moet je niet zoveel Fokken en Hattrickenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mokkaboon het volgende:
bleh... oficiele warning gekregen op werk![]()
![]()
![]()
moet maandag flink wat documentatie af hebben of er volgt een gesprek over het beeindigen van m'n afstudeerstage...![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef rompompom het volgende:
Moeten de awards niet worden aangepast in de OP ook trouwens?
Wow, een nuttige TVP!
Klotequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mokkaboon het volgende:
bleh... oficiele warning gekregen op werk![]()
![]()
![]()
moet maandag flink wat documentatie af hebben of er volgt een gesprek over het beeindigen van m'n afstudeerstage...![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Er staat een enter te vroeg bij topic 150 in de OP.
tvp.
fix dan zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Er staat een enter te vroeg bij topic 150 in de OP.
tvp.
nou ja, achter mij zitten 4 andere afstudeerders, 1 daarvan kan direct mijn scherm zien als ie opkijkt... de rest van de afstudeerders en m'n 2 begeleiders zitten voor me... dus dat is wel prettig...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik ken t suriman, bij mn eerste stage keken ze af en toe ook met een scheef oog naar "weer dat groene scherm"
Ik dacht dat die gast op je ava Frodo van LOTR wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Tering Veel Pizza
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:35 schreef SuperWeber het volgende:
(Moet ik wel toegeven dat 17.00 of 19.00 me geen fluit kan schelen.... Maja bioloog hè)
nee hovenier, wel als je hovenier bentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Vroeger wilde ik bioloog worden
Zit je dan de hele dag buiten bloemetjes te bestuderen?
200k voor betaald, teveel he?quote:Viliam Kačír (66377638) [Add this player to your bookmarks]
23 years, excellent form, healthy
A popular guy who is calm and honest.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: flag Slovensko
Total Skill Index (TSI): 1 440
Wage: 936 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: solid Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: weak
Goed, het geld is al uitgegeven. Bedankt eppo, zolang ik dit berichtje niet verwijder kan het me ook niet meer af worden genomenquote:>Why did you bid so high on my player? It wasn't a mistake, because you made 20 bids in a row.
Because i didndnt want people to buy him because he i such a yonger plaper to my team
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef Mokkaboon het volgende:
ik ben serieus aan het overwegen om zelfs een hele andere studie te gaan volgen hierna... kheb de hele 5 jaar dat ik nu bezig ben het gevoel dat ik niet geheel tot m'n recht kom...
als ik naar m'n kwaliteiten kijk maak ik eigenljik gebruik van m'n zwaktes binnen dit beroep waar ik mee bezig ben... (doe nu Bedrijfskundige Informatica)
mijn kracht ligt veel meer bij de exacte vakken, maar programmeren vond ik maar niks (althans proffessioneel)...
ik ga es kijken of ik een master kan volgen met veel wiskunde/natuurkunde daar ben ik namelijk goed in... althans, was.. want das ook alweer een tijd geleden (kheb 1 jaar HLO (laboratorium) gedaan en schudde toen zowat de P uit m'n mou bijna... laatste kwartaal niks meer gedaan, anders had ik m'n P gelijk gehaald...)
Opeens heb je het: je wordt laborant!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensUiteindelijk krijgen we allemaal het heldere moment
, sommigen zijn helaas nog ontwetend
![]()
hehe grump... ik ben altijd al onwijs geinteresseerd in biologie geweest... en kheb er al een jaartje Hoger Laboratorium Onderwijs op zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensUiteindelijk krijgen we allemaal het heldere moment
, sommigen zijn helaas nog ontwetend
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is er met alltidhattrick aan de hand? Die staat al 2 dagen op 100%, maar de misc al twee dagen op 0%....
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gast op je ava Frodo van LOTR was
Maar het is die ene junk
de markt van offensive wingbacks is zeer lucratiefquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Het is Pete
![]()
Junkie is een beetje jammer,
maar zijn muziek vinnik
En lever die award is in![]()
Ontopic: gister m'n Wingback voor 600 k verkocht
Relaxte tijd uit je examenjaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef stefmans het volgende:
het gaat vandaag wel heel erg offtopic![]()
Dan mag ik dat ook.
Examens![]()
Als je me trainies eruit schopt dan neem ik volgende week WRAAK!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef Lennox het volgende:
Ik speel tegen foetre. Hopen dat voor de TU mn verdediger op +1 staat, maar dat zal wel niet......
Economie zoog zo hardquote:
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meerquote:
Nou ik hoopte op een 8, waarschijnlijk nu een 6je nu ik het zo na aan het tellen ben. Maarjaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meer, maar als je dan opgebeld wordt met "je bent geslaagd" dan is alle ellende vergeten. Ik was bepaald geen hoogvlieger, maar haalde op CE op Nederlands na alles hoger dan SE
![]()
@ Foetre. Ik heb als doel morgen 3 trainees +9 bij elkaar te schoppen *selecteert schoppers*
je wordt toch juist niet gebeld als je geslaagd bent? tenminste mij haden ze toen niet gebeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meer, maar als je dan opgebeld wordt met "je bent geslaagd" dan is alle ellende vergeten. Ik was bepaald geen hoogvlieger, maar haalde op CE op Nederlands na alles hoger dan SE
![]()
Heb je wel een diploma dan ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
je wordt toch juist niet gebeld als je geslaagd bent? tenminste mij haden ze toen niet gebeld.
Bij mij belt de mentor juist iedereenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Grumpey het volgende:
was bij mij ook Myimmortal, je moest juist niet gebeld worden.
2,4 milj waard?quote:Paco Villagrá (56002654)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 660
Loon: 8 136 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Real Mascioni
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: bovennatuurlijk
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!quote:Jarmo Hohti (116187642)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
zo heet mijn team ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe trainie! Zou volgens proggie over 1,33 weken op goed verdedigen moeten staan!![]()
[..]
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!
Wordt deze cup met je A team gespeeld of met je B team? A team lijkt mij als je hoog wil komen maar dat gaat ten koste van de trainie plaatsen!![]()
Same here.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moet je zelf weten, ik speel met mijn reserves, en omdat ik niet iedere positie dubbel heb bezet, spelen ook een paar van mijn a spelers. de trainees die spelen hebben natuurlijk zondag nog niet gespeeld.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zo heet mijn team ook![]()
moet je zelf weten, ik speel met mijn reserves, en omdat ik niet iedere positie dubbel heb bezet, spelen ook een paar van mijn a spelers. de trainees die spelen hebben natuurlijk zondag nog niet gespeeld.
Wat een eikel! Die vent is dus nu 1e in mijn divisiequote:ik heb mezelf exspress laten degraderen vorig seisoen ik speelde al ruim 5 seisoenen in de zelfde v en werd er een beetje gek van dus als ik nu kampioen word hoop ik ergens anders te recht te komen... en dus weer een nieuwe uitdaging... greets stero
Effe meegeboden en ik heb em, voor 2,3 miljquote:Ali Haydar Sabit (54459312)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 10 290
Loon: 9 072 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
hij moet een keer uit die VIIquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
zuur JD
@Assp, je bent wel lekker aan het uitgeven he
Nee..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef stefmans het volgende:
Hadar Burstein (97208956)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ALUCRISBO
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Deze speler zit toch redelijk hoog of niet? want ik zoek nog 1 trainee en dat zou wel eens deze kunnen worden
Hij hoeft niet meteen deze week te stijgen maar ik bedoel eigenlijk of het iets is wat binnen 3 weken stijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef maniack28 het volgende:
Nou niet echt.. hij heeft 2x matig bijstat + natuurlijk goed conditie.. loon excl. is 620... denk dat zo'n speler wel minstens 660 moet hebben wil hij stijgen..
Je moet zoeken naar de spelers zonder bijstats, dus bijv:
conditie min goed max ----
positiespel min redelijk max redelijk
scoren min ---- max zwak
verdedigen min ---- max zwak
en er dan op lettten dat ze vleugelspel ook niet hoog is en hij ook niet per ongeluk waardeloos keepen heeft (drijft zn loon ook op). Ik zou proberen met hogere conditie loon 640 ofzo aan te houden en met lagere loon 620.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef maniack28 het volgende:
Nou niet echt.. hij heeft 2x matig bijstat + natuurlijk goed conditie.. loon excl. is 620... denk dat zo'n speler wel minstens 660 moet hebben wil hij stijgen..
Je moet zoeken naar de spelers zonder bijstats, dus bijv:
conditie min goed max ----
positiespel min redelijk max redelijk
scoren min ---- max zwak
verdedigen min ---- max zwak
en er dan op lettten dat ze vleugelspel ook niet hoog is en hij ook niet per ongeluk waardeloos keepen heeft (drijft zn loon ook op). Ik zou proberen met hogere conditie loon 640 ofzo aan te houden en met lagere loon conditie 620.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij hoeft niet meteen deze week te stijgen maar ik bedoel eigenlijk of het iets is wat binnen 3 weken stijgtEn ik weet nu wat jou mening is over kalespelers maar ik vind het gewoon niet mooi staan in mijn lijst dan betaal ik maar 10k meer maar ik vind het er gewoon mooier uitzien
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]ga je gang dan maar... koop hem.. de tijd zal het leren
Inderdaad als mijn spits waardeloos scoren zou hebben en zou er elk seizoen 10 in leggen hoor je mij niet zeuren hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]ga je gang dan maar... koop hem.. de tijd zal het leren
Met al die bijstatspelers waarvan hij denkt dat ze gaan stijgen zal hij niet gauw geld verdienen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Inderdaad als mijn spits waardeloos scoren zou hebben en zou er elk seizoen 10 in leggen hoor je mij niet zeuren hoor.
Wat maken die stats nou uit, het gaat er toch om om zoveel mogelijk geld te verdienen. Zodat je steeds betere spelers kunt kopen.
Uiteindelijk zit de prijs van verkoop ongeveer even hoog hoor, alleen betaal je in de aanschaf mischien 10k meer maar die krijg je ook wel weer erbij als je ze verkoopt door de hogere TSI lijkt mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met al die bijstatspelers waarvan hij denkt dat ze gaan stijgen zal hij niet gauw geld verdienen hoor
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit de prijs van verkoop ongeveer even hoog hoor, alleen betaal je in de aanschaf mischien 10k meer maar die krijg je ook wel weer erbij als je ze verkoopt door de hogere TSI lijkt mij
Dat is waar. Maar als je een heel hoge Redelijk zoekt met Goed conditie betaal je ook weer meer he, dan haal ik het er mischien wel uit met die 2 weekjes extra training. Achjah we zullen wel zien wanneer hij stijgt uiteindelijk als ik hem koop teminstequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ze stijgen toch minder snel omdat ze meer bijstats hebben
Als je ene speler wilt die snel stijgt met bijstats moet zn loon hoger...
Wat is heel hoog op trainen? Deze speler hou ik denk ik toch maar totdat hij Formie of Uitmuntend is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ze stijgen toch minder snel omdat ze meer bijstats hebben
Als je ene speler wilt die snel stijgt met bijstats moet zn loon hoger...
edit - en wanneer je spelers heel hoog optraind zijn nutteloze bijstats juist niet gewend. Een speler moet "zo kaal mogelijk", maw hij mag alleen bijstats hebben die nuttig zijn voor de positie waarop hij speelt. Een wc def met goed scoren is zinloos ...
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mij of is hattrick weer erg traag?
![]()
![]()
Nah dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....![]()
Geduld is een schone zaak!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mij of is hattrick weer erg traag?
![]()
![]()
die spelert zit aardig hoog ja, ik zou zeggen 1 a 2 weken trainingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe trainie! Zou volgens proggie over 1,33 weken op goed verdedigen moeten staan!![]()
[..]
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!
Wordt deze cup met je A team gespeeld of met je B team? A team lijkt mij als je hoog wil komen maar dat gaat ten koste van de trainie plaatsen!![]()
Zoals je kan zien een aantal posts terug heb ik idd een trainie die in 1,33 weken verspringt naar goed verdedigen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak!!!
Lukt het al een beetje met trainies kopen ?
Ik speel de fokcup ook met me b trainies!
@Degene die hun A elftal opstellen![]()
![]()
Ik hoop voor je dat ie snel stijgt maar volgens mij welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals je kan zien een aantal posts terug heb ik idd een trainie die in 1,33 weken verspringt naar goed verdedigen!![]()
Tis geen wereld speler maar toch.
B trainies ja dat zei ik ook. All1 kan ik niet leuk mee doen als ik er niet een aantal van mn A team inzet! Doen er wel meer als je goed gelezen hebt!
Wat nou geen hol te beleven. Ik heb een geweldige friendly gespeelt in tel aviv (israel)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....![]()
Ik ben er met 1 nog in de running. Ook +- 1,33 weken ik zet m all1 niet op fok!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie snel stijgt maar volgens mij wel![]()
Zolang niemand ze complete Ateam erin zet vindt ik het best .
Fokcup will be mine![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:32 schreef Lennox het volgende:
Ik moet even kijken. Mn moeilijke tegenstanders heb ik in de competitie gehad (de eerste 3 waren het moeilijkst en die komen pas einde van het seizoen weer. Dus ik kan wel wat met trainees spelen (als ze in vorm stijgen)
Das geen hoogmoed! Jij weet net zo goed als ik dat silvio nooit verliesd .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Lennox het volgende:
Haha. Hoogmoed komt voor de val Silvio.
quote:De TD van United Black Panthers Berlusconi heeft dinsdagavond geweigerd zijn nederlaag bij de Jupilercup toe te geven. Hij zei tijdens een persconferentie dat niemand op dit moment nog de overwinning kan opeisen
" Berlusconi liet weten dat er zich "erg veel onregelmatigheden" hebben voorgedaan bij de loting van de Jupiler cup dit moet grondig worden onderzocht "
Heeft Silvio pas niet de verkiezingen verloren?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef foetre het volgende:
Das geen hoogmoed! Jij weet net zo goed als ik dat silvio nooit verliesd .
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heeft Silvio pas niet de verkiezingen verloren?![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:09 schreef foetre het volgende:
snap jij het dan echt niet
Die Prodi werkt fucking voor mij
![]()
Zelf uitrekenen, let op je coach en de leeftijd van de spelers. Dan is het niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:52 schreef Swennus het volgende:
Waar kun je zien hoelang het nog duurt voordat je trainee omhoog gaat? en met welk proggie? heb zelf ht ratings calculator en HCP![]()
Heeft ze nou een orgasmequote:
omg jaquote:
quote:De TD van United Black Panthers Berlusconi heeft dinsdagavond geweigerd zijn nederlaag bij de Jupilercup toe te geven. Hij zei tijdens een persconferentie dat niemand op dit moment nog de overwinning kan opeisen
" Berlusconi liet weten dat er zich "erg veel onregelmatigheden" hebben voorgedaan bij de loting van de Jupiler cup dit moet grondig worden onderzocht "
Ik was in een gulle buiquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:53 schreef Daemon19 het volgende:
¤ 310 180 netto-winst op Henny Kors, met 1 week training.
[..]
Zelf uitrekenen, let op je coach en de leeftijd van de spelers. Dan is het niet zo moeilijk.
Nee waarschijnlijk niet. Hoe oud is ie? En nu net +2 geworden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef maniack28 het volgende:
kuttrainee... +2 heeft ie nu.. als ik 10 dokters aanneem, redt hij het dan nog om vrijdag training te krijgen?
Er zijn nog 2 healthupdates toch? Hij is op zich ook weer niet zo waardevol dat het erg is dat hij training mist ... 10 dokters is wel weer 30k voor zo'n speler. Terwijl je rond de 60k winst p/w zit. Dus of ik maak 30k extra winst of 30k verlies... 30k boeit me eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef twisteddlogic het volgende:
Met 10 dokters kost het dan 3.22 dagen voor een 18-jarige om +1 te worden, dus misschien heb je geluk
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:11 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat zijn trouwens de SL-points? Daarmee sta ik 4e van alle VIII teams van de Fok!federatie
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Grumpey het volgende:
er zijn mensen die wel een tijdsbesteding (lees: werk) hebben.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Grumpey het volgende:
er zijn mensen die wel een tijdsbesteding (lees: werk) hebben.
* is wakkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Mokkaboon het volgende:
wat is het ineens stil hier? gister was het nog veel actiever...
ik las gisteravond ook zo'n topic op het forum... ging over een team in de zweedse competitie dacht ik... hij heeft een hele goede verdediging en goede aanval (alles was goddelijk ofzo in de oude ratings, maar ik zag ook goddelijk +15 ofzo een keer staan, nieuwe ratings heb ik niet naar gekeken)quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef MrMoon het volgende:
ik had op het forum gelezen dat iemand die 5-2-3 zonder centrale middenvelders speelde en met die opstelling echt ongelooflijk veel gelijkspeelde... Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
als het een counter team is, heeft tie niet persee eigen kansen nodig... maar ben het met je eens dat het niet echt slim is... ik vind het erg riskant...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Waarschijnlijk niet.
A. Geen centrale middenvelders -> heel laag middenveld -> geen kansen -> nooit winst.
B. Geen ervaring -> nog lager middenveld -> verder zie punt A.
C. Vrij nutteloos om met 3 aanvallers te spelen als je toch geen kansen creëert.
Dus tenzij zn gehele verdediging goddelijk (heel hoog) was, denk ik dat ie er wel minimaal een doelpunt tegen kreeg. En aangezien hij geen goals scoorde, verloor die..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Mokkaboon het volgende:
@ foetre: wat nu pas wakker??? je staat pas om 2 uur op ofzo?
how i crave for the time i could also make those hours!!!![]()
Kan je vergeten.. goed spitsen zijn tegenwoordig voor niks te krijgen.. toen ik begon waren die krengen nog 100k.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef stefmans het volgende:
Igor Zajić (43999881)
25 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Nu al 1 bot van 30k meer als ik had verwacht![]()
Meer zal je ook niet krijgen, gezien de leeftijd, vorm en zijstats..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef stefmans het volgende:
Igor Zajić (43999881)
25 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Nu al 1 bot van 30k meer als ik had verwacht![]()
Daarom doe ik hem ook weg was mijn b-spits, En in die vorm heb ik er niets aan dus ik koop wel een nieuwe redelijk ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je vergeten.. goed spitsen zijn tegenwoordig voor niks te krijgen.. toen ik begon waren die krengen nog 100k.
Voor 1 467 000 ¤ gekocht, goede prijs?quote:Sam Verkerk (81376899)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 070
Loon: 5 080 ¤/week
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Jammer van zn ervaring, verder is de prijs ok..quote:David Varela (58842350)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en berucht is.
Heeft zwak ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 14 210
Loon: 8 184 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Hij speelt iedere week normaal maar hij zit in een vormdip denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:33 schreef Mokkaboon het volgende:
het helpt om ze af en toe op te stellen hehanders heb je nog niks aan invallers...
Tsja... goed inkopen.. je betaald amper meer voor zwak of slecht ervaring...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe komt het dat de ervaring van die van jou zo hoog is?
Mjah, komt nog wel. Ik bespaar wel wat aan loon gelukkig
Scootersquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Daemon19 het volgende:
Hebbie rijlessen nodig voor een scooter dan?
Is het zo erg met je?
[..]
Meer zal je ook niet krijgen, gezien de leeftijd, vorm en zijstats..
was jij toen niet op tvquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Scooters
Dat is lang, lang, lang geleden.. die tijd is voorbij
Gebruik dat ding eigk nooit meer.. fiets altijdEn sinds begin deze maand istie ook niet meer verzekerd dus dan houdt het helemaal op
Hij loopt pas 17.37 af, dus bijna niemand kan hem opstellen.. hoe dom kan je zijn?quote:Peter Redzin (116412916)
17 jaar, redelijk in vorm
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 950
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Bamze
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Gezondheid: (Informatie over de gezondheid (en mogelijke blessures) wordt niet getoond tijdens wedstrijden. )
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Prijs: 500k, redelijke prijs?quote:Mikael Paulsson (30105309) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
32 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: kick-it-kick
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik ga voor deze:quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef Mokkaboon het volgende:
zo ja inderdaad! das een goede zeg!!!
zal es kijken of ik nog genoeg geld heb om een keertje te bieden...
Ben er vanavond niet, dus 820k geboden, zal het wel net niet redden daarmee (vergelijkbare speler kostte me vorig seizoen 3 weken verder 950k).quote:Marcos Francisco Bestar (114030122)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 510
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Spikers
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Nou, voor zo'n speler zou ik het wel overhebben vanwege zn uitstekend def... kan nog wel ff meequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:56 schreef Daemon19 het volgende:
Wat is de maximale prijs (dat jij er voor over zou hebben)?
hij is al 32 jaar he, zo lang gaat die niet mee en hij is in waardeloos vorm.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nou, voor zo'n speler zou ik het wel overhebben vanwege zn uitstekend def... kan nog wel ff mee
HET IS EEN FUTURE COACH OELEWAPPERquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -J-D- het volgende:
Koop NOOIT een 32 jarige. Dat heeft geen toekomst.
