Hoe kom je eigenlijk zo diep in het rood? Je kan toch maar tot 200k spelers kopen?quote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik durf niet in te loggen. Heb geen mailtje gehad van Hattrick, maar ik stond na de update op -595k
![]()
Alleen had ik gister thuiswedstrijd (12k stadion) En vanmiddag lopen er 2 spelers af, waarop er bij 1 al 380k is geboden (na aftrek van de kosten). Die ander staat er ook voor 440k op.
Dinsdag log ik even in om nieuwe trainee te kopen (daar kwam die schuld ook door, omdat ik al een nieuwe voor 330k had gekocht). En dan vrijdag met de update een keer.
Niet leuk![]()
Vooral dat o zo leuke persbericht hier niet neerzetten!quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Lennox het volgende:
Leuk persbericht er ook uitgegooid net
Ik heb dus nog 3 logins zag ik net en hij staat nu nog aan. om 0.03 wil ik een speler kopen
Vítor Lisboa (97347323
sta nu 300k in de plus. En hij zal ms rond dat bedrag komen te zitten. Moet hem sowieso hebben
[edit] van het weekend mn eerste def met 5*![]()
![]()
![]()
Behalve als ze niemand toelaten op een dag natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
[..]
Vandaag moet ik dan mijn team wel krijgen, lijkt me.![]()
En al de beloftes die je aan mij gedaan hebt tijdens de laatste meet dan??quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef sir_dalord het volgende:
yupyup, bier en ajax... helaas meer bier dankzij ajax dit seizoen :<
ach, hattrick.. ik doe er niet zoveel meer aan. Ik zit net zo in de greep van wow als een broodje frikandel in de handen van hives moeder (dikke negerin uit suriname)
maar toch kampioen dus ik heb blijkbaar iets goeds gedaan. En heb zelfs fokforum weer onder mijn favorieten staan
meer bier?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En al de beloftes die je aan mij gedaan hebt tijdens de laatste meet dan??
Te veel bierquote:
En nu motsen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft overal pijn
twee dagen rondgetrokken in luxemburg met t tentje, zie ik gvd ineens SD terug op het forum
en allerlei fok!kampioenen!!! feli
vraagje: komende zondag topper op t program, tegen nr.2, zelf nr.1 op 2 punten voorsprong. afgelopen zondag in zijn wedstrijdverslag: "At the beginning of the game, Alkmaar appeared to have already taken this victory to the bank"
betekent dit dat ie gePIC't heeft? (ik trouwens ook, al twee weken achter elkaar, TS satisfied)
volgens mij is het zelfvertrouwen dan extreem hoog. (bij die zin die je aangeeft)quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft overal pijn
twee dagen rondgetrokken in luxemburg met t tentje, zie ik gvd ineens SD terug op het forum
en allerlei fok!kampioenen!!! feli
vraagje: komende zondag topper op t program, tegen nr.2, zelf nr.1 op 2 punten voorsprong. afgelopen zondag in zijn wedstrijdverslag: "At the beginning of the game, Alkmaar appeared to have already taken this victory to the bank"
betekent dit dat ie gePIC't heeft? (ik trouwens ook, al twee weken achter elkaar, TS satisfied)
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
volgens mij is het zelfvertrouwen dan extreem hoog. (bij die zin die je aangeeft)
Oh jah, je countert natuurlijk..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.
zondag misschien motsen, weet nog niet zeker, wil ook rekening houden met ev p/d duel
@daemon, die ene waailap afgelopen zondag wordt dus ook laatste in onze league
zou je willen promoveren dan? denk dat je best wat te zoeken hebt in Vquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ah mooi, dat hoopte ik iig. hoop niet op n te hoge ts.
zondag misschien motsen, weet nog niet zeker, wil ook rekening houden met ev p/d duel
@daemon, die ene waailap afgelopen zondag wordt dus ook laatste in onze league
thnx, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je willen promoveren dan? denk dat je best wat te zoeken hebt in V
quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef sir_dalord het volgende:
yupyup, bier en ajax... helaas meer bier dankzij ajax dit seizoen :<
ach, hattrick.. ik doe er niet zoveel meer aan. Ik zit net zo in de greep van wow als een broodje frikandel in de handen van hives moeder (dikke negerin uit suriname)
maar toch kampioen dus ik heb blijkbaar iets goeds gedaan. En heb zelfs fokforum weer onder mijn favorieten staan
eerste keer was het ook duidelijk hoor hivesquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ben je net als dat broodje frikandel hopeloos verloren![]()
wow ik dacht dat je ermee zou stoppen![]()
wordt ook tijd, no offense sirda maar zou je niet eens andere dingen gaan doen??
-----------
Stefmans, helaas dit jaar weinig concerten of festivals voor mij dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |