quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Meest recente gebeurtenissen in deze federatie.
30-04-2006 Hives heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Je zit er dus weer bij!
Ik voeg je gelijk toe aan de 2e ronde bekerlijst
Zouteveen - Dapp're Strijders
352quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Hij heeft geen ervaring met iets anders dan 3-5-2 zie ik... verdorie.. ik heb gewoon te weinig goeie spitsenHopelijk stijgt die pik van de week naar uitstekend/goed, dan kan die de deur uit... en dan komt er een nieuwe spits voor in de plaats
Goed kan ik alleen op 1 plek halen, niet op 2. Hij valt via 2 plekken aan, dus ik zal mn defratings moeten spreidenquote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef komrad het volgende:
dan zou ik toch op possesion spelen als je dat haalt, maar dat is dus twijfelachtig.
Zijn aanval is niet super (die van mij is bv beter) dus dat is counterwise niet zo best. Als je een def van goed/uitstkend kan halen heb je ene kans, zelfs met iets minder possession. Probleem is wel dat hij je aanval natuurlijk makkelijk afstopt. Hopen op SE dan maar??
typvaudbquote:
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....quote:Op zondag 30 april 2006 17:27 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond opstellen dus.. dan heeft hij maar gespeeld, kan je iig cashen
Ik heb straks nog wel een leuke trainee voor je in de aanbiedingquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef macondo het volgende:
Speelt er wel eens iemand 4-4-2? Ik train verdedigen, maar heb er nu maar vier echt beschikbaar voor hun taak. Nummer vijf heeft even een off day. Heb nu ook maar een winger in vorm, dus 4-4-2 staat nog op schema..
Dan had je hem sowiezo eerder moeten listen... dan kon hij nog spelen...quote:Op zondag 30 april 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt? Opstellen?? als hij een blessure oploop ben ik de lul....
Jaap Stam op de vleugel sucksquote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef macondo het volgende:
Ik laat een 17 jarige redelijk verdedigen niet spelen in de competitie... Heb vier keer een Jaap Stam, dan ga ik er geen speler bij zetten die maar 3 sterren haalt..
Ik huldig de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen. Maar vanavond wil ik in de competitie een goede start maken. Ik zie namelijk promotiekansen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:41 schreef Ruudt het volgende:
Jij verkiest resultaat dus boven training?
Slechts 31kquote:Ben von Jochems (16656806)
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 624 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Trainingsprogramma?quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik denk en ik hoop het ook voor hem.
De ratings zijn nog niet geweldig trouwens maar wat wil je als je net een maand je team hebt.
Heb je je trainingprogramma al een beetje op orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |