Netjes komrad!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef komrad het volgende:
Luca Bockum-Dolffs (16849630)
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
over 25 dagen mijn coach
2 292 000 ¤quote:Julio Menta (71687243)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 11 070
Loon: 7 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
1 403 000 ¤quote:Ali Haydar Sabit (54459312)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 10 290
Loon: 9 072 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
En op welke van hen maak ik meeste kans om er het minste verlies op te maken?quote:Immanuel van Eekelen (59928707)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 180
Loon: 1 920 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: wonderbaarlijk
De populariteit van je coach heeft in vloed op de TS volgens mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef komrad het volgende:
eens nakijken of de persoonlijkheid van de coach er toe doet want die is ook fijn
Jammer dat die Koei-award al is vergevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:41 schreef ASSpirine het volgende:
Knip.
Ligt eraan of je al een sp hoer hebt zoja dan zou ik Immanuel van Eekelen (59928707) verkopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:41 schreef ASSpirine het volgende:
domdom blabla
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer dat die Koei-award al is vergeven
Het zal echt niet alleen daar aan liggen hoor, voornamelijk zijn waarde als ik em verkoop, bij transfervergelijking van Immanuel zie ik dat hij vlakbij de gemiddelde waarde ligt. En dat zijn vergelijkingen van spitsen zonder sp vaak. Dus dat betekent dat ik er meer voor kan vragen. Hopelijk heb ik tegen morgen meer info wie ik zou moeten verkopen, morgen zet ik em er weer op. Zou natuurlijk geweldig zijn als die me nog wat oplevertquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al een sp hoer hebt zoja dan zou ik Immanuel van Eekelen (59928707) verkopen
Allemaal door jou dus, als die award bij jou blijft?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:47 schreef foetre het volgende:
[..]
die is en blijft van mij.Het seizoen is nog kort en er zullen nog vele fouten gemaakt worden.
Pas op dat die niet afloopt tijdens de wedstrijd!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het zal echt niet alleen daar aan liggen hoor, voornamelijk zijn waarde als ik em verkoop, bij transfervergelijking van Immanuel zie ik dat hij vlakbij de gemiddelde waarde ligt. En dat zijn vergelijkingen van spitsen zonder sp vaak. Dus dat betekent dat ik er meer voor kan vragen. Hopelijk heb ik tegen morgen meer info wie ik zou moeten verkopen, morgen zet ik em er weer op. Zou natuurlijk geweldig zijn als die me nog wat oplevert
Wtf!?quote:25-05-2006 Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
22-05-2006 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
Heb ik wel vaker gehad. 10 op maandag en 9 op donderdag. Blijkbaar staat na de wedstrijd al vast hoeveel je er bij krijgt en dat getal kan dus ook oneven zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wtf!?
Waarom maandag 6 en nu 5, terwijl ik gewoon een friendly gespeeld heb (voor de volledigheid: 0-6 gewonnen) en m'n supportersmood ook niet veranderd is
Heb ik echt nog nooit gehad, behalve na een bekerwedstrijd danquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker gehad. 10 op maandag en 9 op donderdag. Blijkbaar staat na de wedstrijd al vast hoeveel je er bij krijgt en dat getal kan dus ook oneven zijn
Daalt die door de week ook? Nooit geweten, ook nooit in levels gezien. Altijd wss binnen levels gezakt en nog nooit daarmee een supportersbijschrijvingsverschilquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:57 schreef Grumpey het volgende:
je supps mood daalt wel door de week. En die is nu een grens van 6,01 nar 5,98 overschreden zonder dat je het doorhebt zichtbaar in het level wat hij aangeeft bij supportermood.
Diploma'squote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Diploma'sWat zegt zo'n papiertje nou
![]()
Weet niet op welk niveau je speelt, maar kijk eens naar de transfergeschiedenis, kijk waar de speler vandaan komt en kijk dan wat het voor een speler is. Als je Hattrick Supporter is kijk je gewoon even naar de Supportersstatistieken van de speler.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:23 schreef Jay-Z het volgende:
Een club waarvan ik makkelijk zou winnen, heeft na zijn friendly een speler van 3300 TSI gekocht ( Zijn gemiddelde is ongeveer 600). Ik kan dus niet zien of het t aanvaller, verdediger, whatever is... Ik vroeg me dus af, of 1 speler zo'n groot verschil kan maken, dat ik me nu ineens zorgen moet gaan maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |