quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef Grumpey het volgende:[..]
we weten nog steeds niet welk persoon achter komrads avatar zit he....
net als daemon, exculibar, myimmortal, ruudt, twistedlogic, nicomart, twi, oldie, foetre, lennox, bonobo11 pekel jonks stefmans yankee_one etc etc
Moet natuurlijk wel een verassing blijven!
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:20 schreef Oldbie het volgende:Is er iemand die mij kan vertellen wat ik zou moeten doen? Uitgaan van eigen kracht? Ik ben bang dat ik iets tekort kom. Moet ik voor één zondag al mijn tactiek overboord gooien en met een 4-4-2 proberen te counteren? Moet ik pressen (kansloos denk ik). Help me!!!! Ik weet het niet!!!
Winnen..
![]()
Nu ff serieus:
Niet je eigen speelsysteem helemaal omgooien, alleen als het echt moet. Met 4-4-2 speel je hem alleen maar in de hand, aangezien jouw verdediging zijn aanval toch wel aan kan en je alleen je middenveld of aanval zwakker maakt.
- In ieder geval MOTSen, met een beetje geluk MOTSt hij niet en heb je meer balbezit.
- Geen rechterverdediger opstellen (oftewel 1 linksback en 2 centrale verdedigers) of zet hem naar het midden. Zijn linkeraanval is waardeloos, dat kan je ook halen zonder een speler op die positie of je rechtsback naar het midden.
- Zet je sterkste verdedigers in het midden. Zijn centrale aanval is het sterkst en zo haal je als nog een waardeloos-rating op je rechter verdediging.
- Zijn linkerverdediging is het zwakst, dus zet daar je sterkere vleugel tegenover (je huidige linkeraanval, ff omdraaien dus).
Je hebt ook geluk, dat 1 van zn basisaanvallers (uitstekend in vorm) rood heeft.
Dus je zou je verdedigers op aanvallend kunnen zetten (moeten ze wel PM hebben).
OF je kan vol voor het middenveld gaan, en 2 trainees als aanvallende centrale verdedigers opstellen en je vleugels naar het midden, om zo het middenveld proberen te roeleren. En eventueel centrumaanval (mits je genoeg passen in je elftal hebt). Jammer dat je rechtsback rood heeft trouwens.
Alleen ik denk dat je met de bovenstaande 4 suggesties wel moet kunnen winnen. Zeker als hij niet MOTSt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Daemon19 op 05-04-2006 01:39:59 ]