quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens mij een loser-deftrainer die in competitie niet met 5 defs durft te spelen![]()
Z'n jongste spelers zijn idd verdedigers, maar of hij met een 5-3-2 / 5-4-1 opstelling speelt is dus helemaal niet zeker..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Is die niet qua training veranderd?Kijk is naar z'n transfergeschiedenis.
je kunt ook mobiel pullenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan thuis eens mn opstellingen fixen voor deze week. Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
he JD als ik je niet meer spreek veel plezier in NY the city that never sleeps!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Nog 1 lesje geven en dan thuis eens mn opstellingen fixen voor deze week. Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
Het zou een wingertrainer kunnen zijn, die kunnen flexibel met opstellingen zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik sta voor een raadsel wat betreft m'n tegenstander van zondag.
Zijn opstelling is elke week anders..
In z'n competitiewedstrijden speelde hij 3-5-2. Maar van de laatste drie wedstrijden was elke keer de taktiek anders; friendly 5-3-2, de friendly daarop weer 5-4-1 en in de beker 4-4-2..
Hebben ze al internet daarquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Hopen dat ik daar ergens kan inloggen om geen YP mis te lopen
Zit 3 weken van uitstekend def. af.quote:Pieter-Jan Henstra
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 430
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zoals ik al zei; z'n jongste spelers zijn vooral verdedigers..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het zou een wingertrainer kunnen zijn, die kunnen flexibel met opstellingen zijn.
Deftrainer ligt idd het meest voor de hand, schande van de 352quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; z'n jongste spelers zijn vooral verdedigers..
Normaal gesproken gewoon goed voor 3,5* (vleugel/mid) , maar ik heb zo veel spelers dat ik beetje ga opruimenquote:Alfons Barrevoets
TSI=1 580, 26 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Marcos Hernández (89955142) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 2 620
Loon: 1 392 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
ik heb voor een vergelijkbare speler eens 1,5 gekregen, 19 jarige 1,4quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand een idee wat ik kan krijgen voor deze speler wanneer hij uitmuntend is?
[..]
Tsssssssssssk...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:05 schreef Grumpey het volgende:
geef mij maar dat zonnetje uit de OP, dat maakt tenminste vrolijk. Niet zo standaard schild wat iedereen heeft in ieder geval
Klopt ja, ik zag hem al voorbij komen in de reclame/voorstukjequote:
dat was alleen voor de fotoquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:49 schreef Grumpey het volgende:
veel plezier in NY.... kan je mooi de eerste heipalen spotten
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik zit er helemaal in, gisteravond deel III afgekeken, masterpiece, alle drie![]()
heeft dubbel DVD SEquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint schittert vanavond vanaf 20.30 op RTL 5
"Hand me the keys you fucking cocksucker"
ligt aan de mid... als ie niet >zwak verdedigen of passen heeft, heeft het ook geen zin om m verdedigend resp. aanvallend te zetten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
idd. Blijft een vette reeks.
Btw . Even een vraag met huishoudelijke aard. Ik ga a.s zondag counteren. 1 aanvallende wing (op zijn slechtste kant van verdediging), 1 mid op aanvallend en 1 op normaal. Is normaal aan te raden met counter? Alles aanvallend vind ik ook zo wat....
Daarnaast aan zijn slechte kant ook mn back op normaal gezet, dit schijnt ook bij je aanval te helpen toch? Die kant pak ik namelijk ook sowieso wel. Alleen op middenveld zal ik duidelijk te kort komen...
Yeps, van The Usual Suspectsquote:
Mijn nieuwe aankoop voor 2,8 mil, nog 4,8 te spenderenquote:Arjo Ledeboer (38264315)
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 17 230
Loon: 6 980 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 14
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Whehehe vetquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yeps, van The Usual Suspects
Gjimme tha kayz yjou fakking kaksakka
quote:fiskerswingers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Vorig seizoen heb ik 1 keer "normaal" tegen hem gespeeld...toen heb ik met 0-4 klop gekregen en thuis heb ik gecounterd, en met 2-1 gewonnen.quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
ik zie het nog altijd als een Hquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi! Allen dacht ik heel even dat de K een H was
Zit 3 weken van uitstekend def. af.quote:Pieter-Jan Henstra
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 430
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ik zou hem sowieso doortrainen tot uitstekendquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zit 3 weken van uitstekend def. af.
Zal ik hem dan verkopen of aan het einde van het seizoen als tie formidabel (lukt net) is? Punt is dat nu een wingertrainer er misschien nog een wingback van kan maken en dat hij daarom meer opbrengt strax met wat aangetrokken prijzen, dan aan de malaise van het einde seizoen.
Tips?
Dat vraagt hij toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:47 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik zou hem sowieso doortrainen tot uitstekend
nou volgens mij staat er ergens in de regels dat het niet mag, dus ze kunnen inderdaad moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:49 schreef halleekes het volgende:
Een goede vriend van me, die ook HT speelt is voor 3-4 weken van de bewoonde wereld weg, nu vroeg ie aan mij of ik zijn HT wilde regelen...we hebben geen transfers naar elkaar, we doen het allemaal eerlijk, maar kan HT moeilijk gaan doen met 2 logins op 1 pc, zonder dat er collusion is?
klopt....heb je gelijk inquote:
dan regel ik zijn dingen wel via de uniquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou volgens mij staat er ergens in de regels dat het niet mag, dus ze kunnen inderdaad moeilijk gaan doen
Uit de regels:quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:54 schreef halleekes het volgende:
[..]
dan regel ik zijn dingen wel via de uni
Kijk maar uit dat niemand je hier aangeeftquote:
Let er ook op dat je maar één team per persoon mag hebben. Het is ook verboden om een team van een vriend te besturen. De eigenaar van het team moet het team zelf besturen. Onthoud: diegene die inlogt bij een team is ook de persoon die het team moet besturen. Het komt erop neer dat je geen vrienden of familie op je account mag laten inloggen, dat is privé. Het is ook verboden om spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs, zelfs als je probeert om aardig te doen! Als laatste is het ook nog eens verboden om je team aan een ander te geven. Dat zou oneerlijk zijn voor die mensen die nu op een team aan het wachten zijn.
dat is heel bizar...sites blokkeren voor studenten :|quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef Daemon19 het volgende:
Op mijn universiteit is Hattrick geblokkeerd..
Ben ook maar is begonnen met mn jeugdopleiding.
Staat nu op rampzalig..Dus dat duurt wel een tijdje voor ik kan pullen..
![]()
kortom een hoop geblaatquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Uit de regels:
[..]
Kijk maar uit dat niemand je hier aangeeft
Lukt niet, veel sites niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
Die hebben ook teveel tijdquote:
op de uvt geen last vanquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lukt niet, veel sites niet.
Wordt aangegeven als 'Games' en dat mag niet, want je moet studeren..![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:49 schreef halleekes het volgende:
Een goede vriend van me, die ook HT speelt is voor 3-4 weken van de bewoonde wereld weg, nu vroeg ie aan mij of ik zijn HT wilde regelen...we hebben geen transfers naar elkaar, we doen het allemaal eerlijk, maar kan HT moeilijk gaan doen met 2 logins op 1 pc, zonder dat er collusion is?
Ik zou t niet doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik heb het ook wel eens voor een maatje gedaan die geen internet had. Gewoon zn opstelling maken en verder niks. Gewoon geen transfers doen en voor de zekerheid even een buffer inbouwen qua inlogtijd (niet gelijk na elkaar inloggen met verschillende teams / zelfde IP)
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef MyImmortal het volgende:
een paar vrienden van me zijn broers en die loggen ook allemaal in opdezelfde computer nooit problemen mee gehad, zolang je geen transfers met elkaar doet zal het wel goed zitten denk ik zo
Vaag dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:10 schreef stefmans het volgende:
Vriend van mij heeft ook wel eens ingelogd op mijn pc, nooit probs mee geha![]()
Mijn (tweeling) broertje speelt ook hattrick en wij zitten op zelfde IP, dat mag ook gewoon hoor. Ik speel alleen soms een friendly tegen hem, maar koop expres geen spelers over (ook al zou ik ze willen).quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vaag dat had ik niet verwacht.Ik heb ook wel eens een regel overtreden. Maar ik kreeg meteen een boete van 10k
![]()
Hoe wil jij een opstelling maken voor morrige op de UNI op zaterdag trouwensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef halleekes het volgende:
Ik regel dat allemaal wel via de uniga geen risico lopen hierzo...anders wel op een pc van een huisgenoot
Grrr dat was een verrassingquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Lennox het volgende:
@ Stefmans, normaal is Uni op zaterdag gewoon open, maar vandaag met koninginnedag toevallig niet. Ik ga ook ff "de stad" in.
ben btw team van de maand komende maand(hoorde ik van Foetre)
Dat zou kunnen maar dat doe ik lekker nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Daemon19 het volgende:
Je kan het ook alvast geven, zodat je het op 1 mei kan neerzetten..
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef halleekes het volgende:
HT is wel hot onder studenten zeg, als ik door de bieb loop zie ik denk ik echt veel mensen OF aan het pokeren of HT of beide
jammer, het was net zo'n mooi topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef komrad het volgende:
ik zal me ook weer eens melden in dit topic
ik weet het, maar ik heb iets met het verpesten van mooie dingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer, het was net zo'n mooi topic
Hier is t wisselend nu. Bewolking en zon. Maar ik heb geen regen gezien vandaag!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:10 schreef halleekes het volgende:
hier onwijs kutweer (tilburg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |