abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38366699
mooie spelert foetre

ook nog een nederlander, nu maar hopen dat die van jou wel gaat scoren
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:02:12 #177
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38366747
heb je trouwens een aanvallend of verdedigend coach? of zo'n van alles niks coach?
Manager Suriman van The Brown Panters
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:07:55 #178
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_38366912
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Yankee_One het volgende:
mooie spelert foetre

ook nog een nederlander, nu maar hopen dat die van jou wel gaat scoren
Tuurlijk gaat ie scoren!! me formi spits heeft er ook al 5 inleggen
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
heb je trouwens een aanvallend of verdedigend coach? of zo'n van alles niks coach?
Aanvallend natuurlijk
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:13:07 #179
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38367096
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:17:48 #180
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_38367272
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
je weet dat het puur random is welke speler een kans krijgt heh? waarbij de kans bij verschillende posities wel verschilt natuurlijk... maar het blijft random...
Er was toch iets veranderd dat spitsen meer zouden scoren ofzo?Anyway me aanval ziet er nu wel leuk uit.FF kijken wat nu de toekomstplannen worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:04:55 #181
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38369000
ja spitsen hebben ook een hogere kans als de andere posities... maar het is en blijft random...

wat ik wel bij mezelf heb gemerkt in de tijd dat het vershil in spitsen skills bij mij groter was (onderling) deed ik m'n beste spits meestal op dezelfde plaats zetten... (in het scherm links onderin, wat dus eigenlijk rechts is...)
hij kreeg best vaak kansen, ik had het idee vaker als m'n andere spits (ik speelde toen nog 352)

sinds dat ik spitsen train, en ze dus veel meer rouleer omdat de skills dichter bij elkaar liggen, ben ik gestopt met daarnaar kijken...

kweet niet of ik daarmee iets op het spoor was, maar ik was toen van mening dat je rechter spits (de linker dus als je ze invult) vaker een kans krijgt...
pi_38369627
een uitmuntende spits met matig passing en onvoorspelbaar toen verkocht voor 930k klinkt als een niet al te rooskleurige vooruitzicht.
Is het dan niet beter om ze al te verkopen op 18 jarige leeftijd op formi/matig met spec?(wat over een weekje is )
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:25:07 #183
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38369740
formi matig wat denk je dat dat oplevert? Net zoveel ongeveer... wel beter om ze te verkopen dus. Als ik je aan mag raden: koop een 17 jarige redelijk/matig met spec, die lekker hoog zit (= ~40k) en verkoop hem met formi/matig 18 jaar (=~ 900k), die winstmarge is redelijk goed vergeleken bij de rest
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:34 #184
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38369807
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Mokkaboon het volgende:
Is niet puur random meer, spelers met hogere scoringskill hebben meer kans om te scoren. Het aantal goals blijft gelijk, maar wie er scoort hangt af van de scoringskill (=nieuwe regel/aanpassing). Bovendien scoren spelers met specs als koppen en onvoorspelbaar natuurlijk ook meer.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38369850
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
formi matig wat denk je dat dat oplevert? Net zoveel ongeveer... wel beter om ze te verkopen dus. Als ik je aan mag raden: koop een 17 jarige redelijk/matig met spec, die lekker hoog zit (= ~40k) en verkoop hem met formi/matig 18 jaar (=~ 900k), die winstmarge is redelijk goed vergeleken bij de rest
lol dus beetje zonde toen ik al mijn trainees voor een vrij duur bedrag heb ingekocht ik dacht ik zal een keertje wat hoger beginnen
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38371864
quote:
Jan Lifin (117123716)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
231k
Nieuwe trainee, wel erg duur, maar wil een keer wat proberen met trainees met passen, en heb daar dit seizoen de kans voor, aangezien ik toch wel kamioen ga worden
pi_38372521
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef foetre het volgende:
En me nieuwe spitsie!!!!!! 927K
[..]
mag ik vragen welke klasse je speelt?

ik kan natuurlijk niet alles bijhouden he!
pi_38372702
ik zie het al. Ik kan natuurlijk ook wel eens wat dingen zelf opzoeken

Heerlijk spitsie voor VIII hoor!
Ik moet nog steeds eens leren sparen, want dat kan ik echt niet.. En ik verlies nu elke keer omdat ik gewoon geen goed genoege verdedigers en aanvallers heb lopen. Maar heb nu eindelijk een goed coach zodat ik eindelijk wat kan gaan verdienen aan mijn trainingsactiviteiten...
pi_38373550
Ik baal er echt van dat de markt zo ingestort is, kan de laatste tijd zelden spelers met (veel) winst verkopen.
pi_38374192
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef nicomart het volgende:
ik zie het al. Ik kan natuurlijk ook wel eens wat dingen zelf opzoeken

Heerlijk spitsie voor VIII hoor!
Ik moet nog steeds eens leren sparen, want dat kan ik echt niet.. En ik verlies nu elke keer omdat ik gewoon geen goed genoege verdedigers en aanvallers heb lopen. Maar heb nu eindelijk een goed coach zodat ik eindelijk wat kan gaan verdienen aan mijn trainingsactiviteiten...
eindelijk
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:23:46 #191
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_38374254
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef foetre het volgende:
En me nieuwe spitsie!!!!!! 927K
[..]
Foetre, ik ben jaloers
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:45:42 #192
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38375036
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef Ruudt het volgende:
Ik baal er echt van dat de markt zo ingestort is, kan de laatste tijd zelden spelers met (veel) winst verkopen.
mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)

trainees daarentegen blijven wel duur...

daarbij zit je ook met de vertraging dat mensen investeringen hebben gemaakt en nu dus daar bijna geen (goede) winst op kunnen maken...

ik had er al een keer eerder over nagedacht... en de enige manier hoe HT een goede economie kan hebben is met steeds een grotere invoer van nieuwe teams... op het moment dat die 'verzadigd' zijn stopt de economie namelijk...
je hebt verder ook een probleem dat spelers best lang in het spel zitten... je kunt ze tot zo lang je wilt gebruiken...

----

ik ben geen econoom, dus er zullen vast wat haken en ogen aan zitten in mijn verhaal... maar ik denk dat de economie meer gaat instorten
pi_38375677
Eindelijk weer eens iets geld, maar ik wil doorsparen, kan het alleen eigenlijk niet laten om iets te kopen..

Kapitaal: 345 810 ¤ (1 063 341) ¤
Signature
pi_38375715
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Mokkaboon het volgende:

[..]

mijn gevoel is dat we nog maar het tipje van de ijsberg ervaren wat betreft de economische recessie die HT denk ik door gaat maken... je ziet het nu al dat goede spelers voor een prikkie (bij wijze van spreken, het is toch wel veel natuurlijk) verkocht worden... (na de training dus)

trainees daarentegen blijven wel duur...

daarbij zit je ook met de vertraging dat mensen investeringen hebben gemaakt en nu dus daar bijna geen (goede) winst op kunnen maken...

ik had er al een keer eerder over nagedacht... en de enige manier hoe HT een goede economie kan hebben is met steeds een grotere invoer van nieuwe teams... op het moment dat die 'verzadigd' zijn stopt de economie namelijk...
je hebt verder ook een probleem dat spelers best lang in het spel zitten... je kunt ze tot zo lang je wilt gebruiken...

----

ik ben geen econoom, dus er zullen vast wat haken en ogen aan zitten in mijn verhaal... maar ik denk dat de economie meer gaat instorten
ik mag me ook geen econoom noemen, maar op het moment is er gewoon geen geld

i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk

al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05:27 #195
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_38375735
Ik heb extra geld gekregen!!
quote:
30-05-2006
Je team heeft 750 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Darío Alciaturi (94784038) onlangs is verkocht voor 50 000 ¤.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Eindelijk weer eens iets geld, maar ik wil doorsparen, kan het alleen eigenlijk niet laten om iets te kopen..

Kapitaal: 345 810 ¤ (1 063 341) ¤
Ik heb altijd precies hetzelfde.. Geld moet rollen..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:19:56 #196
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38376208
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

i kdenk dat dit komt, omdat meer teams actief aan het trainen zijn, hierdoor wordt de vraag naar trainees hoger en de prijs er van dus ook. en omdat er meer teams aan het trainen zijn wordt de markt ook overspoeld met getrainde spelers. m.a.w. er worden meer spelers getraind dan noodzakelijk

al denk ik niet dat toevoer van nieuwe teams hier een oplossing voor is. beginnende teams hebben geen geld om de vraag naar getrainde spelers aan te wakkeren
Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:25:26 #197
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38376419
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

dat klopt inderdaad, ik denk ook dat het percentage van teams die goed trainen aan het stijgen is, of erg is gestegen in ieder geval tenopzichte van zeg 5 seizoenen geleden... nieuwe mensen worden overspoeld met informatie (meer als toen ik begon)

dat van die nieuwe teams... het klopt dat ze geen geld hebben, maar let op, ze hebben NOG geen geld... je team word beter en beter, je traint meer en meer... dus dan kunnen ze op een gegeven moment een betere afgetrainde speler kopen...

om even een voorbeeld te geven... ik verkocht 2 seizoenen een briljante spits met iets van goed of uitstekend passen voor 2 miljoen ofzo... ik had toen al 1,5 miljoen op de bank staan en voor ongeveer 3,8 miljoen kocht ik een buitenaardse middenvelder met bijstats lager als zwak...

in mijn situatie had ik dus al 1,5 mil, maar reken uit... met 2 trainees verkopen had ik het al gehaald...

voor een nieuw team om daar te komen... kan hij opzich iets van 3 a 4 seizoenen over doen... dan heeft hij een zeer goede mid...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:28:57 #198
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38376553
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:19 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je kan het ook zo bekijken, als je trainees hebt van briljant of hoger die zijn veel minder waard tot uitmuntend krijgen ze nog wel hun waarde, je zou dus ook ervoor kunnen kiezen om te trainen tot formie/uitmuntend en die dan verkopen aan 7de/8ste klassers omdat hun wel hun team moeten versterken op de plaatsen waar ze niet trainen
nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...

(vandaar dat ik twijfel om spelhervatting te gaan doen... in 2 seizoenen kan je ze namelijk tot goddelijk spelhervatting trainen als ze nog niks hebben... ik denk dat het prijs verschil van zo'n speler met een speler zonder spelhervatting vanaf een uitmuntende hoofdstat al gauw een miljoen is)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:39:21 #199
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38376902
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Mokkaboon het volgende:

[..]

nadeel is wel dat van die spelers veel meer spelers op de lijst staan... ik heb het idee dat de enige manier om nu nog veel geld te verdienen is met speciale spelers... als je een hoofdstat traint zal het duur zijn om die te kopen...
Of dat een nadeel is weer ik niet , maar als er meer teams bij komen die iets trainen krijgen ze veel sneller veel geld en ze moeten hun team ook versterken op posities waar je niet traint dus dan kunnen veel meer teams die spelers kopen,
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:57:56 #200
118778 Mokkaboon
aka Suriman
pi_38377571
Ik denk dat tegenwoordig de beste methode om sneller beter te worden is om te beginnen met pos spel, je koopt 17 jarigen (allemaal even goed) en traint die gelijk door tot zeg wonderbaarlijk/wereldklasse

de helft verkoop je (de anderen hou je om je middenveld te behouden)

van diegene die je verkocht hebt en je andere aanvallers die je ook verkoopt koop je 6 scoren trainees (omdat je nu meer geld hebt als bij de eerste batch kan je betere trainees kopen) en die train je ook lang door... eveneens verkoop je de helft om niet je team te laten verzwakken...

zo gaat het dan de hele tijd door... als je zeg 3 seizoenen bezig bent met het trainen van de spelers ben je zo in totaal dus 9 seizoenen bezig... je 17 jarigen zijn dan 28... een mooie tijd om dan weer opnieuw met die linie te beginnen en die spelers met hoge ervaring te verkopen...

je verdient misschien minder op deze manier, maar het is wel de snelste manier om sterk en rijk te worden is mijn visie...

of sla ik de plank mis?

trouwens... dit staat haaks op het huidige trainen waarbij je eigenlijk steeds je beste trainee verkoopt...

ik vraag me namelijk af of je op de manier hoe we nu trainen in 9 seizoenen overal wonderbaarlijke spelers kan hebben... mijn idee kan dat nameiljk, als je ze inkoopt wanneer ze 17 redelijk zijn...
edit: van die beste trainee ben je namelijk al snel 1/3 a 1/2 kwijt voor een nieuwe (goede) trainee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')