EEN doodschop en je bent hem de rest van je seizoen kwijt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -J-D- het volgende:
Dan welquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil hem, zodat ie mn futute coach is.
Maar prijs is nu al 600k, koop ik liever gelijk een goed-goed coach..
LEES ENDE QUOTE EENS GOED OELEWAPPERquote:
hoevaak krijgen spelers nou een doodschopquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -J-D- het volgende:
Als hij een future coach nodig heeft die altijd mee kan spelen dan moet hij dat doen (mits de speler niet zo duur wordt als een goed/goed zoals nu het geval is).quote:
Joh! Je meent het?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als hij een future coach nodig heeft die altijd mee kan spelen dan moet hij dat doen (mits de speler niet zo duur wordt als een goed/goed zoals nu het geval is).
Mijn 32 jarige is ook +2 nuquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoevaak krijgen spelers nou een doodschop
oh wacht, het is JD met zijn ziekenhuisploegje...
Beetje op je pik getraptquote:
De kids zijn altijd liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beetje op je pik getraptWaren de kindjes vandaag niet lief?
Zeik niet zo.. ga de scores op de site bijwerken ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De kids zijn altijd liefMaar jij quote me verkeerd
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -J-D- het volgende:
Tenzij het je future-coach is![]()
Die scores waar jij gister van aangaf dat je die nog zou aanpassen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeik niet zo.. ga de scores op de site bijwerken ofzo![]()
Moet jij je bericht maar niet achteraf aanpassen..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De kids zijn altijd liefMaar jij quote me verkeerd
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoevaak krijgen spelers nou een doodschop
oh wacht, het is JD met zijn ziekenhuisploegje...
quote:
Ssssst! Bederf mn feestje nou niet!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moet jij je bericht maar niet achteraf aanpassen..
Die zijn al aangepastquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die scores waar jij gister van aangaf dat je die nog zou aanpassen?
Die scores van de halve finale van de vorige fokcup? Toen jij de site geheel in je 1tje beheerde?
quote:
Maar jij hebt nog geen link in het archief gezetquote:
Jawel, je moet alleen je scherm refreshen of je cache legen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog geen link in het archief gezet![]()
Dat heb je net gedaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jawel, je moet alleen je scherm refreshen of je cache legen.
Mn cache legen? Of refreshen?quote:
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueelquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
De site aangepastquote:
Heb je je diploma al?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueel![]()
Ik weet op wie ik stem met de Silvio Award de volgende keer..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
Gister iddquote:
Diploma'squote:
Dat je in staat ben geweest een doelstelling te behalen die belangrijk is voor de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Diploma'sWat zegt zo'n papiertje nou
![]()
En nu is het uit met de slowchatquote:
quote ie me weer verkeerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu is het uit met de slowchatIk ben off
Neem terug wat je zei!quote:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK wordquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neem terug wat je zei!Neem het terug!
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
Net als die Grieken die niet wilden toegeven dat Griekenland nooit een EK won?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
quote:In de 49e minuut ontving RKDEO-speler Laurenzo Cordier een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
Jepquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 31-jarige reserve aanvaller is eruit getrapt.
Om het nog erger te maken, is mn reserve centrale middenvelder voor hem in het veld gekomen.
Die zondag op de vleugel had gespeeld, dus die is dan toch zn halve week training kwijt?
IMO eerder als Oranje maar dat ben ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar de oekraine wel zeker stefmans??
![]()
![]()
![]()
Je kan nu op talpa kijken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
IMO eerder als Oranje maar dat ben ik![]()
Ik was het al aan het volgen en ze spelen weer goed, teminste fysiek sterke jongensquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan nu op talpa kijken!Jong oranje tegen jong oekraine 0-1 via een door swalbe verkregen penaltie!
![]()
Dat laatste wel maar dat 1e??quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik was het al aan het volgen en ze spelen weer goed, teminste fysiek sterke jongens![]()
Ik heb 348k betaald om ze contract over te kopen...quote:Otelas Moraras (41430961)
32 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef Daemon19 het volgende:
Mn nieuwe future coach!
[..]
Hij was 348k...
Als aanvallende centrale verdediger..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Nu nog 1 ervaringniveau omhoog en je heb een wereldcoach!!
Op welke positie laat je hem spelen in je a team?
Wordt binnen1 seizoen uitstekend. Verder twijfel alleen nog wanneer hij coach wordt, maar dat gaat niet binnen 2/3 seizoenen worden.quote:
Pieter-Kars Veraar (14725573)
27 years, solid form, healthy
I speak Nederlands!
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 730
Wage: 1 300 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: excellent Set pieces: poor
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket pimpt met zijn Future coach.![]()
[..]
Wordt binnen1 seizoen uitstekend. Verder twijfel alleen nog wanneer hij coach wordt, maar dat gaat niet binnen 2/3 seizoenen worden.
Tevens tvp
Ligt aan zijn experience punten. Hij heeft er nu weer rond de 13, waar normaliter 20-25 voldoende is voor een stijging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef Daemon19 het volgende:
Heeft je wel 1 miljoen gekost. En hoe weet je dat ie binnen één seizoen stijgt?
Verder mooie stats!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef foetre het volgende:
[..]
tering
![]()
Ik ben jalours jaloers das 1 ding wat duidelijk is![]()
Grumblerquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:13 schreef foetre het volgende:Nielpad -Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755) # 1 in V.151
GRUMBLER-Culpa (v.K.) (68811) # 3 in IV.16
FC UNITED ken ik ook niet
Netjes komrad!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef komrad het volgende:
Luca Bockum-Dolffs (16849630)
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
over 25 dagen mijn coach
2 292 000 ¤quote:Julio Menta (71687243)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 11 070
Loon: 7 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
1 403 000 ¤quote:Ali Haydar Sabit (54459312)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 10 290
Loon: 9 072 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
En op welke van hen maak ik meeste kans om er het minste verlies op te maken?quote:Immanuel van Eekelen (59928707)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 180
Loon: 1 920 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: wonderbaarlijk
De populariteit van je coach heeft in vloed op de TS volgens mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef komrad het volgende:
eens nakijken of de persoonlijkheid van de coach er toe doet want die is ook fijn
Jammer dat die Koei-award al is vergevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:41 schreef ASSpirine het volgende:
Knip.
Ligt eraan of je al een sp hoer hebt zoja dan zou ik Immanuel van Eekelen (59928707) verkopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:41 schreef ASSpirine het volgende:
domdom blabla
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer dat die Koei-award al is vergeven
Het zal echt niet alleen daar aan liggen hoor, voornamelijk zijn waarde als ik em verkoop, bij transfervergelijking van Immanuel zie ik dat hij vlakbij de gemiddelde waarde ligt. En dat zijn vergelijkingen van spitsen zonder sp vaak. Dus dat betekent dat ik er meer voor kan vragen. Hopelijk heb ik tegen morgen meer info wie ik zou moeten verkopen, morgen zet ik em er weer op. Zou natuurlijk geweldig zijn als die me nog wat oplevertquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al een sp hoer hebt zoja dan zou ik Immanuel van Eekelen (59928707) verkopen
Allemaal door jou dus, als die award bij jou blijft?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:47 schreef foetre het volgende:
[..]
die is en blijft van mij.Het seizoen is nog kort en er zullen nog vele fouten gemaakt worden.
Pas op dat die niet afloopt tijdens de wedstrijd!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het zal echt niet alleen daar aan liggen hoor, voornamelijk zijn waarde als ik em verkoop, bij transfervergelijking van Immanuel zie ik dat hij vlakbij de gemiddelde waarde ligt. En dat zijn vergelijkingen van spitsen zonder sp vaak. Dus dat betekent dat ik er meer voor kan vragen. Hopelijk heb ik tegen morgen meer info wie ik zou moeten verkopen, morgen zet ik em er weer op. Zou natuurlijk geweldig zijn als die me nog wat oplevert
Wtf!?quote:25-05-2006 Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
22-05-2006 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
Heb ik wel vaker gehad. 10 op maandag en 9 op donderdag. Blijkbaar staat na de wedstrijd al vast hoeveel je er bij krijgt en dat getal kan dus ook oneven zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wtf!?
Waarom maandag 6 en nu 5, terwijl ik gewoon een friendly gespeeld heb (voor de volledigheid: 0-6 gewonnen) en m'n supportersmood ook niet veranderd is
Heb ik echt nog nooit gehad, behalve na een bekerwedstrijd danquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad. 10 op maandag en 9 op donderdag. Blijkbaar staat na de wedstrijd al vast hoeveel je er bij krijgt en dat getal kan dus ook oneven zijn
Daalt die door de week ook? Nooit geweten, ook nooit in levels gezien. Altijd wss binnen levels gezakt en nog nooit daarmee een supportersbijschrijvingsverschilquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:57 schreef Grumpey het volgende:
je supps mood daalt wel door de week. En die is nu een grens van 6,01 nar 5,98 overschreden zonder dat je het doorhebt zichtbaar in het level wat hij aangeeft bij supportermood.
Diploma'squote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Diploma'sWat zegt zo'n papiertje nou
![]()
Weet niet op welk niveau je speelt, maar kijk eens naar de transfergeschiedenis, kijk waar de speler vandaan komt en kijk dan wat het voor een speler is. Als je Hattrick Supporter is kijk je gewoon even naar de Supportersstatistieken van de speler.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:23 schreef Jay-Z het volgende:
Een club waarvan ik makkelijk zou winnen, heeft na zijn friendly een speler van 3300 TSI gekocht ( Zijn gemiddelde is ongeveer 600). Ik kan dus niet zien of het t aanvaller, verdediger, whatever is... Ik vroeg me dus af, of 1 speler zo'n groot verschil kan maken, dat ik me nu ineens zorgen moet gaan maken..
Misschien kan iemand even voor me kijken ( het eerste heb ik gedaan stond niks hij had de laatste 4 week niet gespeeld, en ik ben geen Supporter )quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Weet niet op welk niveau je speelt, maar kijk eens naar de transfergeschiedenis, kijk waar de speler vandaan komt en kijk dan wat het voor een speler is. Als je Hattrick Supporter is kijk je gewoon even naar de Supportersstatistieken van de speler.
Ahja, die Kari is een keeper! Die andere speelde bij zijn andere club niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:30 schreef -J-D- het volgende:
Je kan kijken waar die speler geregeld speelde bij zijn vorig club.
Dan kan je ook conclusies trekken.
MIjn 4e seizoen hattrick en mijn 2e seizoen VIII. Ik heb nu 973 fanclubleden. Elke week krijg ik er 10-16 bij ongeveer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Hoeveel supporters hebben degenen die al pak 'm beet 2 seizoenen in VIII rond hangen? Blijf er maar 11 krijgen omdat ik 2 divisies ben gestegen, maar geen idee wat zo'n beetje een normaal supportersaantal is. Zit nu op 346.
Okay, geen probleem dus. Mijn linkervleuger is goed (--) op het moment, dat gaat ie niet afstoppen met een 2 sterrenbackquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef twi het volgende:
Seppäla is een 3-sterren keeper, en Vanassche heeft als rechtsback eens 2 sterren gehaald. Is dus een centrale verdediger of een vleugelaanvaller, lijkt me. Of gewoon een verdomd slechte aankoop.
Ik heb XI/X/IX/VIII meegemaakt (eerste seizoen VIII nu) en ik heb er 940 (krijg er 16 per week bij)quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Hoeveel supporters hebben degenen die al pak 'm beet 2 seizoenen in VIII rond hangen? Blijf er maar 11 krijgen omdat ik 2 divisies ben gestegen, maar geen idee wat zo'n beetje een normaal supportersaantal is. Zit nu op 346.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ahja, die Kari is een keeper! Die andere speelde bij zijn andere club niet.
anders haal je me ff niet inquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik heb XI/X/IX/VIII meegemaakt (eerste seizoen VIII nu) en ik heb er 940 (krijg er 16 per week bij)
Ik kom eindellijk wat dichter bij de 2000: 1924 stuks...quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Grumpey het volgende:
overigens heb ik een supporterdaling, van 2410 naar 2409.
Spuit Elfquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:30 schreef -J-D- het volgende:
Je kan kijken waar die speler geregeld speelde bij zijn vorig club.
Dan kan je ook conclusies trekken.
quote:
Ik ben nu 3 seizoenen bezig (einde van dit seizoen, speel ik 3,5 seizoenen Hattrick), dit seizoen is mn 2e seizoen in de VIIIe divisie en ik heb 956 supporters, en ik krijg er elke week 16 bij (alleen maar gewonnen).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |