quote:Er staan momenteel 141 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 133 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2006-03-30 16:25:00.
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.quote:Op 2006-03-30 17:13:22 heb je een team aangevraagd.
onbegrijpelijk dat mensen met schulden geld in hun jeugd steken. Niet doen! echt niet doen! zonde zonde zonde....quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
Ik durf niet in te loggenquote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef foetre het volgende:
haha ik zet lekker op -435.000 en ik ben er trots op!!
Je hebt al wel een bod op Rombachquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik durf niet in te loggen. Heb geen mailtje gehad van Hattrick, maar ik stond na de update op -595k
![]()
Alleen had ik gister thuiswedstrijd (12k stadion) En vanmiddag lopen er 2 spelers af, waarop er bij 1 al 380k is geboden (na aftrek van de kosten). Die ander staat er ook voor 440k op.
Dinsdag log ik even in om nieuwe trainee te kopen (daar kwam die schuld ook door, omdat ik al een nieuwe voor 330k had gekocht). En dan vrijdag met de update een keer.
Niet leuk![]()
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sir_dalord
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?
misschien moeten we qyn ook ff vertellen dat we langskomen![]()
BIj mij is iig de halve finale en je mag best terug komen voor de finale!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
Hoeft niet per se hoor, kan ook zijn dat je hem pas in de loop van deze week pas krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wackyduck het volgende:
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.![]()
Ja snap ik, alleen iemand moet toch een neutraal stadion kiezen..quote:Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Grumpey het volgende:
door de 3e optie te nemen naast uit of thuis spelen.
Jammer van de wedstrijd, had graag gezien hoe hij gegaan was als je geen blessures had.
het gerucht doet de ronde dat een clown dezelfde werking heeft als het leiderschap van je coach: is je TS hoog, dan zakt deze minder snel terug. het effect van een clown is echter vele malen minder groot. imaar dit gegeven is nooit bewezen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Aschwin. het volgende:
De laatste paar keer heb ik een speler gekocht en daardoor zakte mijn teamgeest! Nu hoor ik wel eens het woord "clown" (populair persoon en goed leider) voorkomen, maar wat is het nut ervan?
Dat zegt een verkoop van mijquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
Ik spreek Nederlands!
ich tu gern campen, schlecht autofahren, Tulpen pflücken und Windmühlen bauen
![]()
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggenquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat zegt een verkoop van mij(YP)
Kapitaal: -513 786 ¤ (300 114) ¤
Ik heb nog mooie trainee op het oog. Hopen dat ik die voor schappelijke prijs binnen kan halen.
Ik heb nooit een bericht in postbus gehad, dat vond ik al vaagquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggen
kuchquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
of hij staat dan net op -201k dan gaat het ook niet lukken hequote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet het met grump eens zijn, 10k in de min is nou niet zo ernstig, of kom je op -510k..
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voorquote:
no commentquote:Op maandag 3 april 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voor
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
no fucking with Sirdalordquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?
sd![]()
wie wil je nuekenquote:
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zoquote:
ouch, dies onder de gordelquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zo
ik mag jou trouwens welquote:
nee, ik werk bij een duits bedrijfquote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
Werkloos? Ongeschikt?
10k niet, een paar M welquote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
----------
ontopic, van wie kan ik 10k lenen? Ik geef Alexandderssoonn als onderpand
nu niet meer dan??quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar ik tot 1 1/2 maand geleden nogal erg veel uren moest maken![]()
Duitsers!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik werk bij een duits bedrijf
waar ik tot 1 1/2 maand geleden nogal erg veel uren moest maken![]()
Hives gaat een mooie zomer tegemoetquote:Op maandag 3 april 2006 21:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Duitsers!
Moet je zo'n oranje helmpje opzetten, met 'Jetzt geht losssssssssss!'..
je kan zo half juni daar mooi binnenkomen met:quote:Op maandag 3 april 2006 21:40 schreef The_Hives het volgende:
![]()
nope nu niet meer. Redelijk normaal nu, ook in contractbesprekingen gezegd dat ik het niet meer van plan ben![]()
geen problemen hoor, ik zal het even vertalen voor nieuwere mensen hier:quote:
heb je het dan over mn contractquote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
je kan zo half juni daar mooi binnenkomen met:
Schade, Schade, alles ist vorbei![]()
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen problemen hoor, ik zal het even vertalen voor nieuwere mensen hier:
SD: hoi iedereen, bier!
Hives: hoi terug, ajax!
Komrad: hoi hoe gaat het? (Komrad stelt altijd vragen...)
je kan ze natuurlijk op een bepaald moment wel opzoeken he, die duitsersquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je het dan over mn contract
Helaas (op dat moment) heb ik weinig met duitsers te maken.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:
Wat moet ik met al dat HT geld doen, laat ik er eens mee gaan pimpen op HT
oh nee, dat was Jonks
quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
En voor de newbies de karakteristiek van Grumpey:
Wat moet ik met al dat HT geld doen, laat ik er eens mee gaan pimpen op HT
oh nee, dat was Jonks
Grumps is een beetje de technocraat onder de HT'ers
[offtopic] ga je ook naar het concert van korn en hatebreed[/offtopic]quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik mag jou trouwens wel
Ajax
Korn
Hattrick
----------
ontopic, van wie kan ik 10k lenen? Ik geef Alexandderssoonn als onderpand
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!quote:
is een technocraat per definitie niet sociaal danquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!
nee dus
Enne stefmans, niet zo offtopic gaan he!
ik mag ook nietsquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niet sociaal tss, wie komt hier nou niet op meets!
nee dus
Enne stefmans, niet zo offtopic gaan he!
mhaow beetje danquote:Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
is een technocraat per definitie niet sociaal dan
geef nu maar gewoon toe dat je te snel in je oordeel bent. Ik durf wel aan dat je in HT een technocraat bent. Daarbuiten, daar kan/wil ik geen oordeel over hebben maar het lijkt me wel mee te vallenquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mhaow beetje dan
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=technocraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |