Nah dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....![]()
Geduld is een schone zaak!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mij of is hattrick weer erg traag?
![]()
![]()
die spelert zit aardig hoog ja, ik zou zeggen 1 a 2 weken trainingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe trainie! Zou volgens proggie over 1,33 weken op goed verdedigen moeten staan!![]()
[..]
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!
Wordt deze cup met je A team gespeeld of met je B team? A team lijkt mij als je hoog wil komen maar dat gaat ten koste van de trainie plaatsen!![]()
Zoals je kan zien een aantal posts terug heb ik idd een trainie die in 1,33 weken verspringt naar goed verdedigen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak!!!
Lukt het al een beetje met trainies kopen ?
Ik speel de fokcup ook met me b trainies!
@Degene die hun A elftal opstellen![]()
![]()
Ik hoop voor je dat ie snel stijgt maar volgens mij welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals je kan zien een aantal posts terug heb ik idd een trainie die in 1,33 weken verspringt naar goed verdedigen!![]()
Tis geen wereld speler maar toch.
B trainies ja dat zei ik ook. All1 kan ik niet leuk mee doen als ik er niet een aantal van mn A team inzet! Doen er wel meer als je goed gelezen hebt!
Wat nou geen hol te beleven. Ik heb een geweldige friendly gespeelt in tel aviv (israel)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....![]()
Ik ben er met 1 nog in de running. Ook +- 1,33 weken ik zet m all1 niet op fok!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie snel stijgt maar volgens mij wel![]()
Zolang niemand ze complete Ateam erin zet vindt ik het best .
Fokcup will be mine![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:32 schreef Lennox het volgende:
Ik moet even kijken. Mn moeilijke tegenstanders heb ik in de competitie gehad (de eerste 3 waren het moeilijkst en die komen pas einde van het seizoen weer. Dus ik kan wel wat met trainees spelen (als ze in vorm stijgen)
Das geen hoogmoed! Jij weet net zo goed als ik dat silvio nooit verliesd .quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef Lennox het volgende:
Haha. Hoogmoed komt voor de val Silvio.
quote:De TD van United Black Panthers Berlusconi heeft dinsdagavond geweigerd zijn nederlaag bij de Jupilercup toe te geven. Hij zei tijdens een persconferentie dat niemand op dit moment nog de overwinning kan opeisen
" Berlusconi liet weten dat er zich "erg veel onregelmatigheden" hebben voorgedaan bij de loting van de Jupiler cup dit moet grondig worden onderzocht "
Heeft Silvio pas niet de verkiezingen verloren?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef foetre het volgende:
Das geen hoogmoed! Jij weet net zo goed als ik dat silvio nooit verliesd .
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heeft Silvio pas niet de verkiezingen verloren?![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:09 schreef foetre het volgende:
snap jij het dan echt niet
Die Prodi werkt fucking voor mij
![]()
Zelf uitrekenen, let op je coach en de leeftijd van de spelers. Dan is het niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:52 schreef Swennus het volgende:
Waar kun je zien hoelang het nog duurt voordat je trainee omhoog gaat? en met welk proggie? heb zelf ht ratings calculator en HCP![]()
Heeft ze nou een orgasmequote:
omg jaquote:
quote:De TD van United Black Panthers Berlusconi heeft dinsdagavond geweigerd zijn nederlaag bij de Jupilercup toe te geven. Hij zei tijdens een persconferentie dat niemand op dit moment nog de overwinning kan opeisen
" Berlusconi liet weten dat er zich "erg veel onregelmatigheden" hebben voorgedaan bij de loting van de Jupiler cup dit moet grondig worden onderzocht "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |