Lukt niet, veel sites niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
Die hebben ook teveel tijdquote:
op de uvt geen last vanquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Lukt niet, veel sites niet.
Wordt aangegeven als 'Games' en dat mag niet, want je moet studeren..![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:49 schreef halleekes het volgende:
Een goede vriend van me, die ook HT speelt is voor 3-4 weken van de bewoonde wereld weg, nu vroeg ie aan mij of ik zijn HT wilde regelen...we hebben geen transfers naar elkaar, we doen het allemaal eerlijk, maar kan HT moeilijk gaan doen met 2 logins op 1 pc, zonder dat er collusion is?
Ik zou t niet doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Lennox het volgende:
Ik heb het ook wel eens voor een maatje gedaan die geen internet had. Gewoon zn opstelling maken en verder niks. Gewoon geen transfers doen en voor de zekerheid even een buffer inbouwen qua inlogtijd (niet gelijk na elkaar inloggen met verschillende teams / zelfde IP)
Ik weet niet of hattrick op de EUR werkt, nooit geprobeerd
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef MyImmortal het volgende:
een paar vrienden van me zijn broers en die loggen ook allemaal in opdezelfde computer nooit problemen mee gehad, zolang je geen transfers met elkaar doet zal het wel goed zitten denk ik zo
Vaag dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:10 schreef stefmans het volgende:
Vriend van mij heeft ook wel eens ingelogd op mijn pc, nooit probs mee geha![]()
Mijn (tweeling) broertje speelt ook hattrick en wij zitten op zelfde IP, dat mag ook gewoon hoor. Ik speel alleen soms een friendly tegen hem, maar koop expres geen spelers over (ook al zou ik ze willen).quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vaag dat had ik niet verwacht.Ik heb ook wel eens een regel overtreden. Maar ik kreeg meteen een boete van 10k
![]()
Hoe wil jij een opstelling maken voor morrige op de UNI op zaterdag trouwensquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef halleekes het volgende:
Ik regel dat allemaal wel via de uniga geen risico lopen hierzo...anders wel op een pc van een huisgenoot
Grrr dat was een verrassingquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Lennox het volgende:
@ Stefmans, normaal is Uni op zaterdag gewoon open, maar vandaag met koninginnedag toevallig niet. Ik ga ook ff "de stad" in.
ben btw team van de maand komende maand(hoorde ik van Foetre)
Dat zou kunnen maar dat doe ik lekker nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Daemon19 het volgende:
Je kan het ook alvast geven, zodat je het op 1 mei kan neerzetten..
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef halleekes het volgende:
HT is wel hot onder studenten zeg, als ik door de bieb loop zie ik denk ik echt veel mensen OF aan het pokeren of HT of beide
jammer, het was net zo'n mooi topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:57 schreef komrad het volgende:
ik zal me ook weer eens melden in dit topic
ik weet het, maar ik heb iets met het verpesten van mooie dingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer, het was net zo'n mooi topic
Hier is t wisselend nu. Bewolking en zon. Maar ik heb geen regen gezien vandaag!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:10 schreef halleekes het volgende:
hier onwijs kutweer (tilburg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |