Dat zegt een verkoop van mijquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
Ik spreek Nederlands!
ich tu gern campen, schlecht autofahren, Tulpen pflücken und Windmühlen bauen
![]()
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggenquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat zegt een verkoop van mij(YP)
Kapitaal: -513 786 ¤ (300 114) ¤
Ik heb nog mooie trainee op het oog. Hopen dat ik die voor schappelijke prijs binnen kan halen.
Ik heb nooit een bericht in postbus gehad, dat vond ik al vaagquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Kreeg je nog een melding? Anders kun je volgens mij weer onbeperkt inloggen
kuchquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoelang was je ook alweer met het spel bezig? nu nog steeds met k-tjes aan het pielen?
of hij staat dan net op -201k dan gaat het ook niet lukken hequote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet het met grump eens zijn, 10k in de min is nou niet zo ernstig, of kom je op -510k..
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voorquote:
no commentquote:Op maandag 3 april 2006 21:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoestdrank gebruik je zeker ergens anders voor
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
no fucking with Sirdalordquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je nooit behalve als ze kunnen pimpen met bijvoorbeeld een kampioenschap.. Of was dit bericht voor het wow topic bedoeld?
sd![]()
wie wil je nuekenquote:
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zoquote:
ouch, dies onder de gordelquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, heb je nu echt niets beters te doen, ga overwerken of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |