Waarom nu piccen??Maak je nu maar geen zorgen meer om je teamgeest. Deze wordt over 2 weken gereset naar bedaard dus daar moet je je niet fruk om maken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef twi het volgende:
Moeilijke beslissing heb ik. Een punt nodig voor het kampioenschap, en een uit- en thuiswedstrijd (in die volgorde) tegen teams die beiden even goed zijn, maar wel iets slechter dan ik. Mocht ik echter deze zonder te PICcen verliezen (kans is klein, maar je weet het nooit), moet ik volgende week weer met de nu al moorddadige teamgeest aantreden. Bovendien is volgende week thuisvoordeel. Thuis kampioen worden heeft ook wel iets
Hoe dan ook, denk dat ik deze week PIC en hoop op een gelijkspel, en anders dan kan ik volgende week met thuisvoordeel weer MOTSen en de titel alsnog veiligstellen.
Verwarring?!quote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je kan verwarring krijgen omdat je niet gewend bent aan velugelaanval.
Dat is wat je bedoelt neem ik aan?
komen de rode +1 spelers terug van een +2? en is de niet-rode speler woensdag geblesseerd geraatk?quote:Op zondag 2 april 2006 17:32 schreef Daemon19 het volgende:
(02:25:06) (@Daemon) beetje lompe vraag aangezien ik het antwoord al weet maar ja, toch ff vragen..
(02:25:22) (@Daemon) een speler van me staat op +1, licht geblesseerd, maar kan wel trainen.
(02:25:45) (@Daemon) bij mn opstelling staat ie niet meer in het rood, maar volgens mij kan ik hem toch niet opstellen, toch?
Ik heb 3 spelers met +1, en 2 daarvan zijn rood, en deze niet..
je snapt me nietquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Ik hoor veel mensen hier zeggen dat een paar weken conditietraining de verkoopprijs meer goed doen dan dat jaartje verschil. Tenzij de conditie nu al hoog is kan je 'm dan 't beste na een paar weken conditietraining verkopen.
Maargoed, dat zegt de newbie
mensen met en ds-lite als avatar horen te winnenquote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Egamer het volgende:
19 minuten: Na 19 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Patrick Wester, die de voorsprong van United kon uitbreiden naar 0 - 2.
Ik doe het goed.
Klopt.. en aan het einde van het seizoen zijn de prijzen voor een 18 jarige bijna gelijk aan een 19 jarige aan het begin, mits meer conditie natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef twi het volgende:
Ik hoor veel mensen hier zeggen dat een paar weken conditietraining de verkoopprijs meer goed doen dan dat jaartje verschil. Tenzij de conditie nu al hoog is kan je 'm dan 't beste na een paar weken conditietraining verkopen.
Maargoed, dat zegt de newbie
Waarom sta ik met 1-0 achter????quote:De eerste helft zit erop. De tussenstand is 1 - 0. Rangers, dat een balbezit had van 61 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Oldbie het volgende:
1-0 verloren dus. DAMN!!!!
Nou moet ik volgend week van de ongeslagen koploper punten af zien te snoepen. Ik heb vandaag gemotst.....lekker is dat![]()
Ik moet op zoek naar versterkingen denk ik. Wat een kutspel
Ja, mits die op een trainbare positie heeft gespeeld, natuurlijk..quote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef DJqbl5 het volgende:
krijgt een speler training als die rood heeft gekregen??
Veel succes enne... ...MOTSen!quote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef Cart_man het volgende:
Nummer 1 heeft vandaag verloren. Ik 5-0 gewonnen. Verschil is nog 1 punt. Volgende week moet ik tegen hem.
Nee. Ik sta 2e. Nummer 3 en nummer 4 staan op 2 punten maar veel slechter doelsaldo.quote:Op zondag 2 april 2006 22:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je directe tegenstanders gewonnen? Verloren? Want uit je eerdere posts maakte ik op dat je nog maar één punt nodig had om degradatie te voorkomen, maar dat betekent dat je niet op één van de twee onderste plaatsen staat. Of nu inmiddels wel?
quote:
quote:
Na-apers..quote:
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor jequote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Oldbie het volgende:
No problemquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
de 2 weken na je laatste comp wedstrijd heb je alleen woensdag de mogelijkheid tot een friendlyquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
He Oldbie, bedankt he. Zonder je had ik gePIC'ed, en dan had ik waarschijnlijk verloren. Flesje champagne voor je
Hoe zit dat met de komende weken nu, na de laatste wedstrijd? Speel je dan helemaal niks? Dan ga ik er financieel wel flink op achteruit volgens mij. Zal in die weken al m'n promotiegeld er wel doorheen jagen
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No problem
We helpen elkaar naar grote successen
nu moet ik nog gelijkspelen of winnen zondag.....
Je speel inderdaad een aantal weken alleen vriendschappelijk. Slecht voor de financiën. Maarja, iedereen heeft daar last van.....
Niet slim om nu al in je jeugd te investeren. Zorg eerst voor genoeg inkomsten en begin dan pas aan je jeugd.quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best klote, want dan moet ik op zeker gaan bezuinigen qua personeel, anders ga ik richting de -300.000 a -250.000. En ik zie het echt niet zitten om meer dan -200.000 schuld te krijgen.
M'n jeugdopleiding zit nu pas op zwak, dus dat is ook geen inkomstenbron. Neem aan dat pas vanaf "goed" je er af en toe een bruikbare jonge speler om te verkopen uit kunt halen...
sir_dalordquote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef sir_dalord het volgende:
kampioen [14.gif]
bier voor heel fokhattrick.. op kosten van qyn uiteraard
quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef -J-D- het volgende:
Als het gratis is, is Grumpey er als de kippen de bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |