quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens mij een loser-deftrainer die in competitie niet met 5 defs durft te spelen![]()
Z'n jongste spelers zijn idd verdedigers, maar of hij met een 5-3-2 / 5-4-1 opstelling speelt is dus helemaal niet zeker..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Is die niet qua training veranderd?Kijk is naar z'n transfergeschiedenis.
je kunt ook mobiel pullenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan thuis eens mn opstellingen fixen voor deze week. Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
he JD als ik je niet meer spreek veel plezier in NY the city that never sleeps!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan thuis eens mn opstellingen fixen voor deze week. Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
Het zou een wingertrainer kunnen zijn, die kunnen flexibel met opstellingen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik sta voor een raadsel wat betreft m'n tegenstander van zondag.
Zijn opstelling is elke week anders..
In z'n competitiewedstrijden speelde hij 3-5-2. Maar van de laatste drie wedstrijden was elke keer de taktiek anders; friendly 5-3-2, de friendly daarop weer 5-4-1 en in de beker 4-4-2..
Hebben ze al internet daarquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
Zit 3 weken van uitstekend def. af.quote:Pieter-Jan Henstra
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 430
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zoals ik al zei; z'n jongste spelers zijn vooral verdedigers..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het zou een wingertrainer kunnen zijn, die kunnen flexibel met opstellingen zijn.
Deftrainer ligt idd het meest voor de hand, schande van de 352quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; z'n jongste spelers zijn vooral verdedigers..
Normaal gesproken gewoon goed voor 3,5* (vleugel/mid) , maar ik heb zo veel spelers dat ik beetje ga opruimenquote:Alfons Barrevoets
TSI=1 580, 26 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Marcos Hernández (89955142) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 2 620
Loon: 1 392 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
ik heb voor een vergelijkbare speler eens 1,5 gekregen, 19 jarige 1,4quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand een idee wat ik kan krijgen voor deze speler wanneer hij uitmuntend is?
[..]
Tsssssssssssk...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:05 schreef Grumpey het volgende:
geef mij maar dat zonnetje uit de OP, dat maakt tenminste vrolijk. Niet zo standaard schild wat iedereen heeft in ieder geval
Klopt ja, ik zag hem al voorbij komen in de reclame/voorstukjequote:
dat was alleen voor de fotoquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:49 schreef Grumpey het volgende:
veel plezier in NY.... kan je mooi de eerste heipalen spotten
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik zit er helemaal in, gisteravond deel III afgekeken, masterpiece, alle drie![]()
heeft dubbel DVD SEquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint schittert vanavond vanaf 20.30 op RTL 5
"Hand me the keys you fucking cocksucker"
ligt aan de mid... als ie niet >zwak verdedigen of passen heeft, heeft het ook geen zin om m verdedigend resp. aanvallend te zetten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
idd. Blijft een vette reeks.
Btw . Even een vraag met huishoudelijke aard. Ik ga a.s zondag counteren. 1 aanvallende wing (op zijn slechtste kant van verdediging), 1 mid op aanvallend en 1 op normaal. Is normaal aan te raden met counter? Alles aanvallend vind ik ook zo wat....
Daarnaast aan zijn slechte kant ook mn back op normaal gezet, dit schijnt ook bij je aanval te helpen toch? Die kant pak ik namelijk ook sowieso wel. Alleen op middenveld zal ik duidelijk te kort komen...
Yeps, van The Usual Suspectsquote:
Mijn nieuwe aankoop voor 2,8 mil, nog 4,8 te spenderenquote:Arjo Ledeboer (38264315)
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 17 230
Loon: 6 980 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 14
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Whehehe vetquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yeps, van The Usual Suspects
Gjimme tha kayz yjou fakking kaksakka
quote:fiskerswingers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Vorig seizoen heb ik 1 keer "normaal" tegen hem gespeeld...toen heb ik met 0-4 klop gekregen en thuis heb ik gecounterd, en met 2-1 gewonnen.quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
ik zie het nog altijd als een Hquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi! Allen dacht ik heel even dat de K een H was
Zit 3 weken van uitstekend def. af.quote:Pieter-Jan Henstra
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 430
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ik zou hem sowieso doortrainen tot uitstekendquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zit 3 weken van uitstekend def. af.
Zal ik hem dan verkopen of aan het einde van het seizoen als tie formidabel (lukt net) is? Punt is dat nu een wingertrainer er misschien nog een wingback van kan maken en dat hij daarom meer opbrengt strax met wat aangetrokken prijzen, dan aan de malaise van het einde seizoen.
Tips?
Dat vraagt hij toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik zou hem sowieso doortrainen tot uitstekend
nou volgens mij staat er ergens in de regels dat het niet mag, dus ze kunnen inderdaad moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:49 schreef halleekes het volgende:
Een goede vriend van me, die ook HT speelt is voor 3-4 weken van de bewoonde wereld weg, nu vroeg ie aan mij of ik zijn HT wilde regelen...we hebben geen transfers naar elkaar, we doen het allemaal eerlijk, maar kan HT moeilijk gaan doen met 2 logins op 1 pc, zonder dat er collusion is?
klopt....heb je gelijk inquote:
dan regel ik zijn dingen wel via de uniquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou volgens mij staat er ergens in de regels dat het niet mag, dus ze kunnen inderdaad moeilijk gaan doen
Uit de regels:quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef halleekes het volgende:
[..]
dan regel ik zijn dingen wel via de uni
Kijk maar uit dat niemand je hier aangeeftquote:
Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Onthoud: diegene die inlogt bij een team is ook de persoon die het team moet besturen. Het komt erop neer dat je geen vrienden of familie op je account mag laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.
dat is heel bizar...sites blokkeren voor studenten :|quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef Daemon19 het volgende:
Op mijn universiteit is Hattrick geblokkeerd..
Ben ook maar is begonnen met mn jeugdopleiding.
Staat nu op rampzalig..Dus dat duurt wel een tijdje voor ik kan pullen..
![]()
kortom een hoop geblaatquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Uit de regels:
[..]
Kijk maar uit dat niemand je hier aangeeft
Lukt niet, veel sites niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
Die hebben ook teveel tijdquote:
op de uvt geen last vanquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lukt niet, veel sites niet.
Wordt aangegeven als 'Games' en dat mag niet, want je moet studeren..![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:49 schreef halleekes het volgende:
Een goede vriend van me, die ook HT speelt is voor 3-4 weken van de bewoonde wereld weg, nu vroeg ie aan mij of ik zijn HT wilde regelen...we hebben geen transfers naar elkaar, we doen het allemaal eerlijk, maar kan HT moeilijk gaan doen met 2 logins op 1 pc, zonder dat er collusion is?
Ik zou t niet doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik heb het ook wel eens voor een maatje gedaan die geen internet had. Gewoon zn opstelling maken en verder niks. Gewoon geen transfers doen en voor de zekerheid even een buffer inbouwen qua inlogtijd (niet gelijk na elkaar inloggen met verschillende teams / zelfde IP)
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef MyImmortal het volgende:
een paar vrienden van me zijn broers en die loggen ook allemaal in opdezelfde computer nooit problemen mee gehad, zolang je geen transfers met elkaar doet zal het wel goed zitten denk ik zo
Vaag dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:10 schreef stefmans het volgende:
Vriend van mij heeft ook wel eens ingelogd op mijn pc, nooit probs mee geha![]()
Mijn (tweeling) broertje speelt ook hattrick en wij zitten op zelfde IP, dat mag ook gewoon hoor. Ik speel alleen soms een friendly tegen hem, maar koop expres geen spelers over (ook al zou ik ze willen).quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vaag dat had ik niet verwacht.Ik heb ook wel eens een regel overtreden. Maar ik kreeg meteen een boete van 10k
![]()
Hoe wil jij een opstelling maken voor morrige op de UNI op zaterdag trouwensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef halleekes het volgende:
Ik regel dat allemaal wel via de uniga geen risico lopen hierzo...anders wel op een pc van een huisgenoot
Grrr dat was een verrassingquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Lennox het volgende:
@ Stefmans, normaal is Uni op zaterdag gewoon open, maar vandaag met koninginnedag toevallig niet. Ik ga ook ff "de stad" in.
ben btw team van de maand komende maand(hoorde ik van Foetre)
Dat zou kunnen maar dat doe ik lekker nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Daemon19 het volgende:
Je kan het ook alvast geven, zodat je het op 1 mei kan neerzetten..
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef halleekes het volgende:
HT is wel hot onder studenten zeg, als ik door de bieb loop zie ik denk ik echt veel mensen OF aan het pokeren of HT of beide
jammer, het was net zo'n mooi topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef komrad het volgende:
ik zal me ook weer eens melden in dit topic
ik weet het, maar ik heb iets met het verpesten van mooie dingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer, het was net zo'n mooi topic
Hier is t wisselend nu. Bewolking en zon. Maar ik heb geen regen gezien vandaag!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:10 schreef halleekes het volgende:
hier onwijs kutweer (tilburg)
Is al 1.2 miljoen op geboden.. deadline morgenavond..quote:Aldo Simeone
TSI = 5 560 , 20 years, inadequate form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: solid
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: weak Set pieces: poor
ik zou hem lekker verkopen...je haalt op andere trainies waarschijnlijk een hoger redendement.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef macondo het volgende:
Ik heb even jullie mening nodig. Wat moet ik doen met deze speler:
Lester Wiersema (75180740)
28 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 780 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Ik train verdedigen maar hij is natuurlijk veel te oud. Hij heeft echter al wél 14 weken getraind, en hoe lang zal het nog duren voor hij stijgt naar uitstekend? Zou het de moeite waard zijn om door te trainen of moet ik kappen en hem verkopen?
Michael Kämmler (73127643)quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
ik heb wel spelers nodig, nog 2 trainees en heb ook geld
maar kan niets vinden wat qua kwaliteit/prijs verhouding goed is
Je kan het erbij zetten bij aantekeningen (Ik spreek ...), mss trapt iemand er in..quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:05 schreef macondo het volgende:
Toch zonde van die 14 getrainde wedstrijden... maar goed, sunk costs zullen we maar zeggen.
kansloos van uni? ze zijn je pappie toch niet? als ze zo verschillend van HBO willen zijn, laten ze dan vooral dit soort dingen doen. Gelukkig niet op andere uni's zo!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lukt niet, veel sites niet.
Wordt aangegeven als 'Games' en dat mag niet, want je moet studeren..![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 10:15 schreef rompompom het volgende:
Leuk, pull je een redelijke verdedigen/zwak passen, is die waailap al 19
he, hij is d'r weer eensquote:
Wat zou ik kunnen vragen??quote:Karsten Henselijn (113957289) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
nou dat is lekker en ik je maar supporteren terwijl je het niet eens merktquote:Op zondag 30 april 2006 10:47 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk er over om weer supporter te worden. Als ik lees wat er allemaal veranderd is
VEELquote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef Oldbie het volgende:
Weer een leuke pull
[..]
Wat zou ik kunnen vragen??
quote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef Oldbie het volgende:
Weer een leuke pull
[..]
ontslaan, waailap.quote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef Oldbie het volgende:
Weer een leuke pull
[..]
Just do it!Die paar pleuro's is het best waard .quote:Op zondag 30 april 2006 10:47 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk er over om weer supporter te worden. Als ik lees wat er allemaal veranderd is
okay, je hebt me overtuigdquote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef komrad het volgende:
[..]
nou dat is lekker en ik je maar supporteren terwijl je het niet eens merkt
Zal je net zien....bidwar....HT platquote:Op zondag 30 april 2006 10:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
gewoon 0, je krijgt toch wel 2+ miljoen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:04 schreef Oldbie het volgende:
@Foetre & Yankee One, ik heb nog een 18 jarige redelijk verdediger met goed passen in de verkoop: Luuk Joosen (112871057) .....zal wel niet goed genoeg zijn
Nouja, het is mijn tweede redelijk goede pull , misschien vang ik er nog wat meer voor......volgend week krijg ik een superpull, ik voel het aan mijn bier
lastig, je krijgt er toch wel een marktconforme prijs voor in deze weken.quote:
Pfff doe mij ook zo'n biertjequote:Op zondag 30 april 2006 10:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zal je net zien....bidwar....HT plat
[edit]
Mijn bier is echt wel goed:
[..]![]()
[/edit]
quote:Op zondag 30 april 2006 10:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
okay, je hebt me overtuigd
Ik ben alweer bijna supporter
Volgens mij toch nog aardig wat hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 11:02 schreef MacMauser het volgende:
Iemand enig idee wat deze speler oplevert?
Jo Jorritsma (113958683)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 1 800 ¤/week
Eigenaar: Maus United
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: matig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
In eerste instantie dacht ik niks, maar hij is wel 17 en misschien daarom iets voor beginnende keeperstrainers?
dan ben ik gestoptquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:13 schreef Oldbie het volgende:
Sorry dat ik zo spam maar ik ben zo blij als een kind.....en dat om een stom spelletje
het ging me niet om het geldquote:Op zondag 30 april 2006 10:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Just do it!Die paar pleuro's is het best waard .
Pff wat een protestquote:Op zondag 30 april 2006 11:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het ging me niet om het geld. Ik protesteerde
je weet niet waaromquote:
kloptquote:Je gaat zeker ook niet naar die playoffs?![]()
Hij staat voor 0 op de lijst, misschien krijg ik er wel 1k voor!!!!!quote:Ernst-Jan Brooijmans (113962768)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and righteous.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Wage: 600 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: passable Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Meest recente gebeurtenissen in deze federatie.quote:
Volgens mij is dat echt niet zomaar te zeggen.Ligt egt puur aan je tegenstander hoe zijn taktiek etc is.Dus afhankelijk van zijn aanvalrates en dergelijken.quote:Op zondag 30 april 2006 13:10 schreef Space-Chinees het volgende:
Waarom reservetrainee? Dan is ie straks solid met 19..quote:Op zondag 30 april 2006 13:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
OLDBIE, TERING WAT EEN PULL!![]()
ik had ook best een leuke, wordt een van mn reserve trainees denk ik
Erben Holdert (113980606) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
Speciality: Powerful
Total Skill Index (TSI): 350
Wage: 540 ¤/week
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: weak
He Joralfquote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef maniack28 het volgende:
Deze levert tenminste nog wat op
Feli met je pull Oldbie.. 2 mil cashen ofzo ?
Heb zelf weer een kutwaailap
Het is gewoon een feit dat jullie niet zonder mij kunnenquote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
tss moet die foetre werken! Wij voetballen verliezen we met 8-1.Nou krijgt ie vast weer kapsonens.
Hoe kan ik de ratings zien van een tegenstander?quote:Op zondag 30 april 2006 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou de samenstelling van je verdediging af laten hangen van de ratings van je tegenstander. Heeft hij goede vleugelaanvalratings, stel dan twee vleugelverdedigers op, als hij een goede centrale aanval heeft, stel dan twee centrale verdedigers op enz.
Verder heeft wingers naar het midden zetten geen verdere invloed op de training, blijft 50% positiespel.
Ik ben weer frisquote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralfwas het nog een beetje leuk gister ?Ben je nog fris?
Bij het wedstrijdschema van je tegenstander.Wat is je teamnaam?quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Hoe kan ik de ratings zien van een tegenstander?
Jij kan ook lekker quoten foetre ik had meer gezecht dan wat jij quote.quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralfwas het nog een beetje leuk gister ?Ben je nog fris?
[..]
Het is gewoon een feit dat jullie niet zonder mij kunnen![]()
Ik weet wel dat je meer gezegd hebt. Dat heet Oostindisch qoutenquote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij kan ook lekker quoten foetre ik had meer gezecht dan wat jij quote.![]()
![]()
C-star (1011341)quote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij het wedstrijdschema van je tegenstander.Wat is je teamnaam?
zo'n 5-6 ton, met een beetje geluk door een bidwar nog meer..quote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef Oldbie het volgende:
Weer een leuke pull
[..]
Ik denk en ik hoop het ook voor hem.quote:Op zondag 30 april 2006 13:58 schreef Daemon19 het volgende:
C-star wint.
Hoe waren underOath en Thricequote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben weer frisHeb gedouched...
1. Het was stervenskoud... klappertanden in de tent 's nachts
2. Het is nog kouder als je vrijdagavond ziek bent van de drank en te weinig kleding aanhad
3. Het was wel ontzettend vet
Zie Groezrock topic.. beide boutquote:
jup, idd, daarom twijfel ik nog of ik m moet gaan trainen. op zich zijn inadequate winger en passing wel leuk, en powerful...quote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Lennox het volgende:
Hij zit wel laag VK (toch?_)
Hoezo fan? Gewoon een tiepvaudquote:
je kunt er iig snelle wingers/forwards mee counterenquote:Op zondag 30 april 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
- Spelers met de specialiteit 'snelheid' verliezen 'verdedigen' in de zon
- Snelle spelers verliezen 'scoren' en 'verdedigen' in de regen
Snel is alleen aantrekkelijk voor wingdefs (imo)
Dit was vorig seizoen, maar hij heeft ipv 2 defs een tsi 150000 mid erbij.. 7*.. dus zn middenveld zal wel in de richting van zwak (laag) gaan.quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Ik denk het volgende te kunnen halen (normaal spelend):quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
of de aanval door het het midden: goed (laag).quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: redelijk (zeer laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
Hendrik-Jan Borg (27915502)quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef truStie het volgende:
TSI van 150k , EEN SPELER?
Das 5x mijn complete team
Ik denk het wel.. hij heeft nog een mid verkocht... verder speelde een van zn mids woensdag niet in de beker, dus hij kan nog wel hoger halen idd... zwak (zeer hoog) schat ik hem in dan. Maar bij blijft 5-3-2... zeker weten, daar heeft hij de trainees voor.quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef komrad het volgende:
Joralf, weet je wel zeker dat hij 532 gaat spelen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat je 2 goede defs verkoopt en een 7* MF koopt om niet op pos te gaan spelen
quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Meest recente gebeurtenissen in deze federatie.
30-04-2006 Hives heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Je zit er dus weer bij!
Ik voeg je gelijk toe aan de 2e ronde bekerlijst
Zouteveen - Dapp're Strijders
352quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Hij heeft geen ervaring met iets anders dan 3-5-2 zie ik... verdorie.. ik heb gewoon te weinig goeie spitsenHopelijk stijgt die pik van de week naar uitstekend/goed, dan kan die de deur uit... en dan komt er een nieuwe spits voor in de plaats
Goed kan ik alleen op 1 plek halen, niet op 2. Hij valt via 2 plekken aan, dus ik zal mn defratings moeten spreidenquote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef komrad het volgende:
dan zou ik toch op possesion spelen als je dat haalt, maar dat is dus twijfelachtig.
Zijn aanval is niet super (die van mij is bv beter) dus dat is counterwise niet zo best. Als je een def van goed/uitstkend kan halen heb je ene kans, zelfs met iets minder possession. Probleem is wel dat hij je aanval natuurlijk makkelijk afstopt. Hopen op SE dan maar??
typvaudbquote:
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....quote:Op zondag 30 april 2006 17:27 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond opstellen dus.. dan heeft hij maar gespeeld, kan je iig cashen
Ik heb straks nog wel een leuke trainee voor je in de aanbiedingquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef macondo het volgende:
Speelt er wel eens iemand 4-4-2? Ik train verdedigen, maar heb er nu maar vier echt beschikbaar voor hun taak. Nummer vijf heeft even een off day. Heb nu ook maar een winger in vorm, dus 4-4-2 staat nog op schema..
Dan had je hem sowiezo eerder moeten listen... dan kon hij nog spelen...quote:Op zondag 30 april 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....
Jaap Stam op de vleugel sucksquote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef macondo het volgende:
Ik laat een 17 jarige redelijk verdedigen niet spelen in de competitie... Heb vier keer een Jaap Stam, dan ga ik er geen speler bij zetten die maar 3 sterren haalt..
Ik huldig de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen. Maar vanavond wil ik in de competitie een goede start maken. Ik zie namelijk promotiekansen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:41 schreef Ruudt het volgende:
Jij verkiest resultaat dus boven training?
Slechts 31kquote:Ben von Jochems (16656806)
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 624 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Trainingsprogramma?quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik denk en ik hoop het ook voor hem.
De ratings zijn nog niet geweldig trouwens maar wat wil je als je net een maand je team hebt.
Heb je je trainingprogramma al een beetje op orde?
Je had afgelopen woensdag toch ook al zo'n wedstrijd? Zwaar in de meerderheid, maar niet gewonnen?quote:Op zondag 30 april 2006 21:18 schreef Daemon19 het volgende:
De teams gingen met een 0 - 1 (achter) stand de rust in.
Deze helft was Daemons met 68 procent het meest aan de bal.
En maar 1 'kans' gehad..
Heb er al 3 uitgeschopt in de eerste helftquote:De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Soldt. Soldt-speler Stefan Vasiliu kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 34e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Josep Farreras moest laten vervangen. In de 38e minuut ontving Sys-speler Armağan Çağın een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Soldt zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Thorben Lorant na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Lukas Lüthje. 42 minuten waren er gespeeld toen Aron van den Burg van Soldt een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 1 - 0 te scoren. In de 44e minuut ontving Sys-speler Love Olofsson een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Soldt zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Israel Manero na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ebbe Larsen. Een van de vele goede ballen die Thierry Heltzel vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Armağan Çağın, die vervolgens voor Sys prachtig de 1 - 1 scoorde. Sys kwam op voorsprong in de 45e minuut. Het werd 1 - 2 na een magnifieke combinatie door het midden. Marcos Picazo was de doelpuntenmaker. Rust: met een stand van 1 - 2 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Soldt met 51 procent het meest aan de bal.
Trainingsprogramma: 6 trainees van onder de 21, liefst zo jong mogelijk, waarvan je er 3 laat spelen tijdens de competitiewedstrijden en 3 tijdens oefenwedstrijden. Doortrainen tot 20/21-jarigen, verkopen en er weer 17-jarigen voor terugkopen en zo krijg je na een aantal seizoenen een mooi roulatiesysteem voor je trainees en moet je steeds betere trainees kunnen kopen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Trainingsprogramma?
Wat moet ik daaronder verstaan?
Heb dus gewoon net tussen de seizoenen door op conditie getraint.. en deze week ben ik weer positiespel gaan trainen met 3-5-2 opstelling. Dit wil ik gewoon het hele seizoen aanhouden?
So far so good... 0-1 voor
piccen zie je volgens mij alleen in de ratings terug, niet in de sterren dacht ik.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Ruudt het volgende:
1-4 verloren, wel een sterrenrecord (37 met PIC). Had al tweemaal 37 gehaald maar niet met PIC
Idem.. dat haal ik dus niet meer in. Jammer, erg jammer.. had echt gedacht dit redelijk makkelijk te winnen. Een seizoen goed beginnen is altijd mooi, maar helaas zat dat er niet in. Nouja, vorig seizoen ging het eerst ook niet goed maar ben uiteindelijk wel kampioen geworden, dus wie weet..quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef macondo het volgende:
Krijg geen poot aan de grond, sta al met drie nul achter... tegenvaller!
Op die manier.quote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Trainingsprogramma: 6 trainees van onder de 21, liefst zo jong mogelijk, waarvan je er 3 laat spelen tijdens de competitiewedstrijden en 3 tijdens oefenwedstrijden. Doortrainen tot 20/21-jarigen, verkopen en er weer 17-jarigen voor terugkopen en zo krijg je na een aantal seizoenen een mooi roulatiesysteem voor je trainees en moet je steeds betere trainees kunnen kopen.
Ik sta na 64 minuten 2-0 voor tegen een counterhufter waarvan ik had verwacht om te verliezen, heeft de tactische hulp hier toch geholpen![]()
Ssstquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
piccen zie je volgens mij alleen in de ratings terug, niet in de sterren dacht ik.
37* is wel erg weinig voor een team in VIquote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Ruudt het volgende:
1-4 verloren, wel een sterrenrecord (37 met PIC). Had al tweemaal 37 gehaald maar niet met PIC
Ik weet het, kan er ook niets aan doen dat m'n VII erg zwak was vorig seizoenquote:Op zondag 30 april 2006 22:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
37* is wel erg weinig voor een team in VI
Nee ik niet.quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je had afgelopen woensdag toch ook al zo'n wedstrijd? Zwaar in de meerderheid, maar niet gewonnen?
Alleen jammer dat mijn keeper uit de wedstrijd is geschopt.quote:Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: rampzalig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
zijn dat serieus ratings voor een echt team, is het geen botquote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb 5-1 gewonnen, en de stats van mijn tegenstander volgende week:
[..]
Alleen jammer dat mijn keeper uit de wedstrijd is geschopt.![]()
Ja, een persoon die gister nog heeft ingelogd.quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
zijn dat serieus ratings voor een echt team, is het geen bot![]()
En de 4e van hem ligt eruitquote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb er al 3 uitgeschopt in de eerste helft![]()
Ik sta wel met 2-1 voor
Inderdaad ja, snap het ook niet.. al is zijn middenveld rating net een klein stappie hoger. Wat heb je trouwens een teringgoed team voor een divisie 8.. volgens mij is mijn competitie van een laag niveau vergeleken met anderenquote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef macondo het volgende:
78562025 match id.. op alle fronten beter, iets van 8 sterren meer gehaald en ik ga kansloos met 3-0 de boot in. Mooi begin.
nee niet gemotstquote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
3-3, toch nog een puntje meegenomen naar huis. Maar toch snap ik het niet, mijn ploeg was wel op veel fronten beter. Maar, zijn middenveld had net iets betere ratings waardoor hij meer balbezit had.
Hier is de matchid: 79149321
Ik denk dat hij gemotst heeft.. kan iemand dat bevestigen?
dat is mooiquote:
Ja dat is mooi,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |