quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:04 schreef Daemon19 het volgende:
Hahah, wtf..
Ik heb woensdag 2 wedstrijden in mn stadion..
Grumpelix - sporting amsterdam
Datum: 05-04-2006 om 17:00
MatchID: 69784717
Stadion: Red Daemons Arena
Red Daemons - alienigenas
Datum: 05-04-2006 om 17:30
MatchID: 69829415
Stadion: Red Daemons Arena
Wordt een kort wedstrijdje die van Grump..
Hij duurt maar een half uur..![]()
Maar das vast genoeg voor ons Grump!![]()
Zo natuurlijk vind ik dat niet hoorquote:
Ik, jammer dat ik geen geld hebquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef Tomhoog het volgende:
zoo ben ik weer
zoekt iemand nog een 18jarige speler met redelijk passen positiespel?
nee minimaal 17 met goed of uitstekendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef Tomhoog het volgende:
zoo ben ik weer
zoekt iemand nog een 18jarige speler met redelijk passen positiespel?
Nja duur is die niet hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik, jammer dat ik geen geld heb
Ook niet voor de grap?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee minimaal 17 met goed of uitstekend
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor grappen heb ik dan weer geen geld
gierig.. iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:37 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Gierige Fokker
![]()
Trouwens zat net topics terug te lezen en toen had ik het over economen aannemen.. ik had het over woordvoerders. Dus koop woordvoerders en geen economen als je geen geld hebt
je moet wat als je niet weg kan/mag![]()
nice one lennox, wat heb je er voor betaald?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef Lennox het volgende:
Scott Parsons (90393447)
17 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Constapated Penguins
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Net gekocht. Counterhufter team krijg gestalte in het B- team. vd week nog een YP zoeken met goed/redelijk 17 jaar
Heej, dat was mijn 1e postquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
Hattrick (online voetbalmanager)
Het had niet veel gescheeld of de eerste topic was vroegtijdig dicht gegaan
Hoe hoog is je aanval?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:58 schreef komrad het volgende:
ik denk dat het dan een close call wordt, je hebt een iets beter MF. Mijn aanval ownt je verdediging wel natuurlijk
Mijn def is ook niet veeel soeps meer
18 jarige winger, begin van het seizoen, uitstekend wing, goed passen, redelijk-utistekend pos en snel?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef komrad het volgende:
oh ja ik ga nog 2 spelers verkopen waardoor ik 10M te besteden heb voor 1 trainee en een verdediger en een andere (goedkopere spits) met SP en spec
dat van die PM winger weet ik nog niet zo net, daar heb ik er al 1 van en je moet niet vergetern dat je beperkt bent in je trainingsplaatsen als wingertrainer omdat je maar 4 echte plekken hebt. Ik ga ook eens kijken naar vleugelaanval als training, gaat wat minder snel maar wel 10 plekkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
18 jarige winger, begin van het seizoen, uitstekend wing, goed passen, redelijk-utistekend pos en snel?
als def: wonderbaarlijk def met redelijk vleugelspel en redelijk passen
spits: briljant/wonderbaarlijk met zwak/matig passen, bovennatuurlijk SP en onvoorspelbaar of koppen
Lijkt me een leuk plannetje
Ik denk rond de 400-500k, ik zou zeggen list hem voor 500kquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
20 jaar en goed in vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?![]()
nu twijfel ik nog, list ik hem aan het begin van volgend seizoen of nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Ik denk rond de 400-500k, ik zou zeggen list hem voor 500k
wacht tot begin van het seizoen en verkoop em dan pasquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
20 jaar en goed in vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?![]()
idd, vergeten te zeggen dat je hem nog conditietraining moet geven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:36 schreef stefmans het volgende:
dank![]()
Ik list hem aan het begin van het seizoen en geef hem nog 2 weken conditie training erbij![]()
wat is fok toch irritant met die berichten als je een bericht wil posten![]()
ik verwacht volgende week de laatste stijger en dan kan ik al beginnen aan conditie trainingquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
idd, vergeten te zeggen dat je hem nog conditietraining moet geven.
Dan is die weer wat meer waard
En het is niet eens origineel, kan me herinneren dat ze vorig jaar ook zoiets hadden.. die grap vorig jaar van "the Pit" was wel goed trouwens.. maar dat was niet van Fok! zelf maar van een paar usersquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:36 schreef stefmans het volgende:
dank![]()
Ik list hem aan het begin van het seizoen en geef hem nog 2 weken conditie training erbij![]()
wat is fok toch irritant met die berichten als je een bericht wil posten![]()
ik ga al expres niet naar buiten op 1 april gaat fok zo klotequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En het is niet eens origineel, kan me herinneren dat ze vorig jaar ook zoiets hadden.. die grap vorig jaar van "the Pit" was wel goed trouwens.. maar dat was niet van Fok! zelf maar van een paar users
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
gaaf he![]()
Ik zou in het vervolg dan wel mijn naam goed schrijven![]()
Net over de 3 ton. Hij moet op de helft zitten vermoed ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nice one lennox, wat heb je er voor betaald?
mooie koopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef Lennox het volgende:
Scott Parsons (90393447)
17 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Constapated Penguins
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Net gekocht. Counterhufter team krijg gestalte in het B- team. vd week nog een YP zoeken met goed/redelijk 17 jaar
Nee, je logins houdt je niet. Ik geloof dat je dan tot volgende week zondag maar 5 keer kan inloggen. Misschien kan je na maandag wel weer gewoon inloggen, maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:54 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: -130 707 ¤ (-513 786) ¤ :x
Ik heb dus 2 spelers van 400k in de verkoop. Op 1 is al geboden, die ander heb ik dik een ton onder TL compare gelist. Ik neem aan dat ik dan gewoon mijn log-in houd, of hoe werkt dat?
Deze spelers lopen maandag af , maar de engine moet toch "zien" dat ik sowieso 380k in het laatje krijg?
Is het niet slimmer om hem aan eht begin van volgend seizoen te kopen?quote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef Oldbie het volgende:
YP was kut, maar staat te koop
Vanavond MOTS. Ik moet 1 punt halen om promotie veilig te stellen. Volgend week moet ik thuis tegen de ongeslagen nummer 1 dus daar wil ik het niet op aan laten komen. Ik ben nu al zenuwachtig voor vanavond
Net een nieuwe trainer aangetrokken: goed trainer, slecht leiderschap
Hij is Portugees en heeft stage gelopen bij José Mourinho
wat maakt het voor verschil tussen en goed coach en redelijk coach?quote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef maniack28 het volgende:
Als hij al een goed coach had : Ja
Als hij nog geen goed coach had: nee, dan maakt het niet uit.
snellere trainingquote:Op zondag 2 april 2006 13:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat maakt het voor verschil tussen en goed coach en redelijk coach?![]()
dat van die training bedoel ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 13:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
snellere training
Ik had nog geen goed coach
Zou ik niet doen, anders is al het geld wat je er in geinvesteerd hebt, weggegooid.quote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef nicomart het volgende:
ik denk dat ik de geldkraan van de jeugd dicht ga draaien denk ikdit seizoen nog geen enkele jeugdpull gehad die voor meer dan 5 k weg kon!! En volgens mij heb ik er zelfs maar 4 gehad die uberhaupt voor 5 k weg konden
Je kan verwarring krijgen omdat je niet gewend bent aan velugelaanval.quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef stefmans het volgende:
even een vraagje,
als je je tacktiek veranderd van bijv, centrumaanval naar vleugelaanval zorgt dit ervoor dat de ervaring met je opstelling daalt op blijft deze hetzelfde?![]()
jupquote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je kan verwarring krijgen omdat je niet gewend bent aan velugelaanval.
Dat is wat je bedoelt neem ik aan?
Waarom nu piccen??Maak je nu maar geen zorgen meer om je teamgeest. Deze wordt over 2 weken gereset naar bedaard dus daar moet je je niet fruk om maken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef twi het volgende:
Moeilijke beslissing heb ik. Een punt nodig voor het kampioenschap, en een uit- en thuiswedstrijd (in die volgorde) tegen teams die beiden even goed zijn, maar wel iets slechter dan ik. Mocht ik echter deze zonder te PICcen verliezen (kans is klein, maar je weet het nooit), moet ik volgende week weer met de nu al moorddadige teamgeest aantreden. Bovendien is volgende week thuisvoordeel. Thuis kampioen worden heeft ook wel iets
Hoe dan ook, denk dat ik deze week PIC en hoop op een gelijkspel, en anders dan kan ik volgende week met thuisvoordeel weer MOTSen en de titel alsnog veiligstellen.
Verwarring?!quote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je kan verwarring krijgen omdat je niet gewend bent aan velugelaanval.
Dat is wat je bedoelt neem ik aan?
komen de rode +1 spelers terug van een +2? en is de niet-rode speler woensdag geblesseerd geraatk?quote:Op zondag 2 april 2006 17:32 schreef Daemon19 het volgende:
(02:25:06) (@Daemon) beetje lompe vraag aangezien ik het antwoord al weet maar ja, toch ff vragen..
(02:25:22) (@Daemon) een speler van me staat op +1, licht geblesseerd, maar kan wel trainen.
(02:25:45) (@Daemon) bij mn opstelling staat ie niet meer in het rood, maar volgens mij kan ik hem toch niet opstellen, toch?
Ik heb 3 spelers met +1, en 2 daarvan zijn rood, en deze niet..
je snapt me nietquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Ik hoor veel mensen hier zeggen dat een paar weken conditietraining de verkoopprijs meer goed doen dan dat jaartje verschil. Tenzij de conditie nu al hoog is kan je 'm dan 't beste na een paar weken conditietraining verkopen.
Maargoed, dat zegt de newbie
mensen met en ds-lite als avatar horen te winnenquote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Egamer het volgende:
19 minuten: Na 19 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Patrick Wester, die de voorsprong van United kon uitbreiden naar 0 - 2.
Ik doe het goed.
Klopt.. en aan het einde van het seizoen zijn de prijzen voor een 18 jarige bijna gelijk aan een 19 jarige aan het begin, mits meer conditie natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Ik hoor veel mensen hier zeggen dat een paar weken conditietraining de verkoopprijs meer goed doen dan dat jaartje verschil. Tenzij de conditie nu al hoog is kan je 'm dan 't beste na een paar weken conditietraining verkopen.
Maargoed, dat zegt de newbie
Waarom sta ik met 1-0 achter????quote:De eerste helft zit erop. De tussenstand is 1 - 0. Rangers, dat een balbezit had van 61 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Oldbie het volgende:
1-0 verloren dus. DAMN!!!!
Nou moet ik volgend week van de ongeslagen koploper punten af zien te snoepen. Ik heb vandaag gemotst.....lekker is dat![]()
Ik moet op zoek naar versterkingen denk ik. Wat een kutspel
Ja, mits die op een trainbare positie heeft gespeeld, natuurlijk..quote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef DJqbl5 het volgende:
krijgt een speler training als die rood heeft gekregen??
Veel succes enne... ...MOTSen!quote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef Cart_man het volgende:
Nummer 1 heeft vandaag verloren. Ik 5-0 gewonnen. Verschil is nog 1 punt. Volgende week moet ik tegen hem.
Nee. Ik sta 2e. Nummer 3 en nummer 4 staan op 2 punten maar veel slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?
quote:
quote:
Na-apers..quote:
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor jequote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Oldbie het volgende:
No problemquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
de 2 weken na je laatste comp wedstrijd heb je alleen woensdag de mogelijkheid tot een friendlyquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No problem
We helpen elkaar naar grote successen
nu moet ik nog gelijkspelen of winnen zondag.....
Je speel inderdaad een aantal weken alleen vriendschappelijk. Slecht voor de financiën. Maarja, iedereen heeft daar last van.....
Niet slim om nu al in je jeugd te investeren. Zorg eerst voor genoeg inkomsten en begin dan pas aan je jeugd.quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
sir_dalordquote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef -J-D- het volgende:
Als het gratis is, is Grumpey er als de kippen de bij
quote:Er staan momenteel 141 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 133 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2006-03-30 16:25:00.
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.quote:Op 2006-03-30 17:13:22 heb je een team aangevraagd.
onbegrijpelijk dat mensen met schulden geld in hun jeugd steken. Niet doen! echt niet doen! zonde zonde zonde....quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
Ik durf niet in te loggenquote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef foetre het volgende:
haha ik zet lekker op -435.000 en ik ben er trots op!!
Je hebt al wel een bod op Rombachquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik durf niet in te loggen. Heb geen mailtje gehad van Hattrick, maar ik stond na de update op -595k
![]()
Alleen had ik gister thuiswedstrijd (12k stadion) En vanmiddag lopen er 2 spelers af, waarop er bij 1 al 380k is geboden (na aftrek van de kosten). Die ander staat er ook voor 440k op.
Dinsdag log ik even in om nieuwe trainee te kopen (daar kwam die schuld ook door, omdat ik al een nieuwe voor 330k had gekocht). En dan vrijdag met de update een keer.
Niet leuk![]()
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sir_dalord
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?
misschien moeten we qyn ook ff vertellen dat we langskomen![]()
BIj mij is iig de halve finale en je mag best terug komen voor de finale!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
Hoeft niet per se hoor, kan ook zijn dat je hem pas in de loop van deze week pas krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wackyduck het volgende:
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.![]()
Ja snap ik, alleen iemand moet toch een neutraal stadion kiezen..quote:Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Grumpey het volgende:
door de 3e optie te nemen naast uit of thuis spelen.
Jammer van de wedstrijd, had graag gezien hoe hij gegaan was als je geen blessures had.
het gerucht doet de ronde dat een clown dezelfde werking heeft als het leiderschap van je coach: is je TS hoog, dan zakt deze minder snel terug. het effect van een clown is echter vele malen minder groot. imaar dit gegeven is nooit bewezen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Aschwin. het volgende:
De laatste paar keer heb ik een speler gekocht en daardoor zakte mijn teamgeest! Nu hoor ik wel eens het woord "clown" (populair persoon en goed leider) voorkomen, maar wat is het nut ervan?
Dat zegt een verkoop van mijquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
Ik spreek Nederlands!
ich tu gern campen, schlecht autofahren, Tulpen pflücken und Windmühlen bauen
![]()
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggenquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat zegt een verkoop van mij(YP)
Kapitaal: -513 786 ¤ (300 114) ¤
Ik heb nog mooie trainee op het oog. Hopen dat ik die voor schappelijke prijs binnen kan halen.
Ik heb nooit een bericht in postbus gehad, dat vond ik al vaagquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggen
kuchquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
of hij staat dan net op -201k dan gaat het ook niet lukken hequote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet het met grump eens zijn, 10k in de min is nou niet zo ernstig, of kom je op -510k..
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voorquote:
no commentquote:Op maandag 3 april 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voor
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
no fucking with Sirdalordquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?
sd![]()
wie wil je nuekenquote:
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zoquote:
ouch, dies onder de gordelquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zo
ik mag jou trouwens welquote:
nee, ik werk bij een duits bedrijfquote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
Werkloos? Ongeschikt?
10k niet, een paar M welquote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
----------
ontopic, van wie kan ik 10k lenen? Ik geef Alexandderssoonn als onderpand
nu niet meer dan??quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar ik tot 1 1/2 maand geleden nogal erg veel uren moest maken![]()
Duitsers!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik werk bij een duits bedrijf
waar ik tot 1 1/2 maand geleden nogal erg veel uren moest maken![]()
Hives gaat een mooie zomer tegemoetquote:Op maandag 3 april 2006 21:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Duitsers!
Moet je zo'n oranje helmpje opzetten, met 'Jetzt geht losssssssssss!'..
je kan zo half juni daar mooi binnenkomen met:quote:Op maandag 3 april 2006 21:40 schreef The_Hives het volgende:
![]()
nope nu niet meer. Redelijk normaal nu, ook in contractbesprekingen gezegd dat ik het niet meer van plan ben![]()
geen problemen hoor, ik zal het even vertalen voor nieuwere mensen hier:quote:
heb je het dan over mn contractquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
je kan zo half juni daar mooi binnenkomen met:
Schade, Schade, alles ist vorbei![]()
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen problemen hoor, ik zal het even vertalen voor nieuwere mensen hier:
SD: hoi iedereen, bier!
Hives: hoi terug, ajax!
Komrad: hoi hoe gaat het? (Komrad stelt altijd vragen...)
je kan ze natuurlijk op een bepaald moment wel opzoeken he, die duitsersquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je het dan over mn contract
Helaas (op dat moment) heb ik weinig met duitsers te maken.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:
Wat moet ik met al dat HT geld doen, laat ik er eens mee gaan pimpen op HT
oh nee, dat was Jonks
quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:
Wat moet ik met al dat HT geld doen, laat ik er eens mee gaan pimpen op HT
oh nee, dat was Jonks
Grumps is een beetje de technocraat onder de HT'ers
[offtopic] ga je ook naar het concert van korn en hatebreed[/offtopic]quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik mag jou trouwens wel
Ajax
Korn
Hattrick
----------
ontopic, van wie kan ik 10k lenen? Ik geef Alexandderssoonn als onderpand
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!quote:
is een technocraat per definitie niet sociaal danquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!
nee dus
Enne stefmans, niet zo offtopic gaan he!
ik mag ook nietsquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!
nee dus
Enne stefmans, niet zo offtopic gaan he!
mhaow beetje danquote:Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
is een technocraat per definitie niet sociaal dan
geef nu maar gewoon toe dat je te snel in je oordeel bent. Ik durf wel aan dat je in HT een technocraat bent. Daarbuiten, daar kan/wil ik geen oordeel over hebben maar het lijkt me wel mee te vallenquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow beetje dan
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=technocraat
Hoe kom je eigenlijk zo diep in het rood? Je kan toch maar tot 200k spelers kopen?quote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik durf niet in te loggen. Heb geen mailtje gehad van Hattrick, maar ik stond na de update op -595k
![]()
Alleen had ik gister thuiswedstrijd (12k stadion) En vanmiddag lopen er 2 spelers af, waarop er bij 1 al 380k is geboden (na aftrek van de kosten). Die ander staat er ook voor 440k op.
Dinsdag log ik even in om nieuwe trainee te kopen (daar kwam die schuld ook door, omdat ik al een nieuwe voor 330k had gekocht). En dan vrijdag met de update een keer.
Niet leuk![]()
Vooral dat o zo leuke persbericht hier niet neerzetten!quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Lennox het volgende:
Leuk persbericht er ook uitgegooid net
Ik heb dus nog 3 logins zag ik net en hij staat nu nog aan. om 0.03 wil ik een speler kopen
Vítor Lisboa (97347323
sta nu 300k in de plus. En hij zal ms rond dat bedrag komen te zitten. Moet hem sowieso hebben
[edit] van het weekend mn eerste def met 5*![]()
![]()
![]()
Behalve als ze niemand toelaten op een dag natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
[..]
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.![]()
En al de beloftes die je aan mij gedaan hebt tijdens de laatste meet dan??quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef sir_dalord het volgende:
yupyup, bier en ajax... helaas meer bier dankzij ajax dit seizoen :<
ach, hattrick.. ik doe er niet zoveel meer aan. Ik zit net zo in de greep van wow als een broodje frikandel in de handen van hives moeder (dikke negerin uit suriname)
maar toch kampioen dus ik heb blijkbaar iets goeds gedaan. En heb zelfs fokforum weer onder mijn favorieten staan
meer bier?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En al de beloftes die je aan mij gedaan hebt tijdens de laatste meet dan??
Te veel bierquote:
En nu motsen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft overal pijn
twee dagen rondgetrokken in luxemburg met t tentje, zie ik gvd ineens SD terug op het forum
en allerlei fok!kampioenen!!! feli
vraagje: komende zondag topper op t program, tegen nr.2, zelf nr.1 op 2 punten voorsprong. afgelopen zondag in zijn wedstrijdverslag: "At the beginning of the game, Alkmaar appeared to have already taken this victory to the bank"
betekent dit dat ie gePIC't heeft? (ik trouwens ook, al twee weken achter elkaar, TS satisfied)
volgens mij is het zelfvertrouwen dan extreem hoog. (bij die zin die je aangeeft)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft overal pijn
twee dagen rondgetrokken in luxemburg met t tentje, zie ik gvd ineens SD terug op het forum
en allerlei fok!kampioenen!!! feli
vraagje: komende zondag topper op t program, tegen nr.2, zelf nr.1 op 2 punten voorsprong. afgelopen zondag in zijn wedstrijdverslag: "At the beginning of the game, Alkmaar appeared to have already taken this victory to the bank"
betekent dit dat ie gePIC't heeft? (ik trouwens ook, al twee weken achter elkaar, TS satisfied)
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
volgens mij is het zelfvertrouwen dan extreem hoog. (bij die zin die je aangeeft)
Oh jah, je countert natuurlijk..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.
zondag misschien motsen, weet nog niet zeker, wil ook rekening houden met ev p/d duel
@daemon, die ene waailap afgelopen zondag wordt dus ook laatste in onze league
zou je willen promoveren dan? denk dat je best wat te zoeken hebt in Vquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.
zondag misschien motsen, weet nog niet zeker, wil ook rekening houden met ev p/d duel
@daemon, die ene waailap afgelopen zondag wordt dus ook laatste in onze league
thnx, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je willen promoveren dan? denk dat je best wat te zoeken hebt in V
quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef sir_dalord het volgende:
yupyup, bier en ajax... helaas meer bier dankzij ajax dit seizoen :<
ach, hattrick.. ik doe er niet zoveel meer aan. Ik zit net zo in de greep van wow als een broodje frikandel in de handen van hives moeder (dikke negerin uit suriname)
maar toch kampioen dus ik heb blijkbaar iets goeds gedaan. En heb zelfs fokforum weer onder mijn favorieten staan
eerste keer was het ook duidelijk hoor hivesquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ben je net als dat broodje frikandel hopeloos verloren![]()
wow ik dacht dat je ermee zou stoppen![]()
wordt ook tijd, no offense sirda maar zou je niet eens andere dingen gaan doen??
-----------
Stefmans, helaas dit jaar weinig concerten of festivals voor mij dit jaar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef Grumpey het volgende:
waar is jonks als je hem nodig hebt he komrad....
we weten nog steeds niet welk persoon achter komrads avatar zit he....quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef sir_dalord het volgende:
er zijn andere dingen dan wow?ik ben recent verhuisd en ben ook daadwerkelijk aan het minderen. Nu ik kampioen ben geworden is het natuurlijk ook wel wat leuker
maar goed, laten we maar afwachten wat de toekomst ons brengen zal. Al hoop ik dit keer op een mooie vrouw en niet een fopneger
Moet natuurlijk wel een verassing blijven!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
we weten nog steeds niet welk persoon achter komrads avatar zit he....
net als daemon, exculibar, myimmortal, ruudt, twistedlogic, nicomart, twi, oldie, foetre, lennox, bonobo11 pekel jonks stefmans yankee_one etc etc
Winnen..quote:Op woensdag 5 april 2006 00:20 schreef Oldbie het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik zou moeten doen? Uitgaan van eigen kracht? Ik ben bang dat ik iets tekort kom. Moet ik voor één zondag al mijn tactiek overboord gooien en met een 4-4-2 proberen te counteren? Moet ik pressen (kansloos denk ik). Help me!!!! Ik weet het niet!!!
Match of the Season spelen, oftewel, wedstrijd van het seizoen. Daarmee zal iedereen de beste wedstrijd spelen die ze kunnen spelen. Enige nadeel hiervan is dat je spelers veel minder goed zullen spelen in de wedstrijden die daarna nog volgen, alleen bij de laatste wdstrijd dit seizoen is dat toch niet boeiend.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef Ciscus het volgende:
wat is MOTSen? Ik krijg morgen mijn team toegewezen, vandaar..
waarom denk je dat hij de fok!cup heeft laten schietenquote:
Ik speelde de RIDPT cupquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij de fok!cup heeft laten schieten
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:10 schreef Daemon19 het volgende:
...verhaal...
Thanks. Hier kan ik wat mee.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:03 schreef Grumpey het volgende:
...verhaal...
dat ziet er netjes uitquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef DSanka het volgende:
Speel inmiddels al een tijdje Hattrick, maar ben nog nooit op dit forum wezen spammen. Nu kijk ik naar de links die door anderen zijn aanbevolen en ik mis er een. Of ik zit er totaal over heen te kijken naar een zware werkdag
http://wiki.hattrick.org (Daar staat echt alles op wat je over het spel moet weten)
nee, maar als ze in de wedstrijd opnieuw een blessure oplopen is die van langere duur, dus meer risico.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef twi het volgende:
Zijn spelers met een pleister gevoeliger voor nieuwe blessures? Of herstellen ze minder snel wanneer je ze opstelt?
ik vond het al een beetje vreemd kerelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef stefmans het volgende:
wat ben ik toch en sukkel, ik heb per ongeluk mijn tacktiek op counter gezet en ik speel 3-5-2 hoe stom ben je dan![]()
ja je staat nu ook al met 0-2 voorquote:Op woensdag 5 april 2006 17:46 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik vond het al een beetje vreemd kerel![]()
speler met pleister eraf (server die down gaat). zal wel weer een +4 worden...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee, maar als ze in de wedstrijd opnieuw een blessure oplopen is die van langere duur, dus meer risico.
klopt. Het dieptepunt is geweest. Pas laatste week krijg je nog 1 goedkope week.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
transfermarkt lijkt trouwens wat aan te trekken.
wiki.hattrick is vrij nieuw, maar toch maar ff lezen binnenkort!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef DSanka het volgende:
Speel inmiddels al een tijdje Hattrick, maar ben nog nooit op dit forum wezen spammen. Nu kijk ik naar de links die door anderen zijn aanbevolen en ik mis er een. Of ik zit er totaal over heen te kijken naar een zware werkdag
http://wiki.hattrick.org (Daar staat echt alles op wat je over het spel moet weten)
Das goed nieuws, aangezien ik 2 middenvelders ga verkopen!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
transfermarkt lijkt trouwens wat aan te trekken. en dat net nu ik trainees aan t zoeken ben
Yup het zal niet veel zijn, maar je krijgt nog geld in ieder gevalquote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb vandaag mijn team gekregen en toch nog een friendly kunnen regelen.![]()
Maar wel 4-0 achter tegen een 8e-klasser, en een laatste plaats met 0 punten in de competitie met als laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd tegen de #1. Maar wel thuis, dus misschien krijg ik nog wat inkomsten voor het tussenseizoen.![]()
Dank je, ik lees me even in het trainingsgebeuren en hoop dan langzaam omhoog te gaan. Volgend seizoen speel ik ondanks de degradatie in ieder geval een paar divisies hoger.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Yup het zal niet veel zijn, maar je krijgt nog geld in ieder gevalSucces!!
als je traint komt alles goedquote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dank je, ik lees me even in het trainingsgebeuren en hoop dan langzaam omhoog te gaan. Volgend seizoen speel ik ondanks de degradatie in ieder geval een paar divisies hoger.![]()
Wacky Wild Whammers (813609) heeft hopelijk een mooie toekomst voor zich.![]()
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.quote:
ik raad het je aan ik doe het ookquote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.![]()
Als je middenvelders gaat trainen, koop dan nu 17-jarige redelijk/goed trainees(met in ieder geval wat conditie, minimaal zwak) in en ga in het tussenseizoen conditie trainen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.![]()
hij is net begonnenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Als je middenvelders gaat trainen, koop dan nu 17-jarige redelijk/goed trainees(met in ieder geval wat conditie, minimaal zwak) in en ga in het tussenseizoen conditie trainen.
heeft dat nut?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
trouwens 40e vlag binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |