Je had afgelopen woensdag toch ook al zo'n wedstrijd? Zwaar in de meerderheid, maar niet gewonnen?quote:Op zondag 30 april 2006 21:18 schreef Daemon19 het volgende:
De teams gingen met een 0 - 1 (achter) stand de rust in.
Deze helft was Daemons met 68 procent het meest aan de bal.
En maar 1 'kans' gehad..
Heb er al 3 uitgeschopt in de eerste helftquote:De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Soldt. Soldt-speler Stefan Vasiliu kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 34e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Josep Farreras moest laten vervangen. In de 38e minuut ontving Sys-speler Armağan Çağın een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Soldt zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Thorben Lorant na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Lukas Lüthje. 42 minuten waren er gespeeld toen Aron van den Burg van Soldt een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 1 - 0 te scoren. In de 44e minuut ontving Sys-speler Love Olofsson een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Soldt zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Israel Manero na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Ebbe Larsen. Een van de vele goede ballen die Thierry Heltzel vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Armağan Çağın, die vervolgens voor Sys prachtig de 1 - 1 scoorde. Sys kwam op voorsprong in de 45e minuut. Het werd 1 - 2 na een magnifieke combinatie door het midden. Marcos Picazo was de doelpuntenmaker. Rust: met een stand van 1 - 2 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Soldt met 51 procent het meest aan de bal.
Trainingsprogramma: 6 trainees van onder de 21, liefst zo jong mogelijk, waarvan je er 3 laat spelen tijdens de competitiewedstrijden en 3 tijdens oefenwedstrijden. Doortrainen tot 20/21-jarigen, verkopen en er weer 17-jarigen voor terugkopen en zo krijg je na een aantal seizoenen een mooi roulatiesysteem voor je trainees en moet je steeds betere trainees kunnen kopen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Trainingsprogramma?
Wat moet ik daaronder verstaan?
Heb dus gewoon net tussen de seizoenen door op conditie getraint.. en deze week ben ik weer positiespel gaan trainen met 3-5-2 opstelling. Dit wil ik gewoon het hele seizoen aanhouden?
So far so good... 0-1 voor
piccen zie je volgens mij alleen in de ratings terug, niet in de sterren dacht ik.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Ruudt het volgende:
1-4 verloren, wel een sterrenrecord (37 met PIC). Had al tweemaal 37 gehaald maar niet met PIC
Idem.. dat haal ik dus niet meer in. Jammer, erg jammer.. had echt gedacht dit redelijk makkelijk te winnen. Een seizoen goed beginnen is altijd mooi, maar helaas zat dat er niet in. Nouja, vorig seizoen ging het eerst ook niet goed maar ben uiteindelijk wel kampioen geworden, dus wie weet..quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef macondo het volgende:
Krijg geen poot aan de grond, sta al met drie nul achter... tegenvaller!
Op die manier.quote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Trainingsprogramma: 6 trainees van onder de 21, liefst zo jong mogelijk, waarvan je er 3 laat spelen tijdens de competitiewedstrijden en 3 tijdens oefenwedstrijden. Doortrainen tot 20/21-jarigen, verkopen en er weer 17-jarigen voor terugkopen en zo krijg je na een aantal seizoenen een mooi roulatiesysteem voor je trainees en moet je steeds betere trainees kunnen kopen.
Ik sta na 64 minuten 2-0 voor tegen een counterhufter waarvan ik had verwacht om te verliezen, heeft de tactische hulp hier toch geholpen![]()
Ssstquote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
piccen zie je volgens mij alleen in de ratings terug, niet in de sterren dacht ik.
37* is wel erg weinig voor een team in VIquote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Ruudt het volgende:
1-4 verloren, wel een sterrenrecord (37 met PIC). Had al tweemaal 37 gehaald maar niet met PIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |