Waarom sta ik met 1-0 achter????quote:De eerste helft zit erop. De tussenstand is 1 - 0. Rangers, dat een balbezit had van 61 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Oldbie het volgende:
1-0 verloren dus. DAMN!!!!
Nou moet ik volgend week van de ongeslagen koploper punten af zien te snoepen. Ik heb vandaag gemotst.....lekker is dat![]()
Ik moet op zoek naar versterkingen denk ik. Wat een kutspel
Ja, mits die op een trainbare positie heeft gespeeld, natuurlijk..quote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef DJqbl5 het volgende:
krijgt een speler training als die rood heeft gekregen??
Veel succes enne... ...MOTSen!quote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef Cart_man het volgende:
Nummer 1 heeft vandaag verloren. Ik 5-0 gewonnen. Verschil is nog 1 punt. Volgende week moet ik tegen hem.
Nee. Ik sta 2e. Nummer 3 en nummer 4 staan op 2 punten maar veel slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?
quote:
quote:
Na-apers..quote:
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor jequote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Oldbie het volgende:
No problemquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
de 2 weken na je laatste comp wedstrijd heb je alleen woensdag de mogelijkheid tot een friendlyquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No problem
We helpen elkaar naar grote successen
nu moet ik nog gelijkspelen of winnen zondag.....
Je speel inderdaad een aantal weken alleen vriendschappelijk. Slecht voor de financiën. Maarja, iedereen heeft daar last van.....
Niet slim om nu al in je jeugd te investeren. Zorg eerst voor genoeg inkomsten en begin dan pas aan je jeugd.quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
sir_dalordquote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef -J-D- het volgende:
Als het gratis is, is Grumpey er als de kippen de bij
quote:Er staan momenteel 141 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 133 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2006-03-30 16:25:00.
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.quote:Op 2006-03-30 17:13:22 heb je een team aangevraagd.
onbegrijpelijk dat mensen met schulden geld in hun jeugd steken. Niet doen! echt niet doen! zonde zonde zonde....quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
Ik durf niet in te loggenquote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef foetre het volgende:
haha ik zet lekker op -435.000 en ik ben er trots op!!
Je hebt al wel een bod op Rombachquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik durf niet in te loggen. Heb geen mailtje gehad van Hattrick, maar ik stond na de update op -595k
![]()
Alleen had ik gister thuiswedstrijd (12k stadion) En vanmiddag lopen er 2 spelers af, waarop er bij 1 al 380k is geboden (na aftrek van de kosten). Die ander staat er ook voor 440k op.
Dinsdag log ik even in om nieuwe trainee te kopen (daar kwam die schuld ook door, omdat ik al een nieuwe voor 330k had gekocht). En dan vrijdag met de update een keer.
Niet leuk![]()
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sir_dalord
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goed, ik ben er ook [14.gif]. Nog meer gegadigden?
misschien moeten we qyn ook ff vertellen dat we langskomen![]()
BIj mij is iig de halve finale en je mag best terug komen voor de finale!!quote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Grumpey het volgende:
zeg maar wanneer, ik ben erde woensdag tijdens de fokcup-finale die ik ga winnen van pekel? bij qyn? geregeld. zal er zijn.
Hoeft niet per se hoor, kan ook zijn dat je hem pas in de loop van deze week pas krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wackyduck het volgende:
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.![]()
Ja snap ik, alleen iemand moet toch een neutraal stadion kiezen..quote:Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Grumpey het volgende:
door de 3e optie te nemen naast uit of thuis spelen.
Jammer van de wedstrijd, had graag gezien hoe hij gegaan was als je geen blessures had.
het gerucht doet de ronde dat een clown dezelfde werking heeft als het leiderschap van je coach: is je TS hoog, dan zakt deze minder snel terug. het effect van een clown is echter vele malen minder groot. imaar dit gegeven is nooit bewezen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Aschwin. het volgende:
De laatste paar keer heb ik een speler gekocht en daardoor zakte mijn teamgeest! Nu hoor ik wel eens het woord "clown" (populair persoon en goed leider) voorkomen, maar wat is het nut ervan?
Dat zegt een verkoop van mijquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
Ik spreek Nederlands!
ich tu gern campen, schlecht autofahren, Tulpen pflücken und Windmühlen bauen
![]()
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggenquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat zegt een verkoop van mij(YP)
Kapitaal: -513 786 ¤ (300 114) ¤
Ik heb nog mooie trainee op het oog. Hopen dat ik die voor schappelijke prijs binnen kan halen.
Ik heb nooit een bericht in postbus gehad, dat vond ik al vaagquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggen
kuchquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
of hij staat dan net op -201k dan gaat het ook niet lukken hequote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet het met grump eens zijn, 10k in de min is nou niet zo ernstig, of kom je op -510k..
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voorquote:
no commentquote:Op maandag 3 april 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voor
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
no fucking with Sirdalordquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?
sd![]()
wie wil je nuekenquote:
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zoquote:
ouch, dies onder de gordelquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |