Ik was in een gulle buiquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:53 schreef Daemon19 het volgende:
¤ 310 180 netto-winst op Henny Kors, met 1 week training.
[..]
Zelf uitrekenen, let op je coach en de leeftijd van de spelers. Dan is het niet zo moeilijk.
Nee waarschijnlijk niet. Hoe oud is ie? En nu net +2 geworden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef maniack28 het volgende:
kuttrainee... +2 heeft ie nu.. als ik 10 dokters aanneem, redt hij het dan nog om vrijdag training te krijgen?
Er zijn nog 2 healthupdates toch? Hij is op zich ook weer niet zo waardevol dat het erg is dat hij training mist ... 10 dokters is wel weer 30k voor zo'n speler. Terwijl je rond de 60k winst p/w zit. Dus of ik maak 30k extra winst of 30k verlies... 30k boeit me eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef twisteddlogic het volgende:
Met 10 dokters kost het dan 3.22 dagen voor een 18-jarige om +1 te worden, dus misschien heb je geluk
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:11 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat zijn trouwens de SL-points? Daarmee sta ik 4e van alle VIII teams van de Fok!federatie
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Grumpey het volgende:
er zijn mensen die wel een tijdsbesteding (lees: werk) hebben.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Grumpey het volgende:
er zijn mensen die wel een tijdsbesteding (lees: werk) hebben.
* is wakkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef Mokkaboon het volgende:
wat is het ineens stil hier? gister was het nog veel actiever...
ik las gisteravond ook zo'n topic op het forum... ging over een team in de zweedse competitie dacht ik... hij heeft een hele goede verdediging en goede aanval (alles was goddelijk ofzo in de oude ratings, maar ik zag ook goddelijk +15 ofzo een keer staan, nieuwe ratings heb ik niet naar gekeken)quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef MrMoon het volgende:
ik had op het forum gelezen dat iemand die 5-2-3 zonder centrale middenvelders speelde en met die opstelling echt ongelooflijk veel gelijkspeelde... Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
als het een counter team is, heeft tie niet persee eigen kansen nodig... maar ben het met je eens dat het niet echt slim is... ik vind het erg riskant...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef Daemon19 het volgende:
Waarschijnlijk niet.
A. Geen centrale middenvelders -> heel laag middenveld -> geen kansen -> nooit winst.
B. Geen ervaring -> nog lager middenveld -> verder zie punt A.
C. Vrij nutteloos om met 3 aanvallers te spelen als je toch geen kansen creëert.
Dus tenzij zn gehele verdediging goddelijk (heel hoog) was, denk ik dat ie er wel minimaal een doelpunt tegen kreeg. En aangezien hij geen goals scoorde, verloor die..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef Mokkaboon het volgende:
@ foetre: wat nu pas wakker??? je staat pas om 2 uur op ofzo?
how i crave for the time i could also make those hours!!!![]()
Kan je vergeten.. goed spitsen zijn tegenwoordig voor niks te krijgen.. toen ik begon waren die krengen nog 100k.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef stefmans het volgende:
Igor Zajić (43999881)
25 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Nu al 1 bot van 30k meer als ik had verwacht![]()
Meer zal je ook niet krijgen, gezien de leeftijd, vorm en zijstats..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:37 schreef stefmans het volgende:
Igor Zajić (43999881)
25 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Nu al 1 bot van 30k meer als ik had verwacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |