sparen, want dat kan ik echt niet.. En ik verlies nu elke keer omdat ik gewoon geen goed genoege verdedigers en aanvallers heb lopen. Maar heb nu eindelijk een goed coach zodat ik eindelijk wat kan gaan verdienen aan mijn trainingsactiviteiten...
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Ruudt het volgende:
Ik baal er echt van dat de markt zo ingestort is, kan de laatste tijd zelden spelers met (veel) winst verkopen.
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)
trainees daarentegen blijven wel duur...
daarbij zit je ook met de vertraging dat mensen investeringen hebben gemaakt en nu dus daar bijna geen (goede) winst op kunnen maken...
ik had er al een keer eerder over nagedacht... en de enige manier hoe HT een goede economie kan hebben is met steeds een grotere invoer van nieuwe teams... op het moment dat die 'verzadigd' zijn stopt de economie namelijk...
je hebt verder ook een probleem dat spelers best lang in het spel zitten... je kunt ze tot zo lang je wilt gebruiken...
----
ik ben geen econoom, dus er zullen vast wat haken en ogen aan zitten in mijn verhaal... maar ik denk dat de economie meer gaat instorten
quote:30-05-2006
Je team heeft 750 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Darío Alciaturi (94784038) onlangs is verkocht voor 50 000 ¤.
Ik heb altijd precies hetzelfde.. Geld moet rollen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Eindelijk weer eens iets geld, maar ik wil doorsparen, kan het alleen eigenlijk niet laten om iets te kopen..
Kapitaal: 345 810 ¤ (1 063 341) ¤
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
dat klopt inderdaad, ik denk ook dat het percentage van teams die goed trainen aan het stijgen is, of erg is gestegen in ieder geval tenopzichte van zeg 5 seizoenen geleden... nieuwe mensen worden overspoeld met informatie (meer als toen ik begon)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainen
Of dat een nadeel is weer ik niet , maar als er meer teams bij komen die iets trainen krijgen ze veel sneller veel geld en ze moeten hun team ook versterken op posities waar je niet traint dus dan kunnen veel meer teams die spelers kopen,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...
Hmmm toch maar me stadion uitbreiden .Momenteel zeggen de stewards van m'n stadion vol=volquote:30-05-2006 Herziening toeschouwersaantallen
We zijn niet helemaal tevreden met de manier waarop het publiek zich gedraagt bij de Hattrick-wedstrijden. Om dat gedrag te verbeteren gaan we de formules een tikkeltje fijnregelen. De verbetering zal inhouden dat er meer toeschouwers in je stadion zitten als je fans gelukkig zijn en minder als de fans reden tot klagen hebben. Bovendien gaat het de aanhang minder uitmaken tegen welke club je speelt. De aanpassing gaat in op het midden van het seizoen, 16 juni
ach ja daar komt vanaf 16 juni verandering in als het goed isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef Daemon19 het volgende:
Vorig seizoen telkens mn stadion vol.
Nu met die ****** uit de 9e en 10e, is mn stadion niet eens voor 75% vol..
Feit is dat je op korte termijn met je trainees lang niet zoveel winst meer maakt als afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:57 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat tegenwoordig de beste methode om sneller beter te worden is om te beginnen met pos spel, je koopt 17 jarigen (allemaal even goed) en traint die gelijk door tot zeg wonderbaarlijk/wereldklasse
de helft verkoop je (de anderen hou je om je middenveld te behouden)
van diegene die je verkocht hebt en je andere aanvallers die je ook verkoopt koop je 6 scoren trainees (omdat je nu meer geld hebt als bij de eerste batch kan je betere trainees kopen) en die train je ook lang door... eveneens verkoop je de helft om niet je team te laten verzwakken...
zo gaat het dan de hele tijd door... als je zeg 3 seizoenen bezig bent met het trainen van de spelers ben je zo in totaal dus 9 seizoenen bezig... je 17 jarigen zijn dan 28... een mooie tijd om dan weer opnieuw met die linie te beginnen en die spelers met hoge ervaring te verkopen...
je verdient misschien minder op deze manier, maar het is wel de snelste manier om sterk en rijk te worden is mijn visie...
of sla ik de plank mis?
trouwens... dit staat haaks op het huidige trainen waarbij je eigenlijk steeds je beste trainee verkoopt...
ik vraag me namelijk af of je op de manier hoe we nu trainen in 9 seizoenen overal wonderbaarlijke spelers kan hebben... mijn idee kan dat nameiljk, als je ze inkoopt wanneer ze 17 redelijk zijn...
edit: van die beste trainee ben je namelijk al snel 1/3 a 1/2 kwijt voor een nieuwe (goede) trainee...
quote:30-05-2006 om 18:13 De spelers van Sys rq waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
30-05-2006 om 18:13 De spelers van Real Soldt-Utd waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
30-05-2006 om 18:11 Supporters van un-dead hopen dat de buitenlandse trip het spel van hun ploeg niet zal beďnvloeden tijdens de volgende competitiewedstrijden.
30-05-2006 om 18:11 Supporters van F.C. Hutjemutje hopen dat de buitenlandse trip het spel van hun ploeg niet zal beďnvloeden tijdens de volgende competitiewedstrijden.
30-05-2006 om 18:10 De spelers van Queens_Park_Rangers waren opgewonden om naar het buitenland te reizen, ondanks het feit dat ze vliegtuigeten op hun vlucht moesten verorberen.
quote:Barker Kielty (116502552)
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 600 ¤/week
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn nieuwe trainee!quote:Maurice Bokhorst (116493726)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Heeze on tour 1
Matches
Players
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jazeker, ga alleen weinig verrassends doen
quote:
Jan Lifin (117123716)
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Ik weet niet of het duur is, maar ik vind het netjes voor die stats + leeftijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat denken jullie van mijn nieuwe trainee? 231k betaald, ik heb het gevoel dat dat te veel is.
[..]
mwa eigenlijk vind ik hem niet duur vergeleken met wat ik eerst moest uitgeven aan een soortgelijke trainee toen ik nog pm trainde. bedrag was rond de 400k, conditie weet ik niet meer, maar was ook redelijk/redelijk in stats en nu betaalt die er 231k voor niet duur wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef Lennox het volgende:
Duur, duur.
"De tijd zal het leren" is wel een mooi cliche
Nicequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef komrad het volgende:
Jesper Forsmo (117158118)
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Hässleholms BK
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
= korte termijn trainee voor halve trainingsplaats
goed bezig, in spelers met passen zit veel meer winstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat denken jullie van mijn nieuwe trainee? 231k betaald, ik heb het gevoel dat dat te veel is.
[..]
voor maar 132kquote:
Of aanvallende mid?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
@twi, wat heb je aan pm en scoren of je moet met een verdedigende spits spelen en iets zegt me dat je dat niet gaat doen
Die hebben passen nodig, geen scoren.quote:
Heb jij even gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
@twi, wat heb je aan pm en scoren of je moet met een verdedigende spits spelen en iets zegt me dat je dat niet gaat doen
die fout maak je iig niet meer moet je maar denkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij even gelijkEn ik al 5 maanden overtuigd dat verdedigende middenvelders defending moesten hebben, met als logische gevolg dat aanvallende scoring moesten hebben
Nouja, die raak ik wel weer kwijt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |