Mn cache legen? Of refreshen?quote:
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueelquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
De site aangepastquote:
Heb je je diploma al?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja.. jouw waarde is gelijk aan de waarde van die kutkoters waaraan je wiskunde geeft. Ik sta daar inmiddels ver boven, als natuurkundig intellectueel![]()
Ik weet op wie ik stem met de Silvio Award de volgende keer..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D-] geniaal? [/me]
Ik word op waarde geschat!
[me=-J-D- geniet
Gister iddquote:
Diploma'squote:
Dat je in staat ben geweest een doelstelling te behalen die belangrijk is voor de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Diploma'sWat zegt zo'n papiertje nou
![]()
En nu is het uit met de slowchatquote:
quote ie me weer verkeerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu is het uit met de slowchatIk ben off
Neem terug wat je zei!quote:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK wordquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neem terug wat je zei!Neem het terug!
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Oranje-fan die willen ook niet toegeven dat Nederland nooit WK word![]()
Net als die Grieken die niet wilden toegeven dat Griekenland nooit een EK won?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
quote:In de 49e minuut ontving RKDEO-speler Laurenzo Cordier een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |