nee, maar als ze in de wedstrijd opnieuw een blessure oplopen is die van langere duur, dus meer risico.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef twi het volgende:
Zijn spelers met een pleister gevoeliger voor nieuwe blessures? Of herstellen ze minder snel wanneer je ze opstelt?
ik vond het al een beetje vreemd kerelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef stefmans het volgende:
wat ben ik toch en sukkel, ik heb per ongeluk mijn tacktiek op counter gezet en ik speel 3-5-2 hoe stom ben je dan![]()
ja je staat nu ook al met 0-2 voorquote:Op woensdag 5 april 2006 17:46 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik vond het al een beetje vreemd kerel![]()
speler met pleister eraf (server die down gaat). zal wel weer een +4 worden...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nee, maar als ze in de wedstrijd opnieuw een blessure oplopen is die van langere duur, dus meer risico.
klopt. Het dieptepunt is geweest. Pas laatste week krijg je nog 1 goedkope week.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
transfermarkt lijkt trouwens wat aan te trekken.
wiki.hattrick is vrij nieuw, maar toch maar ff lezen binnenkort!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef DSanka het volgende:
Speel inmiddels al een tijdje Hattrick, maar ben nog nooit op dit forum wezen spammen. Nu kijk ik naar de links die door anderen zijn aanbevolen en ik mis er een. Of ik zit er totaal over heen te kijken naar een zware werkdag
http://wiki.hattrick.org (Daar staat echt alles op wat je over het spel moet weten)
Das goed nieuws, aangezien ik 2 middenvelders ga verkopen!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
transfermarkt lijkt trouwens wat aan te trekken. en dat net nu ik trainees aan t zoeken ben
Yup het zal niet veel zijn, maar je krijgt nog geld in ieder gevalquote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb vandaag mijn team gekregen en toch nog een friendly kunnen regelen.![]()
Maar wel 4-0 achter tegen een 8e-klasser, en een laatste plaats met 0 punten in de competitie met als laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd tegen de #1. Maar wel thuis, dus misschien krijg ik nog wat inkomsten voor het tussenseizoen.![]()
Dank je, ik lees me even in het trainingsgebeuren en hoop dan langzaam omhoog te gaan. Volgend seizoen speel ik ondanks de degradatie in ieder geval een paar divisies hoger.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Yup het zal niet veel zijn, maar je krijgt nog geld in ieder gevalSucces!!
als je traint komt alles goedquote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dank je, ik lees me even in het trainingsgebeuren en hoop dan langzaam omhoog te gaan. Volgend seizoen speel ik ondanks de degradatie in ieder geval een paar divisies hoger.![]()
Wacky Wild Whammers (813609) heeft hopelijk een mooie toekomst voor zich.![]()
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.quote:
ik raad het je aan ik doe het ookquote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.![]()
Als je middenvelders gaat trainen, koop dan nu 17-jarige redelijk/goed trainees(met in ieder geval wat conditie, minimaal zwak) in en ga in het tussenseizoen conditie trainen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
6-0 verloren, met rampzalig middenveld. Middenvelders trainen lijkt me dan wel wat.![]()
hij is net begonnenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Als je middenvelders gaat trainen, koop dan nu 17-jarige redelijk/goed trainees(met in ieder geval wat conditie, minimaal zwak) in en ga in het tussenseizoen conditie trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |