Tuurlijk gaat ie scoren!! me formi spits heeft er ook al 5 inleggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
mooie spelert foetre
ook nog een nederlander, nu maar hopen dat die van jou wel gaat scoren
Aanvallend natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je trouwens een aanvallend of verdedigend coach? of zo'n van alles niks coach?
Er was toch iets veranderd dat spitsen meer zouden scoren ofzo?Anyway me aanval ziet er nu wel leuk uit.FF kijken wat nu de toekomstplannen worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
Is niet puur random meer, spelers met hogere scoringskill hebben meer kans om te scoren. Het aantal goals blijft gelijk, maar wie er scoort hangt af van de scoringskill (=nieuwe regel/aanpassing). Bovendien scoren spelers met specs als koppen en onvoorspelbaar natuurlijk ook meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
lolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
formi matigwat denk je dat dat oplevert? Net zoveel ongeveer... wel beter om ze te verkopen dus. Als ik je aan mag raden: koop een 17 jarige redelijk/matig met spec, die lekker hoog zit (= ~40k) en verkoop hem met formi/matig 18 jaar (=~ 900k), die winstmarge is redelijk goed vergeleken bij de rest
231kquote:Jan Lifin (117123716)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
eindelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef nicomart het volgende:
ik zie het al. Ik kan natuurlijk ook wel eens wat dingen zelf opzoeken
Heerlijk spitsie voor VIII hoor!
Ik moet nog steeds eens leren sparen, want dat kan ik echt niet.. En ik verlies nu elke keer omdat ik gewoon geen goed genoege verdedigers en aanvallers heb lopen. Maar heb nu eindelijk een goed coach zodat ik eindelijk wat kan gaan verdienen aan mijn trainingsactiviteiten...
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Ruudt het volgende:
Ik baal er echt van dat de markt zo ingestort is, kan de laatste tijd zelden spelers met (veel) winst verkopen.
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)
trainees daarentegen blijven wel duur...
daarbij zit je ook met de vertraging dat mensen investeringen hebben gemaakt en nu dus daar bijna geen (goede) winst op kunnen maken...
ik had er al een keer eerder over nagedacht... en de enige manier hoe HT een goede economie kan hebben is met steeds een grotere invoer van nieuwe teams... op het moment dat die 'verzadigd' zijn stopt de economie namelijk...
je hebt verder ook een probleem dat spelers best lang in het spel zitten... je kunt ze tot zo lang je wilt gebruiken...
----
ik ben geen econoom, dus er zullen vast wat haken en ogen aan zitten in mijn verhaal... maar ik denk dat de economie meer gaat instorten
quote:30-05-2006
Je team heeft 750 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Darío Alciaturi (94784038) onlangs is verkocht voor 50 000 ¤.
Ik heb altijd precies hetzelfde.. Geld moet rollen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Eindelijk weer eens iets geld, maar ik wil doorsparen, kan het alleen eigenlijk niet laten om iets te kopen..
Kapitaal: 345 810 ¤ (1 063 341) ¤
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
dat klopt inderdaad, ik denk ook dat het percentage van teams die goed trainen aan het stijgen is, of erg is gestegen in ieder geval tenopzichte van zeg 5 seizoenen geleden... nieuwe mensen worden overspoeld met informatie (meer als toen ik begon)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld
i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk
al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainen
Of dat een nadeel is weer ik niet , maar als er meer teams bij komen die iets trainen krijgen ze veel sneller veel geld en ze moeten hun team ook versterken op posities waar je niet traint dus dan kunnen veel meer teams die spelers kopen,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |