Mn cache legen? Of refreshen?quote:
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueelquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
De site aangepastquote:
Heb je je diploma al?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueel![]()
Ik weet op wie ik stem met de Silvio Award de volgende keer..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
Gister iddquote:
Diploma'squote:
Dat je in staat ben geweest een doelstelling te behalen die belangrijk is voor de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Diploma'sWat zegt zo'n papiertje nou
![]()
En nu is het uit met de slowchatquote:
quote ie me weer verkeerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu is het uit met de slowchatIk ben off
Neem terug wat je zei!quote:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK wordquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neem terug wat je zei!Neem het terug!
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
Net als die Grieken die niet wilden toegeven dat Griekenland nooit een EK won?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
quote:In de 49e minuut ontving RKDEO-speler Laurenzo Cordier een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
Jepquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 31-jarige reserve aanvaller is eruit getrapt.
Om het nog erger te maken, is mn reserve centrale middenvelder voor hem in het veld gekomen.
Die zondag op de vleugel had gespeeld, dus die is dan toch zn halve week training kwijt?
IMO eerder als Oranje maar dat ben ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar de oekraine wel zeker stefmans??
![]()
![]()
![]()
Je kan nu op talpa kijken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
IMO eerder als Oranje maar dat ben ik![]()
Ik was het al aan het volgen en ze spelen weer goed, teminste fysiek sterke jongensquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan nu op talpa kijken!Jong oranje tegen jong oekraine 0-1 via een door swalbe verkregen penaltie!
![]()
Dat laatste wel maar dat 1e??quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik was het al aan het volgen en ze spelen weer goed, teminste fysiek sterke jongens![]()
Ik heb 348k betaald om ze contract over te kopen...quote:Otelas Moraras (41430961)
32 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef Daemon19 het volgende:
Mn nieuwe future coach!
[..]
Hij was 348k...
Als aanvallende centrale verdediger..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Nu nog 1 ervaringniveau omhoog en je heb een wereldcoach!!
Op welke positie laat je hem spelen in je a team?
Wordt binnen1 seizoen uitstekend. Verder twijfel alleen nog wanneer hij coach wordt, maar dat gaat niet binnen 2/3 seizoenen worden.quote:
Pieter-Kars Veraar (14725573)
27 years, solid form, healthy
I speak Nederlands!
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 730
Wage: 1 300 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: excellent Set pieces: poor
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket pimpt met zijn Future coach.![]()
[..]
Wordt binnen1 seizoen uitstekend. Verder twijfel alleen nog wanneer hij coach wordt, maar dat gaat niet binnen 2/3 seizoenen worden.
Tevens tvp
Ligt aan zijn experience punten. Hij heeft er nu weer rond de 13, waar normaliter 20-25 voldoende is voor een stijging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef Daemon19 het volgende:
Heeft je wel 1 miljoen gekost. En hoe weet je dat ie binnen één seizoen stijgt?
Verder mooie stats!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef foetre het volgende:
[..]
tering
![]()
Ik ben jalours jaloers das 1 ding wat duidelijk is![]()
Grumblerquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:13 schreef foetre het volgende:Nielpad -Nielzsche's Fußball Mannschaft (209755) # 1 in V.151
GRUMBLER-Culpa (v.K.) (68811) # 3 in IV.16
FC UNITED ken ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |