nice one lennox, wat heb je er voor betaald?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef Lennox het volgende:
Scott Parsons (90393447)
17 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Constapated Penguins
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Net gekocht. Counterhufter team krijg gestalte in het B- team. vd week nog een YP zoeken met goed/redelijk 17 jaar
Heej, dat was mijn 1e postquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
Hattrick (online voetbalmanager)
Het had niet veel gescheeld of de eerste topic was vroegtijdig dicht gegaan
Hoe hoog is je aanval?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:58 schreef komrad het volgende:
ik denk dat het dan een close call wordt, je hebt een iets beter MF. Mijn aanval ownt je verdediging wel natuurlijk
Mijn def is ook niet veeel soeps meer
18 jarige winger, begin van het seizoen, uitstekend wing, goed passen, redelijk-utistekend pos en snel?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef komrad het volgende:
oh ja ik ga nog 2 spelers verkopen waardoor ik 10M te besteden heb voor 1 trainee en een verdediger en een andere (goedkopere spits) met SP en spec
dat van die PM winger weet ik nog niet zo net, daar heb ik er al 1 van en je moet niet vergetern dat je beperkt bent in je trainingsplaatsen als wingertrainer omdat je maar 4 echte plekken hebt. Ik ga ook eens kijken naar vleugelaanval als training, gaat wat minder snel maar wel 10 plekkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
18 jarige winger, begin van het seizoen, uitstekend wing, goed passen, redelijk-utistekend pos en snel?
als def: wonderbaarlijk def met redelijk vleugelspel en redelijk passen
spits: briljant/wonderbaarlijk met zwak/matig passen, bovennatuurlijk SP en onvoorspelbaar of koppen
Lijkt me een leuk plannetje
Ik denk rond de 400-500k, ik zou zeggen list hem voor 500kquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
20 jaar en goed in vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?![]()
nu twijfel ik nog, list ik hem aan het begin van volgend seizoen of nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Ik denk rond de 400-500k, ik zou zeggen list hem voor 500k
wacht tot begin van het seizoen en verkoop em dan pasquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
20 jaar en goed in vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?![]()
idd, vergeten te zeggen dat je hem nog conditietraining moet geven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:36 schreef stefmans het volgende:
dank![]()
Ik list hem aan het begin van het seizoen en geef hem nog 2 weken conditie training erbij![]()
wat is fok toch irritant met die berichten als je een bericht wil posten![]()
ik verwacht volgende week de laatste stijger en dan kan ik al beginnen aan conditie trainingquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
idd, vergeten te zeggen dat je hem nog conditietraining moet geven.
Dan is die weer wat meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |