je weet niet waaromquote:
kloptquote:Je gaat zeker ook niet naar die playoffs?![]()
Hij staat voor 0 op de lijst, misschien krijg ik er wel 1k voor!!!!!quote:Ernst-Jan Brooijmans (113962768)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and righteous.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Wage: 600 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: passable Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Meest recente gebeurtenissen in deze federatie.quote:
Volgens mij is dat echt niet zomaar te zeggen.Ligt egt puur aan je tegenstander hoe zijn taktiek etc is.Dus afhankelijk van zijn aanvalrates en dergelijken.quote:Op zondag 30 april 2006 13:10 schreef Space-Chinees het volgende:
Waarom reservetrainee? Dan is ie straks solid met 19..quote:Op zondag 30 april 2006 13:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
OLDBIE, TERING WAT EEN PULL!![]()
ik had ook best een leuke, wordt een van mn reserve trainees denk ik
Erben Holdert (113980606) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
Speciality: Powerful
Total Skill Index (TSI): 350
Wage: 540 ¤/week
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: weak
He Joralfquote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef maniack28 het volgende:
Deze levert tenminste nog wat op
Feli met je pull Oldbie.. 2 mil cashen ofzo ?
Heb zelf weer een kutwaailap
Het is gewoon een feit dat jullie niet zonder mij kunnenquote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
tss moet die foetre werken! Wij voetballen verliezen we met 8-1.Nou krijgt ie vast weer kapsonens.
Hoe kan ik de ratings zien van een tegenstander?quote:Op zondag 30 april 2006 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou de samenstelling van je verdediging af laten hangen van de ratings van je tegenstander. Heeft hij goede vleugelaanvalratings, stel dan twee vleugelverdedigers op, als hij een goede centrale aanval heeft, stel dan twee centrale verdedigers op enz.
Verder heeft wingers naar het midden zetten geen verdere invloed op de training, blijft 50% positiespel.
Ik ben weer frisquote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralfwas het nog een beetje leuk gister ?Ben je nog fris?
Bij het wedstrijdschema van je tegenstander.Wat is je teamnaam?quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Hoe kan ik de ratings zien van een tegenstander?
Jij kan ook lekker quoten foetre ik had meer gezecht dan wat jij quote.quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralfwas het nog een beetje leuk gister ?Ben je nog fris?
[..]
Het is gewoon een feit dat jullie niet zonder mij kunnen![]()
Ik weet wel dat je meer gezegd hebt. Dat heet Oostindisch qoutenquote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij kan ook lekker quoten foetre ik had meer gezecht dan wat jij quote.![]()
![]()
C-star (1011341)quote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij het wedstrijdschema van je tegenstander.Wat is je teamnaam?
zo'n 5-6 ton, met een beetje geluk door een bidwar nog meer..quote:Op zondag 30 april 2006 10:49 schreef Oldbie het volgende:
Weer een leuke pull
[..]
Wat zou ik kunnen vragen??
Ik denk en ik hoop het ook voor hem.quote:Op zondag 30 april 2006 13:58 schreef Daemon19 het volgende:
C-star wint.
Hoe waren underOath en Thricequote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben weer frisHeb gedouched...
1. Het was stervenskoud... klappertanden in de tent 's nachts
2. Het is nog kouder als je vrijdagavond ziek bent van de drank en te weinig kleding aanhad
3. Het was wel ontzettend vet
Zie Groezrock topic.. beide boutquote:
jup, idd, daarom twijfel ik nog of ik m moet gaan trainen. op zich zijn inadequate winger en passing wel leuk, en powerful...quote:Op zondag 30 april 2006 13:26 schreef Lennox het volgende:
Hij zit wel laag VK (toch?_)
Hoezo fan? Gewoon een tiepvaudquote:
je kunt er iig snelle wingers/forwards mee counterenquote:Op zondag 30 april 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
- Spelers met de specialiteit 'snelheid' verliezen 'verdedigen' in de zon
- Snelle spelers verliezen 'scoren' en 'verdedigen' in de regen
Snel is alleen aantrekkelijk voor wingdefs (imo)
Dit was vorig seizoen, maar hij heeft ipv 2 defs een tsi 150000 mid erbij.. 7*.. dus zn middenveld zal wel in de richting van zwak (laag) gaan.quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Ik denk het volgende te kunnen halen (normaal spelend):quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
of de aanval door het het midden: goed (laag).quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: redelijk (zeer laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
Hendrik-Jan Borg (27915502)quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef truStie het volgende:
TSI van 150k , EEN SPELER?
Das 5x mijn complete team
Ik denk het wel.. hij heeft nog een mid verkocht... verder speelde een van zn mids woensdag niet in de beker, dus hij kan nog wel hoger halen idd... zwak (zeer hoog) schat ik hem in dan. Maar bij blijft 5-3-2... zeker weten, daar heeft hij de trainees voor.quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef komrad het volgende:
Joralf, weet je wel zeker dat hij 532 gaat spelen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat je 2 goede defs verkoopt en een 7* MF koopt om niet op pos te gaan spelen
quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Meest recente gebeurtenissen in deze federatie.
30-04-2006 Hives heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Je zit er dus weer bij!
Ik voeg je gelijk toe aan de 2e ronde bekerlijst
Zouteveen - Dapp're Strijders
352quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Hij heeft geen ervaring met iets anders dan 3-5-2 zie ik... verdorie.. ik heb gewoon te weinig goeie spitsenHopelijk stijgt die pik van de week naar uitstekend/goed, dan kan die de deur uit... en dan komt er een nieuwe spits voor in de plaats
Goed kan ik alleen op 1 plek halen, niet op 2. Hij valt via 2 plekken aan, dus ik zal mn defratings moeten spreidenquote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef komrad het volgende:
dan zou ik toch op possesion spelen als je dat haalt, maar dat is dus twijfelachtig.
Zijn aanval is niet super (die van mij is bv beter) dus dat is counterwise niet zo best. Als je een def van goed/uitstkend kan halen heb je ene kans, zelfs met iets minder possession. Probleem is wel dat hij je aanval natuurlijk makkelijk afstopt. Hopen op SE dan maar??
typvaudbquote:
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....quote:Op zondag 30 april 2006 17:27 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond opstellen dus.. dan heeft hij maar gespeeld, kan je iig cashen
Ik heb straks nog wel een leuke trainee voor je in de aanbiedingquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef macondo het volgende:
Speelt er wel eens iemand 4-4-2? Ik train verdedigen, maar heb er nu maar vier echt beschikbaar voor hun taak. Nummer vijf heeft even een off day. Heb nu ook maar een winger in vorm, dus 4-4-2 staat nog op schema..
Dan had je hem sowiezo eerder moeten listen... dan kon hij nog spelen...quote:Op zondag 30 april 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....
Jaap Stam op de vleugel sucksquote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef macondo het volgende:
Ik laat een 17 jarige redelijk verdedigen niet spelen in de competitie... Heb vier keer een Jaap Stam, dan ga ik er geen speler bij zetten die maar 3 sterren haalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |